Nowe media (komunikacja)
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(12)
Forma i typ
Książki
(9)
Publikacje informacyjne
(3)
Publikacje naukowe
(3)
E-booki
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Poradniki i przewodniki
(2)
Artykuły
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(7)
tylko na miejscu
(4)
nieokreślona
(1)
Placówka
Kielce - Wypożyczalnia
(3)
Kielce - Czytelnia
(4)
Jędrzejów - wypożyczalnia
(1)
Kazimierza Wielka - wypożyczalnia
(2)
Końskie - wypożyczalnia
(1)
Ostrowiec - wypożyczalnia
(1)
Autor
Fudali Jolanta
(3)
Czechowska Zyta
(2)
Marcela Mikołaj (1985- )
(2)
Babik Wiesław (1956- )
(1)
Borowski Mateusz
(1)
Bruckman Amy S. (1965- )
(1)
Ciszek Przemysław
(1)
Duda Aneta
(1)
Dąbała Jacek (1959- )
(1)
Fisher Max
(1)
Jabłonowska-Turkiewicz Agata Autor
(1)
Kardas Robert
(1)
Tryl Fabian
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(10)
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(9)
Kraj wydania
Polska
(12)
Język
polski
(12)
Odbiorca
Rodzice
(3)
Dorośli
(1)
Nauczyciele
(1)
Psycholodzy
(1)
Psycholodzy szkolni
(1)
Temat
Język polski
(8115)
Dziecko
(5129)
Nauczanie
(4689)
Matematyka
(4656)
Literatura polska
(4106)
Nowe media (komunikacja)
(-)
Powieść polska
(4020)
Poezja polska
(3836)
Nauczyciele
(3713)
Nauczanie początkowe
(3696)
Szkolnictwo
(3314)
Historia
(3288)
Wychowanie przedszkolne
(3235)
Wychowanie
(2684)
Język angielski
(2343)
Młodzież
(2341)
Rodzina
(2341)
Pedagogika
(2233)
Fizyka
(2055)
Filozofia
(1832)
Język rosyjski
(1746)
Sztuka
(1743)
Oświata
(1691)
Kobieta
(1683)
Pamiętniki polskie
(1682)
Wojna 1939-1945 r.
(1682)
Wychowanie w rodzinie
(1670)
Wojsko
(1654)
Literatura
(1650)
Uczniowie
(1632)
Chemia
(1535)
Język niemiecki
(1429)
Kultura
(1426)
Muzyka
(1407)
Opowiadanie polskie
(1366)
Biologia
(1309)
Geografia
(1294)
Pisarze polscy
(1263)
Psychologia
(1254)
Literatura młodzieżowa polska
(1237)
Publicystyka polska
(1110)
Przyroda
(1074)
Literatura dziecięca polska
(1071)
Internet
(1051)
Nauka
(1046)
Technika
(1015)
Bibliotekarstwo
(970)
Wychowanie fizyczne
(963)
Prawo
(956)
Nauczanie zintegrowane
(947)
Alkoholizm
(942)
Żydzi
(927)
Uczenie się
(908)
Młodzież szkolna
(885)
Stosunki interpersonalne
(864)
Miłość
(854)
Dzieci
(846)
Osobowość
(841)
Zarządzanie
(834)
Powieść angielska
(811)
Psychoterapia
(809)
Powieść amerykańska
(795)
Gry i zabawy
(790)
Czytelnictwo
(789)
Polityka międzynarodowa
(786)
Praca
(778)
Przedsiębiorstwo
(767)
Socjologia
(763)
Pińczów
(748)
Polityka
(739)
Polacy za granicą
(727)
Uczucia
(719)
Teatr polski
(717)
Dramat polski
(716)
Rolnictwo
(714)
Turystyka
(711)
Matura
(708)
Komunikacja społeczna
(706)
Szkolnictwo wyższe
(701)
Marksizm
(689)
Opieka społeczna
(688)
Czytanie
(683)
Szkolnictwo zawodowe
(677)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(674)
Religia
(671)
Rodzice
(667)
Wychowanie obywatelskie
(664)
Relacje międzyludzkie
(660)
Rośliny
(657)
Etyka
(654)
Język francuski
(635)
Astronomia
(633)
Kształcenie
(631)
Sport
(631)
Wieś
(624)
Mowa
(623)
Nałóg
(618)
Komputery
(617)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(605)
Powieść rosyjska
(604)
Statystyka
(601)
Temat: dzieło
Bajtek (czasopismo)
(1)
CD-Action (czasopismo)
(1)
GameBoy Magazyn
(1)
Secret Service (1993)
(1)
Top Secret (Warszawa ; 1990)
(1)
Temat: czas
2001-
(4)
1901-2000
(2)
1801-1900
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Dolina Krzemowa (Stany Zjednoczone)
(1)
Polska
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Bibliografia
(3)
Monografia
(3)
Poradnik
(2)
Publicystyka
(2)
Artykuł problemowy
(1)
Artykuł z czasopisma psychologicznego
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Opracowanie
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Reportaż
(1)
Scenariusz
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(10)
Socjologia i społeczeństwo
(7)
Informatyka i technologie informacyjne
(6)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(2)
Hobby i czas wolny
(2)
Psychologia
(2)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Nauka i badania
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
12 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Nauka, Dydaktyka, Praktyka = Science, Didactics, Practice ; 193)
Symbol UKD: 001.102 005.94 001.895
Bibliografie, netografie przy pracach. Indeksy.
Spis treści także w języku angielskim.
Monografia jest adresowana do wszystkich osób zainteresowanych problematyką szeroko pojętej informacji i działalności informacyjnej, w tym zwłaszcza do studentów bibliologii i informatologii oraz bibliotekarzy praktyków. Opracowanie przedstawia panoramę obecnego stanu nauki o informacji (informacji naukowej, informatologii) w Polsce i jej prospektywny potencjał. Jest to kompendium uaktualnionej wiedzy o informacji i o nauce o informacji, motywujące do dalszych poszukiwań odpowiedzi na pytania o aktualny stan nauki o informacji oraz działalności informacyjnej w Polsce i za granicą, a także o dalsze kierunki jej rozwoju. Autorzy starali się odnieść do kluczowych zagadnień współczesnej nauki o informacji, nie roszcząc sobie jednak pretensji do kompletności ani autorytatywnych rozstrzygnięć. Szczegółowej analizie zostały poddane przede wszystkim te zagadnienia informacji, które korespondują z realizowanymi na wyższych uczelniach w Polsce programami kształcenia w zakresie szeroko rozumianej nauki o informacji. Poruszone problemy odnoszą się także do działań praktycznych oraz umiejętności informacyjnych stosownie do wypracowanych w tej dziedzinie norm i standardów, a także obecnej oferty usług informacyjnych dla indywidualnych i zbiorowych grup odbiorców informacji w różnych społecznościach i korzystających z różnych źródeł informacji, w tym z serwisów społecznościowych i Internetu. Elementem scalającym omówione zagadnienia jest kreowanie odpowiedzialności za tworzenie, rozpowszechnianie i korzystanie z informacji w całej przestrzeni informacyjnej, wirtualnej i realnej, a także kreowanie nowoczesnej, płodnej badawczo płaszczyzny do rozważań nad informacją i kondycją współczesnych instytucji informacyjnych, w tym także jako ważnego elementu nowoczesnej edukacji odpowiadającej potrzebom pokolenia sieci oraz społeczeństwa informacji i wiedzy. (Od redaktora naukowego)
Monografia jest najbardziej aktualnym i wszechstronnym przeglądem stanu badań i praktyki w zakresie zarządzania informacją i działalnością informacyjną. Obejmuje całość problematyki zarządzania, m.in. zarządzanie informacją i wiedzą w świetle transformacji cyfrowej, aspekty metodologiczne, medialne i prawne oraz ujęcie tego zagadnienia z punktu widzenia teorii zarządzania. W grupie zagadnień szczegółowych w monografii zaprezentowano zarządzanie informacją w wybranych dziedzinach: w komunikacji naukowej, bibliometrii, zachowaniach informacyjnych, archiwizacji danych, w warunkach wiedzy niedoskonałej, w wizualizowaniu informacji, zarządzaniu w Internecie, w systemach zarządzania treścią oraz w systemach bibliotecznych. Omówiono także narzędzia zarządzania informacją, w tym problematykę architektury informacji oraz wybrane aplikacje mobilne. Prezentowane zagadnienia odnoszą się nie tylko do aspektów teoretycznych, lecz także do działań praktycznych, w tym do kształtowania umiejętności informacyjnych. Opisują normy i standardy, wyspecjalizowane usługi informacyjne w obszarze zarządzania informacją dla osób indywidualnych i instytucji korzystających z różnych źródeł informacji. W monografii autorzy zwracają też uwagę na znaczenie odpowiedzialności za właściwe zarządzanie informacją, to jest za tworzenie, rozpowszechnianie i korzystanie z informacji w całej przestrzeni informacyjnej, realnej i wirtualnej. Poruszono też problem instytucjonalnych systemów zarządzania jakością informacji oraz zarządzanie bezpieczeństwem infrastruktury informacyjnej w globalnej cyberprzestrzeni. Indeks osobowy oraz obszerny indeks przedmiotowy obejmujący kluczowe tematy, terminy, ich definicje, nazwy koncepcji, programów i instytucji stanowią dodatkowy walor publikacji. Autorami monografii są wybitni specjaliści reprezentujący większość polskich ośrodków badawczych oraz różne dyscypliny naukowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 264138 / 001 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce i stronie tytułowej błędna nazwa autorki, prawidłowa: Amy S. Bruckman.
Bibliografia, netografia na stronach 246-263.
Internet stał się najważniejszym źródłem informacji dla znacznej części ludzkości. Społeczności internetowe - jak na przykład społeczność odpowiedzialna za tworzenie Wikipedii - stanowią kluczowe ogniwa współczesnego systemu kreacji i obiegu wiedzy. Jednak jak dużo wiemy o naturze i dynamice tych społeczności? Co sprawia, że możemy ufać efektom ich działalności - jeśli istotnie możemy im ufać? Czy Wikipedia i inne internetowe kompendia to wiarygodne źródła wiedzy, czy też powinniśmy je traktować z najwyższą ostrożnością? W tym przełomowym, interdyscyplinarnym studium Amy S. Bruckam dogłębnie rozważa te i pokrewne zagadnienia. Sięgając po ustalenia filozofii, socjologii, psychologii i medioznawstwa, autorka przystępnie wyjaśnia czym jest społeczność, co to jest wiedza, w jaki sposób Internet ułatwia tworzenie nowych rodzajów społeczności, a także jak wiedza jest kształtowana poprzez współpracę i konwersację online. Porusza przy tym zagadnienie tworzenia tożsamości w Internecie i jej wpływu na nasze interakcje w cyfrowym świecie oraz stara się odpowiedzieć na pytanie, dlaczego w sieci występuje tak wiele niepożądanych zachowań i co możemy z tym zrobić. W dzisiejszych realiach głębokiego kryzysu zaufania, a jednocześnie coraz silniejszej zależności od Internetu jako najważniejszego medium informacyjnego, Czy można ufać Wikipedii to obowiązkowa lektura dla wszystkich fanów wiedzy i współczesności.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 264573 / czyt. 004 (1 egz.)
Kazimierza Wielka - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33657 (1 egz.)
Końskie - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50173 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 243-257.
Książka stanowi próbę przekrojowej analizy i opisu mediów traktujących o grach wideo w Polsce w latach 1990-2020. Badany okres obejmuje około 30 lat, w trakcie których na rynku medialnym (zarówno krajowym, jak i globalnym) nastąpiły bardzo duże zmiany. Zakres tematyczny objął: prasę, internet oraz w niewielkim stopniu telewizję. Najszerszym z omawianych mediów był oczywiście internet, w ramach którego działa wiele różnorodnych „podsystemów” zajmujących się grami wideo. Gwałtowny rozwój sieci zmienił oblicze mediów bardziej niż jakikolwiek inny wynalazek od czasów prasy drukarskiej. Publikacja składa się z pięciu rozdziałów. Pierwszy przedstawia zagadnienia teoretyczne, wyjaśniające czym są gry wideo i jak są definiowane przez różnych badaczy. Wyjaśniono także koncepcję gier wideo w konwencji nowych mediów. Zdefiniowano kim byli i są obecnie tzw. „gracze”. Znajduje się tu także historia pierwszych czasopism o grach wideo na świecie oraz innych istotnych w tym kontekście mediów. W rozdziale drugim zaprezentowano początki prasy o grach wideo oraz jej najwcześniejsze dzieje w Polsce. Znaczącą częścią jest zestawienie niemal wszystkich czasopism o grach wideo (lub takich, w których tego typu treść była istotna), ukazujących się w Polsce w latach 1986-2020, a które obecnie nie są już wydawane. Rozdział trzeci poświęcony jest analizie zawartości oraz analizie porównawczej pod kątem różnic pomiędzy prasą o grach w latach 90. XX wieku a obecnie. Zbadane zostały wydawane obecnie w Polsce czasopisma o grach wideo: „CD-Action”, „PSX Extreme” oraz „Pixel. Każde z nich dokładnie scharakteryzowano pod kątem ich historii, zawartości oraz zmian jakie zachodziły w nich na przestrzeni lat. Rozdział czwarty otwiera charakterystyka internetu – globalnej sieci, która zmieniła sposób konsumpcji treści medialnych oraz jego użytkowników, którzy obecnie są często współtwórcami treści. Następnie w rozdziale znajduje się typologia treści o grach wideo w internecie, na które składa się bardzo wiele zróżnicowanych przekazów, wyrażonych w kilku formach. Scharakteryzowane zostały tzw. fanziny o grach, a przykładem był polski magazyn internetowy „Gamer.mag”. Zaprezentowana została historia największych w Polsce portali o grach wideo i ich cechy charakterystyczne. Ostatni rozdział dotyczy treści wideo koncentrujących się na grach cyfrowych. Telewizja wydawała się doskonałym medium do przekazywania informacji o grach wideo, bo można w niej przedstawić rozgrywkę w akcji, tak jak wygląda na ekranie komputera. Zazwyczaj prezentowały recenzje nowych gier, zapowiedzi i publicystykę. Osobnym segmentem były programy, w których widzowie grali w gry za pomocą telefonu. Schyłek popularności programów telewizyjnych o grach pokrywa się z początkiem rozwoju serwisów takich jak YouTube, który stał się głównym sposobem na umieszczanie wideo w sieci. Materiały wideo na temat gier dostępne w sieci są bardzo zróżnicowane. Bardzo dużą grupę stanowią filmy typu let’s play, dzięki którym widzowie mogą dokładnie zobaczyć jak wygląda dana gra. Wiele filmów ma charakter poradnikowy i mają na celu pomoc w zrozumieniu zasad rządzących daną grą lub pomoc w ukończeniu trudniejszych etapów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 264113 / 793/795 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jak nie zgubić dziecka w sieci ? / Zyta Czechowska, Mikołaj Marcela. - Wydanie I. - Warszawa : Muza, 2021. - 318, [2] strony ; 21 cm.
Na stronie przedtytułowej i okładce podtytuł: rozwój, edukacja i bezpieczeństwo w cyfrowym świecie.
Czy zabraniać dziecku grać w gry komputerowe? Czy ograniczać czas ekranowy? Jakie pułapki czyhają na dziecko w internecie? Na czym polega współczesne cyfrowe dzieciństwo i czym jest cyfrowe rodzicielstwo? Jak nowe technolo­gie zmieniają nas samych i świat wokół nas? Jak wpływa­ją na sposób, w jaki się uczymy? I przede wszystkim: jak nie zgubić swojego dziecka w sieci? Książka Zyty Czechowskiej, Nauczycielki Roku 2019, oraz Mikołaja Marceli, eksperta w dziedzinie nauczania, udzieli odpowiedzi na te i wiele innych pytań. Dostarczy wiedzy o zaletach i wadach nowych technologii oraz praktycznych rozwiązań, dzięki którym ograniczycie zagrożenia związane z internetem i uczynicie cyfrowy świat sprzymierzeńcem w procesie efektywnej edukacji i rozwoju swoich dzieci.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 264869 (1 egz.)
Jędrzejów - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47904 (1 egz.)
Kazimierza Wielka - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33403 (1 egz.)
Ostrowiec - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 53677 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jak nie zgubić dziecka w sieci? / Zyta Czechowska, Mikołaj Marcela. - Wydanie I. - Warszawa : Muza, 2021. - 318, [2] strony ; 21 cm.
Na stronie przedtytułowej i okładce podtytuł: rozwój, edukacja i bezpieczeństwo w cyfrowym świecie.
Książka
W koszyku
Netografia na stronach 127-139. Indeksy.
Streszczenie w języku angielskim.
Warsztat badawczy prof. Jacka Dąbały charakteryzuje erudycja, wnikliwa obserwacja, dialogiczność, syntetyzm. W książce Media, czyli głupiego widać – 104 diagnozy Autor poszerza kategorie opisu złożonego współczesnego świata mediów i dziennikarstwa o specyficzne pojęcie. Już nie fenomeny, paradoksy i racjonalizm, jak w poprzednich pracach, ale pytanie: „Czym jest „głupota” i jakie są jej medialne przejawy?”. Wartość tej książki streszcza się w encyklopedycznym określeniu: „Mądrym dla memoriału, idiotom dla nauki, politykom dla praktyki, melancholikom dla rozrywki”. prof. dr hab. Iwona Hofman, medioznawca (UMCS) Aforystyczny styl, filozoficzne refleksje, mądrości o głupocie w mediach. Eseistyka najwyższych lotów w pigułce! Czytać, czytać i jeszcze raz czytać! dr hab. Marek Palczewski, medioznawca, prof. Uniwersytetu SWPS To książka przeciwko „machaniu ręką”; przeciwko lekkomyślnemu zbywaniu spraw i mówieniu: „jakoś to będzie” lub „to mnie nie dotyczy”; przeciwko fałszywemu „rozsądkowi”. Otóż głupota, którą śledzi Autor, nie tylko „dotyczy”, ale wręcz dotyka nas wszystkich, jest bowiem wszechobecna. Nie ze wszystkimi analizami i wnioskami Autora się zgadzam, ale warto przeczytać tę książkę, która pokazuje, do jakiego stopnia głupota staje się atrybutem władzy, hegemonem przestrzeni publicznej. Jak zaś uczy historia, mariaż władzy z głupotą jest zaczynem spustoszenia. prof. dr hab. Tadeusz Sławek, literaturoznawca (UŚ)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 264637 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 199-216.
W filmie "Raport mniejszości", czyli ponad dwadzieścia lat temu, krytycznie odwoływano się do niestandardowych form reklamy, już wówczas coraz bardziej dominujących w przestrzeni publicznej. Znacząca jest scena, w której Tom Cruise biegnie przez centrum handlowe, atakowany interaktywnymi hologramami koncernów Guinness, Toyota, Nokia, Pepsi, zachętami do skorzystania z kart płatniczych American Express oraz pytaniami, czy podobają mu się podkoszulki, które ostatnio kupił w sklepie Gap. Osoby, które aktor mija, także otrzymują spersonalizowane biometrycznie porady i zaproszenia handlowe. Wirtualne monety zwracają się do nich po imieniu dzięki procesom skanowania ich siatkówek, co w 2054 roku - zgodnie z fabułą filmu - ma być tak powszechne jak obecnie monitorowanie obiektów kamerami. Scena przedstawiająca doświadczenie przebywania w tego typu wirtualnej, poszerzonej rzeczywistości (ang. augmented reality), niemożliwej do uniknięcia, może wywoływać niepokój. Zwłaszcza, że dość prawdopodobne wydaje się jej urzeczywistnienie w niedalekiej przyszłości. Przesłanie tej sceny można by traktować jako głos krytyki społecznej wskazujący na komercjalizację przestrzeni publicznej, wszechobecność reklamowych znaków, gdyby nie fakt, że jedna czwarta budżetu tego filmu pochodziła od koncernów lokujących w nim swoje produkty. Przykładowo, koncern Toyota zapłacił 5 milionów dolarów za pokazanie futurystycznie wyglądającego auta Lexus Mag-Lev, a Nokia 2 miliony dolarów, dzięki czemu bohaterowie filmu korzystali z zestawów słuchawkowych tej marki. Film otrzymał rekordowe jak na tamte czasy 20 milionów dolarów z umów o lokowanie produktu. z Wprowadzenia
CZĘŚĆ I BRANDCASTING – TEORIA
Rozdział 1. Brandcasting – istota procesu 1.1. Definicja brandcastingu 1.2. Wybrane teorie społeczne w opisie brandcastingu – konceptualizacja władzy i oporu 1.2.1. Władza jako „zarządzanie możliwościami” konsumenta 1.2.2. Opór i „strategiczne gry wolności” 1.2.3. W kierunku equilibrium 1.3. Społeczny kontekst rozwoju brandcastingu 1.4. Socjotechniki brandcastingu i ich skuteczność 1.4.1. Hybrydyzacja medialnych form i treści 1.4.2. Miękkie strategie pull i skuteczność oddziaływania
Rozdział 2. Brandcasting – cechy procesu 2.1. Niewidoczność nadawcy 2.2. Zdystansowanie odbiorcy? 2.3. „Reżim zaangażowania” 2.4. Interaktywność i dialogiczność? 2.5. Autentyczność narracji? 2.6. Nietypowość dyskursu 2.7. Wiarygodność dyskursu? 2.8. Marka – nieunikniona, ale mało widoczna
Rozdział 3. Techniki brandcastingu 3.1. Advertainment i lokowanie produktu 3.2. Branded entertainment 3.3. Branded content 3.4. Reklama natywna 3.5. Typy reklamy natywnej 3.6. Advertorial
CZĘŚĆ II BRANDCASTING – BADANIA
Rozdział 4. Dotychczasowe badania technik brandcastingu 4.1. Opinie o reklamie natywnej 4.1.2. Opinie o reklamie natywnej porównywanej z internetową reklamą banerową (rb) 4.1.3. Opinie o medium, w którym publikowane są reklamy natywne 4.2. Czynniki skuteczności reklamy natywnej 4.2.1. Rozpoznanie reklamy natywnej jako tekstu perswazyjnego 4.2.2. Typ i miejsce oznaczenia a rozpoznanie reklamy natywnej jako tekstu perswazyjnego 4.2.3. Oznaczenie reklamy natywnej a jej skuteczność 4.3. Podsumowanie
Rozdział 5. W stronę konceptualizacji reklamy natywnej 5.1. Pytania badawcze 5.2. Wyniki badań własnych 5.2.1. Proporcje treści redakcyjnych i komercyjnych 5.2.2. Typy advertoriali 5.2.3. Typy organizacji – zleceniodawców reklamy natywnej i jej treści 5.2.4. Formalne cechy advertoriali i sposoby ich oznaczania Transparentność charakteru przekazu reklamy natywnej 5.2.5. Typy odniesień do tekstu dziennikarskiego – podobieństwa i różnice Wielkość, typografia, gatunek Źródła informacji natywnej Analiza wewnętrznej struktury advertoriali Zgodność znaczeń marki z tematyką poruszaną w tekście 5.2.6. Poziomy integracji – wzrastająca obecność marki w mediach
Rozdział 6. Badania odbioru reklamy natywnej i advertoriali 6.1. Teoretyczne ramy badań odbioru reklamy natywnej i advertoriali – pytania badawcze 6.1.1. Model wiedzy o perswazji (ang. persuasion knowledge model – PKM) 6.1.2. Reklama natywna w kontekście modelu przetwarzania informacji 6.1.3. Teoria reaktancji psychologicznej 6.2. Metodologia badań 6.2.1. Charakterystyka grupy badawczej jako przedstawicieli pokolenia X. Proces rekrutacji Czytelnicy „Newsweeka” 6.2.2. Opis procedury i kategorii badawczych 6.3. Wyniki badań własnych 6.3.1. Wiedza o perswazji na przykładzie reklam natywnych Źródła finansowania tygodnika „Newsweek” Pojęcie, cechy, sposób działania reklamy natywnej Typy reklam – preferencje Rozpoznanie reklamowego charakteru tekstu 6.3.2. Opinie o reklamie natywnej Pozytywne opinie/doświadczenia Negatywne opinie/doświadczenia Poczucie bycia oszukanym Typy postaw wobec reklamy natywnej 6.3.3. Sposoby radzenia sobie z reklamą natywną Reaktancja a taktyki radzenia sobie z perswazją Taktyki radzenia sobie z reklamą – kompetencje, deklarowana skuteczność 6.3.4. Podsumowanie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 264750 / czyt. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Mjanma - wzrost ekstremistycznych nastrojów prowadzący do jednego z największych ludobójstw od czasów II wojny światowej i rzezi ludności Rohingja. Sri Lanka - rozruchy na tle religijnym. USA - chaos informacyjny zakończony najbardziej kontrowersyjnymi wyborami prezydenckimi w historii Stanów Zjednoczonych. Genezy wszystkich tych wydarzeń możemy szukać w feedzie mediów społecznościowych. Max Fisher w ramach kilkuletniego dziennikarskiego śledztwa badał aktualności wyświetlane na naszych tablicach oraz to, jak w sieci pogłębiają się podziały i jak zadomawiają się w niej nienawiść i dezinformacja. W swojej książce razem z „uciekinierami” z Doliny Krzemowej szuka źródeł tych zjawisk. Analizuje również społeczne i psychologiczne aspekty naszego funkcjonowania w internecie, krytycznie przyglądając się sterującym nimi algorytmom nastawionym na pochłanianie naszego czasu. Patrzy na ręce gigantów Big Techu: Marka Zuckerberga, Andrew Boswortha, Yishana Wonga, Erica Schmidta, Susan Wojcicki czy Jacka Dorseya, którzy pod przykrywką szerzenia wolności słowa zwiększają polaryzację, a z powstałej dezinformacji czerpią wielomilionowe zyski.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 264726 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej