313794
Book
In basket
Symbol UKD
37.014.3:373.5.046-021.64](438)"1989/..."
Celem pracy jest ukazanie związku pomiędzy planowaniem rozwoju szkoły przez dyrektora gimnazjum a skutecznym wdrażaniem reformy systemu edukacji. Dwa pierwsze rozdziały, stanowiące część poznawczo-teoretyczną, poświęcono teoretycznym podstawom prowadzonych badań. Tę perspektywę stanowi planowanie rozwoju szkoły będące czynnikiem efektywnej zmiany w oświacie. Poruszono kwestię innowacji programowych i strukturalnych. W drugiej części pracy ujęto teoretyczno-metodologiczne oraz organizacyjne założenia badań własnych. Przedstawiono: cele, problemy, metody, techniki, narzędzia badawcze oraz charakterystykę próby badawczej i obszar badań (lokalizacja terytorialna gimnazjów). W części empirycznej zobrazowano wyniki uzyskane w badaniach własnych. Przedstawiono odpowiedzi na poszczególne problemy sformułowane w pytaniach badawczych.
Availability:
Ostrowiec - wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 50730 (1 egz.)
Starachowice - wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 39955 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 161-176.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again