313794
Book
In basket
Efekty badań wszechstronnego programu wczesnej interwencji dla małych dzieci z ADHD. Cel programu: zapobieganie, odraczanie lub redukowanie negatywnych konskwencji powiązanych zwykle z wczesnym ADHD, takich jak problemy z zachowaniem (agrsja, łamanie zasad), trudności z rozwojem wczesnych umiejetności czytania i liczenia oraz problemy w interakcjach z rówieśnikami i dorosłymi. Program zakłąda współpracęrodziców i nauczycieli przez okres roku lub dłużej, aby zapewnić spójne podejście do ADHD i powiązanych z nim trudności. Publikacja skierowana jest do psychologów szkolnych, dziecięcych psychologów klinicznych, pedagogów specjalnych, pracowników socjalnych i terapeutów.
Notes:
Tyt. oryg.: Young children with ADHD : early identification and intervention, 2011.
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 216-236.
Formatted contents note
Zawiera: Rozdz. 1. Ocena i indentyfikacja zespołu nadpobudliwości psychoruchowej z zaburzeniami uwagi.
Zawiera: Rozdz. 2. Model wczesnej interwencji.
Zawiera: Rozdz. 3. Strategie interwencji behawioralnej w środowisku domowym.
Zawiera: Rozdz. 4. Strategie interwencji behawioralnej w przedszkolu.
Zawiera: Rozdz. 5. Promowanie umiejętności szkolnych.
Zawiera: Rozdz. 6. Bezpieczeństwo i zapobieganie obrażeniom.
Rozdz. 7. Leczenie farmakologiczne.
Zawiera: Rozdz. 8. Wspieranie rodzin.
Zawiera: Rozdz. 9. Wyniki badań i wskazówki na przyszłość.
Zawiera: Posumowanie i wnioski.
Summary, etc.
Przedmiot: Efekty badań wszechstronnego programu wczesnej interwencji dla małych dzieci z ADHD. Cel programu: zapobieganie, odraczanie lub redukowanie negatywnych konskwencji powiązanych zwykle z wczesnym ADHD, takich jak problemy z zachowaniem (agrsja, łamanie zasad), trudności z rozwojem wczesnych umiejetności czytania i liczenia oraz problemy w interakcjach z rówieśnikami i dorosłymi. Program zakłąda współpracęrodziców i nauczycieli przez okres roku lub dłużej, aby zapewnić spójne podejście do ADHD i powiązanych z nim trudności. Publikacja skierowana jest do psychologów szkolnych, dziecięcych psychologów klinicznych, pedagogów specjalnych, pracowników socjalnych i terapeutów.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again