313794
Book
In basket
Psychologiczne mechanizmy reklamy / Dariusz Doliński. - Wydane drugie. - Gdańsk ; Sopot : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2008. - 320 stron : ilustracje ; 25 cm.
Availability:
Kielce - Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 251423 (1 egz.)
Kielce - Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 251422/czyt. 65 (1 egz.)
Końskie - wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 47541 (1 egz.)
Opatów - wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 27128 (1 egz.)
Ostrowiec - wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 50643 (1 egz.)
Ostrowiec - czytelnia
There are copies available to loan: sygn. 50644 (1 egz.)
Starachowice - czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 39880 (1 egz.)
Notes:
General note
Na okładce podtytuł: język i nastrój reklamy, iluzja odporności na jej działanie, faktyczne zachowania konsumenckie.
Bibliography, etc. note
Bibliografia na stronach 288-310. Indeksy.
Reviews:
Other editions:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again