Sprzedaż
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(11)
Forma i typ
Książki
(9)
Poradniki i przewodniki
(3)
Filmy i seriale
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(9)
tylko na miejscu
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Kielce - Wypożyczalnia
(6)
Kielce - Czytelnia
(1)
Kielce - Multimedialny
(2)
Jędrzejów - wypożyczalnia
(1)
Ostrowiec - wypożyczalnia
(1)
Autor
Filarski Paweł
(2)
Andrews-Rusiecka Hilda
(1)
Banaś Natalia
(1)
Binsztok Aleksander
(1)
Bucki Piotr
(1)
Ciuła Piotr
(1)
Cybulski Krzysztof
(1)
Gitomer Jeffrey
(1)
Grzesiak Mateusz (1980- )
(1)
Jankowski Wojciech
(1)
Kahle Dave
(1)
Leszczyńska Halina
(1)
Niemiro Wiktor
(1)
Plata Konrad
(1)
Rusiecki Jan
(1)
Sędek Katarzyna
(1)
Woźniczka Jarosław (1964- )
(1)
Zuzański Tymoteusz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(4)
1980 - 1989
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(10)
Język
polski
(10)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(1)
Temat
Język polski
(8115)
Dziecko
(5129)
Nauczanie
(4695)
Matematyka
(4656)
Literatura polska
(4106)
Sprzedaż
(-)
Powieść polska
(4020)
Poezja polska
(3836)
Nauczyciele
(3718)
Nauczanie początkowe
(3696)
Szkolnictwo
(3314)
Historia
(3296)
Wychowanie przedszkolne
(3239)
Wychowanie
(2692)
Język angielski
(2349)
Młodzież
(2341)
Rodzina
(2341)
Pedagogika
(2233)
Fizyka
(2055)
Filozofia
(1833)
Sztuka
(1748)
Język rosyjski
(1746)
Oświata
(1691)
Kobieta
(1683)
Pamiętniki polskie
(1682)
Wojna 1939-1945 r.
(1681)
Wychowanie w rodzinie
(1674)
Wojsko
(1656)
Literatura
(1650)
Uczniowie
(1633)
Chemia
(1535)
Kultura
(1431)
Język niemiecki
(1429)
Muzyka
(1407)
Opowiadanie polskie
(1366)
Biologia
(1310)
Geografia
(1294)
Pisarze polscy
(1265)
Psychologia
(1254)
Literatura młodzieżowa polska
(1237)
Publicystyka polska
(1110)
Przyroda
(1077)
Literatura dziecięca polska
(1071)
Internet
(1050)
Nauka
(1047)
Technika
(1015)
Bibliotekarstwo
(970)
Wychowanie fizyczne
(963)
Prawo
(956)
Nauczanie zintegrowane
(947)
Alkoholizm
(943)
Żydzi
(929)
Uczenie się
(909)
Młodzież szkolna
(885)
Stosunki interpersonalne
(864)
Miłość
(859)
Dzieci
(851)
Osobowość
(845)
Zarządzanie
(835)
Psychoterapia
(813)
Powieść angielska
(811)
Powieść amerykańska
(795)
Czytelnictwo
(792)
Gry i zabawy
(790)
Polityka międzynarodowa
(786)
Praca
(780)
Przedsiębiorstwo
(767)
Socjologia
(763)
Pińczów
(748)
Polityka
(741)
Polacy za granicą
(727)
Uczucia
(726)
Teatr polski
(718)
Dramat polski
(716)
Rolnictwo
(715)
Turystyka
(712)
Matura
(708)
Komunikacja społeczna
(706)
Szkolnictwo wyższe
(702)
Marksizm
(689)
Opieka społeczna
(688)
Czytanie
(683)
Szkolnictwo zawodowe
(677)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(674)
Religia
(671)
Relacje międzyludzkie
(669)
Rodzice
(668)
Wychowanie obywatelskie
(664)
Rośliny
(658)
Etyka
(656)
Język francuski
(635)
Astronomia
(633)
Sport
(632)
Kształcenie
(631)
Wieś
(624)
Mowa
(623)
Nałóg
(618)
Komputery
(617)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(610)
Powieść rosyjska
(604)
Postawy
(601)
Gatunek
Poradnik
(3)
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(4)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Psychologia
(2)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Rozwój osobisty
(1)
11 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Symbol UKD: 821.161.1:658.8](075.3.053.7)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 170587 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Ostrowiec - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51253 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sapiens na zakupach : o tym, jak i dlaczego wybieramy, oceniamy, kupujemy / Piotr Bucki. - Wydanie 1 - 3 dodruk. - Warszawa : PWN, 2023. - 381, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
(Seria Marketing)
Bibliografia, netografia na stronach 365-[382].
Co wpływa na nasze zachowania konsumenckie? I czy na pewno decydujemy? A może żyjemy tylko iluzją, że decydujemy o sobie? Nowa książka Piotra Buckiego to całościowe spojrzenie na zachowania konsumenta ? przez pryzmat najnowszych badań, w szczególności z obszaru ekonomii behawioralnej. To książka, która obnaża słabość myślenia modelami rodem z klasycznej ekonomii, która jest piękna jako model teoretyczny, ale zupełnie nie sprawdza się w praktyce. Autor wskazuje na źródła zachowań konsumenckich związane z emocjami i naszymi instynktami. Przedstawia czytelne i praktyczne sposoby wdrażania wiedzy z badań w sprzedaży i marketingu. To książka dla ciekawskiego i ciekawskiej Sapiens, którzy lubią się inspirować. Którzy oczekują niespodzianek, wiedzy, rzetelnych badań i którzy sami chcą wyciągać wnioski. A przede wszystkim to lektura dla tych, którzy chcą z wiedzą działać po swojemu. Brać, mieszać, recyklingować, eksperymentować, a nie bezrefleksyjnie kopiować. (?) Zebrałem to, czego dowiedziałem się o Sapiens na zakupach. Zakupach rozumianych szerzej niż wyjście do Żabki. Chciałem dowiedzieć się, co sprawia, że kupujemy. I tym, co zebrałem, chcę się podzielić. Ze wstępu Autora
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 264861 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Symbol UKD: 65.012.4(075.8) 658.8(075.8) 658.3(075.8)
Na s. red. data cop.: 2004. - Bibliogr. s. 281-283. Indeks
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Jędrzejów - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41627 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 261286 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Mateusz Grzesiak na bazie praktycznej psychologicznej wiedzy, latach własnych międzynarodowych doświadczeń sprzedażowych i obserwacji najskuteczniejszych specjalistów od handlu opracował uniwersalny model sprzedaży: MasterSales. Jego pierwsza część, czyli Inner Game, tłumaczy zasady budowania pierwszego wizerunku oraz używania języka ciała w celu zrobienia jak najlepszego wrażenia. Druga część - Relations Game - uczy technik służących do budowania relacji i zaufania, a także określania jego potrzeb. Część trzecia to Sales Game - bezpośrednio dotyczące narzędzi zamykających sprzedaż produktu bądź usługi. Każde z tych narzędzi jest tak opisane i zaprezentowane, by nadawało się od razu do zastosowania zarówno przez rasowego handlowca, jak i osoby z innych branż, świadome, że sprzedaż jest jedną z najważniejszych umiejętności życiowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 260328 (1 egz.)
Brak okładki
Film
Kaseta
W koszyku
(Wideoteka Menedżera)
Kompendium wiedzy sprzedawcy: meody pozyskiwania i przekonywania klienta, techniki negocjacji handlowych, ceny, zdobywanie zamówień. Film przeznaczony dla akwizytorów, pracowników działu sprzedaży, sprzedawców hurtowych i detalicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Tvid 576 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 261298 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 171353 (1 egz.)
Brak okładki
Film
Kaseta
W koszyku
(Wideoteka Menedżera)
Film adresowany do firm, które chcą zwiększyć sprzedaż i podnieść jakość obsługi klienta poprzez telefon. Zawiera treści o: wzbudzaniu zaufania, technikach sprzedaży, eliminowaniu zastrzeżeń klienta, zdobywaniu zamówień, reklamacjach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Tvid 566 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 600-670.
Prezentowana monografia jest poświęcona eksploracji ciemnej strony marketingu. Zawiera swoisty katalog nieetycznych lub co najmniej kontrowersyjnych praktyk rynkowych, takich jak m.in. ukrywanie wyników badań marketingowych, fałszowanie ich i dezinformowanie nabywców oraz opinii publicznej, oferowanie nabywcom szkodliwych lub wadliwych produktów, żądanie od nich nieuczciwych cen za określone dobra lub usługi, wchodzenie w zmowy cenowe, stosowanie korupcji w działaniach sprzedażowych, dyskryminowanie nabywców poprzez oferowanie im gorszych warunków zakupu niż innym klientom, oszukiwanie ich za pomocą komunikacji marketingowej czy manipulowanie nimi przez sprzedawców, telemarketerów i pracowników obsługi klienta. Poszczególne przejawy ciemnej strony marketingu zostały zidentyfikowane i objaśnione, przedstawiono mechanizmy i możliwe skutki tego typu działań, reakcje nabywców wobec nich oraz stosowane sposoby przeciwdziałania im.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 264566 /czyt.33 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej