Promowanie umiejętności szkolnych
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Autor
Binder Anna
(1)
Binder Marek
(1)
DuPaul George J
(1)
Kern Lee
(1)
Kołakowski Artur
(1)
Szaniawska Monika
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Język polski
(8115)
Dziecko
(5129)
Nauczanie
(4695)
Matematyka
(4656)
Literatura polska
(4106)
Promowanie umiejętności szkolnych
(-)
Powieść polska
(4020)
Poezja polska
(3836)
Nauczyciele
(3718)
Nauczanie początkowe
(3696)
Szkolnictwo
(3314)
Historia
(3296)
Wychowanie przedszkolne
(3239)
Wychowanie
(2692)
Język angielski
(2349)
Młodzież
(2341)
Rodzina
(2341)
Pedagogika
(2233)
Fizyka
(2055)
Filozofia
(1833)
Sztuka
(1748)
Język rosyjski
(1746)
Oświata
(1691)
Kobieta
(1683)
Pamiętniki polskie
(1682)
Wojna 1939-1945 r.
(1681)
Wychowanie w rodzinie
(1674)
Wojsko
(1656)
Literatura
(1650)
Uczniowie
(1633)
Chemia
(1535)
Kultura
(1431)
Język niemiecki
(1429)
Muzyka
(1407)
Opowiadanie polskie
(1366)
Biologia
(1310)
Geografia
(1294)
Pisarze polscy
(1265)
Psychologia
(1254)
Literatura młodzieżowa polska
(1237)
Publicystyka polska
(1110)
Przyroda
(1077)
Literatura dziecięca polska
(1071)
Internet
(1050)
Nauka
(1047)
Technika
(1015)
Bibliotekarstwo
(970)
Wychowanie fizyczne
(963)
Prawo
(956)
Nauczanie zintegrowane
(947)
Alkoholizm
(943)
Żydzi
(929)
Uczenie się
(909)
Młodzież szkolna
(885)
Stosunki interpersonalne
(864)
Miłość
(859)
Dzieci
(851)
Osobowość
(845)
Zarządzanie
(835)
Psychoterapia
(813)
Powieść angielska
(811)
Powieść amerykańska
(795)
Czytelnictwo
(792)
Gry i zabawy
(790)
Polityka międzynarodowa
(786)
Praca
(780)
Przedsiębiorstwo
(767)
Socjologia
(763)
Pińczów
(748)
Polityka
(741)
Polacy za granicą
(727)
Uczucia
(726)
Teatr polski
(718)
Dramat polski
(716)
Rolnictwo
(715)
Turystyka
(712)
Matura
(708)
Komunikacja społeczna
(706)
Szkolnictwo wyższe
(702)
Marksizm
(689)
Opieka społeczna
(688)
Czytanie
(683)
Szkolnictwo zawodowe
(677)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(674)
Religia
(671)
Relacje międzyludzkie
(669)
Rodzice
(668)
Wychowanie obywatelskie
(664)
Rośliny
(658)
Etyka
(656)
Język francuski
(635)
Astronomia
(633)
Sport
(632)
Kształcenie
(631)
Wieś
(624)
Mowa
(623)
Nałóg
(618)
Komputery
(617)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(610)
Powieść rosyjska
(604)
Postawy
(601)
Gatunek
Poradniki
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 216-236.
Zawiera: Rozdz. 1. Ocena i indentyfikacja zespołu nadpobudliwości psychoruchowej z zaburzeniami uwagi.
Zawiera: Rozdz. 2. Model wczesnej interwencji.
Zawiera: Rozdz. 3. Strategie interwencji behawioralnej w środowisku domowym.
Zawiera: Rozdz. 4. Strategie interwencji behawioralnej w przedszkolu.
Zawiera: Rozdz. 5. Promowanie umiejętności szkolnych.
Zawiera: Rozdz. 6. Bezpieczeństwo i zapobieganie obrażeniom.
Rozdz. 7. Leczenie farmakologiczne.
Zawiera: Rozdz. 8. Wspieranie rodzin.
Zawiera: Rozdz. 9. Wyniki badań i wskazówki na przyszłość.
Zawiera: Posumowanie i wnioski.
Efekty badań wszechstronnego programu wczesnej interwencji dla małych dzieci z ADHD. Cel programu: zapobieganie, odraczanie lub redukowanie negatywnych konskwencji powiązanych zwykle z wczesnym ADHD, takich jak problemy z zachowaniem (agrsja, łamanie zasad), trudności z rozwojem wczesnych umiejetności czytania i liczenia oraz problemy w interakcjach z rówieśnikami i dorosłymi. Program zakłąda współpracęrodziców i nauczycieli przez okres roku lub dłużej, aby zapewnić spójne podejście do ADHD i powiązanych z nim trudności. Publikacja skierowana jest do psychologów szkolnych, dziecięcych psychologów klinicznych, pedagogów specjalnych, pracowników socjalnych i terapeutów.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej