Chatbot
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(11)
Forma i typ
Artykuły
(6)
Książki
(4)
Publikacje fachowe
(3)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
E-booki
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
tylko na miejscu
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Kielce - Wypożyczalnia
(2)
Kielce - Czytelnia
(1)
Kazimierza Wielka - wypożyczalnia
(2)
Autor
Wątor Wojciech
(3)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Drachal Halina
(1)
Gierek Łukasz
(1)
Hoffman Reid
(1)
Janusz Jacek
(1)
Jemielniak Dariusz
(1)
Lapan Maxim
(1)
Michalska Jowita
(1)
Mironowicz Katarzyna
(1)
Przegalińska-Skierkowska Aleksandra (1982- )
(1)
Tarapata Ewa
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(11)
Okres powstania dzieła
2001-
(10)
Kraj wydania
Polska
(11)
Język
polski
(11)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Nauczyciele
(1)
Programiści
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Temat
Język polski
(8115)
Dziecko
(5129)
Nauczanie
(4695)
Matematyka
(4656)
Literatura polska
(4106)
Chatbot
(-)
Powieść polska
(4020)
Poezja polska
(3836)
Nauczyciele
(3718)
Nauczanie początkowe
(3696)
Szkolnictwo
(3314)
Historia
(3296)
Wychowanie przedszkolne
(3239)
Wychowanie
(2692)
Język angielski
(2349)
Młodzież
(2341)
Rodzina
(2341)
Pedagogika
(2233)
Fizyka
(2055)
Filozofia
(1833)
Sztuka
(1747)
Język rosyjski
(1746)
Oświata
(1691)
Kobieta
(1683)
Pamiętniki polskie
(1682)
Wojna 1939-1945 r.
(1681)
Wychowanie w rodzinie
(1674)
Wojsko
(1656)
Literatura
(1650)
Uczniowie
(1633)
Chemia
(1535)
Kultura
(1430)
Język niemiecki
(1429)
Muzyka
(1407)
Opowiadanie polskie
(1366)
Biologia
(1310)
Geografia
(1294)
Pisarze polscy
(1265)
Psychologia
(1254)
Literatura młodzieżowa polska
(1237)
Publicystyka polska
(1110)
Przyroda
(1077)
Literatura dziecięca polska
(1071)
Internet
(1050)
Nauka
(1047)
Technika
(1015)
Bibliotekarstwo
(970)
Wychowanie fizyczne
(963)
Prawo
(956)
Nauczanie zintegrowane
(947)
Alkoholizm
(943)
Żydzi
(929)
Uczenie się
(909)
Młodzież szkolna
(885)
Stosunki interpersonalne
(864)
Miłość
(859)
Dzieci
(851)
Osobowość
(845)
Zarządzanie
(835)
Psychoterapia
(813)
Powieść angielska
(811)
Powieść amerykańska
(795)
Czytelnictwo
(792)
Gry i zabawy
(790)
Polityka międzynarodowa
(786)
Praca
(780)
Przedsiębiorstwo
(767)
Socjologia
(763)
Pińczów
(748)
Polityka
(740)
Polacy za granicą
(727)
Uczucia
(726)
Teatr polski
(718)
Dramat polski
(716)
Rolnictwo
(715)
Turystyka
(711)
Matura
(708)
Komunikacja społeczna
(706)
Szkolnictwo wyższe
(702)
Marksizm
(689)
Opieka społeczna
(688)
Czytanie
(683)
Szkolnictwo zawodowe
(677)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(674)
Religia
(671)
Relacje międzyludzkie
(669)
Rodzice
(668)
Wychowanie obywatelskie
(664)
Rośliny
(658)
Etyka
(656)
Język francuski
(635)
Astronomia
(633)
Sport
(632)
Kształcenie
(631)
Wieś
(624)
Mowa
(623)
Nałóg
(618)
Komputery
(617)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(610)
Powieść rosyjska
(604)
Postawy
(601)
Temat: czas
2001-
(4)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(6)
Artykuł z czasopisma bibliotekarskiego
(3)
Artykuł publicystyczny
(1)
Artykuł z czasopisma fachowego
(1)
Bibliografia
(1)
Dialog
(1)
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Poradnik
(1)
Raport z badań
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(8)
Informatyka i technologie informacyjne
(6)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Praca, kariera, pieniądze
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
Inżynieria i technika
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
11 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 177-184.
Książka Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych ma szczególną wartość w związku z przeobrażeniami rynkowymi w Polsce, a zwłaszcza rozwojem Internetu i technologii informacyjnych. Kluczową rolę w tych przeobrażeniach odgrywa e-konsument. Wiedza o jego zachowaniach staje się głównym czynnikiem decydującym o sukcesie rynkowym firm. Autorka pracy prezentuje w niej bardzo wiele cennych informacji o zachowaniach e-konsumentów i ich procesie decyzyjnym. Informacje te pochodzą z bezpośrednich badań autorki i można je uznać za pionierskie. Dotyczyły one e-konsumentów w ujęciu ogólnym oraz z podziałem na e-konsumentów z tzw. pokolenia X i Y. Rozważania zawarte w książce są udaną próbą połączenia ekonomii, marketingu, socjologii i informatyki. Wyznaczają także dalsze kierunki badań. Polecam lekturę książki środowisku akademickiemu i praktykom gospodarczym. [Prof. zw. dr hab. Aniela Styś, fragment recenzji].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 264678 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
(Prześwity)
Na okładce: Współzałożyciel portalu Linkedin zabiera nas w podróż do przyszłości.
Reid Hoffman przy współpracy GPT-4 zabiera czytelnika w podróż w świat przyszłości i zastanawia się, w jaki sposób sztuczna inteligencja, a w szczególności duże modele językowe, w tym GPT-4, mogą przyczynić się do rozwoju ludzkości w kluczowych obszarach, takich jak edukacja, biznes i kreatywność. Hoffman nie tylko pisze o GPT-4, lecz wchodzi z nim w interakcje, pozwalając czytelnikom zobaczyć możliwości technologii - zarówno jej mocne strony, jak i ograniczenia. Zapraszając GPT-4 do współpracy, Hoffman maluje intrygujący, wymagający i często zabawny obraz tego, z czym zapewne będziemy się mierzyć. To wyprawa do przyszłości, w której sztuczna inteligencja nie jest zagrożeniem, a partnerem. Wspólnikiem, który może pomóc człowiekowi rozwinąć skrzydła i uwolnić cały potencjał. Szanse i możliwości to nie wszystko. GPT-4 niesie ze sobą również wyzwania i wątpliwości. Książka próbuje odpowiedzieć na pytanie, w jaki sposób poradzić sobie z ryzykiem związanym z rozwojem technologii SI, które mogą przyspieszyć postęp ludzkości w czasach wymagających natychmiastowych rozwiązań na niespotykaną skalę. Autor rozpoczyna dialog i zaprasza nas do tej rozmowy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 264775 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na stronie tytułowej: Zawiera analizę metod wieloagentowych i zaawansowanych technik eksploracyjnych. W książce także ISBN oryginału.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kazimierza Wielka - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33810 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia przy rozdziałach.
Dowiedz się, jak wygląda obecnie wykorzystanie uczenia maszynowego i sztucznej inteligencji w zarządzaniu strategicznym a także adaptacja tych oraz innych pojawiających się technologii przez organizacje biznesowe. Poznaj społeczną percepcję tych procesów. W dziewięciu skondensowanych i przystępnie napisanych rozdziałach znajdziesz znakomite i krytyczne wprowadzenie do zagadnienia wykorzystania AI w biznesie. Nie jest to ani spojrzenie przez różowe okulary, ani ostrzeżenie przed apokalipsą. Podejście autorów dobrze wyraża tytuł jednego z rozdziałów: „AI jest tutaj. Co teraz?”. Omawiają potencjalne zyski i ryzyka związane z AI, opisują, jak firmy mogą kreować wartości dzięki AI, szukają możliwych przyszłych zagrożeń wynikających z nieodpowiedniego jej wykorzystywania oraz czekających nas wyzwań, a na końcu zastanawiają się nad możliwymi strategiami AI. Piszą też o tym, jaki udział miała sztuczna inteligencja w zbieraniu materiałów do książki i w jej powstawaniu. To pierwsza, a na pewno jedna z pierwszych książek polskich autorów o tym, jak AI zmienia biznes i jego otoczenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 264555 / czyt. 004 (1 egz.)
Kazimierza Wielka - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33639 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej