E-konsumenci
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(5)
Forma i typ
Książki
(5)
Publikacje naukowe
(5)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
tylko na miejscu
(1)
wypożyczone
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Kielce - Wypożyczalnia
(4)
Kielce - Czytelnia
(1)
Autor
Adamczyk Monika (prawnik)
(1)
Daniłoś Magdalena Wideo marketing na YouTube
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Frey Robert
(1)
Gawlik Katarzyna ; Borowiec Bartosz Projektowanie interfesów
(1)
Gruszecki Paweł Wybrane aspekty prawne e-marketingu
(1)
Kaczmarek-Śliwińska Monika
(1)
Kot Michał Badania marketingowe online
(1)
Kowalska Magdalena
(1)
Krzemień Grzegorz ; Mazurek Grzegorz ; Ulman Marta Usługi interaktywne
(1)
Krzemień Grzegorz ; Mazurek Grzegorz ; Zach Konrad Serwisy WWW : oś komunikacji online
(1)
Lisowski Szymon Social media marketing
(1)
Mazurek Grzegorz (marketing) Strategia i planowanie e-marketingowe
(1)
Mazurek Grzegorz Przyszłość e-marketingu
(1)
Miotk Anna Mierzalność działań online
(1)
Plata-Alf Dagmara ; Mazurek Grzegorz ; Miegoń Arkadiusz Reklama internetowa
(1)
Plata-Alf Dagmara Marketing Automation
(1)
Sala Paweł E-mail marketing
(1)
Sokołowski Jarosław ; Sowiński Łukasz ; Bębenista Roman Google AdWords i analityka webowa
(1)
Szymański Wojciech Pozycjonowanie stron internetowych (SEO)
(1)
Szyszka Anna (prawnik)
(1)
Tkaczyk Jolanta Konsument w internecie
(1)
Tobiasz Magdalena ; Szymański Wojciech Content marketing
(1)
Winciorek Aleksander Internet PR i influencer marketing
(1)
Woźniak Tomasz Technologie mobilne w marketingu
(1)
Zach Konrad Personel branding
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Odbiorca
Menedżerowie
(2)
Specjaliści ds. marketingu
(2)
Przedsiębiorcy
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Język polski
(8115)
Dziecko
(5129)
Nauczanie
(4695)
Matematyka
(4656)
Literatura polska
(4106)
E-konsumenci
(-)
Powieść polska
(4020)
Poezja polska
(3836)
Nauczyciele
(3717)
Nauczanie początkowe
(3696)
Szkolnictwo
(3314)
Historia
(3291)
Wychowanie przedszkolne
(3236)
Wychowanie
(2690)
Język angielski
(2349)
Młodzież
(2341)
Rodzina
(2340)
Pedagogika
(2233)
Fizyka
(2055)
Filozofia
(1832)
Język rosyjski
(1746)
Sztuka
(1746)
Oświata
(1691)
Kobieta
(1683)
Pamiętniki polskie
(1682)
Wojna 1939-1945 r.
(1681)
Wychowanie w rodzinie
(1672)
Wojsko
(1654)
Literatura
(1650)
Uczniowie
(1633)
Chemia
(1535)
Język niemiecki
(1429)
Kultura
(1429)
Muzyka
(1407)
Opowiadanie polskie
(1366)
Biologia
(1310)
Geografia
(1294)
Pisarze polscy
(1265)
Psychologia
(1254)
Literatura młodzieżowa polska
(1237)
Publicystyka polska
(1110)
Przyroda
(1077)
Literatura dziecięca polska
(1071)
Internet
(1050)
Nauka
(1047)
Technika
(1015)
Bibliotekarstwo
(970)
Wychowanie fizyczne
(963)
Prawo
(956)
Nauczanie zintegrowane
(947)
Alkoholizm
(943)
Żydzi
(928)
Uczenie się
(909)
Młodzież szkolna
(885)
Stosunki interpersonalne
(864)
Miłość
(858)
Dzieci
(849)
Osobowość
(844)
Zarządzanie
(834)
Psychoterapia
(812)
Powieść angielska
(811)
Powieść amerykańska
(795)
Czytelnictwo
(792)
Gry i zabawy
(790)
Polityka międzynarodowa
(786)
Praca
(780)
Przedsiębiorstwo
(767)
Socjologia
(763)
Pińczów
(748)
Polityka
(740)
Polacy za granicą
(727)
Uczucia
(722)
Teatr polski
(718)
Dramat polski
(716)
Rolnictwo
(715)
Turystyka
(711)
Matura
(708)
Komunikacja społeczna
(706)
Szkolnictwo wyższe
(702)
Marksizm
(689)
Opieka społeczna
(688)
Czytanie
(683)
Szkolnictwo zawodowe
(677)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(674)
Religia
(671)
Rodzice
(668)
Relacje międzyludzkie
(666)
Wychowanie obywatelskie
(664)
Rośliny
(658)
Etyka
(655)
Język francuski
(635)
Astronomia
(633)
Sport
(632)
Kształcenie
(631)
Wieś
(624)
Mowa
(623)
Nałóg
(618)
Komputery
(617)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(607)
Powieść rosyjska
(604)
Postawy
(601)
Temat: dzieło
JST Jednostki Samorządu Terytorialnego
(1)
Systemy ERP
(1)
Temat: czas
2001-
(4)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Gatunek
Monografia
(3)
Praca zbiorowa
(3)
Materiały konferencyjne
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(4)
Zarządzanie i marketing
(4)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Kultura i sztuka
(1)
5 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 177-184.
Książka Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych ma szczególną wartość w związku z przeobrażeniami rynkowymi w Polsce, a zwłaszcza rozwojem Internetu i technologii informacyjnych. Kluczową rolę w tych przeobrażeniach odgrywa e-konsument. Wiedza o jego zachowaniach staje się głównym czynnikiem decydującym o sukcesie rynkowym firm. Autorka pracy prezentuje w niej bardzo wiele cennych informacji o zachowaniach e-konsumentów i ich procesie decyzyjnym. Informacje te pochodzą z bezpośrednich badań autorki i można je uznać za pionierskie. Dotyczyły one e-konsumentów w ujęciu ogólnym oraz z podziałem na e-konsumentów z tzw. pokolenia X i Y. Rozważania zawarte w książce są udaną próbą połączenia ekonomii, marketingu, socjologii i informatyki. Wyznaczają także dalsze kierunki badań. Polecam lekturę książki środowisku akademickiemu i praktykom gospodarczym. [Prof. zw. dr hab. Aniela Styś, fragment recenzji].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 264678 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Nauka - Dydaktyka - Praktyka = Science - Didactics - Practice ; t. 205)
Tytuł równogległy: Public relations ethic : professionalization of the PR industry in Poland.
Bibliografie, netografie, wykazy aktów prawnych przy rozdziałach.
Wstęp także w języku angielskim. Streszczenia w języku angielskim przy pracach.
W publikacji znaleźć można przydatne elementy z zakresu teorii komunikowania, w tym komunikowania międzynarodowego, szeroką perspektywę medioznawczą, politologiczną i filozoficzną – w odniesieniu do podstawowego zagadnienia etyki public relations. (…) Idea, jaka łączy poszczególne teksty, to poszukiwanie zasad poprawnego komunikowania, a także – co stanowi o wyjątkowości monografii – podkreślanie prewencyjnego charakteru PR i troski o jakość porozumiewania się pomiędzy podmiotami i interesariuszami. (Z recenzji dr hab. Klaudii Cymanow-Sosin)
Znajdziemy w niej nie tylko próbę analizy 30 lat funkcjonowania branży PR, wypracowanych standardów czy kształtowania się perspektywy etycznej jako wyznacznika profesjonalizmu zawodowego, ale też wątki dotyczące pandemii: infodemii, czyli natłoku informacji, zarówno prawdziwych, jak i fałszywych, towarzyszący epidemii; odpowiedzialności marek w działaniach komunikacyjnych z wykorzystaniem influencerów; powrotu do autorytetów naukowych w mediach i celebrytyzacji pseudonauki; kryzysu wizerunkowego (piwo Corona). W książce warto zwrócić uwagę na ostatni rozdział poświęcony zagadnieniu profesjonalnego public relations w sektorze kultury. Punktem wyjścia rozważań były: serial "Artyści" (2016) Moniki Strzępki i Pawła Demirskiego oraz raport o stanie kultury i sytuacji artystów w czasie pandemii Narodowego Centrum Kultury („Rocznik Kultury Polskiej”, Warszawa 2020).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 264134 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 319-340.
Książka stanowi kompendium wiedzy z zakresu marketingu relacji, ze szczególnym uwzględnieniem kluczowych zmian w sferze budowania i zarządzania relacjami z klientem w epoce czwartej rewolucji przemysłowej. W monografii omówiono nowoczesne metody i narzędzia komunikacji marketingowej. Dokonano konfrontacji trzech przenikających się na współczesnym rynku obszarów, jakimi są: marketing relacji, komunikacja rynkowa oraz nowe technologie. Książka skierowana jest do studentów, doktorantów i badaczy zajmujących się tematyką kształtowania długoterminowych relacji pomiędzy podmiotami rynkowymi. Jest także źródłem wiedzy o zachodzących w dobie technologii cyfrowych zmianach zachowań i oczekiwań klientów oraz nowych, innowacyjnych możliwościach prowadzenia komunikacji rynkowej, co stanowi znaczącą wartość dla praktyków. [www.pwe.com.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 264636 (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-marketing : planowanie, narzędzia, praktyka / redakcja Grzegorz Mazurek. - Warszawa : Poltext, 2022. - 482, [5] stron : fotografie, ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Symbol UKD: 339.138:077 004.738.5 (075.8)
Bibliografie, netografie przy pracach.
Marketing internetowy, który można najkrócej zdefiniować jako wykorzystanie internetu do realizacji celów marketingowych, to dziedzina rozwijająca się w ogromnym tempie już od blisko 20 lat. W obecnych czasach nikogo nie trzeba przekonywać, że e-marketing to ważny element działania każdej firmy, a kompetencje związane z marketingowym wykorzystaniem internetu stają się podstawą pracy marketerów, specjalistów od sprzedaży czy PR. W książce zostały omówione zagadnienia takie jak: strategia e-marketingowa, usługi interaktywne, badania marketingowe online, zachowanie konsumenta online, aspekty prawne e-marketingu, marketing mobilny, serwisy www, pozycjonowanie w wyszukiwarkach, projektowanie interfejsów, reklama AdWords, Analytics, e-mail marketing, marketing automation, social media marketing, personal branding, internet PR i influencer marketing oraz content marketing.  Ze względu na zakres tematyczny oraz praktyczny sposób prezentowania poszczególnych zagadnień publikacja jest świetnym wsparciem dla każdego, kto profesjonalnie zajmuje się e-marketingiem lub stawia w cyfrowym świecie pierwsze kroki. Książka składa się z trzech bloków tematycznych: strategicznego i operacyjnego zarządzania działalnością marketingową online, pomiaru, analityki i badań wspierających podejmowanie decyzji online, narzędzi i technik komunikacji marketingowej online. Każdy rozdział zawiera wyjaśnienia podstawowych pojęć oraz praktyczny opis danego zagadnienia – w taki sposób, aby miał on stricte wdrożeniowy charakter. Dodatkowo w każdym rozdziale znajdują się ćwiczenia oraz studia przypadków z polskiego rynku. Autorzy książki to nie tylko świetni eksperci branżowi, ale również uznani dydaktycy, wykorzystujący doświadczenie z firm i instytucji, które reprezentują (m.in.: Deloitte Digital, GoldenSubmarine, VML Poland, T-Mobile, Socjomania, Future Mind, Akademia Leona Koźmińskiego, IQS Poland, Ideo, Freshmail). Zdecydowana większość z nich od wielu lat z sukcesem prowadzi kursy, szkolenia oraz zajęcia na studiach podyplomowych. Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 264593 /czyt.33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Symbol UKD: 338.124(438) 338.121(438)
Materiały z konferencji naukowej, 8-9 października 2021 r., Kielce.
Dwa referaty w języku angielskim. Streszczenia w języku angielskim przy referatach.
W książce został zaprezentowany dorobek naukowy specjalistów z dziedziny prawa, ekonomii, zarządzania oraz etyki. Tematem przewodnim ich rozważań są czynniki wpływające na rozwój gospodarczy. Autorzy wskazali na obiektywne czynniki prowadzące do wystąpienia kryzysu gospodarczego. Istotnym walorem monografii jest refleksja dotycząca czynników warunkujących rozwój gospodarczy, których zaburzenie bądź brak może doprowadzić do niekorzystnej sytuacji gospodarczej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 264127 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej