Pokolenie X
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Publikacje naukowe
(3)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(4)
nieokreślona
(1)
Placówka
Kielce - Wypożyczalnia
(1)
Kielce - Czytelnia
(2)
Jędrzejów - czytelnia
(1)
Sandomierz - czytelnia
(1)
Autor
Dejnaka Agnieszka
(1)
Duda Aneta
(1)
Fudali Jolanta
(1)
Lach Marta
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Temat
Język polski
(8115)
Dziecko
(5129)
Nauczanie
(4689)
Matematyka
(4656)
Literatura polska
(4106)
Pokolenie X
(-)
Powieść polska
(4020)
Poezja polska
(3836)
Nauczyciele
(3715)
Nauczanie początkowe
(3696)
Szkolnictwo
(3314)
Historia
(3288)
Wychowanie przedszkolne
(3236)
Wychowanie
(2684)
Język angielski
(2343)
Młodzież
(2341)
Rodzina
(2339)
Pedagogika
(2233)
Fizyka
(2055)
Filozofia
(1832)
Język rosyjski
(1746)
Sztuka
(1743)
Oświata
(1691)
Kobieta
(1682)
Pamiętniki polskie
(1682)
Wojna 1939-1945 r.
(1682)
Wychowanie w rodzinie
(1669)
Wojsko
(1654)
Literatura
(1650)
Uczniowie
(1632)
Chemia
(1535)
Język niemiecki
(1429)
Kultura
(1426)
Muzyka
(1407)
Opowiadanie polskie
(1366)
Biologia
(1309)
Geografia
(1294)
Pisarze polscy
(1263)
Psychologia
(1254)
Literatura młodzieżowa polska
(1237)
Publicystyka polska
(1110)
Przyroda
(1074)
Literatura dziecięca polska
(1071)
Internet
(1051)
Nauka
(1047)
Technika
(1015)
Bibliotekarstwo
(970)
Wychowanie fizyczne
(963)
Prawo
(956)
Nauczanie zintegrowane
(947)
Alkoholizm
(942)
Żydzi
(927)
Uczenie się
(908)
Młodzież szkolna
(885)
Stosunki interpersonalne
(864)
Miłość
(854)
Dzieci
(847)
Osobowość
(841)
Zarządzanie
(834)
Powieść angielska
(811)
Psychoterapia
(809)
Powieść amerykańska
(795)
Gry i zabawy
(790)
Czytelnictwo
(789)
Polityka międzynarodowa
(786)
Praca
(779)
Przedsiębiorstwo
(767)
Socjologia
(763)
Pińczów
(748)
Polityka
(739)
Polacy za granicą
(727)
Uczucia
(719)
Teatr polski
(717)
Dramat polski
(716)
Rolnictwo
(715)
Turystyka
(711)
Matura
(708)
Komunikacja społeczna
(706)
Szkolnictwo wyższe
(701)
Marksizm
(689)
Opieka społeczna
(688)
Czytanie
(683)
Szkolnictwo zawodowe
(677)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(674)
Religia
(671)
Rodzice
(667)
Wychowanie obywatelskie
(664)
Relacje międzyludzkie
(661)
Rośliny
(658)
Etyka
(654)
Język francuski
(635)
Astronomia
(633)
Kształcenie
(631)
Sport
(631)
Wieś
(624)
Mowa
(623)
Nałóg
(618)
Komputery
(617)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(606)
Powieść rosyjska
(604)
Statystyka
(599)
Temat: czas
2001-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Monografia
(2)
Bibliografia
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Zarządzanie i marketing
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 177-184.
Książka Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych ma szczególną wartość w związku z przeobrażeniami rynkowymi w Polsce, a zwłaszcza rozwojem Internetu i technologii informacyjnych. Kluczową rolę w tych przeobrażeniach odgrywa e-konsument. Wiedza o jego zachowaniach staje się głównym czynnikiem decydującym o sukcesie rynkowym firm. Autorka pracy prezentuje w niej bardzo wiele cennych informacji o zachowaniach e-konsumentów i ich procesie decyzyjnym. Informacje te pochodzą z bezpośrednich badań autorki i można je uznać za pionierskie. Dotyczyły one e-konsumentów w ujęciu ogólnym oraz z podziałem na e-konsumentów z tzw. pokolenia X i Y. Rozważania zawarte w książce są udaną próbą połączenia ekonomii, marketingu, socjologii i informatyki. Wyznaczają także dalsze kierunki badań. Polecam lekturę książki środowisku akademickiemu i praktykom gospodarczym. [Prof. zw. dr hab. Aniela Styś, fragment recenzji].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 264678 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 199-216.
W filmie "Raport mniejszości", czyli ponad dwadzieścia lat temu, krytycznie odwoływano się do niestandardowych form reklamy, już wówczas coraz bardziej dominujących w przestrzeni publicznej. Znacząca jest scena, w której Tom Cruise biegnie przez centrum handlowe, atakowany interaktywnymi hologramami koncernów Guinness, Toyota, Nokia, Pepsi, zachętami do skorzystania z kart płatniczych American Express oraz pytaniami, czy podobają mu się podkoszulki, które ostatnio kupił w sklepie Gap. Osoby, które aktor mija, także otrzymują spersonalizowane biometrycznie porady i zaproszenia handlowe. Wirtualne monety zwracają się do nich po imieniu dzięki procesom skanowania ich siatkówek, co w 2054 roku - zgodnie z fabułą filmu - ma być tak powszechne jak obecnie monitorowanie obiektów kamerami. Scena przedstawiająca doświadczenie przebywania w tego typu wirtualnej, poszerzonej rzeczywistości (ang. augmented reality), niemożliwej do uniknięcia, może wywoływać niepokój. Zwłaszcza, że dość prawdopodobne wydaje się jej urzeczywistnienie w niedalekiej przyszłości. Przesłanie tej sceny można by traktować jako głos krytyki społecznej wskazujący na komercjalizację przestrzeni publicznej, wszechobecność reklamowych znaków, gdyby nie fakt, że jedna czwarta budżetu tego filmu pochodziła od koncernów lokujących w nim swoje produkty. Przykładowo, koncern Toyota zapłacił 5 milionów dolarów za pokazanie futurystycznie wyglądającego auta Lexus Mag-Lev, a Nokia 2 miliony dolarów, dzięki czemu bohaterowie filmu korzystali z zestawów słuchawkowych tej marki. Film otrzymał rekordowe jak na tamte czasy 20 milionów dolarów z umów o lokowanie produktu. z Wprowadzenia
CZĘŚĆ I BRANDCASTING – TEORIA
Rozdział 1. Brandcasting – istota procesu 1.1. Definicja brandcastingu 1.2. Wybrane teorie społeczne w opisie brandcastingu – konceptualizacja władzy i oporu 1.2.1. Władza jako „zarządzanie możliwościami” konsumenta 1.2.2. Opór i „strategiczne gry wolności” 1.2.3. W kierunku equilibrium 1.3. Społeczny kontekst rozwoju brandcastingu 1.4. Socjotechniki brandcastingu i ich skuteczność 1.4.1. Hybrydyzacja medialnych form i treści 1.4.2. Miękkie strategie pull i skuteczność oddziaływania
Rozdział 2. Brandcasting – cechy procesu 2.1. Niewidoczność nadawcy 2.2. Zdystansowanie odbiorcy? 2.3. „Reżim zaangażowania” 2.4. Interaktywność i dialogiczność? 2.5. Autentyczność narracji? 2.6. Nietypowość dyskursu 2.7. Wiarygodność dyskursu? 2.8. Marka – nieunikniona, ale mało widoczna
Rozdział 3. Techniki brandcastingu 3.1. Advertainment i lokowanie produktu 3.2. Branded entertainment 3.3. Branded content 3.4. Reklama natywna 3.5. Typy reklamy natywnej 3.6. Advertorial
CZĘŚĆ II BRANDCASTING – BADANIA
Rozdział 4. Dotychczasowe badania technik brandcastingu 4.1. Opinie o reklamie natywnej 4.1.2. Opinie o reklamie natywnej porównywanej z internetową reklamą banerową (rb) 4.1.3. Opinie o medium, w którym publikowane są reklamy natywne 4.2. Czynniki skuteczności reklamy natywnej 4.2.1. Rozpoznanie reklamy natywnej jako tekstu perswazyjnego 4.2.2. Typ i miejsce oznaczenia a rozpoznanie reklamy natywnej jako tekstu perswazyjnego 4.2.3. Oznaczenie reklamy natywnej a jej skuteczność 4.3. Podsumowanie
Rozdział 5. W stronę konceptualizacji reklamy natywnej 5.1. Pytania badawcze 5.2. Wyniki badań własnych 5.2.1. Proporcje treści redakcyjnych i komercyjnych 5.2.2. Typy advertoriali 5.2.3. Typy organizacji – zleceniodawców reklamy natywnej i jej treści 5.2.4. Formalne cechy advertoriali i sposoby ich oznaczania Transparentność charakteru przekazu reklamy natywnej 5.2.5. Typy odniesień do tekstu dziennikarskiego – podobieństwa i różnice Wielkość, typografia, gatunek Źródła informacji natywnej Analiza wewnętrznej struktury advertoriali Zgodność znaczeń marki z tematyką poruszaną w tekście 5.2.6. Poziomy integracji – wzrastająca obecność marki w mediach
Rozdział 6. Badania odbioru reklamy natywnej i advertoriali 6.1. Teoretyczne ramy badań odbioru reklamy natywnej i advertoriali – pytania badawcze 6.1.1. Model wiedzy o perswazji (ang. persuasion knowledge model – PKM) 6.1.2. Reklama natywna w kontekście modelu przetwarzania informacji 6.1.3. Teoria reaktancji psychologicznej 6.2. Metodologia badań 6.2.1. Charakterystyka grupy badawczej jako przedstawicieli pokolenia X. Proces rekrutacji Czytelnicy „Newsweeka” 6.2.2. Opis procedury i kategorii badawczych 6.3. Wyniki badań własnych 6.3.1. Wiedza o perswazji na przykładzie reklam natywnych Źródła finansowania tygodnika „Newsweek” Pojęcie, cechy, sposób działania reklamy natywnej Typy reklam – preferencje Rozpoznanie reklamowego charakteru tekstu 6.3.2. Opinie o reklamie natywnej Pozytywne opinie/doświadczenia Negatywne opinie/doświadczenia Poczucie bycia oszukanym Typy postaw wobec reklamy natywnej 6.3.3. Sposoby radzenia sobie z reklamą natywną Reaktancja a taktyki radzenia sobie z perswazją Taktyki radzenia sobie z reklamą – kompetencje, deklarowana skuteczność 6.3.4. Podsumowanie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 264750 / czyt. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Propozycje i Materiały - Stowarzyszenie Bibliotekarzy Polskich ; 108)
Bibliografie, netografie przy referatach.
Spis treści także w języku angielskim.
Podczas 14. Forum Młodych Bibliotekarzy poruszono wiele istotnych kwestii, które dotyczą pracy bibliotekarskiej. Jak wskazuje hasło edycji – „Biblioteka w sercu”, myślą przewodnią konferencji było postrzeganie zawodu bibliotekarza jako pasji oraz misji. Uczestnicy zastanawiali się czy praca w bibliotece może być drogą do spełnienia zawodowego, a także możliwością wszechstronnego rozwoju. Tematyka artykułów, które znajdziemy w publikacji „Biblioteka w sercu – jak być bibliotekarzem XXI wieku?” dotyczy m.in. realizacji międzynarodowych programów mobilności w bibliotece, promocji czytelnictwa czy wykorzystywania komiksów oraz nowoczesnych technologii na zajęciach. Autorzy w swoich referatach dzielą się swoimi spostrzeżeniami dotyczącymi architektury i budownictwa bibliotek, wnioskami z realizacji zagranicznych projektów oraz rekomendacjami nowych form pracy z czytelnikiem. Ważnymi głosami są także doświadczenia pracy międzypokoleniowej w bibliotece, które mogą stanowić cenne wskazówki w rozwoju zawodowym. Tematy podjęte na Forum dotyczyły też kwestii zarządzania sobą w czasie, wykorzystania nowych technologii w pracy z czytelnikiem oraz projektowania uniwersalnego w bibliotece.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 264131 / 02 (1 egz.)
Jędrzejów - czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. czyt.02 (47889) (1 egz.)
Sandomierz - czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 52642 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej