313794
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. przy rozdz.
Formatted contents note
Zawiera: S. 9-20: Matematyka w szkole. Do czego zmierzamy? / Ryszard Jerzy Pawlak, Agnieszka Pfeiffer.
Zawiera: S. 21-36 : O metodach badawczych stosowanych w dydaktyce matematyki (/ Anna Żeromska.
Zawiera: S. 37-54 : Wpływ typu intelektu na przyswajanie i stosowanie pojęć matematycznych / Małgorzata Przeniosło.
Zawiera: S. 55-87 : Wiązki środków motywacji charakterystyczne dla różnych typów zachowań uczniów wobec zadań matematycznych / Monika Czajkowska.
Zawiera: S. 89-106 : Dyscyplina i krytycyzm myślenia jako specyficzny rodzaj aktywności matematycznej / Maciej Klakla.
Zawiera: S. 107-128 : Wybrane aspekty języka szkolnych podręczników do matematyki do klas 4-6 szkoły podstawowej / Ludmiła Macedońska.
Zawiera: S. 129-134 : Trudności związane z transformacją słów na symboliczny kod matematyczny / Michaela Kaslová.
Zawiera: S. 135-138 : Problem niejednoznacznej interpretacji kodu matematycznego w języku mówionym / Jitka Šobrová.
Zawiera: S. 139-161 : Studium płaszczyzny - dydaktyczne i psychologiczne aspekty rozwoju pojęcia w kontekście uczniowskiej percepcji rysunku geometrycznego w planimetrii / Jan Konior.
Zawiera: S. 163-176 : Przygotowanie do uczenia geometrii na poziomie wczesnoszkolnym / Jerzy Tocki, Ewa Swoboda.
Zawiera: S. 177-182 : Piramidy liczb nieparzystych jako reprezentacja par goldbacha / Danuta M. Napierała, Mariusz S. Popenda.
Zawiera: S. 183-194 : Kształcenie nauczycieli oparte na doskonaleniu ich własnego warsztatu pracy. Z doświadczeń studiów podyplomowych "Matematyka w Nowej Szkole" prowadzonych w Akademii Podlaskiej w Siedlach / Celina Kadej.
Reviews:
Other editions:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again