313794
Book
In basket
(Engram)
Publikacja jest skierowana do specjalistów pracujących w szkole z dziećmi, które mają trudności w nauce. Skupiono się w niej na wszystkich najczęściej występujących zaburzeniach wśród dzieci w szkole podstawowej oraz opisano, jakie ćwiczenia są skuteczne przy niwelowaniu tych trudności. Zestaw ćwiczeń zawarty w części 3 dotyczy: - sekwencji, - włączania i wyłączania z kategorii. Zdolność wykonywania sekwencji ruchów, zapamiętywania kolejności dźwięków i znaków oraz odtwarzania ich warunkuje skuteczne funkcjonowanie człowieka w świecie, a w tym sprawne posługiwanie się językiem. Zdolność kategoryzacji jest podstawową umiejętnością, która pozwala porządkować otaczającą nas rzeczywistość, co przekłada się na zdolność do uczenia się języka zarówno na poziomie zapamiętywania nowych słów, jak i przyswajania reguł nim rządzących, a to z kolei pozwala przyswajać zasady obowiązujące w społeczeństwie. Ćwiczenia zawarte w tej części pozwolą stymulować wszystkie te funkcje. W serii ukazały się: 1. Terapia logopedyczna i pedagogiczna w przedszkolu i szkole. Część 1. Karty pracy 2. Terapia logopedyczna i pedagogiczna w przedszkolu i szkole. Część 2. Karty pracy 3. Terapia logopedyczna i pedagogiczna w przedszkolu i szkole. Porady i ćwiczenia
Availability:
Kielce - Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 263957 (1 egz.)
Jędrzejów - wypożyczalnia
All copies are currently on loan: sygn. 47405 (1 egz.)
Sandomierz - czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 52538 (1 egz.)
Starachowice - czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 42770 (1 egz.)
Staszów - wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 29263 (1 egz.)
Włoszczowa - wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 32264 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia na karcie [50].
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again