Pietrzak-Stępowska Zofia
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Autor
Boszczyk Marta
(724)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(556)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(488)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(484)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(441)
Pietrzak-Stępowska Zofia
(-)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(440)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(430)
Lewicka Ewa
(417)
Puszczewicz Barbara
(398)
Prus Bolesław (1847-1912)
(375)
Kosiń Janina
(373)
Lewandowska Bożena
(370)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(346)
Goetz Magdalena
(344)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(334)
Shakespeare William (1564-1616)
(288)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(262)
Lenin Vladimir Il'ič (1870-1924)
(257)
Knajder-Sowa Anna
(254)
Cyrański Czesław
(247)
Pigoń Stanisław (1885-1968)
(240)
Dąbrowska Maria (1889-1965)
(221)
Faliszewska Jolanta
(218)
Trojan Elżbieta
(210)
Łoskot Małgorzata
(210)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(199)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(194)
Tuwim Julian (1894-1953)
(190)
Jakubowski Jan Zygmunt (1909-1975)
(184)
Szancer Jan Marcin (1902-1973)
(184)
Tarapata Ewa
(181)
Pronobis Małgorzata
(166)
Rozwadowski Stanisław (1923-1996)
(166)
Markiewicz Henryk (1922- )
(162)
Wyspiański Stanisław (1869-1907)
(161)
Uniechowski Antoni (1903-1976)
(159)
Parandowski Jan (1895-1978)
(157)
Reymont Władysław Stanisław (1867-1925)
(157)
Jodełka-Burzecki Tomasz (1919-1989)
(156)
Broniewski Władysław (1897-1962)
(154)
Praca zbiorowa
(153)
Staff Leopold (1878-1957)
(152)
Tolstoj Lev Nikolaevič (1828-1910)
(152)
Conrad Joseph (1857-1924)
(142)
Elsner Danuta
(140)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(137)
Kochanowski Jan (1530-1584)
(136)
Rychlicki Zbigniew (1922-1989)
(136)
Engels Friedrich (1820-1895)
(135)
Zieliński Bronisław (1914-1985)
(135)
Łuba Małgorzata
(134)
Stróżyński Klemens
(133)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(132)
Kobyliński Szymon (1927-2002)
(130)
Marx Karl (1818-1883)
(130)
Rechnio-Kołodziej Beata
(128)
Wańkowicz Melchior (1892-1974)
(128)
Włodno Danuta
(127)
Żukrowski Wojciech (1916-2000)
(127)
Bratny Roman (1921- )
(125)
Jastrzębska Lidia
(125)
Tatarkiewicz Władysław (1886-1980)
(124)
Smólska Janina (?-2002)
(123)
Hertz Paweł (1918-2001)
(122)
Jakubowska Alina
(122)
Krzeczkowska Eugenia
(120)
Lewik Włodzimierz (1905-1962)
(120)
Laere Karolina Van
(118)
Malczewski Artur
(118)
Myjak Józef
(118)
Putrament Jerzy (1910-1986)
(115)
Dobraczyński Jan (1910-1994)
(113)
Doroszewski Witold (1899-1976)
(113)
Kieniewicz Stefan (1907-1992)
(112)
Misiorowska Ewa
(112)
Jaworowski Jerzy (1919-1975)
(111)
Szelburg-Zarembina Ewa (1899-1986)
(111)
Szweykowski Zygmunt (1894-1978)
(111)
Włodno-Furman Elżbieta
(111)
Garstka Tomasz
(110)
Korczak Janusz (1878?-1942)
(110)
Rogoziński Julian (1912-1980)
(110)
Rusiecki Antoni Marian (1892-1956)
(109)
Lem Stanisław (1921-2006)
(108)
Krasiński Zygmunt (1812-1859)
(107)
Norwid Cyprian Kamil (1821-1883)
(107)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(106)
Radzicki Józef
(106)
Kierszys Zofia (1921-2000)
(105)
Stawar Andrzej (1900-1961)
(105)
Wyka Kazimierz (1910-1975)
(105)
Krasicki Ignacy (1735-1801)
(104)
Klemensiewicz Zenon (1891-1969)
(103)
Dostoevskij Fedor Mihajlovič (1821-1881)
(102)
Puškin Aleksandr Sergeevič (1799-1837)
(102)
Bunsch Karol (1898-1987)
(101)
Goethe Johann Wolfgang von (1749-1832)
(101)
Śliwerski Bogusław (1954- )
(101)
Gomulicki Juliusz Wiktor (1909-2006)
(100)
Jaworowski Mieczysław
(100)
Rok wydania
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Czytanie
(1)
Dysleksja i dysgrafia
(1)
Niepowodzenia szkolne
(1)
Pisanie
(1)
1 wynik Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: OGÓLNE ZAŁOŻENIA PRACY WYRÓWNAWCZEJ: Cele i kierunki pracy z dziećmi dyslektycznymi, Zasady prowadzenia zajęć wyrównawczych, Zasady korzystania z przedstawionego zestawu ćwiczeń.
Zawiera: ZAJĘCIA MANUALNE: Malowanie, rozluźnianie napięcia mięśniowego rąk (wypełnianie kolorem całej powierzchni papieru, malowanie form kolistych, malowanie form falistych, malowanie dużych konturowych rysunków), Usprawnianie końców palców (stukanie czubkami palców, malowanie suchym palcem, malowanie pęczkiem waty, modelowanie w glinie i plastelinie, wyrywanki, naklejanki, tworzenie mozaiki z gotowych ścinków, naklejanki z elementów wyrwanych z papieru z nacięciami, mozaika - wyrywanka, kompozycje z kolorowych pasków, kompozycje z różnych form, nawlekanie koralików, haftowanie na tekturach z dziurkami), Ćwiczenia graficzne (kreślenie form kulistych, kreślenie prosych linii łączących wyznaczone punkty - trafianie do celu, malowanie kredkami konturowych rysunków, kreślenie linii w ograniczonym polu, kopiowanie rysunków, rysowanie szlaczków i wzorów z elementów liter).
Zawiera: USPRAWNIANIE SPOSTRZEGANIA WZROKOWEGO I ORIENTACJI PRZESTRZENNEJ: Rozpoznawanie treści obrazków ukazywanych w krótkich ekspozycjach, dobieranie par jednakowych obrazków (swobodne dobieranie par, domino obrazkowe, dokładanka, dobieranka - gra zespołowa, loteryjka obrazkowa, dobieranka-odkrywanka), Układanie obrazków po lewej i prawej stronie (układanie poprzedzone pokazem czynności, rozpoznawanie i układanie obrazków wg instrukcji słownej, określenie położenia obrazka przez dziecko, układanie obrazków w szeregu wg kolejności, w jakiej były pokazywane, dobieranie części całego obrazka, układanie obrazków z części, dobieranie jednakowych form geometrycznych, układanie kompozycji z oddzielnych figur geoemetrycznych, układanie kompozycji geometrycznych z części, układanie według wzoru cały czas widocznego, układanie z pamięci, układanie wg instrukcji słownej, odtwarzanie linii różnie ukierunkowanych, rysowanie kompozycji geometrycznych za pomoca szablonów, kończenie zaczętych rysunków, rysowanie kompozycji geometrycznych wg wzoru).
Zawiera: USPRAWNIANIE ANALIZY I SYNTEZY SŁUCHOWEJ, KOORDYNACJI SŁUCHOWO-RUCHOWEJ I SŁUCHOWO-WZROKOWEJ: Odtwarzanie rytmu i wiązanie go z układem przestrzennym (zawiera przykłady ćwiczeń), Analiza zdań na wyrazy i wyrazów na sylaby (zawiera przykłady ćwiczeń), Rozpoznawanie i wyodrębnianie głosek z wyrazów (ćwiczenia).
Zawiera: CZYTANIE I PISANIE SYLAB: Utrwalenie znajomości liter i różnicowanie samogłosek i spółgłosek, Czytanie i pisanie sylab i wyrazów (przykłady ćwiczeń), Ćwiczenia poprawiające grafikę pisma.
Zawiera: CZYTANIE ZDAŃ I DŁUŻSZYCH TEKSTÓW : Czytanie i pisanie pojedyńczych zdań, Czytanie i pisanie tekstów z przesłoną (wybór ćwiczeń).
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej