313784
Book
In basket
(Biblioteczka oświaty samorządowej ; t. 6.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 139.
0.
Formatted contents note
Zawiera: Spis treści: Wprowadzenie. Dlaczego wskaźniki?
Zawiera: Rozdział 1. Podstawowe wskaźniki odniesienia. Obliczanie wskaźników odniesienia i ich wartość informacyjna. Rok szkolny a rok budżetowy. Publiczna dostępność wskaźników odniesienia. Krajowe bazy danych i wskaźników dla JST.
Zawiera: Rozdział 2. Charaktersytyka podstawowych wskaźników odniesienia: obszar I Organizacja szkół, obszar II Proces nauczania, obszar III Kadra, obszar IV Finansowanie szkół.
Zawiera: Rozdział 3. Poziomy agregacji dla wskaźników odniesienia: ogólne objaśnienia metodologiczne, wykorzystane poziomy agregacji gmin i powiatów.
Zawiera: Rozdział 4. Metodologia obliczania wskaźników odniesienia: zasady ogólne, obliczanie wskaźników finansowych, wykorzystanie danych o zespołach szkół, obliczanie odchyleń standardowych, metodologia obliczania wskaźników.
Zawiera: Rozdział 5. Wskaźniki oświatowe o charakterze lokalnym.
Zawiera: Rozdział 6. Wstępne analizy wybranych gminnych wskaźników oświatowych: wprowadzenie, scholaryzacja przedszkolna, przeciętna liczba uczniów w oddziale klasowym, wydatki oświatowe w stosunku do otrzymanej subwencji, wydatki bieżące na zadania oświatowe w przeliczeniu na jednego ucznia i na jeden oddział.
Zawiera: Rozdział 7. Przykłady wykorzystania indywidualnych wskaźników oświatowych: przykłady - powiat poznański, Gmina Lesznowola; rekomendacje dla samorządów.
Zawiera: Załącznik - Lista uzupełniających wskaźników odniesienia.
Reviews:
Other editions:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again