Psychologia biznesu
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(10)
Forma i typ
Książki
(10)
Poradniki i przewodniki
(4)
Publikacje naukowe
(4)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje informacyjne
(1)
Dostępność
dostępne
(6)
tylko na miejscu
(1)
wypożyczone
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Kielce - Wypożyczalnia
(8)
Kielce - Czytelnia
(1)
Autor
Brożek Bartosz (1977- )
(1)
Bullock Dan (1983- )
(1)
Bąkowicz Katarzyna (komunikacja medialna)
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Fortuna Paweł
(1)
Grabarczyk-Kostka Wisława
(1)
Grzesiak Mateusz (1980- )
(1)
Leonardi Paul M. (1979- )
(1)
Neeley Tsedal
(1)
Ochnik Dominika
(1)
Radłowski Grzegorz (organizacja i zarządzanie)
(1)
Ratajczak Zofia (1937- )
(1)
Skoczylas Grażyna
(1)
Stelmach Jerzy (1954- )
(1)
Sánchez Raúl
(1)
Sánchez Raúl (1977- )
(1)
Sánchez Rod
(1)
Witkowski Stanisław (red.)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(4)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(7)
Kraj wydania
Polska
(9)
Język
polski
(9)
Odbiorca
Menedżerowie
(3)
Przedsiębiorcy
(2)
Doradcy zawodowi
(1)
Dyrektorzy przedsiębiorstw
(1)
Pracodawcy
(1)
Pracownicy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Temat
Język polski
(8115)
Dziecko
(5129)
Nauczanie
(4689)
Matematyka
(4656)
Literatura polska
(4106)
Psychologia biznesu
(-)
Powieść polska
(4020)
Poezja polska
(3836)
Nauczyciele
(3713)
Nauczanie początkowe
(3696)
Szkolnictwo
(3314)
Historia
(3288)
Wychowanie przedszkolne
(3235)
Wychowanie
(2684)
Język angielski
(2343)
Młodzież
(2341)
Rodzina
(2341)
Pedagogika
(2233)
Fizyka
(2055)
Filozofia
(1832)
Język rosyjski
(1746)
Sztuka
(1743)
Oświata
(1691)
Kobieta
(1683)
Pamiętniki polskie
(1682)
Wojna 1939-1945 r.
(1682)
Wychowanie w rodzinie
(1670)
Wojsko
(1654)
Literatura
(1650)
Uczniowie
(1632)
Chemia
(1535)
Język niemiecki
(1429)
Kultura
(1426)
Muzyka
(1407)
Opowiadanie polskie
(1366)
Biologia
(1309)
Geografia
(1294)
Pisarze polscy
(1263)
Psychologia
(1254)
Literatura młodzieżowa polska
(1237)
Publicystyka polska
(1110)
Przyroda
(1074)
Literatura dziecięca polska
(1071)
Internet
(1051)
Nauka
(1046)
Technika
(1015)
Bibliotekarstwo
(970)
Wychowanie fizyczne
(963)
Prawo
(956)
Nauczanie zintegrowane
(947)
Alkoholizm
(942)
Żydzi
(927)
Uczenie się
(908)
Młodzież szkolna
(885)
Stosunki interpersonalne
(864)
Miłość
(854)
Dzieci
(846)
Osobowość
(841)
Zarządzanie
(834)
Powieść angielska
(811)
Psychoterapia
(809)
Powieść amerykańska
(795)
Gry i zabawy
(790)
Czytelnictwo
(789)
Polityka międzynarodowa
(786)
Praca
(778)
Przedsiębiorstwo
(767)
Socjologia
(763)
Pińczów
(748)
Polityka
(739)
Polacy za granicą
(727)
Uczucia
(719)
Teatr polski
(717)
Dramat polski
(716)
Rolnictwo
(714)
Turystyka
(711)
Matura
(708)
Komunikacja społeczna
(706)
Szkolnictwo wyższe
(701)
Marksizm
(689)
Opieka społeczna
(688)
Czytanie
(683)
Szkolnictwo zawodowe
(677)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(674)
Religia
(671)
Rodzice
(667)
Wychowanie obywatelskie
(664)
Relacje międzyludzkie
(660)
Rośliny
(657)
Etyka
(654)
Język francuski
(635)
Astronomia
(633)
Kształcenie
(631)
Sport
(631)
Wieś
(624)
Mowa
(623)
Nałóg
(618)
Komputery
(617)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(605)
Powieść rosyjska
(604)
Statystyka
(601)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Poradnik
(4)
Monografia
(3)
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Poradniki
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(4)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Zarządzanie i marketing
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Praca, kariera, pieniądze
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Rozwój osobisty
(1)
10 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Dezinformacja : instrukcja obsługi / Katarzyna Bąkowicz. - Wydanie I. - Warszawa : CeDeWu, 2023. - 253 strony ; 21 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 239-253.
"Dezinformację kojarzymy głównie z mediami i polityką. Im bardziej myślimy, że nas ona nie dotyczy, tym szybciej wpadamy w sidła fake newsów, półprawd i przeinaczeń. Dlatego tak ważne jest, aby zrozumieć, czym jest, a czym nie jest dezinformacja, gdzie występuje i jak ją rozpoznać, jakie wywołuje skutki oraz co robić, żeby jej przeciwdziałać. Katarzyna Bąkowicz nie banalizuje i nie upraszcza tematu, wykładając zawiłości dezinformacji w sposób czytelny, nie tracąc przy tym nic z głębokości wywodu. (...) Interesujące studia przypadków, odsłanianie rozmaitych smaczków i kulis wojny informacyjnej, w której przychodzi nam uczestniczyć - wszystko to sprawia, że monografię tę czyta się z zainteresowaniem, a momentami jak dobrą powieść sensacyjną, choć temat raczej skłania do smutnej refleksji niż poszukiwania sensacji." [prof. dr hab. Magdalena Szpunar, fragment recenzji].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 264577 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 177-184.
Książka Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych ma szczególną wartość w związku z przeobrażeniami rynkowymi w Polsce, a zwłaszcza rozwojem Internetu i technologii informacyjnych. Kluczową rolę w tych przeobrażeniach odgrywa e-konsument. Wiedza o jego zachowaniach staje się głównym czynnikiem decydującym o sukcesie rynkowym firm. Autorka pracy prezentuje w niej bardzo wiele cennych informacji o zachowaniach e-konsumentów i ich procesie decyzyjnym. Informacje te pochodzą z bezpośrednich badań autorki i można je uznać za pionierskie. Dotyczyły one e-konsumentów w ujęciu ogólnym oraz z podziałem na e-konsumentów z tzw. pokolenia X i Y. Rozważania zawarte w książce są udaną próbą połączenia ekonomii, marketingu, socjologii i informatyki. Wyznaczają także dalsze kierunki badań. Polecam lekturę książki środowisku akademickiemu i praktykom gospodarczym. [Prof. zw. dr hab. Aniela Styś, fragment recenzji].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 264678 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Gatunek
Symbol UKD: 005.32
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 256270/czyt.33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Mateusz Grzesiak na bazie praktycznej psychologicznej wiedzy, latach własnych międzynarodowych doświadczeń sprzedażowych i obserwacji najskuteczniejszych specjalistów od handlu opracował uniwersalny model sprzedaży: MasterSales. Jego pierwsza część, czyli Inner Game, tłumaczy zasady budowania pierwszego wizerunku oraz używania języka ciała w celu zrobienia jak najlepszego wrażenia. Druga część - Relations Game - uczy technik służących do budowania relacji i zaufania, a także określania jego potrzeb. Część trzecia to Sales Game - bezpośrednio dotyczące narzędzi zamykających sprzedaż produktu bądź usługi. Każde z tych narzędzi jest tak opisane i zaprezentowane, by nadawało się od razu do zastosowania zarówno przez rasowego handlowca, jak i osoby z innych branż, świadome, że sprzedaż jest jedną z najważniejszych umiejętności życiowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 260328 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Książka "Cyfrowy umysł" przygotuje ciebie, twoją karierę i firmę na nadejście przyszłości! Jakich umiejętności potrzebujemy, by efektywnie wykorzystywać technologie cyfrowe w biznesie?
Nastała rewolucja cyfrowa, zmieniająca sposób pracy, strukturę organizacji oraz ludzkie zachowanie i interakcje. Zdecydowana większość z nas myśli o problemach i rozwiązaniach analogowo, po czym przekłada tak wypracowane modele na język i metody cyfrowe. Nie jest to najlepszy pomysł. Aby prosperować w świecie opierającym się na danych i napędzanym przez algorytmy, musimy nauczyć się nowych sposobów rozumowania i działania. Musimy wykształcić w sobie cyfrowy sposób myślenia. I ta książka pokazuje, jak to zrobić.
Niezbędnik dla liderów, którzy chcą osiągać sukcesy w erze cyfrowej.
Cyfrowy umysł skupia się na trzech obszarach: współpracy, przetwarzaniu danych i zmianie oraz przedstawia metody i narzędzia, które pozwolą nam na nabycie niezbędnych umiejętności cyfrowych w każdym z nich. Dzięki cyfrowej mentalności będziemy mogli zadawać właściwe pytania, podejmować trafne decyzje i odpowiednio oceniać możliwości jakie niesie cyfrowa przyszłości. Liderzy, którzy przestawią się na cyfrowy sposób myślenia, będą mogli skutecznie rozwijać talenty w swoich organizacjach i przygotować firmę na udaną i ciągłą transformację w zmiennym otoczeniu.
Jak rozwinąć cyfrowy sposób myślenia? Nagradzani badacze i wykładowcy – profesorowie Paul Leonardi i Tsedal Neeley pokazują, jak to osiągnąć, i zdradzają pewien sekret: rozwinięcie cyfrowej mentalności nie jest wcale takie trudne, jak nam się zdaje. Większość ludzi może osiągnąć wystarczającą biegłość w cyfrowej tematyce, jeśli będzie przestrzegać zasady „30 procent” – minimalnego progu wiedzy. To on pomaga nam zrozumieć i wykorzystać cyfrowe wątki, z których utkany jest nasz świat. Pozwala lepiej zarządzać, wzajemnie się rozumieć i współdziałać w firmie. [Powyższy opis pochodzi od wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 264571 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 263671 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
Forma i typ
Symbol UKD: 005.32 331.101:159.9 (075.8)
Bibliografia przy artykułach.
Streszczenie artykułów również w języku angielskim.
Obecność psychologii w szeroko rozumianej praktyce zarządzania jest powszechnie znana. Sfera aktywności biznesowej nie zawsze jednak pokrywa się z tym, co przyjęliśmy traktować jako zarządzanie. Pojęcie "biznesu" użyte w tytule monografii zbiorowej ma na celu podkreślenie ważności problemów nowych i pokazanie nowych zastosowań psychologii w warunkach gospodarki rynkowej. Obserwujemy bowiem z jednej strony szybki rozwój psychologii jako nauki, powstawanie nowych koncepcji i nowych metod badań, a z drugiej - pojawianie się nowych problemów praktycznych, dotąd nieznanych. Prezentowany zbiór artykułów przedstawia zarówno wybrane nowe koncepcje teoretyczne, jak i nowe wyniki badań psychologicznych. Przedstawiono nowe zjawisko tzw. prokrastynacji, czyli działań podejmowanych w sytuacjach kryzysowych dla biznesu, działalność pomocową, rolę portalu społecznościowego, facebooka jako medium porozumiewania się w pracy, model formowania się kariery zawodowej, funkcjonowanie pracowników, którzy świadomie wybrali życie w modelu "singli", analiza pracy trenerów, ale także zjawisko romansowania w pracy, mowa jest o rozwiązaniach systemowych w funkcjonowaniu działów kadr oraz rolach nowej techniki motywacyjnej, tzw. gamifikacji. Psychologia w biznesie jest obecnie powołana do tworzenia sieci wsparcia psychologicznego, projektowania strategii zaradczych, przeciwdziałania zagrożeniom i ryzykownym decyzjom podejmowanym w sytuacjach kryzysowych. Monografia przeznaczona jest dla studentów kierunków zarządzania oraz psychologii pracy i organizacji. Może być wykorzystywana również jako lektura pomocnicza w prowadzeniu studiów podyplomowych ukierunkowanych na uzupełnianie wiedzy humanistycznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 263950 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału : "How to communicate effectively with anyone, anywhere : your passport to connecting globally", 2021.
Bibliografia, netografia na stronach 291-296.
Prowadzenie biznesu często oznacza działania globalne – kontakty z klientami, partnerami czy odbiorcami na całym świecie. Niezbędne jest zatem skuteczne przekazywanie wiadomości zarówno online, jak i w kontakcie bezpośrednim. Komunikacja jest kluczem. W tym wszechstronnym instruktażowym poradniku dwóch wykładowców Uniwersytetu Nowojorskiego przedstawia praktyczne podejście do globalnej komunikacji w ważnych obszarach: - skutecznej korespondencji elektronicznej, - wystąpień publicznych na arenie światowej, międzynarodowych negocjacji oraz zarządzania relacjami i transakcjami, networkingu i budowania globalnej sieci kontaktów. Książka ta zawiera sprawdzone strategie, które można natychmiast wykorzystać, a także ćwiczenia mające na celu zwiększenie umiejętności porozumiewania się z osobami z całego świata. Czytelnik zapozna się tu również ze stylami wypowiedzi oraz mową ciała charakterystycznymi dla przedstawicieli różnych kręgów kulturowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 264616 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Negocjacje / Jerzy Stelmach, Bartosz Brożek. - Wydanie 3. - Kraków : Copernicus Center Press, 2019 - 214, [2] strony ; 18 cm.
(Wydajemy do Myślenia)
Na okładce: Jak negocjować w sposób słuszny, skuteczny i ekonomicznie efektywny?
Bibliografia na stronach 207-211. Indeks.
Czy istnieje niezawodna metoda negocjowania? Jakie są teoretyczne podstawy negocjacji? Jakie negocjacyjne mity utrudniają nam rozstrzyganie sporów? Jak negocjować w sposób słuszny, skuteczny i ekonomicznie efektywny? W książce autorzy przedstawiają trzy modele negocjowania - argumentacyjny, topiczno-retoryczny i ekonomiczny - pokazując tym samym, jakimi narzędziami dysponować możemy w procesie rozwiązywania sporów. Prezentowane modele odwołują się do różnych kryteriów negocjowania - słuszności, skuteczności i efektywności ekonomicznej - a autorzy przekonują, że każdy z nich może być zarówno stosowany samodzielnie, jak i wspólnie. W książce odnaleźć też można krytyczną analizę najpopularniejszych dziś metod negocjowania, zarys logiki negocjacji, obronę erystyki negocjacyjnej i uwagi na temat psychologii negocjacji. Autorzy rozprawiają się także z dwoma negocjacyjnymi mitami: idealnego negocjatora i idealnej metody negocjacyjnej. Uczestnicy niezliczonych seminariów i warsztatów poświęconych negocjacjom, wierzą i za to płacą, że po jedno- czy dwudniowym kursie opanują metodę, która w przyszłości zagwarantuje im negocjacyjne sukcesy. Jest to oczywista bzdura. Zamiast bowiem przyjąć racjonalne założenie, że można uczyć się pewnych elementów sztuki argumentowania i negocjowania, czyli przyjąć, że można opanować niektóre sposoby, techniki i strategie negocjacyjne zwiększające szansę na wygraną lub chociażby na nieco lepsze, bardziej sprawiedliwe, skuteczne lub ekonomicznie efektywne rozstrzygnięcie sporu, wolimy wierzyć w istnienie idealnej - zawsze wygrywającej - metody negocjacyjnej; metody, której oczywiście nie ma.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 260565 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr.
Psychologiczne czynniki od których uzależniony jest sukces menedżera. Sposoby zarządzania kadrami w celu osiągnięcia sukcesu. Efektywne zdobywanie rynku - metody zainteresowania klienta produktami i usługami.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej