Badania marketingowe
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(10)
Forma i typ
Książki
(10)
Publikacje naukowe
(7)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Publikacje informacyjne
(1)
Dostępność
dostępne
(7)
tylko na miejscu
(4)
wypożyczone
(2)
nieokreślona
(1)
Placówka
Kielce - Wypożyczalnia
(6)
Kielce - Czytelnia
(3)
Busko zdrój - czytelnia
(1)
Jędrzejów - wypożyczalnia
(1)
Opatów - wypożyczalnia
(1)
Starachowice - wypożyczalnia
(1)
Włoszczowa - wypożyczalnia
(1)
Autor
Bucki Piotr
(1)
Chomuszko Magdalena
(1)
Daniłoś Magdalena Wideo marketing na YouTube
(1)
Gawlik Katarzyna ; Borowiec Bartosz Projektowanie interfesów
(1)
Gruszecki Paweł Wybrane aspekty prawne e-marketingu
(1)
Hiam Alexander
(1)
Januszewska Małgorzata (ekonomia)
(1)
Jaremen Daria Elżbieta
(1)
Jedlińska Maja
(1)
Kocięcka Karolina
(1)
Kot Michał Badania marketingowe online
(1)
Krzemień Grzegorz ; Mazurek Grzegorz ; Ulman Marta Usługi interaktywne
(1)
Krzemień Grzegorz ; Mazurek Grzegorz ; Zach Konrad Serwisy WWW : oś komunikacji online
(1)
Lisowski Szymon Social media marketing
(1)
Maison Dominika (1966- )
(1)
Mazurek Grzegorz (marketing) Strategia i planowanie e-marketingowe
(1)
Mazurek Grzegorz Przyszłość e-marketingu
(1)
Mańkowski Tomasz
(1)
Meyer Beata (1963- )
(1)
Michalska-Dudek Izabela
(1)
Milewski Dawid
(1)
Milic-Czerniak Róża
(1)
Miotk Anna Mierzalność działań online
(1)
Nitkiewicz-Jankowska Anna
(1)
Orfin-Tomaszewska Katarzyna
(1)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(1)
Pawlicz Adam
(1)
Plata-Alf Dagmara ; Mazurek Grzegorz ; Miegoń Arkadiusz Reklama internetowa
(1)
Plata-Alf Dagmara Marketing Automation
(1)
Przeorek-Smyka Renata
(1)
Sala Paweł E-mail marketing
(1)
Sawińska Agnieszka
(1)
Sidorkiewicz Marta
(1)
Sokołowski Jarosław ; Sowiński Łukasz ; Bębenista Roman Google AdWords i analityka webowa
(1)
Stasiuk Katarzyna
(1)
Szymańska Anna Irena
(1)
Szymański Wojciech Pozycjonowanie stron internetowych (SEO)
(1)
Tkaczyk Jolanta Konsument w internecie
(1)
Tobiasz Magdalena ; Szymański Wojciech Content marketing
(1)
Tokarz-Kocik Anna
(1)
Winciorek Aleksander Internet PR i influencer marketing
(1)
Woźniak Tomasz Technologie mobilne w marketingu
(1)
Woźniczka Jarosław (1964- )
(1)
Wójcik Paweł
(1)
Zach Konrad Personel branding
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(6)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(8)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(10)
Język
polski
(10)
Odbiorca
Menedżerowie
(2)
Specjaliści ds. marketingu
(2)
Dorośli
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Język polski
(8116)
Dziecko
(5128)
Nauczanie
(4694)
Matematyka
(4655)
Literatura polska
(4107)
Badania marketingowe
(-)
Powieść polska
(4020)
Poezja polska
(3836)
Nauczyciele
(3720)
Nauczanie początkowe
(3696)
Szkolnictwo
(3319)
Historia
(3298)
Wychowanie przedszkolne
(3239)
Wychowanie
(2695)
Język angielski
(2349)
Rodzina
(2343)
Młodzież
(2341)
Pedagogika
(2233)
Fizyka
(2055)
Filozofia
(1833)
Sztuka
(1751)
Język rosyjski
(1746)
Oświata
(1691)
Kobieta
(1685)
Pamiętniki polskie
(1682)
Wojna 1939-1945 r.
(1681)
Wychowanie w rodzinie
(1680)
Wojsko
(1658)
Literatura
(1650)
Uczniowie
(1634)
Chemia
(1535)
Kultura
(1432)
Język niemiecki
(1429)
Muzyka
(1408)
Opowiadanie polskie
(1366)
Biologia
(1310)
Geografia
(1294)
Pisarze polscy
(1267)
Psychologia
(1254)
Literatura młodzieżowa polska
(1237)
Publicystyka polska
(1110)
Przyroda
(1077)
Literatura dziecięca polska
(1071)
Nauka
(1053)
Internet
(1050)
Technika
(1021)
Bibliotekarstwo
(970)
Wychowanie fizyczne
(963)
Prawo
(956)
Nauczanie zintegrowane
(947)
Alkoholizm
(943)
Żydzi
(929)
Uczenie się
(914)
Młodzież szkolna
(885)
Stosunki interpersonalne
(864)
Miłość
(861)
Dzieci
(857)
Osobowość
(846)
Zarządzanie
(836)
Psychoterapia
(822)
Powieść angielska
(811)
Powieść amerykańska
(795)
Czytelnictwo
(792)
Gry i zabawy
(790)
Polityka międzynarodowa
(785)
Praca
(781)
Przedsiębiorstwo
(767)
Socjologia
(761)
Pińczów
(748)
Polityka
(741)
Uczucia
(735)
Polacy za granicą
(729)
Teatr polski
(718)
Dramat polski
(716)
Rolnictwo
(716)
Turystyka
(716)
Matura
(708)
Komunikacja społeczna
(707)
Szkolnictwo wyższe
(703)
Opieka społeczna
(688)
Marksizm
(687)
Czytanie
(683)
Relacje międzyludzkie
(681)
Szkolnictwo zawodowe
(677)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(674)
Religia
(671)
Rodzice
(669)
Wychowanie obywatelskie
(664)
Rośliny
(658)
Etyka
(656)
Język francuski
(635)
Astronomia
(634)
Sport
(632)
Kształcenie
(631)
Wieś
(624)
Mowa
(623)
Nałóg
(618)
Komputery
(617)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(610)
Powieść rosyjska
(604)
Postawy
(602)
Temat: czas
2001-
(4)
Gatunek
Monografia
(3)
Opracowanie
(2)
Podręcznik
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Synteza
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(9)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Psychologia
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Podróże i turystyka
(1)
10 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Sapiens na zakupach : o tym, jak i dlaczego wybieramy, oceniamy, kupujemy / Piotr Bucki. - Wydanie 1 - 3 dodruk. - Warszawa : PWN, 2023. - 381, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
(Seria Marketing)
Bibliografia, netografia na stronach 365-[382].
Co wpływa na nasze zachowania konsumenckie? I czy na pewno decydujemy? A może żyjemy tylko iluzją, że decydujemy o sobie? Nowa książka Piotra Buckiego to całościowe spojrzenie na zachowania konsumenta ? przez pryzmat najnowszych badań, w szczególności z obszaru ekonomii behawioralnej. To książka, która obnaża słabość myślenia modelami rodem z klasycznej ekonomii, która jest piękna jako model teoretyczny, ale zupełnie nie sprawdza się w praktyce. Autor wskazuje na źródła zachowań konsumenckich związane z emocjami i naszymi instynktami. Przedstawia czytelne i praktyczne sposoby wdrażania wiedzy z badań w sprzedaży i marketingu. To książka dla ciekawskiego i ciekawskiej Sapiens, którzy lubią się inspirować. Którzy oczekują niespodzianek, wiedzy, rzetelnych badań i którzy sami chcą wyciągać wnioski. A przede wszystkim to lektura dla tych, którzy chcą z wiedzą działać po swojemu. Brać, mieszać, recyklingować, eksperymentować, a nie bezrefleksyjnie kopiować. (?) Zebrałem to, czego dowiedziałem się o Sapiens na zakupach. Zakupach rozumianych szerzej niż wyjście do Żabki. Chciałem dowiedzieć się, co sprawia, że kupujemy. I tym, co zebrałem, chcę się podzielić. Ze wstępu Autora
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 264861 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Controlling procesów : jak wdrożyć / Magdalena Chomuszko. - Wydanie I. - Warszawa : Państwowe Wydawnictwo Naukowe, 2015. - 194, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 181-190.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 262898, 262026 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing / Alexander Hiam ; [tłumaczenie Karolina Kocięcka]. - Warszawa : "RM", 1999. - XV, 315 stron : rysunki ; 24 cm.
(... Dla Opornych : Marketing)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 262683 (1 egz.)
Busko zdrój - czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. S/789 (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-marketing : planowanie, narzędzia, praktyka / redakcja Grzegorz Mazurek. - Warszawa : Poltext, 2022. - 482, [5] stron : fotografie, ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Symbol UKD: 339.138:077 004.738.5 (075.8)
Bibliografie, netografie przy pracach.
Marketing internetowy, który można najkrócej zdefiniować jako wykorzystanie internetu do realizacji celów marketingowych, to dziedzina rozwijająca się w ogromnym tempie już od blisko 20 lat. W obecnych czasach nikogo nie trzeba przekonywać, że e-marketing to ważny element działania każdej firmy, a kompetencje związane z marketingowym wykorzystaniem internetu stają się podstawą pracy marketerów, specjalistów od sprzedaży czy PR. W książce zostały omówione zagadnienia takie jak: strategia e-marketingowa, usługi interaktywne, badania marketingowe online, zachowanie konsumenta online, aspekty prawne e-marketingu, marketing mobilny, serwisy www, pozycjonowanie w wyszukiwarkach, projektowanie interfejsów, reklama AdWords, Analytics, e-mail marketing, marketing automation, social media marketing, personal branding, internet PR i influencer marketing oraz content marketing.  Ze względu na zakres tematyczny oraz praktyczny sposób prezentowania poszczególnych zagadnień publikacja jest świetnym wsparciem dla każdego, kto profesjonalnie zajmuje się e-marketingiem lub stawia w cyfrowym świecie pierwsze kroki. Książka składa się z trzech bloków tematycznych: strategicznego i operacyjnego zarządzania działalnością marketingową online, pomiaru, analityki i badań wspierających podejmowanie decyzji online, narzędzi i technik komunikacji marketingowej online. Każdy rozdział zawiera wyjaśnienia podstawowych pojęć oraz praktyczny opis danego zagadnienia – w taki sposób, aby miał on stricte wdrożeniowy charakter. Dodatkowo w każdym rozdziale znajdują się ćwiczenia oraz studia przypadków z polskiego rynku. Autorzy książki to nie tylko świetni eksperci branżowi, ale również uznani dydaktycy, wykorzystujący doświadczenie z firm i instytucji, które reprezentują (m.in.: Deloitte Digital, GoldenSubmarine, VML Poland, T-Mobile, Socjomania, Future Mind, Akademia Leona Koźmińskiego, IQS Poland, Ideo, Freshmail). Zdecydowana większość z nich od wielu lat z sukcesem prowadzi kursy, szkolenia oraz zajęcia na studiach podyplomowych. Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 264593 /czyt.33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Badania marketingowe : nowe metody badań i zastosowania / redakcja naukowa Róża Milic-Czerniak. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2019. - 226 stron : ilustracje, wykresy ; 23 cm.
Bibliografie, netografie przy rozdziałach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 262009, 262010 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 252164 (1 egz.)
Kielce - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 252163/czyt.338.48 (1 egz.)
Opatów - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 27249 (1 egz.)
Włoszczowa - wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 31854 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia konsumenta / Katarzyna Stasiuk, Dominika Maison. - Wydanie 1., 2. dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2017. - 458 stron : ilustracje, fotografie, wykresy ; 24 cm.
(Akademia Psychologii.)
Bibliografia, netografia na stronach 431-449. Indeksy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Jędrzejów - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45709, 45710 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 910)
ISSN 0239-6025 odnosi się do pierwotnego tytułu serii: Prace Monograficzne Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Krakowie.
Bibliografia, netografia na stronach 168-189.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 263706 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 600-670.
Prezentowana monografia jest poświęcona eksploracji ciemnej strony marketingu. Zawiera swoisty katalog nieetycznych lub co najmniej kontrowersyjnych praktyk rynkowych, takich jak m.in. ukrywanie wyników badań marketingowych, fałszowanie ich i dezinformowanie nabywców oraz opinii publicznej, oferowanie nabywcom szkodliwych lub wadliwych produktów, żądanie od nich nieuczciwych cen za określone dobra lub usługi, wchodzenie w zmowy cenowe, stosowanie korupcji w działaniach sprzedażowych, dyskryminowanie nabywców poprzez oferowanie im gorszych warunków zakupu niż innym klientom, oszukiwanie ich za pomocą komunikacji marketingowej czy manipulowanie nimi przez sprzedawców, telemarketerów i pracowników obsługi klienta. Poszczególne przejawy ciemnej strony marketingu zostały zidentyfikowane i objaśnione, przedstawiono mechanizmy i możliwe skutki tego typu działań, reakcje nabywców wobec nich oraz stosowane sposoby przeciwdziałania im.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 264566 /czyt.33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 237-240.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Starachowice - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41755 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej