313794
Brak okładki
Książka
W koszyku
PERCEPCJA MUZYKI: Muzyka jako element środowiska dziecka, Możliwości percepcji muzyki dzieci w wieku przedszkolnym, Możliwości muzyki dzieci w młodszym wieku szkolnym, Aktywność muzyczna dziecka a jego możliwości percepcji muzyki.
TERAPEUTYCZNE WALORY MUZYKI W PRACY DYDAKTYCZNEJ Z DZIEĆMI.
KRYTERIA DOBORU REPERTUARU MUZYCZNEGO DLA DZIECI: Uwarunkowania psychologiczne doboru repertuaru, Uwarunkowania poznawcze i środowiskowe doboru repertuaru, Znajomość literatury muzycznej przez nauczyciela jako jeden z podstawowych czynników warunkujących dobór repertuaru dla dzieci, Kształcenie w zakresie literatury muzycznej w dotychczasowej praktyce pedagogicznej.
FORMY AKTYWNOŚCI ARTYSTYCZNEJ WPROWADZAJĄCE DZIECKO W POZNAWANIE MUZYKI: Śpiew i gra na instrumentach jako formy aktywności wprowadzające dziecko w świat muzyki artystycznej, Taniec i ruch jako formy ekspresji artystycznej wspomagające poznawanie muzyki artystycznej, Inscenizacje słowne i quasi teatralne jako stymulacja rozwoju percepcji muzycznej, Plastyczne wytwory dziecięce jako forma opisu muzyki artystycznej.
FORMA MUZYCZNA: Elementy budowy i przebiegu utworu muzycznego, Kontrasty, podobieństwa i identyczności jako zjawiska formalne rozpoznawane przez dzieci w muzyce.
Zawiera scenariusze zajęć: "Melodia i akompaniament", ":Liszt Franciszek Poemat Symfoniczny "Preludia", "Inscenizacja pt. "Wełtawa lub inna rzeka", "Intuicyjne wyczucie formy muzycznej. Forma ABA" "Muzyczna wycieczka do zoo", "Dlaczego metalowy flet jest drewniany?", "Nie tylko smyczkiem gra na skrzypcach", "Wizyta na balu u króla", "Vivaldi Antonio Koncert skrzypcowy op. 8 n. 4", "Melodia, którą wszyscy polubili", "Inscenizacja baśni Piotruś i wilk", "O tym jak przyroda zamieszkała w symfonii", "Praetorius M. Taniec", "Bajka - Moniuszko Stanisław "Uwertura koncertowa Bajka", "Kolory w muzyce", "Muzyczne radości i smutki", "Chodzimy w tańcu", " Muzyka na rogu", "Rozmowa w muzyce", "Tak grają, że nogi same się ruszają".
Strefa uwag:
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Zakres i zawartość: PERCEPCJA MUZYKI: Muzyka jako element środowiska dziecka, Możliwości percepcji muzyki dzieci w wieku przedszkolnym, Możliwości muzyki dzieci w młodszym wieku szkolnym, Aktywność muzyczna dziecka a jego możliwości percepcji muzyki.
Zakres i zawartość: TERAPEUTYCZNE WALORY MUZYKI W PRACY DYDAKTYCZNEJ Z DZIEĆMI.
Zakres i zawartość: KRYTERIA DOBORU REPERTUARU MUZYCZNEGO DLA DZIECI: Uwarunkowania psychologiczne doboru repertuaru, Uwarunkowania poznawcze i środowiskowe doboru repertuaru, Znajomość literatury muzycznej przez nauczyciela jako jeden z podstawowych czynników warunkujących dobór repertuaru dla dzieci, Kształcenie w zakresie literatury muzycznej w dotychczasowej praktyce pedagogicznej.
Zakres i zawartość: FORMY AKTYWNOŚCI ARTYSTYCZNEJ WPROWADZAJĄCE DZIECKO W POZNAWANIE MUZYKI: Śpiew i gra na instrumentach jako formy aktywności wprowadzające dziecko w świat muzyki artystycznej, Taniec i ruch jako formy ekspresji artystycznej wspomagające poznawanie muzyki artystycznej, Inscenizacje słowne i quasi teatralne jako stymulacja rozwoju percepcji muzycznej, Plastyczne wytwory dziecięce jako forma opisu muzyki artystycznej.
Zakres i zawartość: FORMA MUZYCZNA: Elementy budowy i przebiegu utworu muzycznego, Kontrasty, podobieństwa i identyczności jako zjawiska formalne rozpoznawane przez dzieci w muzyce.
Zakres i zawartość: Zawiera scenariusze zajęć: "Melodia i akompaniament", ":Liszt Franciszek Poemat Symfoniczny "Preludia", "Inscenizacja pt. "Wełtawa lub inna rzeka", "Intuicyjne wyczucie formy muzycznej. Forma ABA" "Muzyczna wycieczka do zoo", "Dlaczego metalowy flet jest drewniany?", "Nie tylko smyczkiem gra na skrzypcach", "Wizyta na balu u króla", "Vivaldi Antonio Koncert skrzypcowy op. 8 n. 4", "Melodia, którą wszyscy polubili", "Inscenizacja baśni Piotruś i wilk", "O tym jak przyroda zamieszkała w symfonii", "Praetorius M. Taniec", "Bajka - Moniuszko Stanisław "Uwertura koncertowa Bajka", "Kolory w muzyce", "Muzyczne radości i smutki", "Chodzimy w tańcu", " Muzyka na rogu", "Rozmowa w muzyce", "Tak grają, że nogi same się ruszają".
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej