Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(22)
Forma i typ
Książki
(18)
Czasopisma
(2)
Druki ulotne
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(17)
tylko na miejscu
(6)
wypożyczone
(1)
Placówka
Kielce - Wypożyczalnia
(8)
Kielce - Czytelnia
(5)
Busko Zdrój - wypożyczalnia
(3)
Busko zdrój - czytelnia
(1)
Jędrzejów - wypożyczalnia
(2)
Kazimierza Wielka - wypożyczalnia
(1)
Końskie - wypożyczalnia
(1)
Opatów - wypożyczalnia
(1)
Włoszczowa - wypożyczalnia
(2)
Autor
Choniawko Bronisława
(2)
Jacewiczowa Kamila
(2)
Kiszczakowa Stefania
(2)
Tomaszewska Leokadia
(2)
Walenta Bogusława
(2)
Aleksander Tadeusz
(1)
Bargoń Jadwiga
(1)
Bohdziun Joanna
(1)
Brohdziun Joanna
(1)
Carlgren Frans
(1)
Drzewiecki Marcin (1948- )
(1)
Dąbrowska Klara
(1)
Głażewski Michał
(1)
Homplewicz Janusz
(1)
Janowski Andrzej (1935- )
(1)
Kaczmarzyk Marek
(1)
Kajdasz-Aouil Maria
(1)
Klimek Karol
(1)
Klingborg Arne
(1)
Kowalski Stanisław (1904-1990)
(1)
Kuszak Kinga
(1)
Michalski Andrzej M
(1)
Niemiec Jerzy (1932- )
(1)
Palka Stanisław
(1)
Podoska-Filipowicz Elżbieta
(1)
Przecławska Anna (1929-2010)
(1)
Semadeni Zbigniew
(1)
Szefler Elżbieta
(1)
Szymański Mirosław
(1)
Żurek Sławomir Jacek (1967- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(2)
1990 - 1999
(6)
1980 - 1989
(7)
1970 - 1979
(2)
1950 - 1959
(2)
1910 - 1919
(1)
Okres powstania dzieła
1901-2000
(3)
1945-1989
(3)
2001-
(3)
1914-1918
(1)
1918-1939
(1)
Kraj wydania
Polska
(19)
nieznany (pol)
(3)
Język
polski
(22)
Odbiorca
Szkoły podstawowe
(2)
Klasa 4.
(1)
Nauczyciele
(1)
Nauczyciele języków
(1)
Nauczyciele nauczania początkowego
(1)
Rodzice
(1)
Terapeuci pedagogiczni
(1)
Uczniowie
(1)
Uczniowie szkół podstawowych
(1)
Temat
Biblioteki szkolne
(3)
Język polski
(3)
Samokształcenie
(3)
Szkolnictwo
(3)
Język polski (przedmiot szkolny)
(2)
Nauczanie
(2)
Nauczanie na odległość
(2)
Nauczanie początkowe
(2)
Pedagogika
(2)
Antropozofia
(1)
Bajkoterapia
(1)
Bezpieczeństwo
(1)
COVID-19
(1)
Edukacja ekologiczna
(1)
Edukacja techniczna
(1)
Informatyka (przedmiot szkolny)
(1)
Ingarden Roman
(1)
Komputery
(1)
Kształcenie
(1)
Kształcenie ustawiczne
(1)
Literatura dziecięca
(1)
Literatura polska
(1)
Matematyka
(1)
Mindfulness
(1)
Muzea na wolnym powietrzu
(1)
Nauczanie języków obcych
(1)
Nauczanie zdalne
(1)
Nauczyciele
(1)
Oświata
(1)
Oświata dorosłych
(1)
Pedagogika wczesnoszkolna
(1)
Praca kulturalno-oświatowa
(1)
Prawo administracyjne
(1)
Przedszkola
(1)
Przyroda
(1)
Reemigracja
(1)
Samowychowanie
(1)
Socjoterapia
(1)
Steiner, Rudolf 1861-1925
(1)
Szkolnictwo średnie
(1)
Technika
(1)
Teozofia
(1)
Uczniowie klas początkowych
(1)
Wychowanie przedszkolne
(1)
Wychowanie przez sztukę
(1)
Zakład Pedagogiki Dorosłych Uniwersytetu Jagiellońskiego
(1)
Zastosowania komputerów w edukacji
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Temat: czas
1901-
(3)
1989-
(2)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Nauczanie początkowe
(1)
Gatunek
Czasopismo pedagogiczne
(3)
Ćwiczenia i zadania
(2)
Czasopismo polskie
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(5)
Psychologia
(1)
22 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Spis treści także w jęz ang.
