Sortowanie
Źródło opisu
IBUK Libra
(3)
Forma i typ
E-booki
(3)
Autor
Chełpa Stanisław
(1)
Galon Eliza Anna
(1)
Witkowski Tomasz
(1)
Zielonka Magda
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
3 wyniki Filtruj
E-book
W koszyku
Masz eBooka i nie wiesz, jak i gdzie go sprzedać? Jak promować eBooka poza social media, by dotrzeć do odbiorców? Jak budować swoją markę za pomocą eBooka i książki? Jesteś na wyspie “nie sprzedaję”, a chciałabyś dostać się na “wyspę sprzedawaj więcej”? Może już próbowałaś promować eBooka i zrobiłaś kampanię sprzedażową, ale coś poszło nie tak, jak się spodziewałaś i teraz nie bardzo wierzysz w swój produkt, choć miałaś nadzieję, że będzie źródłem dodatkowego dochodu? Może napisałaś kilka eBooków, w planie masz kolejne i chcesz dowiedzieć się, jak one mogą dla Ciebie pracować przez cały czas? A może jesteś już bestsellerową autorką? Wtedy też pamiętaj, że nadal są miliony czytelników, którzy o tobie nie słyszeli… Dobrze, że to czytasz - od teraz wszystko może się zmienić, bo prawie codziennie słyszę to pytanie: "Jak sprzedawać więcej eBOOKów i książek?". Wraca do mnie jak bumerang. Dlatego zebrałam w całość 150 prostych i GOTOWYCH do użycia strategii na sprzedaż i promocję, które możesz zastosować już zaraz. Nauczę Cię prostych sposobów na to, jak łatwo i skutecznie można promować i sprzedawać eBooka, nawet gdy nie jesteś influencerem i nie masz dużej społeczności. Forma rozbudowanej checklisty pomoże Ci krok po kroku działać. Nie musisz wdrażać wszystkich kroków na raz czy w określonej kolejności - to wszystko zależy od Ciebie, od tego, w którym miejscu jesteś teraz. Stwórz z tych propozycji przemyślany plan i miksuj sposoby. Możesz je powtarzać i zastosować do każdego Twojego produktu. Zaplanuj marketing książki na bazie tych sposobów i zastanów się, jak przeprowadzić akcję promocyjną eBOOKa. Obierz cel, zacznij działać i bądź konsekwentna! Jeśli wciąż nie wiesz: - jak sprzedać eBOOKa i książkę - jak sprzedawać produkty cyfrowe - jak promować produkty cyfrowe - jak i gdzie sprzedać eBooka - jak sprzedawać więcej - jak wypromować eBooka - jak zarabiać dużo na eBooku - jak przeprowadzić akcję promocyjną swojego eBooka - jak stworzyć plan marketingowy dla eBooka - jak reklamować eBooka nie tylko w social media - jak znaleźć sposoby na dotarcie do większego grona czytelników bez social mediów - jak i gdzie nawiązać współprace partnerskie - jak skutecznie sprzedawać swojego eBooka i książkę I do tego zależy Ci na długoterminowej sprzedaży tysięcy egzemplarzy swojego eBooka i książki, to zapnij pasy i przygotuj się na pracę nad wdrożeniem wiedzy i treści, które tu znajdziesz. Nie obiecuję, że będzie łatwo, ale będzie warto. Ale wyobraźmy sobie, że utknęłaś na “sprzedaję mało” (i tak gratuluję, bo to wyspa, do której dociera statystycznie mniej niż 1% ludzi), chcesz dostać się na "wyspę sprzedawaj więcej”, ale - aby się tam dostać - musisz zbudować most. W tym przypadku most to spójny plan sprzedaży książek i eBooków, przenoszący Cię z “wyspy nie sprzedaję” na „wyspę sprzedawaj więcej”. W tym miejscu większość popełnia błąd, bo próbują wszystkiego po trochu, aby zobaczyć, co działa. Wynik? Kończą z na wpół zbudowanymi mostami, przeskakując od pomysłu do pomysłu, nigdy w pełni nie kończąc jednej rzeczy. A może już tam byłaś? Utknęłaś na linii startu z dwudziestoma czy trzydziestoma w połowie zrealizowanymi pomysłami i poddajesz się, mówiąc sobie: „Wiedziałam... To nie działa”. Nie trać więcej czasu na działanie na ślepo, na JEDEN magiczny pomysł, który da Ci duży wzrost sprzedaży. Zacznij działać strategicznie i bądź konsekwentna. Skorzystaj z tej wiedzy, a jeśli wdrożysz te sposoby, efekty będą nieuniknione. Nie czekaj. Stwórz z tych pomysłów jeden plan na duży wzrost i długofalowe działania. Dotrzyj na “wyspę sprzedawaj więcej”! Co dokładnie znajdziesz w środku? - 150 sprawdzonych i skutecznych strategii, które pomogą Ci wypromować i sprzedać eBooka. - strategie promocyjne online i offline - pomysły na współprace crossowe (pomijam w nim te oczywiste jak media społecznościowe) - sprytne tipy, które pomogą Ci budować markę osobistą i zyskać lojalną grupę dbiorców - skuteczne strategie dotarcia do nowych czytelników - sposoby na nietypowe partnerstwa, nie tylko z innymi autorami, ale też z blogerami, influencerami czy lokalnymi firmami. Opinie Eliza, ten eBook jest świetny! Napisany prostym językiem, bardzo konkretny i dający tak dużo inspiracji na promocję, że każdy znajdzie sposób pasujący do jego książki /osobowości / zasobów. Widać ogrom Twojej wiedzy i doświadczenia. Justyna Borzucka Wśród 150 pomysłów na promocję ebooka, które podaje Eliza każdy znajdzie dziesiątki, których realnie może użyć, a to przełoży się na dotarcie do czytelników i sprzedaż. Ten poradnik to skarbnica pomysłów - polecam i sama będę korzystać przy promocji mojej kolejnej książki i ebooka. Magdalena V Pawłowska - pionierka tworzenia dochodowych kursów online, autorka biznesowych bestsellerów, przedsiębiorczyni Z przyjemnością zapoznałam się z treścią e-booka Elizy, który został wydany w formie Checklisty. Jestem pewna, że brakuje na rynku właśnie takiej kompleksowej wiedzy na temat tego, jak wypromować swój e-book, a wskazówki które podaje Eliza są bezcenne dla twórców tego typu formatów. Każdy znajdzie coś dla siebie. Jest treściwie, merytorycznie i bardzo pomysłowo. Polecam! Marta, Kapitan Statku St-38 Ebook Elizy jest bardzo prosty, co uważam za mega atut
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Doświadczenie wejścia w konflikt z partnerem, przyjacielem lub jakąkolwiek inną osobą - sąsiadem, współpasażerem w tramwaju pozostawiają w nas zazwyczaj przykre wspomnienia. Spory budzą bowiem negatywne emocje: złość, gniew, poczucie krzywdy, niezrozumienia itp. Dlatego też instynktownie unikamy sytuacji konfliktowych. Konflikt w najszerszym rozumieniu pojawia się zawsze tam, gdzie istnieją sprzeczne dążenia, sprzeczne interesy. Konfliktów nie należy się jednak bać. Nie zawsze przecież muszą kończyć się porażką. Jak zatem przejść przez liczne w naszym życiu konflikty, tak by z sytuacji niszczących związki z innym ludźmi zmieniać je w relacje budujące? Psychologia konfliktów Stanisława Chełpy i Tomasza Witkowskiego to drugie poszerzone i dostosowane do wymagań czytelników wydanie tej cieszącej się dużą popularnością książki. W kolejnych rozdziałach autorzy wyjaśniają, skąd biorą się konflikty, jaka jest ich istota, o czym warto pamiętać, rozwiązując konflikty i czy zawsze należy dążyć do ich rozwiązania. Podczas prezentacji różnych sposobów rozwiązywania konfliktów zwrócono uwagę, że niektóre z nich (kompromis, odwlekanie, ignorowanie konfliktu) z pozoru łagodzą konflikt, ale w rezultacie okazują się pseudorozwiązaniami i nie prowadzą do zadowalających efektów. Istnieje jednak szereg technik pomagających nam w świadomym rozwiązywaniu konfliktów. Opinie: Kompendium wiedzy o konfliktach. Podręcznikowe przedstawienie jego istoty, powodów powstawania, metod i technik rozwiązywania. Uzupełniająca lektura również dla szukających wiedzy o negocjacjach. Wszystko podane czytelnym językiem, z zachowaniem struktury ułatwiającej czytanie. Recenzja czytelnicza Autorzy celowo zrezygnowali z drobiazgowych analiz, przedstawiania różnorodnych stanowisk teoretycznych itp. Książka stała się przez to czytelna, przejrzysta i może być dostępna dla dużej grupy czytelników. Stanowi ona swoisty podręcznik pływania w Morzu Konfliktów dla początkujących. Andrzej Wiśniewski Pisanie prac popularnonaukowych jest sztuką, więcej, jest w Polsce sztuką wyjątkowo niewdzięczną, bo rzadko docenianą przez środowisko. Z podziwem czytałem książkę i z niesłabnącą uwagą. Autorzy zatem tę sztukę posiedli. Radzenie sobie z konfliktami to proces. Proces, w którym uwikłane są rozmaite taktyki, „technologie”. Cenię sobie to, że Autorzy tak często piszą o tym właśnie w kategoriach strategii radzenia sobie z... Nie piszą o konflikcie jako złu, któremu trzeba przeciwdziałać, ale także jak o czymś czasem nieuniknionym, z czym trzeba żyć, a czasem jako o czymś, co jest dobre, co – wcześnie dostrzeżone i odpowiednio potraktowane – może służyć integracji, a nie rozpadowi. W pełni się w tym z nimi zgadzam. prof. Janusz Grzelak
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Odkryj Sekret Młodości z Jogą Twarzy! Czy zauważasz pierwsze oznaki starzenia na swojej twarzy? Zmarszczki, utrata jędrności, opadanie owalu twarzy - to naturalne procesy, które dotykają nas wszystkich. Istnieje jednak sposób, aby te efekty cofnąć lub znacząco zredukować. Ebook "Piękniejsza w 10 minut. Joga Twarzy dla Początkujących." otworzy przed Tobą drzwi do młodszego i piękniejszego wyglądu! Nie musisz być ekspertem, aby zacząć swoją przygodę z jogą twarzy. Wszystkie instrukcje są jasne i łatwe do wykonania, niezależnie od Twojego wieku czy poziomu doświadczenia. Nie musisz już korzystać z inwazyjnych zabiegów. Dołącz do grona zadowolonych osób, które już odkryły korzyści płynące z jogi twarzy i rozpocznij swoją podróż do młodszego, piękniejszego wyglądu! Co znajdziesz w ebooku? - 27 filmów instruktażowych: każde ćwiczenie i masaż twarzy jest dokładnie pokazane krok po kroku, abyś mógł/mogła je bez problemu wykonać je samodzielnie. - 2 pełne 10- i 20-minutowe zestawy ćwiczeń w formie video do wykonywania w czasie rzeczywistym - Szczegółowe opisy ćwiczeń i masaży na twarz, szyję i dekolt: dowiesz się, jak prawidłowo wykonywać jogę twarzy, aby osiągnąć najlepsze rezultaty. - wiedzę na temat procesu starzenia twarzy: nauczysz się, jakie zmiany zachodzą w skórze wraz z wiekiem i jak im przeciwdziałać. - jogę twarzy: poznasz najskuteczniejsze techniki, które pomogą Ci zredukować zmarszczki i podnieść owal twarzy. - informacje o produktach do masaży: dowiesz się, jakie produkty są niezbędne do skutecznego wykonywania masaży twarzy. Wszystkie techniki są bezpieczne i dostosowane do każdego wieku. Czego dowiesz się z ebooka: jak uzyskać młodszy wygląd - redukcja zmarszczek, podniesienie owalu twarzy, zyskasz wiedzę teoretyczna na temat jogi twarzy – czym ona jest i skąd pochodzi, zrozumiesz, na czym polega proces starzenia skóry twarzy, poznasz korzyści jakie przyniosą Ci z regularne ćwiczenia i masaż twarzy, nauczysz się podstawowych technik jogi twarzy na twarz, szyję i dekolt, przeciwwskazania do ich stosowania jak wykonać samodzielnie pielęgnację przeciwstarzeniową w domowym zaciszu, jakich produktów potrzebujesz do stosowania jogi twarzy. Dodatkowe bonusy: Kupując ebook, otrzymasz także: - Bezpłatny kurs masażu gua sha: Dowiedz się, jak wykonywać masaż gua sha, który dodatkowo wspomaga regenerację skóry i poprawia jej wygląd. - Rabat na kolejne produkty i publikacje autorki Największym bonusem jest promienna, zrelaksowana i młodsza skóra twarzy! O Autorze: Kosmetolog i certyfikowana instruktorka jogi twarzy. Urodzona i wychowana w Warszawie, spędziła 15 lat na emigracji, aby powrócić do ukochanego miasta. Pobyt za granicą pozwolił jej poszerzyć horyzonty, nabrać dystansu i spojrzeć na świat i ludzi z nieco innej perspektywy. Adwokatka piękna opartego na autentyczności i bezinwazyjnych metodach, bez sztuczności i utraty naturalnego wyglądu. Jej przekonania skupiają się na tym, aby każda kobieta, bez względu na wiek, mogła poczuć się najlepszą wersją siebie - niepowtarzalną, promienną, atrakcyjną i odmłodzoną o co najmniej kilka lat. Zawodowo, poza propagowaniem jogi twarzy, Magda prowadzi swój gabinet kosmetyczny. Prywatnie żona i kocia mama oraz entuzjastka sportu i slow fashion (samodzielnie projektuje i szyje swoje ubrania). Kocha podróże i wypoczynek blisko natury.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej