313784
Książka
W koszyku
Opracowania znajdujące się w publikacji przedstawiają: teoretyczne podstawy diagnozy dysleksji, diagnozowanie objawów związanych z procesem komunikacji (czytanie, pisanie), diagnozowanie funkcji poznawczych (funkcja językowa, sprawność intelektualna, funkcja wzrokowa, pamięć, słuch) oraz wpływ dodatkowych czynników (leworęczność, poziom graficzny pisma, gotowość szkolna) na diagnozę.
Status dostępności:
Jędrzejów - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45174 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. przy rozdz.
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Opracowania znajdujące się w publikacji przedstawiają: teoretyczne podstawy diagnozy dysleksji, diagnozowanie objawów związanych z procesem komunikacji (czytanie, pisanie), diagnozowanie funkcji poznawczych (funkcja językowa, sprawność intelektualna, funkcja wzrokowa, pamięć, słuch) oraz wpływ dodatkowych czynników (leworęczność, poziom graficzny pisma, gotowość szkolna) na diagnozę.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Książka polecana psychologom, pedagogom i logopedom oraz dla rodziców dzieci z trudnościami w uczeniu się.
Uwaga dotycząca języka
Streszcz. ang.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej