Marketing społecznościowy
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(11)
Forma i typ
Książki
(10)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje naukowe
(2)
Artykuły
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(9)
tylko na miejscu
(3)
wypożyczone
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Kielce - Wypożyczalnia
(7)
Kielce - Czytelnia
(2)
Kazimierza Wielka - wypożyczalnia
(2)
Końskie - wypożyczalnia
(1)
Ostrowiec - wypożyczalnia
(1)
Starachowice - czytelnia
(1)
Autor
Morawiec Barbara Maria
(2)
Bonek Tomasz
(1)
Bruckman Amy S. (1965- )
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Kaczmarek-Śliwińska Monika
(1)
Kaznowski Dominik
(1)
Kerpen Dave
(1)
Machnik Marcin
(1)
Reich Tomasz
(1)
Smaga Marta
(1)
Stawarz-García Barbara (ekonomia)
(1)
Trawińska Katarzyna
(1)
Tryl Fabian
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(11)
Język
polski
(11)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Temat
Język polski
(8115)
Dziecko
(5129)
Nauczanie
(4689)
Matematyka
(4656)
Literatura polska
(4106)
Marketing społecznościowy
(-)
Powieść polska
(4020)
Poezja polska
(3836)
Nauczyciele
(3715)
Nauczanie początkowe
(3696)
Szkolnictwo
(3314)
Historia
(3288)
Wychowanie przedszkolne
(3236)
Wychowanie
(2684)
Język angielski
(2343)
Młodzież
(2341)
Rodzina
(2339)
Pedagogika
(2233)
Fizyka
(2055)
Filozofia
(1832)
Język rosyjski
(1746)
Sztuka
(1743)
Oświata
(1691)
Kobieta
(1682)
Pamiętniki polskie
(1682)
Wojna 1939-1945 r.
(1682)
Wychowanie w rodzinie
(1669)
Wojsko
(1654)
Literatura
(1650)
Uczniowie
(1632)
Chemia
(1535)
Język niemiecki
(1429)
Kultura
(1426)
Muzyka
(1407)
Opowiadanie polskie
(1366)
Biologia
(1309)
Geografia
(1294)
Pisarze polscy
(1263)
Psychologia
(1254)
Literatura młodzieżowa polska
(1237)
Publicystyka polska
(1110)
Przyroda
(1074)
Literatura dziecięca polska
(1071)
Internet
(1051)
Nauka
(1047)
Technika
(1015)
Bibliotekarstwo
(970)
Wychowanie fizyczne
(963)
Prawo
(956)
Nauczanie zintegrowane
(947)
Alkoholizm
(942)
Żydzi
(927)
Uczenie się
(908)
Młodzież szkolna
(885)
Stosunki interpersonalne
(864)
Miłość
(854)
Dzieci
(847)
Osobowość
(841)
Zarządzanie
(834)
Powieść angielska
(811)
Psychoterapia
(809)
Powieść amerykańska
(795)
Gry i zabawy
(790)
Czytelnictwo
(789)
Polityka międzynarodowa
(786)
Praca
(779)
Przedsiębiorstwo
(767)
Socjologia
(763)
Pińczów
(748)
Polityka
(739)
Polacy za granicą
(727)
Uczucia
(719)
Teatr polski
(717)
Dramat polski
(716)
Rolnictwo
(715)
Turystyka
(711)
Matura
(708)
Komunikacja społeczna
(706)
Szkolnictwo wyższe
(701)
Marksizm
(689)
Opieka społeczna
(688)
Czytanie
(683)
Szkolnictwo zawodowe
(677)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(674)
Religia
(671)
Rodzice
(667)
Wychowanie obywatelskie
(664)
Relacje międzyludzkie
(661)
Rośliny
(658)
Etyka
(654)
Język francuski
(635)
Astronomia
(633)
Kształcenie
(631)
Sport
(631)
Wieś
(624)
Mowa
(623)
Nałóg
(618)
Komputery
(617)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(606)
Powieść rosyjska
(604)
Statystyka
(599)
Temat: dzieło
Wikipedia
(1)
Temat: czas
2001-
(4)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Poradniki
(3)
Blogi
(2)
Opracowanie
(2)
Monografia
(1)
Poradnik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(5)
Zarządzanie i marketing
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Filozofia i etyka
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Nauka i badania
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
11 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 252326 (1 egz.)
Ostrowiec - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51185 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce i stronie tytułowej błędna nazwa autorki, prawidłowa: Amy S. Bruckman.
Bibliografia, netografia na stronach 246-263.
Internet stał się najważniejszym źródłem informacji dla znacznej części ludzkości. Społeczności internetowe - jak na przykład społeczność odpowiedzialna za tworzenie Wikipedii - stanowią kluczowe ogniwa współczesnego systemu kreacji i obiegu wiedzy. Jednak jak dużo wiemy o naturze i dynamice tych społeczności? Co sprawia, że możemy ufać efektom ich działalności - jeśli istotnie możemy im ufać? Czy Wikipedia i inne internetowe kompendia to wiarygodne źródła wiedzy, czy też powinniśmy je traktować z najwyższą ostrożnością? W tym przełomowym, interdyscyplinarnym studium Amy S. Bruckam dogłębnie rozważa te i pokrewne zagadnienia. Sięgając po ustalenia filozofii, socjologii, psychologii i medioznawstwa, autorka przystępnie wyjaśnia czym jest społeczność, co to jest wiedza, w jaki sposób Internet ułatwia tworzenie nowych rodzajów społeczności, a także jak wiedza jest kształtowana poprzez współpracę i konwersację online. Porusza przy tym zagadnienie tworzenia tożsamości w Internecie i jej wpływu na nasze interakcje w cyfrowym świecie oraz stara się odpowiedzieć na pytanie, dlaczego w sieci występuje tak wiele niepożądanych zachowań i co możemy z tym zrobić. W dzisiejszych realiach głębokiego kryzysu zaufania, a jednocześnie coraz silniejszej zależności od Internetu jako najważniejszego medium informacyjnego, Czy można ufać Wikipedii to obowiązkowa lektura dla wszystkich fanów wiedzy i współczesności.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 264573 / czyt. 004 (1 egz.)
Kazimierza Wielka - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33657 (1 egz.)
Końskie - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50173 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 177-184.
Książka Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych ma szczególną wartość w związku z przeobrażeniami rynkowymi w Polsce, a zwłaszcza rozwojem Internetu i technologii informacyjnych. Kluczową rolę w tych przeobrażeniach odgrywa e-konsument. Wiedza o jego zachowaniach staje się głównym czynnikiem decydującym o sukcesie rynkowym firm. Autorka pracy prezentuje w niej bardzo wiele cennych informacji o zachowaniach e-konsumentów i ich procesie decyzyjnym. Informacje te pochodzą z bezpośrednich badań autorki i można je uznać za pionierskie. Dotyczyły one e-konsumentów w ujęciu ogólnym oraz z podziałem na e-konsumentów z tzw. pokolenia X i Y. Rozważania zawarte w książce są udaną próbą połączenia ekonomii, marketingu, socjologii i informatyki. Wyznaczają także dalsze kierunki badań. Polecam lekturę książki środowisku akademickiemu i praktykom gospodarczym. [Prof. zw. dr hab. Aniela Styś, fragment recenzji].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 264678 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Nauka - Dydaktyka - Praktyka = Science - Didactics - Practice ; t. 205)
Tytuł równogległy: Public relations ethic : professionalization of the PR industry in Poland.
Bibliografie, netografie, wykazy aktów prawnych przy rozdziałach.
Wstęp także w języku angielskim. Streszczenia w języku angielskim przy pracach.
W publikacji znaleźć można przydatne elementy z zakresu teorii komunikowania, w tym komunikowania międzynarodowego, szeroką perspektywę medioznawczą, politologiczną i filozoficzną – w odniesieniu do podstawowego zagadnienia etyki public relations. (…) Idea, jaka łączy poszczególne teksty, to poszukiwanie zasad poprawnego komunikowania, a także – co stanowi o wyjątkowości monografii – podkreślanie prewencyjnego charakteru PR i troski o jakość porozumiewania się pomiędzy podmiotami i interesariuszami. (Z recenzji dr hab. Klaudii Cymanow-Sosin)
Znajdziemy w niej nie tylko próbę analizy 30 lat funkcjonowania branży PR, wypracowanych standardów czy kształtowania się perspektywy etycznej jako wyznacznika profesjonalizmu zawodowego, ale też wątki dotyczące pandemii: infodemii, czyli natłoku informacji, zarówno prawdziwych, jak i fałszywych, towarzyszący epidemii; odpowiedzialności marek w działaniach komunikacyjnych z wykorzystaniem influencerów; powrotu do autorytetów naukowych w mediach i celebrytyzacji pseudonauki; kryzysu wizerunkowego (piwo Corona). W książce warto zwrócić uwagę na ostatni rozdział poświęcony zagadnieniu profesjonalnego public relations w sektorze kultury. Punktem wyjścia rozważań były: serial "Artyści" (2016) Moniki Strzępki i Pawła Demirskiego oraz raport o stanie kultury i sytuacji artystów w czasie pandemii Narodowego Centrum Kultury („Rocznik Kultury Polskiej”, Warszawa 2020).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 264134 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nowy marketing / Dominik Kaznowski. - Warszawa : VFP Communications, 2008. - 176 stron : ilustracje ; 23 cm.
Na 4 str. okł. błędny ISBN.
Bibliografia strony 175-176.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 261250 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 252292 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteczka "Poradnika Bibliotekarza" ; nr 22.)
Gatunek
Symbol UKD: 021 339.138:004.738.5 004.774
Bibliogr. s. 114-[115].
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 256506 (1 egz.)
Kielce - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 256505/czyt. 02 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
Autor
Forma i typ
Gatunek
Symbol UKD: 004.738.5.056 004.775 316.77(438) 339.138:004.738.5
Bibliogr. s. 185-186.
Personal branding to dzisiaj nie tylko domena freelancerów czy blogerów. O swój wizerunek powinien dbać każdy, niezależnie od branży, wykonywanego zawodu czy poziomu kompetencji. Główne źródło informacji o nas samych to media społecznościowe. To niesamowicie silne narzędzie - można w krótkim czasie wiele zyskać, ale równie szybko można stracić swoje dobrej imię. Jeśli chcesz budować swoją pozycję eksperta w branży, zastanawiasz się nad zmianą pracy, albo po prostu bardzo lubisz swoją pracę i nie chcesz jej stracić, koniecznie musisz przeczytać tę książkę. Jak dbać o wizerunek w mediach społecznościowych? to pozycja, której dotąd nie było. W jednym miejscu znajdziesz praktyczne informacje o wszystkich platformach social media, oparte przede wszystkim na realnych przykładach z sieci. Dowiesz się z niej: dlaczego i jak należy stosować zasady netykiety czym jest pierwszy raz w social mediach (czyli jak nawiązać kontakt) kiedy komentowanie to już hejtowanie dlaczego zaproszenie od Beyonce czy Keanu Reeves'a to niekoniecznie wyróżnienie jak opowiedzieć historię... snapując i ile prawdy jest w stwierdzeniu "jeśli nie jesteś w sieci nie żyjesz". To książka dla każdego internauty, który ceni sobie zachowanie zgodne z zasadami kultury osobistej, a także dla osób odpowiadających za komunikację marek w mediach społecznościowych - Anna Miotk, ekspert specjalizujący się w mierzeniu skuteczności działań komunikacji biznesowej (marketing, PR, social media), strateg komunikacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Starachowice - czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 41560 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Content marketing i social media : jak przyciągnąć klientów / Barbara Stawarz-García. - Wydanie II, 6 dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2021. - 180 stron : ilustracje kolorowe ; 24 cm.
(E-marketing)
Na okładce i stronie tytułowej: Nowe wydanie.
Bibliografia na stronach 177-178.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 262897 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Bibliografia, netografia na stronach 182-183.
MLM, czyli multi level marketing, polega na dystrybucji produktu lub usługi poprzez alternatywny dla sklepów kanał sprzedaży. Tym kanałem jest sieć dystrybutorów, czyli partnerów, współpracowników, osób, które podjęły współpracę z firmą MLM. Tyle definicji prosto z podręczników. Autorka książki, właścicielka prężnie działającej firmy z tej branży, tłumaczy ten termin na język polski nieco inaczej: marketing społecznościowy, w którym sukces zależy od umiejętnego podtrzymywania sieci kontaktów. Ludzi wzajemnie się wspierających, pracujących wspólnie na swoją rzecz, ale też... lubiących się nawzajem. Katarzyna Trawińska jest obecna w branży od wielu lat. Wybrała ją, ponieważ dystrybucja oparta na zasadach MLM najlepiej odpowiada jej potrzebom i oczekiwaniom. Kiedy tworzyła swoją markę, chciała, by wypełniała ona pewnego rodzaju misję - dawała ludziom możliwość realizowania się, odkrywania własnego potencjału i zarabiania. Działała, uczyła się i obserwowała, a wnioski i spostrzeżenia spisała w tej książce. Z nadzieją, że będzie ona przewodnikiem dla tych, którzy dopiero startują w modelu dystrybucji MLM, i wsparciem dla tych, którzy już w nim działają, ale chcą się rozwijać i wzmacniać swoją skuteczność. Osoby spoza branży znajdą tu informacje o mechanizmach rządzących współczesnym rynkiem i o tym, jak ruchy społeczne przełamują monopol wielkich korporacji na kolejnych polach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kazimierza Wielka - wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 33487 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej