313794
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 144-146.
Uwaga dotycząca zawartości
Jakość w poradni publicznej?
Zawiera: Jakość pomocy psychologiczno-pedagogicznej jako usługi profesjonalnej: jakość usług, jakość w normach, czyli standardy, jakość w relacjach, jakość w percepcji klienta.
Zawiera: Systemy jakości - różne rozwiązania, standardowy system jakości ISO 9001, kompleksowe zarządzanie jakością (TQM), Model Doskonałości EFQM, jakość pracy placówki oświatowej według rozporządzenia o nadzorze.
Zawiera: Budowanie w poradni systemu zapewniania jakości: przywództwo dyrektora, uczestnictwo wszystkich pracowników w działaniach projakościowych, ciągłość doskonalenia jakości, orientacja na klienta zewnętrzengo i wewnętrznego, misja i wizja poradni, polityka jakości, mierzenie jakości - skale pomiaru satysfakcji klienta, typu SERVQUAL, analiza dokumentów, hospitacja, ewaluacja, ankiety, badanie (mierzenie) jakości realcji w kontakcie pomocowym.
Zawiera: Zarządzanie jakością pracy poradni: strategie poprawy jakości, plannowanie poprawy jakości, - pięcioletni program rozwoju poradni, roczny program rozwoju poradni, dokumentacja.
Zawiera: Opinie klientów poradni psychologiczno-pedagogicznych - metoda badań ; Charakterystyki badanych prób klientów: pedagodzy szkolni, dyrektorzy szkół bez pedagoga szkolnego, nauczyciele, uczniowie, rodzice, organy samorządowe prowadzące poradnie psychologiczno-pedagogiczne, uwagi dotyczące reprezentatywności badanych prób.
Zawiera: Wyniki badań - uogólniony obraz funkcjonowania poradni psychologiczno-pedagogicznych: dostępność poradni, realizacja przez poradnie ich zadań statutowych i nie tylko statutowych, ocena pomocy świadczonej przez poradnie, inne opinie istotne z punktu widzenia jakości pracy poradni ; Porównanie opinii różnych grup klientów poradni ; Wnioski.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej