313794
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr.
Formatted contents note
Zawiera: Przedszkole i szkoła jako instytucje oświatowe ; Założenia pracy dydaktyczno-wychowawczej w przedszkolu i w szkole ; Praca wychowawczo-dydaktyczna w przedszkolu a postępy uczniów w klasie - w aspekcie badań ; Postępy uczniów klas I na podstawie danych statystycznych ; Badanie efektywności wychowania przedszkolnego - w szkole ; Metody wychowania przedszkolnego, wywierające wpływ na postępy dzieci w klasie I ; Organizacja pracy wychowawczo-dydaktycznej w przedszkolu ; Organizowanie sytuacji sprzyjających rozwojowi procesów poznawczych oraz kształtowaniu postaw społecznych ; Oddziaływanie na przeżycia emocjonalne ; Organizowanie różnych form działania ; Podawanie gotowych wiadomości ; Systematyczne ćwiczenia przygotowujace dzieci do nauki szkolnej ; Współpraca nauczycielek przedszkoli i szkół ; Osiągnięcia dzieci przedszkolnych w świetle wymagań szkoły ; Oceny szkolne jako wskaźnik osiągnięć uczniów klasy I ; Ogólne osiągnięcia absolwentów przedszkoli w I i II fazie badań ; Osiągnięcia absolwentów przedszkoli na tle wymagań nauczycieli w poszczególnych klasach ; Wyniki pracy badanych przedszkoli oceniane przez szkołę ; Podsumowanie i wnioski (Przedszkole przygotowuje do osiągania lepszych wyników pracy przez uczniów klasy I, Metody stosowane w przedszkolach a wymagania szkoły, Oddziaływanie szkoły na wynki pracy absolwentów przedszkoli i I klasie).
Reviews:
Other editions:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again