Newell Diane
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Starachowice - wypożyczalnia
(1)
Autor
Boszczyk Marta
(723)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(556)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(488)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(484)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(441)
Newell Diane
(-)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(440)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(430)
Lewicka Ewa
(417)
Puszczewicz Barbara
(398)
Prus Bolesław (1847-1912)
(375)
Kosiń Janina
(373)
Lewandowska Bożena
(370)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(346)
Goetz Magdalena
(344)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(334)
Shakespeare William (1564-1616)
(288)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(262)
Lenin Vladimir Il'ič (1870-1924)
(257)
Knajder-Sowa Anna
(253)
Cyrański Czesław
(247)
Pigoń Stanisław (1885-1968)
(240)
Dąbrowska Maria (1889-1965)
(221)
Faliszewska Jolanta
(218)
Trojan Elżbieta
(210)
Łoskot Małgorzata
(209)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(199)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(194)
Tuwim Julian (1894-1953)
(190)
Jakubowski Jan Zygmunt (1909-1975)
(184)
Szancer Jan Marcin (1902-1973)
(184)
Tarapata Ewa
(180)
Pronobis Małgorzata
(166)
Rozwadowski Stanisław (1923-1996)
(166)
Markiewicz Henryk (1922- )
(162)
Wyspiański Stanisław (1869-1907)
(161)
Uniechowski Antoni (1903-1976)
(159)
Parandowski Jan (1895-1978)
(157)
Reymont Władysław Stanisław (1867-1925)
(157)
Jodełka-Burzecki Tomasz (1919-1989)
(156)
Broniewski Władysław (1897-1962)
(154)
Praca zbiorowa
(153)
Staff Leopold (1878-1957)
(152)
Tolstoj Lev Nikolaevič (1828-1910)
(152)
Conrad Joseph (1857-1924)
(142)
Elsner Danuta
(138)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(137)
Kochanowski Jan (1530-1584)
(136)
Rychlicki Zbigniew (1922-1989)
(136)
Engels Friedrich (1820-1895)
(135)
Zieliński Bronisław (1914-1985)
(135)
Łuba Małgorzata
(134)
Stróżyński Klemens
(133)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(132)
Kobyliński Szymon (1927-2002)
(130)
Marx Karl (1818-1883)
(130)
Rechnio-Kołodziej Beata
(128)
Wańkowicz Melchior (1892-1974)
(128)
Włodno Danuta
(127)
Żukrowski Wojciech (1916-2000)
(127)
Bratny Roman (1921- )
(125)
Jastrzębska Lidia
(125)
Tatarkiewicz Władysław (1886-1980)
(124)
Smólska Janina (?-2002)
(123)
Hertz Paweł (1918-2001)
(122)
Jakubowska Alina
(122)
Krzeczkowska Eugenia
(120)
Lewik Włodzimierz (1905-1962)
(120)
Laere Karolina Van
(118)
Malczewski Artur
(118)
Myjak Józef
(118)
Putrament Jerzy (1910-1986)
(115)
Dobraczyński Jan (1910-1994)
(113)
Doroszewski Witold (1899-1976)
(113)
Kieniewicz Stefan (1907-1992)
(112)
Misiorowska Ewa
(112)
Jaworowski Jerzy (1919-1975)
(111)
Szelburg-Zarembina Ewa (1899-1986)
(111)
Szweykowski Zygmunt (1894-1978)
(111)
Włodno-Furman Elżbieta
(111)
Garstka Tomasz
(110)
Korczak Janusz (1878?-1942)
(110)
Rogoziński Julian (1912-1980)
(110)
Rusiecki Antoni Marian (1892-1956)
(109)
Lem Stanisław (1921-2006)
(108)
Krasiński Zygmunt (1812-1859)
(107)
Norwid Cyprian Kamil (1821-1883)
(107)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(106)
Radzicki Józef
(106)
Kierszys Zofia (1921-2000)
(105)
Stawar Andrzej (1900-1961)
(105)
Wyka Kazimierz (1910-1975)
(105)
Krasicki Ignacy (1735-1801)
(104)
Klemensiewicz Zenon (1891-1969)
(103)
Dostoevskij Fedor Mihajlovič (1821-1881)
(102)
Puškin Aleksandr Sergeevič (1799-1837)
(102)
Bunsch Karol (1898-1987)
(101)
Goethe Johann Wolfgang von (1749-1832)
(101)
Śliwerski Bogusław (1954- )
(101)
Gomulicki Juliusz Wiktor (1909-2006)
(100)
Jaworowski Mieczysław
(100)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Mentoring
(2)
Coaching
(1)
Kadry
(1)
Gatunek
Poradniki
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy cześciach.
Zawiera: Przedmowa. Część pierwsza. Cele, istota i praktyka coachingu i mentoringu. 1. W głównym nurcie?: Źródło: zarządzanie i badania naukowe; Źródło: trening sportowy; Źródło: zarządzanie zasobami ludzkimi; Źródło: doradztwo psychologiczne, psychoterapia, psychologia i filozofia; Źródło: organizacje zawodowe; Gdzie zatem jesteśmy?; Literatura. 2. Modele coachingu i mentoringu: W kierunku modelu idealnego; Ogólny kształt procesu coach-mentoringu; Lista korzyści płynących z coachingu; Mentoring; Model procesu związany z „kontraktem”; Menedżer lub przełożony jako coach-mentor; Coach-mentoring: model oparty na kompetencjach; Podsumowanie; Literatura. 3. Mentorzy społecznościowi, life coaching: Czym jest life coaching?; Mentoring społecznościowy; Mentor ds. edukacyjnych; Narodziny coach-mentora; Literatura. 4. Pomagać ludziom uczyć się, jak się uczyć: Czym jest organizacja ucząca się?; Uczenie się transformacyjne; W kierunku modelu organizacji uczącej się; Wybór najlepszej metody uczenia się; Uczenie się czy rozwój? Zarządzanie własnym procesem uczenia się; Zasady uczenia się osób dorosłych; Literatura. 5. Świadomość różnic indywidualnych: Przekonania i wartości; Kultura i różnorodność; Płeć; Filozofia życiowa; Wpływy psychologii; Jak w praktyce wykorzystać świadomość różnic indywidualnych?; Literatura. 6. Informacja zwrotna: budowanie pewności siebie i sukcesu: Obserwowanie wyników; Potencjalne przeszkody w uzyskaniu efektywnej informacji zwrotnej; Informacja zwrotna, która buduje pewność siebie; Obserwowanie zespołu; Prowadzenie sesji przekazywania informacji zwrotnej; Wizualizacja skutecznego wykonywania zadań; Wykorzystywanie podstawowych cech osobowości; Wychowywanie zwycięzców; Literatura. 7. Uważne słuchanie: Obserwowanie nie jest proste; Znaczenie obserwacji mowy ciała; Świadomość przestrzeni osobistej; Zaufanie lub jego brak; Mity i uprzedzenia; Aktywne słuchanie; Coaching telefoniczny; Literatura. 8. Stawianie pytań: Zrozumienie podstawowych typów pytań; Różnorodne, przydatne typy pytań; Rodzaje pytań, których należy unikać; Techniki zadawania pytań; Literatura. 9. Superwizja sytuacyjna?: Superwizja sytuacyjna; Czym jest superwizja coachingowa?; Formalnie czy nieformalnie?; Jaka jest wartość dodana superwizji?; Literatura. 10. Podejście rynkowe czy kształtujący się zawód?: Co składa się na „zawód”?; A zatem – zawód czy tylko usługa dostępna na rynku?. Część druga. Jak efektywnie wprowadzać coaching i mentoring do organizacji? 11. Dlaczego inwestować w coaching i mentoring? Jakie potrzeby można w ten sposób zaspokoić?: Czym jest coaching i mentoring na wysokim poziomie?; Na czym skupia się program coachingu i mentoringu? Na co może mieć największy wpływ?; Jak zbudować uzasadnienie biznesowe i zdobyć poparcie?; Co chcemy oceniać i jak to mierzyć?; Literatura. 12. Coaching i mentoring: co to jest i jak wykorzystuje się to w organizacjach: Czym jest coaching i mentoring?; Narodziny coach-mentora; W jaki sposób organizacje wykorzystują coaching i mentoring?; W jakich obszarach organizacje korzystają z coachingu i mentoringu?; Kultura coachingowa – czym jest i jak ją tworzyć?; Literatura. 13. Wprowadzanie w życie coachingu i mentoringu: Punkt wyjścia; Komunikacja z interesariuszami i poparcie z ich strony; Znaczenie sponsoringu wewnątrz organizacji; Projektowanie/tworzenie; Stworzenie zespołu do realizacji projektu; Skuteczne procesy; Ewaluacja/analiza wyników i uczenie się; Jakie poważne przeszkody można napotkać? Jak sobie z nimi radzić?; Lista kontrolna jako pomoc w realizacji planu; Literatura. 14. Role i odpowiedzialność w coachingu i mentoringu: Kto odpowiada za coaching i mentoring w organizacjach?; Wnioski; Literatura. 15. Superwizja w praktyce: Rola superwizji w rozwijaniu kompetencji coachingowych w organizacjach; Podstawy wprowadzania superwizji; Efekty „zintegrowanego” podejścia do superwizji; Podsumowanie; Lista kontrolna; Literatura. 16. Coaching zespołowy: Wprowadzenie do coachingu zespołowego; Dlaczego coaching zespołowy?; Co rozumiemy przez pojęcie „coaching zespołowy”?; Uczące się zespoły: co łączy zespoły osiągające dobre wyniki z zespołami, które potrafią analizować własne działania; Rola lidera w coachingu zespołowym; Rola i relacje coach-mentora zespołowego; Umowa regulująca warunki coach-mentoringu zespołowego; Cel coachingu zespołowego; Podsumowanie; Literatura. 17. Coach-mentoring w ramach systemu i wpływy kultury: Praca i życie w systemach; Wszyscy mamy wpływ na systemy wokół nas – i one wpływają na nas; Jednostka jako system kulturowy; Organizacja jako system kulturowy; Coaching w procesie wdrażania pracownika do wymagań nowego stanowiska; Wprowadzenie i umacnianie kultury coachingowej; Podsumowanie; Literatura. 18. Co dalej?: Ludzie się zmieniają; Technologia się zmienia; Organizacja się zmienia; Literatura. Aneks. Podstawy modeli OCM ELECTRIC Coaching™ i ELECTRIC Mentoring™. Przypisy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Starachowice - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42956 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Forma i typ
Gatunek
Symbol UKD: 658.1/.5.012.4
Nowe wydanie bestsellerowego podręcznika dla coachów i mentorów, który cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem na całym świecie od 15 lat. Publikacja adresowana jest do wszystkich, którzy chcą rozwijać swoje umiejętności w zakresie coachingu i mentoringu na poziomie indywidualnym, zespołowym lub organizacyjnym. Autorzy prezentują sprawdzone narzędzia, konkretne przykłady i najlepsze praktyki. Zaprezentowane w książce strategie można od razu zastosować w różnych sytuacjach, niezależnie od tego, czy mówimy o life coachingu, coachingu biznesowym, czy programach mentoringu w lokalnych społecznościach. Nowe wydanie zostało poprawione i uzupełnione tak, aby zawierało wszystkie najnowsze trendy i rozwiązania stosowane w tej dziedzinie – znalazła się w nim między innymi dokładna analiza superwizji coachingowej. To podręcznik, który powinien znaleźć się w bibliotece każdego, kto jest zaangażowany w jakikolwiek aspekt coachingu i mentoringu.[www.azymut.pl]
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej