313794
Książka
W koszyku
"Encyklopedia PIRLS 2011" opisuje planowany program nauczania w krajach i jurysdykcjach niższego szczebla, które uczestniczyły w ocenach PIRLS 2011 i prePIRLS, zapewniając szczegółowy opis krajowych kontekstów nauczania i uczenia się czytania. Każdy uczestnik PIRLS 2011 wniósł do tego tomu rozdział podsumowujący ogólną strukturę systemu edukacji, program nauczania czytania i podejścia instruktażowe, wymagania dotyczące przygotowania nauczycieli oraz rodzaje ocen i egzaminów, które są stosowane do monitorowania wyników edukacyjnych na poziomie krajowym. Informacje związane z polityką zawarte w "Encyklopedii PIRLS 2011" mają na celu uzupełnienie danych dotyczących efektów edukacyjnych zawartych w sprawozdaniu towarzyszącym "PIRLS 2011 International Results in Reading" (ED544362). Informacje te mogą być wykorzystywane nie tylko do zrozumienia relacji między politykami, praktykami i wynikami w poszczególnych krajach, ale także do zapewnienia potencjalnie skutecznego wglądu w najlepsze praktyki międzynarodowe.
Status dostępności:
Kielce - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 264440 / 37 (1 egz.)
Strefa uwag:
Tyt. równoległy: PIRLS 2011 Encyklopedia : Polityka edukacyjna i program nauczania w czytaniu. Tom 1, A-K
Uwaga ogólna
Publikacja w języku angielskim.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej