Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(5)
Forma i typ
Książki
(5)
Dostępność
tylko na miejscu
(3)
dostępne
(2)
Placówka
Kielce - Czytelnia
(3)
Sandomierz - wypożyczalnia
(2)
Autor
Nakoneczna Danuta
(5)
Rok wydania
2000 - 2009
(2)
1990 - 1999
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
nieznany (pol)
(2)
Język
polski
(5)
Temat
Młodzież szkolna
(3)
Dziecko zdolne
(2)
Gimnazja
(2)
Innowacje
(2)
Wychowanie
(1)
5 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 229422/czyt.37 (1 egz.)
Sandomierz - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45371 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s.[188]-190
Zawiera: Założenia koncepcji kształcenia zdolnych, wypracowanej i wdrożonej w szkołąch TST i SSA ; Czynniki determinujące działalność innowacyjną szkół ; Uwarunkowania społeczno-psychologiczne tworzonej koncepcji kształcenia ; Definicje osobowości (zdolności) przyjęte przez szkoły TST i SSA ; Poznawanie uczniów zdolnych w aspekcie kierowania ich rozwojem.
Zawiera: Trójczynnikowa teoria rozwoju u podstaw koncepcji kształcenia zdolnych ; Uwarunkowania pedagogiczno-organizacyjne tworzonej koncepcji kształcenia ; Niektóre wyniki potwierdzające wartość prezentowanej koncepcji kształcenia ; Postulaty i wnioski wypływające z prac projektująco-wdrożeniowych nad kształceniem zdolnych.
Zawiera: Egzemplifikacja elementów prezentowanej koncepcji kształcenia zdolnych w zakresie różnych przedmiotów ; Nauczycielem być ; Stawiam na nauczanie wychowujące ; Blaski i cienie autorskiej edukacji ; O rozwijaniu uzdolnień i zainteresowań matematycznych ; Praca z uczniem bardzo zdolnym, czyli dwie strony medalu ; Preferują nauczanie problemowe ; Historia jest nauczycielką życia ; Moich dziesięć olimpiad geograficznych ; "Łacina nie jest nikomu potrzebna"? ; O nauczaniou języka rosyjskiego ; O rozwijaniu motywacji i zainteresowań językiem angielskim ; W poszukiwaniu nauczania zintegrowanego ; Moje doświadczenia w rozwijaniu zainteresowań przyrodniczych w prowincjonalnej szkole średniej ; Rola ucznia w procesie kształcenia ; Działania zgodne z tradycją sportową ; Najlepsi z najlepszych.
Zawiera: Semper in altum - czyli o szkole króla Jana Sobieskiego.
Zawiera: Wykaz szkół stowarzyszonych w TST i SSA
Brak okładki
Książka
W koszyku
Symbol UKD: 37.018.2:159.923](438)"1980/..."
Bibliogr. s. 188.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 237361/czyt.37 (1 egz.)
Sandomierz - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42448 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Symbol UKD: 37.018.2:159.923](438)"1980/..."
Bibliogr. s. 188.
Zawiera: Wychowanie jako zadanie.
Zawiera: Wychowanie jako kierowanie się ku rzeczywistości pożądanej.
Zawiera: Problemy edukacyjne cywilizacji współczesnej: jak wychowywać młode pokolenia? (wychowanie - koniecznością społeczną, ekonomia u podstaw reform oświatowych) ; Trudności w formułowaniu celów i zadań wychowawczych (wychowanie w edukacji humanistycznej i personalistycznej).
Zawiera: Działania wychowawczo-dydaktyczne w klasach gimnazjalnych ; Wychowanie w okresie przyspieszonego rozwoju psychofizycznegio: chwiejność emocjonalna - cecha charakterystyczna okresu dorastania, nadmierny krytycyzm - cecha poznawcza okresu dorastania, przechodzenie od okresu dorastania do okresu młodości, wychowanie - jako zadanie.
Zawiera: Wychowawcy i samowychowanie - jako kształtowanie osobowości: trójczynnikowa teoria rozwoju u podstaw procesu wychowawczo-dydaktycznego, wpływ obrazu własnego "JA" na formowanie osobowości, działania wychowawcze - ale jakie?, swoboda i przymus w wychowaniu.
Zawiera: Dobrze zorganizowany zespół klasowy - przyjaznym środowiskiem wychowawcy: wychowanie jako dialog, wychowanie to ład, porządek i świętowanie, wychowanie to aktywizowanie i usamodzielnianie, wychowanie to wprowadzanie w świat prawa moralnego i wartości.
Zawiera: Samorealizacja i uczestnictwo u podstaw procesu dydaktycno-wychowawczego: miejsce nauczyciela i ucznia w procesie dydaktyczno-wychowawczym, doskonalenie zawodowe nauczycieli i badania wyników nauczania - podstawą osiągnięć szkolnych, lekcje wychowawcze - istniejące i pożądane, statuty i umowy społęczne - regulatorami procesu wychowawczo-dydaktycznego.
Zawiera: Organizacja, działalność statutowa i wyniki edukacyjne Federacji Stowarzyszeń: TST, SSA, SNO osiągnięte w okresie 20-letniej pracy Towarzystwa Szkół Twó130411czych, 10-lecia Stowarzyszenia Szkół Aktywnych, 3-lecia Stowarzyszenia Nauczycieli Olimpijskich.
Zawiera: Praktyka innowacyjna jako źródagogicznego.
Zawiera: Szkoły stowarzyszone w TST i SSA, ich dyrektorzy i władze statutowe.
Zawiera: Nauczyciele stowarzyszeni w SNO, przewodniczący sekcji przedmiotowych.
Zawiera: Wybrane osiągnięcia stowarzyszonych szkół, uczniów, nauczycieli.
Zawiera: Członkowie Honorowi Federacji Stowarzyszeń TST, SSA, SNO.
Zawiera: Uczniowie ze szkół TST i SSA, którzy w latach 1983-2003 zostali laureatami międzynarodowych olimpiad przedmiotowych i konkursów.
Zawiera: Książki ukazujace działalność innowacyjną stowarzyszonych szkół.
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9533 B/P/czyt.37 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej