313790
Książka
W koszyku
Książka podzielona jest na trzy rozdziały. Pierwszy omawia zagadnienie poczucia własnej wartości powołując się na teorię N. Brandena. Opisuje wpływ rodziców i znaczenie szkoły w kształtowaniu poczucia własnej wartości. Drugi rozdział poświęcony jest metodyce pracy z grupą, etapom tej pracy, jej strategiom i zasadom. Do wykorzystania w praktyce pedagogicznej znaczący jest rozdział trzeci, który zawiera autorski program rozwijania poczucia własnej wartości u dzieci w młodszym wieku szkolnym. Program ten ma charakter zarówno profilaktyczny, przeciwdziałający niskiej samoocenie i brakowi samooakceptacji, jak i terapeutyczny, skierowany do dzieci mających już problemy tego rodzaju. Czytelnik może skorzystać z 30 scenariuszy zaplanowanych na jedną lub dwie jednostki lekcyjne w zależności od tematu oraz kilkanaście propozycji na dodatkowe ćwiczenia do wykorzystania w trakcie realizacji programu.
Status dostępności:
Kielce - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 255678 (1 egz.)
Kielce - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 255677/czyt.37 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. [165]-169.
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Książka podzielona jest na trzy rozdziały. Pierwszy omawia zagadnienie poczucia własnej wartości powołując się na teorię N. Brandena. Opisuje wpływ rodziców i znaczenie szkoły w kształtowaniu poczucia własnej wartości. Drugi rozdział poświęcony jest metodyce pracy z grupą, etapom tej pracy, jej strategiom i zasadom. Do wykorzystania w praktyce pedagogicznej znaczący jest rozdział trzeci, który zawiera autorski program rozwijania poczucia własnej wartości u dzieci w młodszym wieku szkolnym. Program ten ma charakter zarówno profilaktyczny, przeciwdziałający niskiej samoocenie i brakowi samooakceptacji, jak i terapeutyczny, skierowany do dzieci mających już problemy tego rodzaju. Czytelnik może skorzystać z 30 scenariuszy zaplanowanych na jedną lub dwie jednostki lekcyjne w zależności od tematu oraz kilkanaście propozycji na dodatkowe ćwiczenia do wykorzystania w trakcie realizacji programu.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Praca skierowana do nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej pragnących wspierać i motywować dzieci do budowania pozytywnego obrazu własnej osoby.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej