313794
Book
In basket
(Resocjalizacja)
Książka prezentuje główne stanowiska teoretyczne i problemy praktyczne w postępowaniu diagnostycznym. Formułuje podstawowe założenia metodologiczne procesu diagnozowania w resocjalizacji, wraz z opisem modeli diagnozowania, specyficznych trudności, dylematów i zasad diagnozowania w przypadku tzw. "zjawisk trudnych". Przedstawia podstawowy warsztat diagnostyczny pedagogiki resocjalizacyjnej z określeniem metod, technik i narzędzi diagnostycznych oraz zasad ich stosowania. Podręcznik przeznaczony jest dla wykładowców i studentów kierunków pedagogicznych, głównie resocjalizacji, a także psychologii oraz innych dyscyplin pokrewnych. Niezbędny dla pedagogów i psychologów zajmujących się zawodowo diagnozą psychopedagogiczną i resocjalizacyjną.
Availability:
Ostrowiec - wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 50680, 50681 (2 egz.)
Sandomierz - wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 47376, 47377 (2 egz.)
Sandomierz - czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 46560 (1 egz.)
Starachowice - wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 40562 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 313-329. Indeks.
Target audience note
Podręcznik dla wykładowców i studentów kierunków pedagogicznych, głównie resocjalizacji i psychologii.
Reviews:
Other editions:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again