313787
Książka
W koszyku
Autor
Siemieniecka Dorota Redakcja Gajda Janusz (1933- ). Kulturowe i społeczne aspekty mediów na przykładzie telewizji i Internetu (Refleksje dotyczące aktualnych problemów szans i zagrożeń) Siemieniecka Dorota. Od konsumentów do twórców informacji Skibińska Małgorzata (1974- ). Czy pokolenia cyfrowe potrzebują edukacji informacyjnej? Juszczyk Stanisław (1951- ). Pedagogiczne refleksje na temat postmediów i kultury wizualnej Brosch Anna. Medialny wizerunek kobiecego ciała w percepcji dzieci w wieku przedszkolnym Aouil Bassam (1962- ). Cyberprzemoc wśród dzieci i młodzieży w środowisku szkolnym Kajdasz-Aouil Maria. Cyberprzemoc wśród dzieci i młodzieży w środowisku szkolnym Pieniążek Marlena. Wykorzystanie mediów w promowaniu zachowań prospołecznych na przykładzie wybranych organizacji pozarządowych Wołodźko Andrzej. Rola mediów w aktywizacji społeczności lokalnych Kamińska Anna. Czy nowe technologie w szkole zastąpią metody tradycyjne Kozielska Maria. Wpływ Internetu na aktywność mózgu i procesy poznawcze człowieka Musioł Marcin. Alfabetyzacja medialna w świadomości kandydatów na nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej Majewska Kamila. Problemy oraz oczekiwania pedagogów związane z wprowadzeniem tablicy interaktywnej do procesu kształcenia Baron-Polańczyk Eunika. Osiągnięcia i niepowodzenia nauczycieli w obszarze wykorzystywania ICT (raport z badań) Kwiatkowska Wioletta (1978- ). Trendy w badaniach nad edukacją na odległość. Przegląd wybranej literatury Andrzejewska Magdalena (informatyk). Zastosowanie badań eye-trackingowych w neurodydaktyce Bartoszewicz Małgorzata. Rola mobilnych technologii w nauczaniu chemii Gulińska Hanna. Rola mobilnych technologii w nauczaniu chemii Czopek Jakub. 140 znaków narzędziem do wszystkiego – „Twitter” jako idealne medium cyfrowej współczesności? Szala Elżbieta (1969- ). E-learning w terapii pedagogicznej Żuchelkowska Krystyna (1946- ). Edukacyjne programy komputerowe w kształtowaniu prawidłowej wymowy u dzieci przedszkolnych Waligóra-Huk Anna. Programy multimedialne jako narzędzia wykorzystywane przez nauczycieli w terapii logopedycznej Służewski Krzysztof. Multimedia online w dydaktyce fizyki Karwasz Grzegorz P. (1958- ). Multimedia online w dydaktyce fizyki Kandzia Joanna. Kompetencje informatyczno-komunikacyjne w rozwoju zainteresowań matematycznych uczniów (część 1) Wasilewska Kamila. Komputerowe wspomaganie matematyki w szkole ponadgimnazjalnej – minimalizowanie niepowodzeń szkolnych uczniów Gulińska Hanna. Przykład scenariusza lekcji chemii metodą wyprzedzającą z perspektywy ucznia szkoły ponadgimnazjalnej Bartoszewicz Małgorzata. Przykład scenariusza lekcji chemii metodą wyprzedzającą z perspektywy ucznia szkoły ponadgimnazjalnej Kruszewski Zbigniew. Walidacja nakładu pracy studenta z wykorzystaniem systemu informatycznego Sokołowski Marek. Nowe Horyzonty Edukacji Filmowej, czyli jak nowocześnie uczyć filmu Huk Tomasz (1978- ). PR LAB – przykład działalności Związku Harcerstwa Polskiego w zakresie realizacji treści edukacji medialnej Nowicka Ewa (pedagog). Edukacja medialna w kształceniu wczesnoszkolnym Hallada Marek. Eye-tracking w badaniach nad edukacją medialną Szymańska Kinga. Związek diety z nastrojem człowieka w wybranych aspektach uczenia się Delmanowicz Monika. Innowacyjna jakość edukacji w środowisku rolnym
Symbol UKD
37.091.64
Status dostępności:
Kielce - Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 255823 (1 egz.)
Kielce - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 255822/czyt.37 (1 egz.)
Ostrowiec - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51966 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia przy pracach.
Uwaga dotycząca finansowania
Współfinansowanie: Województwo Kujawsko-Pomorskie. Urząd Marszałkowski.
Uwaga dotycząca języka
Streszczenia w języku angielskim przy pracach. Spis treści także w jezyku angielskim.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej