Gry komputerowe dla dzieci
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(13)
Forma i typ
Gry komputerowe
(7)
Książki
(2)
Programy komputerowe
(2)
Dostępność
dostępne
(23)
wypożyczone
(1)
Placówka
Kielce - Multimedialny
(8)
Busko Zdrój - Multimedialny
(1)
Jędrzejów - Multimedialny
(1)
Kazimierza Wielka - wypożyczalnia
(1)
Końskie - Multimedialny
(5)
Opatów - Multimedialny
(2)
Ostrowiec - Multimedialny
(1)
Pińczów - Multimedialny
(1)
Sandomierz - Multimedialny
(1)
Starachowice - Multimedialny
(1)
Staszów - Multimedialny
(1)
Włoszczowa - Multimedialny
(1)
Autor
Rennie Gabriele
(2)
Rok wydania
2010 - 2019
(8)
2000 - 2009
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(9)
Kraj wydania
Polska
(13)
Język
polski
(13)
Odbiorca
Szkoły podstawowe
(3)
10-13 lat
(2)
6-8 lat
(2)
Dzieci
(2)
5-8 lat
(1)
6-11 lat
(1)
Klasa 2.
(1)
Klasa 3.
(1)
Temat
Gry i zabawy umysłowe
(3)
Edukacja ekologiczna
(2)
Matematyka
(2)
Arytmetyka
(1)
Czytanie
(1)
Geografia
(1)
Gry edukacyjne
(1)
Gry komputerowe edukacyjne
(1)
Język polski
(1)
Myślenie
(1)
Umysł
(1)
Gatunek
Powieść polska
(4406)
Podręczniki akademickie
(4188)
Podręcznik
(3911)
Poezja polska
(3738)
Bibliografia
(3569)
Gry komputerowe dla dzieci
(-)
Wydawnictwa popularne
(2985)
Artykuł z czasopisma
(2634)
Literatura polska
(2489)
Podręczniki
(2404)
Opracowanie
(2388)
Powieść
(2216)
Biografie
(2208)
Artykuł z czasopisma fachowego
(2056)
Materiały pomocnicze
(2041)
Pamiętniki polskie
(1982)
Poradnik
(1805)
Opowiadanie polskie
(1691)
Ćwiczenia i zadania
(1682)
Praca zbiorowa
(1583)
Antologie
(1542)
Dokumenty dźwiękowe
(1536)
Artykuł z czasopisma psychologicznego
(1456)
Artykuł problemowy
(1302)
Publicystyka polska
(1238)
Materiały konferencyjne
(1236)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(1234)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(1216)
Monografia
(1211)
Biografia
(1122)
Film fabularny
(1098)
Poradniki
(1086)
Powieść rosyjska
(1077)
Powieść młodzieżowa polska
(955)
Opowiadania i nowele
(954)
Powieść obyczajowa
(864)
Literatura
(859)
Albumy
(776)
Źródła historyczne
(775)
Przewodniki turystyczne
(700)
Dramat polski
(695)
Pieśń i piosenka
(672)
Podręczniki dla szkół średnich
(653)
Film edukacyjny
(632)
Antologia
(626)
Powieść angielska
(625)
Literatura rosyjska
(611)
Powieść francuska
(598)
Czasopismo polskie
(572)
Kryminał
(560)
Powieść amerykańska
(544)
Wywiad dziennikarski
(524)
Wiersze
(518)
Pamiętniki i wspomnienia
(517)
Dokumenty audiowizualne
(512)
Opowiadanie rosyjskie
(510)
Encyklopedie
(508)
Poradniki dla nauczycieli
(500)
Muzyka rozrywkowa
(496)
Poezja rosyjska
(496)
Dramat filmowy
(476)
Podręczniki dla szkół podstawowych
(468)
Dane statystyczne
(454)
Literatura młodzieżowa polska
(429)
Ćwiczenia i zadania dla szkół wyższych
(424)
Film polski
(415)
Scenariusz zajęć
(411)
Powieść niemiecka
(404)
Publikacja bogato ilustrowana
(398)
Informatory
(392)
Płyty gramofonowe
(382)
Thriller
(377)
Scenariusze zajęć dla szkół podstawowych
(373)
Adaptacja filmowa
(363)
Recenzje
(347)
Powieść historyczna
(340)
Raport z badań
(329)
Materiały pomocnicze dla szkół
(315)
Ćwiczenia i zadania dla szkół średnich
(304)
Muzyka poważna
(301)
Fotografia polska
(300)
Film dokumentalny
(296)
Reportaż polski
(296)
Programy nauczania dla szkół zawodowych
(285)
Scenariusze zajęć dla przedszkoli
(280)
Publicystyka
(273)
Literatura dziecięca polska
(272)
Satyra polska
(270)
Reportaż
(267)
Scenariusze zajęć do nauczania początkowego
(265)
Słowniki polskie
(264)
Czasopismo naukowe
(261)
Ćwiczenia i zadania dla szkół podstawowych
(258)
Listy polskie
(252)
Encyklopedia
(251)
Recenzja
(250)
Dokumenty ikonograficzne
(248)
Scenariusze zajęć dla gimnazjów
(248)
Malarstwo polskie
(246)
Fotografie
(243)
Szkice literackie polskie
(243)
13 wyników Filtruj
Gra komputerowa
CD
W koszyku
Królik Bystrzak [Dokument elektroniczny] : w podróż dookoła świata : pakiet edukacyjny od 5 do 8 lat / red. Gabriele Rennie. - Wersja 2.0. - Warszawa : CD Projekt, 2008. - 1 dysk optyczny (CD-ROM) : dźw., kolor. ; 12 cm + 1 płyta [CD] + instrukcja: 16 s. ; 18 cm + Śpiewanki Bystrzaka: 60 s. ; 14x19 cm.
Tyt. z ekranu tyt.
Śpiewanki Bystrzaka to teksty i nuty 18 piosenek do wspólnego grania i śpiewania.
Współwydane z drukiem: Dziecko i komputer : zasady bezpiecznego korzystania z komputera : poradnik dla rodziców / zespół red. Olga Morawska [et al.].
Zawiera: Płyta CD zawiera muzykę "Śpiewanki Bystrzaka".
Polska wersja językowa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 12 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. DE 206 (1 egz.)
Busko Zdrój - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. CD/275 (1 egz.)
Jędrzejów - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 519 CD, 518 CD (2 egz.)
Kazimierza Wielka - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. D 444 (1 egz.)
Końskie - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 215/A, 232/A (2 egz.)
Opatów - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. CD 217 (1 egz.)
Ostrowiec - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. CD 177 (1 egz.)
Pińczów - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. CD 300, CD 301 (2 egz.)
Sandomierz - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 206 CD (1 egz.)
Starachowice - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 313 CD, 312 CD (2 egz.)
Staszów - Multimedialny
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 236/DE/BP, 237/DE/BP (2 egz.)
Włoszczowa - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. CD 238 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
Królik Bystrzak [Dokument elektroniczny] : zerówka : pakiet edukacyjny od 6 lat / red. Gabriele Rennie. - Wersja 2.0. - Warszawa : CD Projekt, 2003. - 1 dysk optyczny (CD-ROM) : dźw., kolor. ; 12 cm + 1 płyta [CD] + instrukcja: 34 s. ; 18 cm + Śpiewanki Bystrzaka: 60 s. ; 14x19 cm.
Tyt. z ekranu tyt.
Śpiewanki Bystrzaka to teksty i nuty 18 piosenek do wspólnego grania i śpiewania.
Współwydane z drukiem: Dziecko i komputer : zasady bezpiecznego korzystania z komputera : poradnik dla rodziców / zespół red. Olga Morawska [et al.].
Zawiera: Płyta CD zawiera muzykę "Śpiewanki Bystrzaka".
Polska wersja językowa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Opatów - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. CD 221 (1 egz.)
Gra komputerowa
CD
W koszyku
Bystry umysł : gry edukacyjne dla najmłodszych. - Świlcza : Compedia, [2011]. - 1 dysk optyczny (CD-ROM) : dźw., kolor. ; 12 cm.
(Zabawa i Nauka)
(Dzieciak na Medal)
Forma i typ
Odbiorca
Temat
Symbol UKD: 793.7:004.4 159.95
U dołu okł. opakowania : Gry edukacyjne dla najmłodszych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. DE 414 (1 egz.)
Pozostałe zbiory
CD
W koszyku
Gotowy do szkoły 1 : piszę i liczę. - Świlcza : LK Avalon, 2010. - 1 dysk optyczny (CD-ROM) : digital, stereo ; 12 cm + karta rejestr.
(Kajtek)
Płyta w opakowaniu z CD-ROM "Literki cyferki : zabawa i nauka".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. DE 413, DE 415 (2 egz.)
Pozostałe zbiory
CD
W koszyku
Gotowy do szkoły 2 : ćwiczę umysł. - Świlcza : L.K. Avalon, 2010. - 1 dysk optyczny (CD-ROM) : dźw., kolor. ; 12 cm + karta rejestr.
Płyta w opakowaniu z CD-ROM "Super gry logiczne".
Program zawiera ponad 50 ćwiczeń w uczących myśleć, rozpoznawać, podejmować decyzje. Zadania kształtują spostrzegawczość i wyobraźnię przestrzenną. Zróżnicowanie poziomów trudności gier i ćwiczeń pozwala łatwo dopasować je do umiejętności dziecka. Program śledzi i zapamiętuje postępy, a nagradzając sukcesy motywuje do dalszych ćwiczeń.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. DE 411 (1 egz.)
Pozostałe zbiory
CD
W koszyku
Literki, cyferki : gry uczące czytać i liczyć. - Świlcza : Compedia, [2010]. - 1 dysk optyczny (CD-ROM) : dźw., kolor. ; 12 cm + karta rejestr.
(Zabawa i Nauka)
U dołu okł. opakowania : Gry uczące czytać i liczyć.
Płyta w opakowaniu z CD-ROM "Gotowy do szkoły 1".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. DE 412 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Łamigłówki Reksia. - Gdańsk : Aidem Media, 2008. - 1 dysk optyczny (CD-ROM) : dźw., kolor ; 12 cm.
Tyt. z etykiety na dysku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Końskie - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 377/A (1 egz.)
Gra komputerowa
CD
W koszyku
Mała akademia : klasy 2 i 3 szkoły podstawowej. - Świlcza : LK Avalon, [2011]. - 1 dysk optyczny (CD-ROM) : digital, stereo ; 12 cm + karta rejestr.
Na opak. : 27 susper gier i łamigłówek.
Karta rejestracyjna nr 865772
Kolekcja 27 multimedialnych gier i łamigłówek logicznych kształcących umiejętność sprawnego myślenia i podejmowania decyzji. Świeże i oryginalne pomysły gwarantują doskonałą zabawę i pełny rozwój potrzebnych zdolności. Mała Akademia to miejsce, gdzie dzieci bawią się w swoim tempie, bez niepotrzebnego stresu, a efektem zabawy jest wydobycie oraz rozwój możliwości i potencjału intelektualnego. Doświadczenia, zdolności i umiejętności zdobyte podczas zabawy mają wszechstronne zastosowanie i są niezbędne w rozwoju i edukacji.Zadania zostały przygotowane specjalnie dla dzieci w wieku szkolnym. Oto opisy niektórych łamigłówek. Rajd: uczestnicy rajdu są proszeni na linię startową. W drodze czekają na ciebie nieoczekiwane spotkania i niebezpieczne przeszkody. Steruj samochodem za pomocą strzałek, a do trąbienie używaj klawisza spacji. Gra uczy rozpoznawania kierunków, zręczności i szybkości reakcji. Muzyczna minuta: kierowca tego pojazdu jest kompozytorem który porusza się tylko po muzycznych drogach. Codzienne rano wymyśla nową muzyczną trasę, a kolorowe nuty pokazują mu drogę. Zagraj melodyjkę i odkryj, w którym muzycznym kierunku pojazd podąża tym razem. Gra ćwiczy pamięć i umiejętność rozpoznawanie dźwięków i powtarzania usłyszanych sekwencji. Parking: nasz artysta pomalował pojazdy na różne kolory. Staraj się odkryć, którego koloru używał najczęściej. Nasz artysta maluje bardzo szybko, nie będzie więc za dużo czasu na policzenie pojazdów. Gra ćwiczy umiejętność szybkiego liczenia i szacowania. Dożynki: do dożynek zostało już niewiele czasu! Kombajn ciągle jeszcze nie skończył pracy. Pomóż kombajnowi skosić pozostawione poletka zboża, żeby festyn mógł zacząć się o czasie. Gra ćwiczy umiejętność logicznego myślenia i planowania kolejnych posunięć. Wyścigi na polu: grupa kombajnów wyjechała właśnie na pole, żeby zebrać zboże. Gdy pracowały razem w jednym zespole, maszyny pokryły się grubą warstwą pyłu. Wskaż brygadzistę i wyślij maszyny do myjni. Gra ćwiczy umiejętność logicznego myślenia i przewidywania kolejnych posunięć. Zbiory: żniwiarze skosili żyto na polu i zostawili je w snopkach. Twoje zadanie polega na oczyszczeniu pola ze snopków - masz je zbierać przenosząc jeden snopek nad drugim. Postaraj się zebrać tak dużo snopków, jak to tylko jest możliwe. Gra kształtuje zdolność logicznego myślenia, planowania i przewidywania kolejnych ruchów. Szkoła latania: w tej grze czeka cię przygoda w symulatorze lotów! U góry, w lewej części ekranu znajduje się kompas, a po prawej stronie możesz zobaczyć kierunek lotu. Wybieraj i zaznaczaj te elementy - balony, chmury burzowe i samoloty, które lecą w podanym kierunku. Po krótkim treningu bez problemów będziesz się orientować i pilotować bezbłędnie. Gra ćwiczy spostrzegawczość, szybkość reakcji i umiejętność szybkiego rozpoznawania kierunków. Nocny lot: właśnie wyleciał samolot ratunkowy, poszukujący ludzi, którzy się zgubili podczas zbierania grzybów. Poskładaj tak mapę nawigacyjną, aby samolot nie zgubił się na nocnym niebie. Gra ćwiczy dopasowywanie kształtów i wizerunków, rozwija wyobraźnię, wyrabia wytrwałość w dążeniu do celu. Lotnisko: drużyna podniebnych akrobatów, leci do wioski na pokaz. Samoloty muszą być odpowiednio rozmieszczone na lotnisku. Najpierw wskaż miejsce, gdzie samolot ma kołować, a następnie wybierz odpowiedni kolor klikając na tablicy świetlnej. Uważaj! Nie możesz umieścić w tym samym rzędzie lub w tej samej kolumnie dwóch samolotów tego samego koloru. Gra kształtuje umiejętności logicznego myślenia, planowania i przewidywania kolejnych kroków. Parada na rzece: Wszystkie łodzie na rzece są udekorowane kolorowymi banderami. Wiatr zerwał jednak jedną z bander. Bardzo dobrze, że są dodatkowe chorągiewki! Odgadnij, w jakiej kolejności bandery zostały powieszone, i wybierz najlepiej pasującą z dodatkowych. Gra ćwiczy zdolności logicznego myślenia, bystrość umysłu. Podnosi iloraz inteligencji. Wyścig łodzi: lubisz grać ze swoimi przyjaciółmi? To konkurencja dla dwóch graczy! Jeden z nich jest kapitanem żółtej łodzi, a drugi kapitanem czerwonej łodzi. Każdy ze statków ma harpun, za pomocą którego może przebić balon przeciwnika. Komu się to uda? Gra ćwiczy sprawność i szybkość podejmowania decyzji. Przeprawa: pomóż przewieźć łodzią misia, miód i ul przez rzekę. Nie zapominaj jednak: miś kocha miód i zostawienie go na brzegu sam na sam z miodem jest niebezpieczne dla miodu. Ponadto pszczoły nie za bardzo przepadają za misiem, dlatego też pozostawienie ich na brzegu z misiem jest bardzo niebezpieczne dla niedźwiadka. Gra uczy logicznego myślenia i przewidywania kolejnych posunięć. Motyle: traktor na łące kosi trawę. W drogę wlatują mu jednak przedziwne motyle o różnych barwach. Znajdź i wskaż dwa takie same motyle, aby sprawić, żeby odleciały na inne pole. Odstrasz tak wszystkie motyle, a traktor będzie mógł dalej pracować. Gra ćwiczy sprawność wzrokowo-ruchową i szybkość reakcji. Ogród warzywny: prace przy zbiorach ustają na dobre po zachodzie słońca. Traktor jest zupełnie wykończony i bardzo potrzebuje twojej pomocy. Zbierz marchewki, buraki, czosnek i rzepę znajdujące się na działce, wyrywając jednakowe warzywa jedno po drugim. Gra ćwiczy spostrzegawczość i koordynację wzrokowo-ruchową. Na wsi: wyładowany pojemnikami ze zbiorami z pól traktor wjechał do wioski. Rozładuj traktor, zabierając identyczne pojemniki, żeby mógł znów wrócić do swoich zadań. Gra ćwiczy sprawne logiczne myślenie, wyzwala pomysłowość i umiejętność podejmowania decyzji. Kolorowa mozaika: udekoruj ścianę domu wielokolorową mozaiką. Najpierw odrysuj szkic z wzoru znajdującego się na ciężarówce. Aby to zrobić, przesuwaj punkty mozaiki tak, żeby stały się zielone. Następnie pomaluj każdą część mozaiki zgodnie z podanym wzorem. Gra ćwiczy kreatywność, wyobraźnię i pomysłowość w realizacji kilkustopniowych zadań. Listonosz: zbiory zostały skończone o czasie! Z miasta przybywa wielka ciężarówka pełna prezentów. Pomóż rozładować ciężarówkę i roznosić prezenty do domów mieszkańców wioski. Bierz z ciężarówki po jednym prezencie i przenoś do odpowiedniego domu. Patrz na mapę z adresami! Gra ćwiczy orientację w terenie oraz umiejętność panowania kolejnych posunięć. Malowanie: pomaluj ciężarówkę, używając szablonów. Najpierw umieść odpowiedni szablon nad rysunkiem. Potem przesuń wysięgnik z farbą nad szablon i pokoloruj wszystko odpowiednio. Gdy wszystko zostanie poprawnie wykonane, nad rysunkiem zaświeci się żarówka. Jeżeli się pomylisz, użyj mopa do umycia całej ciężarówki. Gra ćwiczy kreatywność, wyobraźnię i pomysłowość w realizacji kilkustopniowych zadań. Transport zbiorów: załaduj wagony transportowe. Tablica pokazuje niezbędny ładunek. Masz do dyspozycji wagę z elektronicznym wyświetlaczem. Gra kształtuje zdolności logicznego myślenia, uczy szacowania i przewidywania wyniku różnych kombinacji. Misie: misie wracają z lasu najedzone miodem po uszy. Każdy miś zjadł po kilka beczek miodu! Umieść misie w kontenerach na platformie. Aby wagon odjechał, ciężar obu kontenerów musi być taki sam. Gra rozwija zdolności matematyczne i logiczne. Załadunek: w Mieście rozpoczęto targi i pociągi pełne różnych towarów jeżdżą tam cały dzień. Pociągi jadące bliżej nas powinny być załadowane tak samo jak te jadące na horyzoncie. Skup się na zadaniu i do roboty! Gra ćwiczy spostrzegawczość, pamięć i umiejętność odwzorowywania. Lot motyla: dzisiaj lekcja matematyki odbędzie się na słonecznej, pełnej kwiatów łące. Policz, ile znajduje się tutaj motyli, i znajdź na łące kwiatek o takiej samej liczbie płatków. Nie musisz się spieszyć - motyle są cierpliwe i poczekają, aż skończysz. Gra ćwiczy sprawność liczenia oraz spostrzegawczość. Witraże: wieża na głównym placu nie została wykończona - powinna mieć piękne, jasne i kolorowe witraże. Użyj fragmentów kolorowych witraży, żeby stworzyć cały obrazek. Gra ćwiczy pamięć i zdolności planowania posunięć. Muzyczny duet: dzisiaj w wiosce ma być generalna próba do koncertu muzyki ludowej. W każdym przedstawieniu weźmie udział duet z dwoma instrumentami. Wybierz te instrumenty, z tych które widzisz na scenie. Gra ćwiczy rozpoznawanie i dopasowywanie dźwięków. Nieoczekiwane znalezisko: buldożer znalazł skarb: stary kufer z szyfrowym zamkiem. Na wierzchu kufra znajduje się tajemniczy wzór ze stokrotek. Niedaleko znaleziska archeolodzy odkryli stary zwój ze wskazówkami. Twoje zadanie polega na otwarciu kufra ze skarbami! Pomyśl, czy jesteś w stanie to zrobić? Gra ćwiczy zdolności logicznego myślenia, analizy i rozwiązywania trudniejszych problemów. Wieże Hanoi: w warsztacie samochodowym utworzyła się cała sterta kół blokująca przejazd. Przenieś koła na kanał ale pamiętaj: muszą na koniec leżeć w jednym stosie i nie można ustawiać większych kół na mniejszych. Gra uczy logicznego myślenia, przewidywania kolejnych posunięć. Rozwija iloraz inteligencji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. DE 354 (1 egz.)
Gra komputerowa
CD
W koszyku
Mała Akademia : zerówka i klasa 1. - Świlcza : LK Avalon, [2011]. - 1 dysk optyczny (CD-ROM) : digital, stereo ; 12 cm + karta rejestr.
Na opak.: 27 susper gier i łamigłówek.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. DE 355 (1 egz.)
Gra komputerowa
DVD
W koszyku
Matematyczne przygody : matma nie jest trudna. - Świlcza : L.K. Avalon, [2019]. - 1 dysk optyczny (DVD-ROM) : dźw., kolor. ; 12 cm + Karta rejestr.
Zawiera serię ćwiczeń rozwijających zdolności matematyczne dzieci w wieeku 6-11 lat. Każde ćwiczenie ma aż cztery poziomy trudności, dostosowane do podstaw programowych nauki matematyki w szkołach podstawowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. DE 359 (1 egz.)
Gra komputerowa
CD
W koszyku
Przyroda. Na ratunek planecie [Dokument elektroniczny]. Cz. 1. - Wersja 1.0. - Gdańsk : Young Digital Poland, cop. 2009. - 1 dysk optyczny (CD-ROM) : dźw., kolor. ; 12 cm.
(eduROM. Gra edukacyjne)
Tyt. z ekranu tytułowego.
Zawiera: Cz. 1 omawia następujące tematy: 1. Atmosfera (Ciało fizyczne, substancja, zjawisko; Pierwiastek i związek chemiczny; Powietrze; Pogoda; Optyka i akustyka; Klimat). 2. Woda na Ziemi (Woda substancją życia; Przemiany wody na Ziemi; Morza i oceany; Jeziora, rzeki i lodowce; Zanieczyszczenia wód). 3. Gleby, skały minerały (Ciała stałe; Elektryczność i magnetyzm; Jak powstają gleby?; Niszczenie gleb).
Interaktywna gra edukacyjna przygotowana w formie zabawy. Oprócz wiedzyz dziedziny przyrody rozwija on także zdolność logicznego myślenia, łączenia faktów i wnioskowania oraz buduje świadomość ekologiczną u dzieci. Zadaniem gracza, któremu towarzyszy zabawna postać globtrottera, udzielającego mu wskazówek i zachęcającego do dalszej nauki, jest uratowanie świata przed katastrofą ekologiczną. Każde poprawnie rozwiązane ćwiczenie oznacza "zdobycie" kolejnych elementów świata przyrody, służących do jego odbudowy. Przechodząc przez kolejne zagadnienia i rozwiązując ćwiczenia, uczeń odbudowuje zniszczony świat, a wykonanie wszystkich zadań przywróci światu harmonię i równowagę ekologiczną.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Końskie - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 397/A (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Przyroda. Na ratunek planecie [Dokument elektroniczny]. Cz. 2. - Wersja 1.0. - Gdańsk : Young Digital Poland, cop. 2009. - 1 dysk optyczny (CD-ROM) : dźw., kolor. ; 12 cm.
(eduROM. Gra edukacyjne)
Tyt. z ekranu tytułowego.
Zawiera: Cz. 2 omawia następujące tematy: 1. Krajobrazy Ziemi (Historia badana Ziemi; Rzeźba powierzchni Ziemi; Krajobrazy Ziemi). 2. Fauna i flora (Cechy organizmów żywych; Fitogeografia; Zoogeografia; Klasyfikacja organizmów). 3. Układ Słoneczny (Wszechświat; Ziemia w Układzie Słonecznym).
Interaktywna gra edukacyjna przygotowana w formie zabawy. Oprócz wiedzyz dziedziny przyrody rozwija on także zdolność logicznego myślenia, łączenia faktów i wnioskowania oraz buduje świadomość ekologiczną u dzieci. Zadaniem gracza, któremu towarzyszy zabawna postać globtrottera, udzielającego mu wskazówek i zachęcającego do dalszej nauki, jest uratowanie świata przed katastrofą ekologiczną. Każde poprawnie rozwiązane ćwiczenie oznacza "zdobycie" kolejnych elementów świata przyrody, służących do jego odbudowy. Przechodząc przez kolejne zagadnienia i rozwiązując ćwiczenia, uczeń odbudowuje zniszczony świat, a wykonanie wszystkich zadań przywróci światu harmonię i równowagę ekologiczną.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Końskie - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 398/A (1 egz.)
Gra komputerowa
CD
W koszyku
Zabawa z matematyką [Dokument elektroniczny] : zestaw gier matematycznych. - Świlcza : Compedia, [2011]. - 1 dysk optyczny (CD-ROM) : dźw., kolor. ; 12 cm.
(Zabawa i Nauka)
(Dzieciak na Medal)
Forma i typ
Odbiorca
Temat
Symbol UKD: 793.7:004.4 51 373.3-021.64
U dołu okł. opakowania : Zestaw gier matematycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Końskie - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 420/A (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej