313784
Book
In basket
Opracowania znajdujące się w publikacji przedstawiają: teoretyczne podstawy diagnozy dysleksji, diagnozowanie objawów związanych z procesem komunikacji (czytanie, pisanie), diagnozowanie funkcji poznawczych (funkcja językowa, sprawność intelektualna, funkcja wzrokowa, pamięć, słuch) oraz wpływ dodatkowych czynników (leworęczność, poziom graficzny pisma, gotowość szkolna) na diagnozę.
Availability:
Jędrzejów - wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 45174 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. przy rozdz.
Summary, etc.
Opracowania znajdujące się w publikacji przedstawiają: teoretyczne podstawy diagnozy dysleksji, diagnozowanie objawów związanych z procesem komunikacji (czytanie, pisanie), diagnozowanie funkcji poznawczych (funkcja językowa, sprawność intelektualna, funkcja wzrokowa, pamięć, słuch) oraz wpływ dodatkowych czynników (leworęczność, poziom graficzny pisma, gotowość szkolna) na diagnozę.
Target audience note
Książka polecana psychologom, pedagogom i logopedom oraz dla rodziców dzieci z trudnościami w uczeniu się.
Language note
Streszcz. ang.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again