Nowak Marian (1955- )
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(7)
Forma i typ
Książki
(6)
Czasopisma
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(12)
dostępne
(10)
wypożyczone
(1)
Placówka
Kielce - Wypożyczalnia
(2)
Kielce - Czytelnia
(2)
Busko Zdrój - wypożyczalnia
(1)
Busko zdrój - czytelnia
(2)
Kazimierza Wielka - wypożyczalnia
(2)
Końskie - wypożyczalnia
(1)
Końskie - czytelnia
(1)
Opatów - wypożyczalnia
(1)
Opatów - czytelnia
(1)
Pińczów - czytelnia
(2)
Sandomierz - wypożyczalnia
(2)
Sandomierz - czytelnia
(1)
Starachowice - wypożyczalnia
(1)
Starachowice - czytelnia
(1)
Staszów - wypożyczalnia
(1)
Włoszczowa - czytelnia
(2)
Autor
Boszczyk Marta
(722)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(556)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(488)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(484)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(441)
Nowak Marian (1955- )
(-)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(440)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(430)
Lewicka Ewa
(417)
Puszczewicz Barbara
(398)
Prus Bolesław (1847-1912)
(375)
Kosiń Janina
(373)
Lewandowska Bożena
(370)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(346)
Goetz Magdalena
(344)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(334)
Shakespeare William (1564-1616)
(288)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(262)
Lenin Vladimir Il'ič (1870-1924)
(257)
Knajder-Sowa Anna
(253)
Cyrański Czesław
(247)
Pigoń Stanisław (1885-1968)
(240)
Dąbrowska Maria (1889-1965)
(221)
Faliszewska Jolanta
(218)
Trojan Elżbieta
(210)
Łoskot Małgorzata
(209)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(199)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(194)
Tuwim Julian (1894-1953)
(190)
Jakubowski Jan Zygmunt (1909-1975)
(184)
Szancer Jan Marcin (1902-1973)
(184)
Tarapata Ewa
(180)
Pronobis Małgorzata
(166)
Rozwadowski Stanisław (1923-1996)
(166)
Markiewicz Henryk (1922- )
(162)
Wyspiański Stanisław (1869-1907)
(161)
Uniechowski Antoni (1903-1976)
(159)
Parandowski Jan (1895-1978)
(157)
Reymont Władysław Stanisław (1867-1925)
(157)
Jodełka-Burzecki Tomasz (1919-1989)
(156)
Broniewski Władysław (1897-1962)
(154)
Praca zbiorowa
(153)
Staff Leopold (1878-1957)
(152)
Tolstoj Lev Nikolaevič (1828-1910)
(152)
Conrad Joseph (1857-1924)
(142)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(137)
Elsner Danuta
(136)
Kochanowski Jan (1530-1584)
(136)
Rychlicki Zbigniew (1922-1989)
(136)
Engels Friedrich (1820-1895)
(135)
Zieliński Bronisław (1914-1985)
(135)
Łuba Małgorzata
(134)
Stróżyński Klemens
(133)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(132)
Kobyliński Szymon (1927-2002)
(130)
Marx Karl (1818-1883)
(130)
Rechnio-Kołodziej Beata
(128)
Wańkowicz Melchior (1892-1974)
(128)
Włodno Danuta
(127)
Żukrowski Wojciech (1916-2000)
(127)
Bratny Roman (1921- )
(125)
Jastrzębska Lidia
(125)
Tatarkiewicz Władysław (1886-1980)
(124)
Krzeczkowska Eugenia
(123)
Smólska Janina (?-2002)
(123)
Hertz Paweł (1918-2001)
(122)
Jakubowska Alina
(122)
Lewik Włodzimierz (1905-1962)
(120)
Laere Karolina Van
(118)
Malczewski Artur
(118)
Myjak Józef
(118)
Putrament Jerzy (1910-1986)
(115)
Dobraczyński Jan (1910-1994)
(113)
Doroszewski Witold (1899-1976)
(113)
Kieniewicz Stefan (1907-1992)
(112)
Misiorowska Ewa
(112)
Jaworowski Jerzy (1919-1975)
(111)
Szelburg-Zarembina Ewa (1899-1986)
(111)
Szweykowski Zygmunt (1894-1978)
(111)
Włodno-Furman Elżbieta
(111)
Korczak Janusz (1878?-1942)
(110)
Rogoziński Julian (1912-1980)
(110)
Rusiecki Antoni Marian (1892-1956)
(109)
Garstka Tomasz
(108)
Lem Stanisław (1921-2006)
(108)
Krasiński Zygmunt (1812-1859)
(107)
Norwid Cyprian Kamil (1821-1883)
(107)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(106)
Radzicki Józef
(106)
Kierszys Zofia (1921-2000)
(105)
Stawar Andrzej (1900-1961)
(105)
Wyka Kazimierz (1910-1975)
(105)
Krasicki Ignacy (1735-1801)
(104)
Klemensiewicz Zenon (1891-1969)
(103)
Dostoevskij Fedor Mihajlovič (1821-1881)
(102)
Puškin Aleksandr Sergeevič (1799-1837)
(102)
Bunsch Karol (1898-1987)
(101)
Goethe Johann Wolfgang von (1749-1832)
(101)
Śliwerski Bogusław (1954- )
(101)
Gomulicki Juliusz Wiktor (1909-2006)
(100)
Jaworowski Mieczysław
(100)
Rok wydania
2000 - 2009
(6)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Pedagogika
(3)
Wychowanie
(3)
Wychowanie religijne
(2)
Nauki społeczne
(1)
Socjalizacja
(1)
Wychowanie do wartości
(1)
Wychowanie estetyczne
(1)
Wychowanie fizyczne
(1)
Wychowanie moralne
(1)
Gatunek
Czasopismo elektroniczne
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Czasopismo polskie
(1)
Podręcznik
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
Nauka i badania
(1)
7 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Seminaria Metodologii Pedagogiki / Polskie Towarzystwo Pedagogiczne)
Temat
Symbol UKD: 37.012(061)
Bibliogr. przy ref.
Zawiera: Słowo na otwarcie Seminariów Metodologii Pedagogiki / Zbigniew Kwieciński.
Zawiera: Szkic do dziejów metodologii pedagogiki / Tadeusz Lewowicki.
Zawiera: Humanistyczne podejście w badaniach pedagogicznych i praktyce pedagogicznej / Stanisław Palka.
Zawiera: Konsekwencje badawcze wynikające z uznania dyskursów edukacyjnych przedmiotem pedagogiki / Teresa Hejnicka-Bezwińska.
Zawiera: O drugoplanowych warunkach poprawności praktyki badawczej w pedagogice - perspektywa biografii / Jacek Piekarski.
Zawiera: Wprowadzenie do rozważań nad humanizacją pedagogiki (edukacji) w kontekście filozoficznych aspektów przestrzeni pedagogicznej przełomu wieku.
Zawiera: Metodologia pedagogiki między "naukowością/teoretycznością" a "praktycznością"/ Marian Nowak.
Zawiera: Pedagogiczne myslenie humanistyczne jako kategoria metodologiczna / Dariusz Kubinowski.
Zawiera: Miejsce badań fenomenologicznych w poznawaniu sytuacji wychowawczych / Krystyna Ablewicz.
Zawiera: Badacz jako krytyk / Teresa Bauman.
Zawiera: W poszukiwaniu kryteriów oceny badań jakościowych / Danuta Urbaniak-Zając.
Zawiera: Popsychologia młodzieży. Studium przypadku / Zbigniew Kwieciński.
Książka
W koszyku
(Seminaria Metodologii Pedagogiki / Polskie Towarzystwo Pedagogiczne)
Temat
Symbol UKD: 37.012(061)
Bibliogr. przy ref.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 242066 (1 egz.)
Kielce - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 242065/czyt.37 (1 egz.)
Kazimierza Wielka - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. metod. 29788 (1 egz.)
Starachowice - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38422 (1 egz.)
Włoszczowa - czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 27864 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Busko Zdrój - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41675 (1 egz.)
Busko zdrój - czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. S/500 (1 egz.)
Pińczów - czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 24332 (1 egz.)
Sandomierz - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42884 (1 egz.)
Sandomierz - czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 40110 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
Kwartalnik
Tytuł z ekranu tytułowego.
Opis na podstawie: vol. 13, nr 1 (2021) = vol. 49.
Tekst polski i angielski. Streszczenia angielskie i polskie.
Zawartość zasobu Kielce - Czytelnia
2023, T. 15 (51), nr 1, nr 2, nr 3, nr 4
Książka
W koszyku
(Pedagogika Wobec Współczesności)
Temat
Symbol UKD: 37.018(075.8)
Bibliogr. s. 474-498. Indeks.
Zawiera: "Teoria/-e wychowania" - geneza, okoliczności i uwarunkowania ich powstawania ; Od umiejętności praktycznych i sztuki wychowania do teorii i nauki o wychowaniu ; Etapy formowania się teorii o wychowaniu oraz jej poziomy ; Od teorii potocznych do teorii naukowej ; Teoria i wiedza naukowa w pedagogice jako suma różnych poziomów refleksji ; Teoria wychowania jako teoria naukowa i metateoria ; Modele i koncepcje a teorie wychowania.
Zawiera: Zadania i funkcje teorii wychowania ; Celowość i zadania teorii wychowania w kontekście jej teoretyczności i praktyczności ; Rola i funkcje teorii wychowania ; Relacja między teorią a praktyką w myśleniu i działalności wychowawczej.
Zawiera: "Dobra teoria" i jej charakterystyka ; Wychowanie jako teoria i praktyka a problem ważności i wiarygodności badań naukowych ; Antropologiczny charakter poznawczy wysiłku człowieka w zakresie badań teorii wychowania ; O potrzebie humanistycznego zorientowania teorii wychowania.
Zawiera: Teoria wychowania a inne dyscypliny pedagogiczne ; Teoria wychowania w kontekście współczesnych ujęć nauki i poznania naukowego ; Trudności z rozumieniem pojęcia nauka ; Problem statusu teorii wychowania jako dyscypliny wiedzy (i ogólnie pedagogiki jako nauki) w kontekście ogólnego status questionis w naukach ; Miejsce teorii wychowania wśród innych dyscyplin pedagogicznych ; Teoria wychowania a światopogląd, retoryka i ideologia ; Teoria wychowania jako dyscyplina antropologiczna.
Zawiera: Teoria wychowania a dyscypliny podstawowe i dyscypliny pedagogiczne ; Teoria wychowania a dyscypliny podstawowe jako jej naukowe źródła ; Teoria wychowania a biologia (biologia wychowania) ; Teoria wychowania a psychologia (psychologia rozwoju człowieka i psychologia wychowawcza) ; Teoria wychowania a socjologia (socjologia wychowania) ; Filozoficzne oblicze teorii wychowania (filozofia stosowana i filozofia wychowania) ; Teoria wychowania w dialogu z teologią (teologią wychowania) ; Teoria wychowania a inne dyscypliny pedagogiczne.
Zawiera: Pedagogika i jej subdyscypliny ; Teoria wychowania a pedagogika ogólna, a dydaktyka, a pedagogika społeczna, a pedagogika kultury, wielokulturowości i religii.
Zawiera: Charakterystyka teorii wychowania, jej odmian i specyfiki ; Okoliczności powstawania i rozwoju teorii wychowania ; Rodzaje teorii naukowych i teorii wychowania ; Praktyczny wymiar teorii wychowania a jej utylitaryzm i pragmatyzm ; Charakterystyka teorii wychowania jako dyscypliny praktycznej ; Epistemologia praktyki a współczesne tendencje.
Zawiera: Metodologiczne problemy teorii wychowania ; Wyznaczenie obszaru i zdefiniowanie przedmiotu badań teorii wychowania ; Obszary badań i analizowane problemy u wybranych teoretyków wychowania ; Zakres, specyfika i wyodrębnianie przedmiotu badań w głównych okresach rozwoju teorii wychowania ; Przedmiot badań a specyfika rzeczywistości wychowania ; Wzajemne relacje i zależności między przedmiotem i metodą badań.
Zawiera: Metodologia badań teorii wychowania ; Podstawowe zarzuty dotyczące metodologii badań w teorii wychowania ; Główne orientacje badawcze w teorii wychowania: tradycyjna, fenomenologiczna, scjentystyczna, antymetodologiczna.
Zawiera: Kryzys metodologicznej tożsamości teorii wychowania a postępujący rozwój jej metodologicznej świadomości ; Propozycja "radykalnej, krytycznej zmiany statusu poznawczego" teorii wychowania ; Propozycje nowych kryteriów i metod oraz zasad badań ; Ku zorientowanej na człowieka metodologii badań teorii wychowania.
Zawiera: O nowe podejście w metodologii badań teorii wychowania: odzyskiwanie wychowania, badania teorii wychowania a współpraca z zespołem nauk o wychowaniu, nowe propozycje i modele podejść badaczy rzeczywistości wychowania.
Zawiera: Teoretyczne i koncepcyjne ujęcia wychowania ; Fenomen wychowania ; Ujęcia wychowania podkreslające jego związek z życiem ; Podstawow problemy związane z definiowaniem wychowania ; Terminologiczne i etymologiczne problemy dotyczące rozumienia wychowania ; Rozwój języka teorii wychowania na przykładzie historii pojęć formacja i wychowania ; Wychowanie jako działalność na rzecz formacji.
Zawiera: Rozumienie wychowania i jego definicje ; Zakresy znaczeniowe pojęcia wychowanie: szerokie, wąskie i najwęższe rozumienie wychowania ; Definicje wychowania ze względu na jego charakter, znaczenie i funkcje w życiu człowieka ; Interakcyjne, relacyjne i antropologiczne definicje wychowania ; O bytowy wymiar teorii rzeczywistości wychowania ; O integralne ujęcie wychowania.
Zawiera: Wychowanie a inne pojęcia pedagogiczne i pokrewne rodzaje działalności ; Wychowanie o profilu intelektualno-indywidualnym w nauczaniu, kształceniu, samokształcenii i edukacji ; Rodzaje procesów uczenia się i nauczania ; Różnice i wzajemne relacje między nauczaniem a wychowaniem ; Kształcenie i wykształcenie jako czynniki wywołujące zmianę w osobowości człowieka ; Wychowanie a procesy wprowadzenia człowieka w życie społeczne i świat kultury (socjalizacja, inkulturacja, edukacja) ; Edukacja jako ogół wpływów na jednostki i grupy społeczne w kontekście życia społecznego a wychowanie.
Zawiera: Wychowanie a inne oddziaływania zabezpieczajace i chroniące wychowanka: opieka, profilaktyka, prewnecja ; Alternatywne ujęcia i interpretacje wychowania ; Cechy i właściwości alternatywnego myślenia o wychowaniu ; Odmiany myślenia alternatywnego o wychowaniu ; Wychowanie alternatywne a wychowanie jako pomoc w emancypacji.
Zawiera: Współczesne teorie i koncepcje wychowania ; Typologia konecpcyjnych podejść do wychowania ; Wybrane teorie i koncepcje wychowania ; Rozumiec rzeczywistość wychowania: humanistyczne (hermeneutyczne) koncepcje wychowania ; Wyjaśniać rzeczywistość wychowania: empiryczne koncepcje wychowania ; Normatywność w rzeczywistości wychowania: normatywne koncepcje wychowania ; Krytyczne koncepcje wychowania ; Strukturalistyczne i poststrukturalistyczne koncepcje wychowania ; Konstruować rzeczywistość wychowania: systemowe i konstruktywistyczne koncepcje wychowania ; Propozycja refleksyjnej teorii wychowania (Dietera Lenzena).
Zawiera: Ku interakcyjnej i otwartej koncepcji wychowania - próba charakterystyki ; Geneza i główne etapy rozwoju realistycznej koncepcji i teorii wychowania ; Podwójna dialektyka istnienia żywego - źródłęm procesu włąsnego stawania się i wychowania ; Oddziaływania zewnętrzne ; Realistyczne ujęcia wychowania i wychowalności człowieka ; Personalistyczne ujęcia wychowania i wychowalności ; Podstawowe cechy teoretycznych ujęć wychowania personalistycznego i otwartego ; Wychowanie i przekaz wartości w otwartej teorii (koncepcji) wychowania ; Uniwersalizm i uniwersalność wychowania ; Uwarunkowania skuteczności wychowania.
Zawiera: Struktura procesu wychowawczego ; Próby nakreślenia struktury procesu wychowawczego: podstawowe pojęcia, ramy i elementy konstytutywne wychowania ; Podstawowe podmiotowe akty wychowawczego działania ; Wychowanek - podmiot - osoba jako podstawowa przyczyna wychowania w ujęciu personalistycznym ; Podmiotowość faktu "być wychowankiem" ; Wychowanek jako aktywny protagonista własnego wychowania ; Wychowawca - podmiotowa przyczyna wychowania ; Sytuacja wychowawcza - jako założona, obiektywna i przedmiotowa rzeczywistość oraz podłoże wychowania.
Zawiera: Zewnętrzne i wewnętrzne oraz osobowe uwarunkowania odpowiedzialności i skuteczności wychowania ; Moment decydowania i wychowawczego działania ; Moment pedagogiczny oddziaływania wychowawczego ; Aktywność wychowanka i wychowawcy na rzecz wyzwalania, nabywania autonomii i tożsamości.
Zawiera: Aksjologiczne i teleologiczne problemy teorii wychowania ; Aksjologia i teleologia w teorii wychowania ; Problemy z okreslaniem celów i zadań wychowania w teoriach wychowania ; Podstawowe zagrożenia dla problematyki wartości i celów w teorii wychowania ; Metodologiczne przyczyny kryzysu aksjologii w teorii wychowania ; Zagrożenie ze strony pozytywistycznej koncepcji nauki i naukowości (z pozycji nauk przyrodniczych, humanistycznych) ; Zagrożenie indyferentyzmu (pochodna kryzysu samego człowieka) ; Kryzys współczesnej filozofii wartości ; Zwrot ku interdyscyplinarnej normatywności w badaniach teoretyków wychowania: analizowanie i formułowanie celów wychowania, krytyka celów wychowania.
Zawiera: Cele i ideały wychowania: ich rodzaje, źródła i funkcje ; Wyjaśnienia terminologiczne ; Zasady i normy wychowania ; Klasyfikacje oraz zasady ustanawiania i wyprowadzania celów wychowania - taksonomie i operacjonalizacja celów wychowania ; Źródła celów wychowania ; Funkcje celów wychowania, ideałów oraz wzorów osobowych w wychowaniu i nauczaniu.
Zawiera: Wartości i cele w pracy wychowawczej - pedagogia wartości ; Antropologiczne, społeczne, kulturowe i religijne podstawy wartości i celów wychowania ; Aktualne wartości i cele wychowania - ich zmienność i stałość oraz wywoływane przez nie postawy ; Propozycja wartości aktualnych i ważnych w wychowaniu według Wolfganga Brezinki ; Orędzie Jana Pawła II o wartościach społęcznych, aktualnych i waznych w wychowaniu ; Strategie wychowania do wartości - pedagogia wartości i celów ; Ścisła zalezność między wartościami a wychowaniem ; Doświadczenie wartości i wartosciowania w konkretnej pracy z innymi i dla drugich wramach wychowania wyobraźni miłosierdzia.
Zawiera: Dziedziny wychowania ; Wychowanie fizyczne i zdrowotne ; Wychowanie umysłowe jako wychowanie intelektualnego aspektu osoby ; Wychowanie moralne jako kształcenie charakteru ; Kształcenie moralnej postawy człowieka.
Zawiera: Wychowanie estetyczne ; Sztuka w procesie nauczania i wychowania ("wychowanie przez sztukę") ; Cele i wartości "wychowania przez sztukę" ; Znaczenie sztuki sakralnej dla pracy wychowawczej i dla integralnego rozwoju osoby ludzkiej ; "Wychowanie przez sztukę" drogąrealizacji integralnego i integracyjnego wychowania człowieka ; Wychowawcze znaczenie i kształtujący wymiar sztuk teatralnych.
Zawiera: Wychowanie społeczne, państwowe i polityczne a kierunek wychowania społecznego, państwowego i narodowego ; Wychowanie do działalności politycznej (w ujęciu Guardiniego): istota polityki i działalności politycznej, wartości życia i wychowania państwowego ; Wychowanie i samowychowanie do życia w państwie - Państwo w nas ; Kształtowanie postay politycznej ; Wychowanie polityczne a szkoła.
Zawiera: Wychowanie religijne i chrześcijańskie ; Cele i ich namiastki w wychowaniu religijnym ; Wychowanie religijne a proces osiągania dojrzałości.
Zawiera: Metodyczne aspekty wychowania: metody, formy, techniki i środki wychowania ; Metoda i metodyka wychowania: pojęcie, grupy metod wychowania - typologia, zasady klasyfikowania metod wychowania ; Strategie i technologia pracy pracy wychowawczej ; Formy i techniki pracy wychowawczej ; Środki wychowawcze: wyjaśnienie pojęcia środek wychowawczy, uwarunkowania stosowania środków wychowawczych i kryteria ich doboru ; Najczęściej stosowane środki wychowawcze.
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Pedagogika Wobec Współczesności.)
Bibliogr. s. 474-498. Indeks.
Zawiera m.in.: S. 20-38 : "Teoria/-e wychowania" - geneza, okoliczności i uwarunkowania ich powstawania.
Zawiera m.in.: S. 39-49 : Zadania i funkcje teorii wychowania.
Zawiera m.in.: S. 50-57 : "Dobra teoria" i jej charakterystyka.
Zawiera m.in.: S. 59-86 : Teoria wychowania w kontekście współczesnych ujęć nauki i poznania naukowego.
Zawiera m.in.: S. 87-106 : Teoria wychowania a dyscypliny podstawowe i dyscypliny pedagogiczne.
Zawiera m.in.: S. 107-120 : Charakterystyka teorii wychowania, jej odmian i specyfiki.
Zawiera m.in.: S. 121-140 : Wyznaczenie obszaru i zdefiniowanie przedmiotu badań teorii wychowania.
Zawiera m.in.: S. 141-165 : Metodologia badań teorii wychowania.
Zawiera m.in.: S. 166-176 : O nowe podejście w metodologii badań teorii wychowania.
Zawiera m.in.: S. 178-187 : Fenomen wychowania .
Zawiera m.in.: S. 189-203 : Rozumienie wychowania i jego definicje.
Zawiera m.in.: S. 204-231 : Wychowanie a inne pojęcia pedagogiczne i pokrewne rodzaje działalności.
Zawiera m.in.: S. 232-235 : Typologia koncepcyjnych podejść do wychowania.
Zawiera m.in.: S. 236-255 : Wybrane teorie i koncepcje wychowania.
Zawiera m.in.: S. 256-287 : Ku interakcyjnej i otwartej koncepcji wychowania - próba charakterystyki.
Zawiera m.in.: S. 288-302 : Struktura procesu wychowawczego ; Próby nakreślenia struktury procesu wychowawczego.
Zawiera m.in.: S. 303-314 : Podstawowe podmiotowe akty wychowawczego działania.
Zawiera m.in.: S. 315-324 : Zewnętrzne i wewnętrzne oraz osobowe uwarunkowania odpowiedzialności i skuteczności wychowania.
Zawiera m.in.: S. 327-345 : Aksjologia i teleologia w teorii wychowania.
Zawiera m.in.: S. 346-366 : Cele i ideały wychowania: ich rodzaje, źródła i funkcje.
Zawiera m.in.: S. 367-384 : Wartości i cele w pracy wychowawczej - pedagogia wartości.
Zawiera m.in.: S. 386-388 : Wychowanie fizyczne i zdrowotne.
Zawiera m.in.: S. 389-390 : Wychowanie umysłowe (Wychowanie intelektualne).
Zawiera m.in.: S. 391-406 : Wychowanie moralne.
Zawiera m.in.: S. 407-417 : Wychowanie estetyczne.
Zawiera m.in.: S. 418-432 : Wychowanie społeczne, państwowe i patriotyczne.
Zawiera m.in.: S. 432-438 : Wychowanie religijne i chrześcijańskie.
Zawiera m.in.: S. 439-469 : Metodyczne aspekty wychowania: metody, formy, techniki i środki wychowania ; Metoda i metodyka wychowania ; Strategie i technologia pracy pracy wychowawczej; Formy i techniki pracy wychowawczej; Środki wychowawcze.
Książka
W koszyku
(Pedagogika Wobec Współczesności)
Odbiorca
Temat
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Symbol UKD: 37.018(075.8)
Bibliografia na stronach 474-498. Indeks.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 13 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 244975, 244976, 244974 (3 egz.)
Kielce - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 244760/czyt.37 (1 egz.)
Busko zdrój - czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. S/1759 (1 egz.)
Kazimierza Wielka - wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. wych. 30523 (1 egz.)
Końskie - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47017 (1 egz.)
Końskie - czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 47016[37] (1 egz.)
Opatów - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 26062 (1 egz.)
Opatów - czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 26061 (1 egz.)
Pińczów - czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 27212 (1 egz.)
Sandomierz - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45744 (1 egz.)
Starachowice - czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 39214 (1 egz.)
Staszów - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 26106 (1 egz.)
Włoszczowa - czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 28911 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej