313794
Book
In basket
Autor podaje wiele praktycznych strategii, które można wprowadzić by przezwyciężyć syndrom trudnej klasy. Syndrom ten obejmuje: zidentyfikowanie, co sprawia, że klasa jest trudna, utworzenie planu zachowania klasy, rozwinięcie strategii koleżeńskiego wsparcia, postępowanie z trudnymi uczniami po lekcji, zmianę wzorów złego zachowania, pomoc nauczycielom na zastępstwie w trudnej klasie.
Availability:
Kielce - Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 244336, 242967, 242966 (3 egz.)
Kielce - Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 242017/czyt.37 (1 egz.)
Busko zdrój - czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 40055 czyt. (1 egz.)
Końskie - wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 46268 (1 egz.)
Opatów - wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 25323 (1 egz.)
Pińczów - czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 26392 (1 egz.)
Staszów - wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 25467 (1 egz.)
Włoszczowa - wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 27647 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia na stronach 226-228.
Summary, etc.
Autor podaje wiele praktycznych strategii, które można wprowadzić by przezwyciężyć syndrom trudnej klasy. Syndrom ten obejmuje: zidentyfikowanie, co sprawia, że klasa jest trudna, utworzenie planu zachowania klasy, rozwinięcie strategii koleżeńskiego wsparcia, postępowanie z trudnymi uczniami po lekcji, zmianę wzorów złego zachowania, pomoc nauczycielom na zastępstwie w trudnej klasie.
Reviews:
Other editions:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again