Zawiera: W poszukiwaniu rozwiązań nowego modelu edukacji techniczno-informatycznej / Waldemar Furmanek.
Zawiera: Kształcenie nauczycieli techniki na poziomie studiów wyższych w Polsce / Kazimierz Uździcki.
Zawiera: Od dydaktyki instrumentalnej w kierunku pedagogiki ery informacyjnej - dwie synergie / Sabina Furgoł.
Zawiera: Proces dydaktyczny z wykorzystaniem TI - czyli kreowanie nowoczesnego modelu kształcenia / Maria Kajdasz-Aouil.
Zawiera: Ewolucja standardów nauczania przedmiotów technicznych kluczowym problemem współczesnej dydaktyki / Sławomir Iskierka, Janusz Krzemiński, Zbigniew Weżgowiec.
Zawiera: Wykorzystanie technologii informacyjnej w nauczaniu przedmiotu "Ochrona pracy" w uczelni pedagogicznej / S. N. Wolchin, M. S. Pietrowa.
Zawiera: Walory komputerowej metody kształcenia i jej upowszechnianie w edukacji studentów / Wojciech Szeremeta, Jan Titoni.
Zawiera: O aktywizowaniu uczniów w edukacji technicznej / Stanisława Danuta Frejman.
Zawiera: Wykorzystanie komputera w aktywizowaniu uczniów do nauki edukacji ogólnotechnicznej na etapie szkoły podstawowej / Bogusława Delijewska, Jan Majowski.
Zawiera: Program Power Point jako podstawa opracowania dynamicznych multimedialnych programów dydaktycznych / Waldenmar Lib.
Zawiera: Konstruowanie logicznej sekwencji zadań techniczno-informatycznych w multimedialnym zeszycie ćwiczeń / Wojciech Walat.
Zawiera: Finansowanie działalności naukowej w jednostkach prowadzących kierunek studiów edukacja teczhniczno-informatyczna - wybrane zagadnienia / Aleksander Marszałek.
Zawiera: Ewolucja wzajemnego oddziaływania człowiek i technika / Tadeusz Nowacki.
Zawiera: Współzależność techniki, nauki w ich przeszłości historycznej / Bogdan Ciż.
Zawiera: Edukacja techniczna wobec współczesnych przemian cywilizacyjncyh / Zdzisław Wołk.
Zawiera: Zagadnienia konstrukcji etyki technologii informatycznej / Andrzej Kmiecik.
Zawiera: Dydaktyka algorytmiki i programowania wobec wyzwań współczesności / Sławomir Iskierka, Janusz Krzemiński, Zbigniew Weżgowiec.
Zawiera: Kluczowe umiejętności techniczne jednym z czynników podnoszących przydatność do pracy zawodowej / Urszula Jeruszka.
Zawiera: Dylematy i ograniczenia podmiotowosci człowieka w pracy zawodowej / Andrzej Zygadło.
Zawiera: ASpiracje edukacyjno-zawodowe młodzieży gimnazjalnej / Mirosław Frejman.
Zawiera: Wykorzystanie pracowni komputerowych w szkołach podstawowych województwa kujawsko-pomorskiego / Maria Kajdasz-Aouil.
Zawiera: Miejsce technologii informacyjnych i informatyki w kształceniu inżynierów na kierunkach nieinformatycznych / Ryszard Robert Gajewski.
Zawiera: Wykorzystanie prezentacji multimedialnej jako jednego z komponentów elektronicznego systemu nauczania / N. A. Szajdienko, W. A. Panin.
Zawiera: Kierowanie i ocena efektywności jakości i zaufania w stosunku do działalności personelu i studentów uczelni / J. N. Arseniew, T. J. Dawydowa, S. N. Wolchin.
Zawiera: Rola wartości humanistycznych w kształceniu informatycznym / Henryk Noga.
Zawiera: Paradygmat edukacji technicznej na Litwie / Zivile Sedereviciute.
Zawiera: Zastosowanie komputera w procesie nauczania - uczenia się / Elżbieta Sałata.
Zawiera: Zaznajamianie uczniów ze studiami na uczelni technicznej / Tadeusz Ratajczak.
Zawiera: Świadomość edukacyjna studentów kierunku edukacja techniczno-informatyczna / Marta Bałażak.
Zawiera: Edukacja techniczna i informatyczna w kontekscie działalności zawodoznawczej / Iwona Mandrzejewska-Smól.
Zawiera: Doskonalenie nauczycieli z wykorzystaniem multimediów / Magdalena Auguścik-Kowalska.
Zawiera: Wyobraźnia informatyczna - ważny obszar kompetencji informatyczno-medialnych nauczycieli informatyki / Andrzej Serdyński, Tomasz Serdyński.
