313794
Book
In basket
Dylematy pedagogiki twórczości / Krzysztof J. Szmidt. - Wydanie I. - Łódź : Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2024. - 246 stron : fotografie, ilustracje, portrety ; 24 cm.
(Twórczość i Edukacja ; 8)
W publikacji kierowanej zarówno do badaczy, jak i studentów oraz pedagogów oraz psychologów zainteresowanych edukacyjnymi uwarunkowaniami rozwoju kreatywności autor przedstawia wybrane dylematy związane z tą młodą dyscypliną naukową. Dotyczą one: samego pojęcia kreatywności i prób jego poszerzenia na działalność zbrodniczą, problemów edukacyjnych związanych z rolą autorytetu i wzoru wychowawczego odgrywaną przez twórców, znaczenia nagród dla rozwoju twórczej produktywności, a także zagadnień metodologii badań nad twórczością, profesji pedagoga twórczości oraz nauczania umiejętności twórczych. Czytelnik znajdzie tu także wyniki badań i refleksje dotyczące tabu w twórczości. Kolejne rozdziały książki autor, twórca teorii twórczego myślenia pytajnego, kończy pytaniami pobudzającymi odbiorcę do głębszej głębszej refleksji nad prezentowaną tematyką.[Od wydawcy].
Availability:
Kielce - Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 266371 (1 egz.)
Kielce - Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 265669 / Czyt. 37 (1 egz.)
Kazimierza Wielka - wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 34109 (1 egz.)
Włoszczowa - wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 32792 (1 egz.)
Notes:
General note
Tekst także na stronie 2. okładki.
Na grzbiecie akronim serii: TiE.
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia na stronach 213-231. Indeksy.
Target audience note
Dla studentów, pedagogów, psychologów.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again