313794
Book
In basket
Publikacja składa się z trzech części. W pierwszej autorki prezentują teoretyczne podstawy komunikacyjnego, a więc wykorzystującego optymalnie walory porozumiewania się, modelu nauczania. Dyskutują dydaktyczne implikacje związku między językiem, myśleniem i uczeniem się, czyli triady, odkrytej przez psycholingwistykę oraz całościowe uczenie się w Pedagogice Gastalt. W części drugiej - przedstawiają praktyczne rozwiązania, metody i techniki edukacyjne, sprzyjające przekraczaniu granic przedmiotów szkolnych. Dużo miejsca poświęcają więc dramie czy uczeniu się w małych grupach. Przedstawiają tu także raport z realizacji międzyprzedmiotowego projektu edukacji wczesnoszkolnej, w którym język pełnił rolę czynnika integrującego treści kształcenia oraz szkic programu, nastawionego na wspomaganie kompetencji nauczycieli, pod znamiennym tytułem "Każdy nauczyciel nauczycielem języka". W części trzeciej autorki podają przykłady realizacji przyjętych założeń i metod praktycznego działania. Pod hasłem "Popatrzcie, to można zrobić" zamieszczono całościowe i międzyprzedmiotowe projekty edukacyjne wykonane przez studentów UAM.
Availability:
Kielce - Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 242498 (1 egz.)
Kielce - Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 229140/czyt. (1 egz.)
Sandomierz - wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 43551 (1 egz.)
Staszów - wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 22630 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. po rozdz.
Summary, etc.
Recenzja: Publikacja składa się z trzech części. W pierwszej autorki prezentują teoretyczne podstawy komunikacyjnego, a więc wykorzystującego optymalnie walory porozumiewania się, modelu nauczania. Dyskutują dydaktyczne implikacje związku między językiem, myśleniem i uczeniem się, czyli triady, odkrytej przez psycholingwistykę oraz całościowe uczenie się w Pedagogice Gastalt. W części drugiej - przedstawiają praktyczne rozwiązania, metody i techniki edukacyjne, sprzyjające przekraczaniu granic przedmiotów szkolnych. Dużo miejsca poświęcają więc dramie czy uczeniu się w małych grupach. Przedstawiają tu także raport z realizacji międzyprzedmiotowego projektu edukacji wczesnoszkolnej, w którym język pełnił rolę czynnika integrującego treści kształcenia oraz szkic programu, nastawionego na wspomaganie kompetencji nauczycieli, pod znamiennym tytułem "Każdy nauczyciel nauczycielem języka". W części trzeciej autorki podają przykłady realizacji przyjętych założeń i metod praktycznego działania. Pod hasłem "Popatrzcie, to można zrobić" zamieszczono całościowe i międzyprzedmiotowe projekty edukacyjne wykonane przez studentów UAM.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again