Zawiera: Zastosowanie arkuszy kalkulacyjnych do rozwiązania zagadnień ekonomicznych / Iwona Iskierka.
Zawiera: Mozliwości rozwijania kultury technicznej uczniów w procesie turystyki szkolnej / Ryszard Szeremeta.
Zawiera: Czy komputer wypełnia czas wolny młodzieży z małych miast? / Marek Napierała, Hanna Żukowska.
Zawiera: Przygotowanie studentów z zakresu orientacji i poradnictwa zawodowego dla osób niepełnosprawnych / Aneta Klementowska.
Zawiera: Perspektywy uczenia się i nauczania na odległość / Andrzej Barczak.
Zawiera: Programy kształcenia jako element pakietu dydaktycznego w uczeniu się i nauczaniu na odległość / Barbara Baraniak.
Zawiera: Perspektywa przygotowania nauczycieli w zakresie TI wspomagana kształceniem na odległość / Maria Kajdasz-Aouil.
Zawiera: Czy e-learning ma szansę trafić do polskich szkół? / Maria Zając.
Zawiera: Inzynier on-line, jak i czy kształcić w zawodach technicznych przez internet? / Jerzy M. Mischke.
Zawiera: Wykorzystanie centrów teleinformatycznych jako narzędzi zdalnej edukacji w regionach słabo zurbanizowanych / Jacek Florek.
Zawiera: Funkcjonowanie nauczania na odległość na przykładzie wybranych uczelni na świecie / Andrzej Michalski, Elżbieta Podoska-Filipowicz.
Zawiera: Zastosowanie metody projektu w edukacji na odległość / Ewa Lubina.
Zawiera: Rola zdalnego nauczania w budowaniu kompetencji nauczyciela techniki - informatyki / Jolanta Zielińska.
Zawiera: Zastosowanie technik informacyjno-komunikacyjnych (ICI) w doskonaleniu zawodowym nauczycieli na przykładzie międzynarodowego programu współpracy / Bożena Harasimowicz.
Zawiera: Stereotypy, uprzedzenia i oczekiwania dotyczące książki elektronicznej / Sylwia Jakubiec.
Tekst częśc. ang., ros. Streszcz. ang., pol. przy art. Wstęp, spis treści także ang.
Model edukacji technicznej i informatycznej.Ewolucja wzajemnego odziaływania człowiek - technika. Rola edukacji technicznej i informatycznej w kształtowaniu osobowości współczesnego człowieka. Perspektywy nauczania-uczenia się na odległość.
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 329-334.
Zawiera: S. 21-57 : Założenia reformy (Cele nauczania matematyki w klasach początkowych, Nauczanie matematyki a przygotowanie ucznia do życia, Przyczyny reformy z 1975 r., Ogólnodydaktyczne założenia programu matematyki dla klas I-III, Przykłady różnic treściowych między dawnym a obecnym programem, Treści podstawowe i treści uzupełniające w obecnym programie, Przykłady różnic metodycznych między nauczaniem tradycyjnym a nauczaniem postulowanym obecnie, Nowe spojrzenie na zadania tekstowe, Kontrowersje wokół techniki rachunkowej, Podręczniki i zeszyty ćwiczeń) / Ewa Puchalska, Zbigniew Semadeni.
Zawiera: S. 57-77 : Nauczanie początkowe matematyki w świetle ogólnych zasad nauczania (Wstęp, Zasada naukowości, Zasada poglądowości, Zasada świadomego i aktywnego uczenia się, Zasada trwałości wiedzy, Zasada wiązania teorii z praktyką) / Ewa Puchalska, Zbigniew Semadeni.
Zawiera: S. 77-86 : Rola reprezentacji graficznych (Schemat graficzny jako środek racjonalizacji pracy umysłowej, Schemat graficzny jako etap pośredni między konkretem a abstrakcją, Strzałki, Tabele, Drzewa, Stosowanie schematów graficznych w nauczaniu) / Anna Olecka, Zbigniew Semadeni.
Zawiera: S. 86-101 : Przegląd pomocy naukowych (Znaczenie pomocy naukowych, Zestawy logiczne, Pomoce arytmetyczne wykorzystujące związek liczby z długością, Liczydła planszowe, Pomoce związane z przesunięciem na osi liczbowej, Pomoce do systemów pozycyjnych, Pomoce do nauczania geometrii, Pomoce do realizacji tematu "Wiadomości praktyczne", Wyposażenie klasy) / Ewa Puchalska, Zbigniew Semadeni.
Zawiera: S. 101-112 : Łączenie nauczania matematyki z nauczaniem innych przedmiotów (Wstęp, Interdyscyplinarne treści nauczania, Integracja celów kształcenia, Wspólne treści programu nauczania matematyki i programów innych przedmiotów, Łączenie nauczania różnych przedmiotów w trakcie realizacji programu) / Zbigniew Semadeni.
Zawiera: S. 112-119 : Trudności i niepowodzenia w uczeniu się matematyki (Wstęp, Przyczyny nadmiernych trudności w uczeniu się matematyki w klasach początkowych, Prawo ucznia do błędu, Przyczyny niepowodzeń z matematyki w klasach I - III, Przeciwdziałanie niepowodzeniom w uczeniu się matematyki) / Zbigniew Semadeni.
Zawiera: S. 120-139 : Rozwój pojęć matematycznych dziecka (Ogólne uwagi o myśleniu matematycznym dziecka, Charakterystyczne cechy procesów myślowych, Pojęcie operacji oraz etapy jej rozwoju, Przewidywanie wyników przekształceń, Rozwiązywanie zadań dotyczących przekształceń u dzieci na różnych poziomach rozwoju operacji, Znaczenie czynności dziecka dla rozwoju operacji, Doświadczenie typu logiczno-matematycznego, Wnioskowanie na podstawie doświadczeń w zależności od poziomu rozwoju, Uczenie sposobów rozwiązywania zadań a kształtowanie operacji myślowych) / Alina Szemińska.
Zawiera: S. 139-159 : Rozwój procesu klasyfikacji (Wstęp, Początki klasyfikacji u dziecka, Rozumienie zmiany liczebności zbiorów zależnie od kryterium klasyfikacji, Zbiory i podzbiory, Przykłady zadań kształcących rozumienie stosunków między zbiorami, Kształtowanie rozumienia części wspólnej zbiorów) / Alina Szemińska.
Zawiera: S. 159-188 : Czynności kształtujące pojęcie liczby (Początki kształtowania liczby, Porównywanie bezpośrednie wielkości ciągłych, Mierzenie długości za pomocą wspólnej miary, Pojęcie długości i odległości, Porządkowanie elementów według wielkości, Porównywanie liczebności zbiorów, Przygotowanie do ukształtowania pojęcia osi liczbowej, Wprowadzanie liczebników, Związek między liczbą główną i liczbą porządkową) / Alina Szemińska.
Zawiera: S. 188-217 : Rozumienie związków między liczbami i działań na liczbach (Przygotowanie do używania znaków matematycznych, Najprostsze wnioskowanie rekurencyjne, Łączenie i rozkładanie zbiorów, Przygotowanie do rozumienia wielokrotności) / Alina Szemińska.
Zawiera: S. 218-254 : Rozwój pojęć geometrycznych (Pojęcia geometryczne a pojęcia arytmetyczne, Niezmienność stosunków między przedmiotami w przestrzeni, Porównywanie porządku liniowego i cyklicznego, Pojęcie prostej, Pojęcie perspektywy, Pojęcie linii poziomej i pionowej jako współzależnych, Określenie miejsca na płaszczyźnie, Odtwarzanie kątów i trójkątów, Pojęcie pola, Przygotowanie do mierzenia brył, Podział figury jako przygotowanie do ułamków) / Alina Szemińska.
Zawiera: S. 255-264 : Omówienie programu matematyki w kl. I (Struktura programu klasy I, Przegląd treści programu klasy I (Tematy geometryczne, Zbiory, Kształtowanie pojęcia liczby, Dodawanie i odejmowanie, Mnożenie i dzielenie, Wiadomości praktyczne) / Zbigniew Semadeni, Ewa Puchalska.
Zawiera: S. 265-272 : Porównanie programu matematyki dla sześciolatków z programem klasy I (Wstęp, Treści matematyczne w programie pracy z sześciolatkami, Kształtowanie pojęć matematycznych u dzieci sześcioletnich na tle programu klasy I, Dojrzałość dziecka do uczenia się matematyki w warunkach szkolnych, Związki matematyki z językiem polskim w pracy z sześciolatkami) / Zbigniew Semadeni.
Zawiera: S. 272-281 : Przykłady związków matematyki z innymi przedmiotami w klasie I (Wstęp, Ćwiczenia ruchowe na lekcjach matematyki, Elementy matematyki w nauczaniu języka polskiego) / Ewa Puchalska, Zbigniew Semadeni.
Zawiera: S. 281-289 : Propozycja rozkładu materiału w klasie I (Planowanie rocznej pracy dydaktyczno-wychowawczej, Propozycja rozkładu materiału) / Halina Zalewska.
Zawiera: S. 290-305 : Inna propozycja rozkładu materiału nauczania w klasie I / Bogusława Lankiewicz.
Zawiera: S. 306-328 : Program nauczania początkowego matematyki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej