Reklama internetowa
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(15)
Forma i typ
Książki
(13)
Publikacje naukowe
(4)
Artykuły
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(13)
tylko na miejscu
(3)
wypożyczone
(2)
Placówka
Kielce - Wypożyczalnia
(7)
Kielce - Czytelnia
(3)
Kazimierza Wielka - wypożyczalnia
(3)
Końskie - wypożyczalnia
(2)
Sandomierz - wypożyczalnia
(1)
Staszów - wypożyczalnia
(2)
Autor
Adamczyk Dariusz
(1)
Adamczyk-Bębas Wioleta (1981- )
(1)
Bailyn Brad
(1)
Bailyn Evan
(1)
Bruckman Amy S. (1965- )
(1)
Bębas Sylwester (1981- )
(1)
Daniłoś Magdalena Wideo marketing na YouTube
(1)
Gawlik Katarzyna ; Borowiec Bartosz Projektowanie interfesów
(1)
Gruszecki Paweł Wybrane aspekty prawne e-marketingu
(1)
Jabłoński Artur
(1)
Jemielniak Dariusz
(1)
Jeziński Marek
(1)
Kaczmarek-Śliwińska Monika
(1)
Kot Michał Badania marketingowe online
(1)
Kowalska Magdalena
(1)
Krzemień Grzegorz ; Mazurek Grzegorz ; Ulman Marta Usługi interaktywne
(1)
Krzemień Grzegorz ; Mazurek Grzegorz ; Zach Konrad Serwisy WWW : oś komunikacji online
(1)
Leśniewska Agnieszka
(1)
Lisowski Szymon Social media marketing
(1)
Mazurek Grzegorz (marketing) Strategia i planowanie e-marketingowe
(1)
Mazurek Grzegorz Przyszłość e-marketingu
(1)
Miotk Anna Mierzalność działań online
(1)
Ogonowska Agnieszka
(1)
Piekutowski Jarema (1978- )
(1)
Plata-Alf Dagmara ; Mazurek Grzegorz ; Miegoń Arkadiusz Reklama internetowa
(1)
Plata-Alf Dagmara Marketing Automation
(1)
Przegalińska-Skierkowska Aleksandra (1982- )
(1)
Ptaszek Grzegorz
(1)
Rafińska Elżbieta
(1)
Sala Paweł E-mail marketing
(1)
Sałbut Bartosz
(1)
Sokołowski Jarosław ; Sowiński Łukasz ; Bębenista Roman Google AdWords i analityka webowa
(1)
Szymański Wojciech Pozycjonowanie stron internetowych (SEO)
(1)
Tkaczyk Jolanta Konsument w internecie
(1)
Tobiasz Magdalena ; Szymański Wojciech Content marketing
(1)
Tryl Fabian
(1)
Winciorek Aleksander Internet PR i influencer marketing
(1)
Woźniak Tomasz Technologie mobilne w marketingu
(1)
Wysocki Adam
(1)
Zach Konrad Personel branding
(1)
Zybertowicz Andrzej (1954- )
(1)
Łopaciński Karol
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(8)
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(8)
Kraj wydania
Polska
(15)
Język
polski
(15)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Język polski
(8115)
Dziecko
(5129)
Nauczanie
(4689)
Matematyka
(4656)
Literatura polska
(4106)
Reklama internetowa
(-)
Powieść polska
(4020)
Poezja polska
(3836)
Nauczyciele
(3715)
Nauczanie początkowe
(3696)
Szkolnictwo
(3314)
Historia
(3288)
Wychowanie przedszkolne
(3236)
Wychowanie
(2684)
Język angielski
(2343)
Młodzież
(2341)
Rodzina
(2339)
Pedagogika
(2233)
Fizyka
(2055)
Filozofia
(1832)
Język rosyjski
(1746)
Sztuka
(1743)
Oświata
(1691)
Kobieta
(1682)
Pamiętniki polskie
(1682)
Wojna 1939-1945 r.
(1682)
Wychowanie w rodzinie
(1669)
Wojsko
(1654)
Literatura
(1650)
Uczniowie
(1632)
Chemia
(1535)
Język niemiecki
(1429)
Kultura
(1426)
Muzyka
(1407)
Opowiadanie polskie
(1366)
Biologia
(1309)
Geografia
(1294)
Pisarze polscy
(1263)
Psychologia
(1254)
Literatura młodzieżowa polska
(1237)
Publicystyka polska
(1110)
Przyroda
(1074)
Literatura dziecięca polska
(1071)
Internet
(1051)
Nauka
(1047)
Technika
(1015)
Bibliotekarstwo
(970)
Wychowanie fizyczne
(963)
Prawo
(956)
Nauczanie zintegrowane
(947)
Alkoholizm
(942)
Żydzi
(927)
Uczenie się
(908)
Młodzież szkolna
(885)
Stosunki interpersonalne
(864)
Miłość
(854)
Dzieci
(847)
Osobowość
(841)
Zarządzanie
(834)
Powieść angielska
(811)
Psychoterapia
(809)
Powieść amerykańska
(795)
Gry i zabawy
(790)
Czytelnictwo
(789)
Polityka międzynarodowa
(786)
Praca
(779)
Przedsiębiorstwo
(767)
Socjologia
(763)
Pińczów
(748)
Polityka
(739)
Polacy za granicą
(727)
Uczucia
(719)
Teatr polski
(717)
Dramat polski
(716)
Rolnictwo
(715)
Turystyka
(711)
Matura
(708)
Komunikacja społeczna
(706)
Szkolnictwo wyższe
(701)
Marksizm
(689)
Opieka społeczna
(688)
Czytanie
(683)
Szkolnictwo zawodowe
(677)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(674)
Religia
(671)
Rodzice
(667)
Wychowanie obywatelskie
(664)
Relacje międzyludzkie
(661)
Rośliny
(658)
Etyka
(654)
Język francuski
(635)
Astronomia
(633)
Kształcenie
(631)
Sport
(631)
Wieś
(624)
Mowa
(623)
Nałóg
(618)
Komputery
(617)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(606)
Powieść rosyjska
(604)
Statystyka
(599)
Temat: dzieło
Bez tajemnic (serial film. ; 2011- )
(1)
Wikipedia
(1)
Temat: czas
2001-
(4)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Chiny
(1)
Dolina Krzemowa (Stany Zjednoczone)
(1)
Internet a bibliotekarstwo
(1)
Promocja książki a Internet
(1)
Rosja
(1)
Rynek książki a Internet
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Ukraina
(1)
Wydawnictwa a Internet
(1)
Gatunek
Opracowanie
(3)
Praca zbiorowa
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Poradnik
(1)
Poradniki
(1)
Wywiad rzeka
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(6)
Zarządzanie i marketing
(5)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Edukacja i pedagogika
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Inżynieria i technika
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Nauka i badania
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Psychologia
(1)
15 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie, ISSN 2450-7865 ; 1103)
Bibliografia, netografia na stronach 131-[148].
Celem niniejszej książki jest analiza wyzwań, profilaktyki i wychowania dzieci i młodzieży w kontekście ich uczestnictwa w cyberprzestrzeni. Podkreśla się rolę, jaką odgrywają rodzice i opiekunowie, a także nauczyciele i wychowawcy. Z racji wymiaru wychowawczego niniejszego opracowania podejmowane są zwłaszcza te aspekty udziału w cyberprzestrzeni, które dotyczą dzieci i młodzieży.. [ze wstępu]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 264221 (1 egz.)
Końskie - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49986 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 253152 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce i stronie tytułowej błędna nazwa autorki, prawidłowa: Amy S. Bruckman.
Bibliografia, netografia na stronach 246-263.
Internet stał się najważniejszym źródłem informacji dla znacznej części ludzkości. Społeczności internetowe - jak na przykład społeczność odpowiedzialna za tworzenie Wikipedii - stanowią kluczowe ogniwa współczesnego systemu kreacji i obiegu wiedzy. Jednak jak dużo wiemy o naturze i dynamice tych społeczności? Co sprawia, że możemy ufać efektom ich działalności - jeśli istotnie możemy im ufać? Czy Wikipedia i inne internetowe kompendia to wiarygodne źródła wiedzy, czy też powinniśmy je traktować z najwyższą ostrożnością? W tym przełomowym, interdyscyplinarnym studium Amy S. Bruckam dogłębnie rozważa te i pokrewne zagadnienia. Sięgając po ustalenia filozofii, socjologii, psychologii i medioznawstwa, autorka przystępnie wyjaśnia czym jest społeczność, co to jest wiedza, w jaki sposób Internet ułatwia tworzenie nowych rodzajów społeczności, a także jak wiedza jest kształtowana poprzez współpracę i konwersację online. Porusza przy tym zagadnienie tworzenia tożsamości w Internecie i jej wpływu na nasze interakcje w cyfrowym świecie oraz stara się odpowiedzieć na pytanie, dlaczego w sieci występuje tak wiele niepożądanych zachowań i co możemy z tym zrobić. W dzisiejszych realiach głębokiego kryzysu zaufania, a jednocześnie coraz silniejszej zależności od Internetu jako najważniejszego medium informacyjnego, Czy można ufać Wikipedii to obowiązkowa lektura dla wszystkich fanów wiedzy i współczesności.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 264573 / czyt. 004 (1 egz.)
Kazimierza Wielka - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33657 (1 egz.)
Końskie - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50173 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 263470 (1 egz.)
Kazimierza Wielka - wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 33405 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Staszów - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 26224 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Nauka - Dydaktyka - Praktyka = Science - Didactics - Practice ; t. 205)
Tytuł równogległy: Public relations ethic : professionalization of the PR industry in Poland.
Bibliografie, netografie, wykazy aktów prawnych przy rozdziałach.
Wstęp także w języku angielskim. Streszczenia w języku angielskim przy pracach.
W publikacji znaleźć można przydatne elementy z zakresu teorii komunikowania, w tym komunikowania międzynarodowego, szeroką perspektywę medioznawczą, politologiczną i filozoficzną – w odniesieniu do podstawowego zagadnienia etyki public relations. (…) Idea, jaka łączy poszczególne teksty, to poszukiwanie zasad poprawnego komunikowania, a także – co stanowi o wyjątkowości monografii – podkreślanie prewencyjnego charakteru PR i troski o jakość porozumiewania się pomiędzy podmiotami i interesariuszami. (Z recenzji dr hab. Klaudii Cymanow-Sosin)
Znajdziemy w niej nie tylko próbę analizy 30 lat funkcjonowania branży PR, wypracowanych standardów czy kształtowania się perspektywy etycznej jako wyznacznika profesjonalizmu zawodowego, ale też wątki dotyczące pandemii: infodemii, czyli natłoku informacji, zarówno prawdziwych, jak i fałszywych, towarzyszący epidemii; odpowiedzialności marek w działaniach komunikacyjnych z wykorzystaniem influencerów; powrotu do autorytetów naukowych w mediach i celebrytyzacji pseudonauki; kryzysu wizerunkowego (piwo Corona). W książce warto zwrócić uwagę na ostatni rozdział poświęcony zagadnieniu profesjonalnego public relations w sektorze kultury. Punktem wyjścia rozważań były: serial "Artyści" (2016) Moniki Strzępki i Pawła Demirskiego oraz raport o stanie kultury i sytuacji artystów w czasie pandemii Narodowego Centrum Kultury („Rocznik Kultury Polskiej”, Warszawa 2020).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 264134 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 319-340.
Książka stanowi kompendium wiedzy z zakresu marketingu relacji, ze szczególnym uwzględnieniem kluczowych zmian w sferze budowania i zarządzania relacjami z klientem w epoce czwartej rewolucji przemysłowej. W monografii omówiono nowoczesne metody i narzędzia komunikacji marketingowej. Dokonano konfrontacji trzech przenikających się na współczesnym rynku obszarów, jakimi są: marketing relacji, komunikacja rynkowa oraz nowe technologie. Książka skierowana jest do studentów, doktorantów i badaczy zajmujących się tematyką kształtowania długoterminowych relacji pomiędzy podmiotami rynkowymi. Jest także źródłem wiedzy o zachodzących w dobie technologii cyfrowych zmianach zachowań i oczekiwań klientów oraz nowych, innowacyjnych możliwościach prowadzenia komunikacji rynkowej, co stanowi znaczącą wartość dla praktyków. [www.pwe.com.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 264636 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reklama internetowa / Agnieszka Leśniewska. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2006. - 249 s. : il. ; 21 cm.
(Onepress.)
Symbol UKD: 659.1:004.738.5](083.1)
Bibliogr. s. 233-240. Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Sandomierz - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45519 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing bez Tajemnic.)
Gatunek
Symbol UKD: 339.138:004.738.5 659.1:004.738.5
Bibliogr. s. 229-232.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 256343 (1 egz.)
Staszów - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 27714 (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-marketing : planowanie, narzędzia, praktyka / redakcja Grzegorz Mazurek. - Warszawa : Poltext, 2022. - 482, [5] stron : fotografie, ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Symbol UKD: 339.138:077 004.738.5 (075.8)
Bibliografie, netografie przy pracach.
Marketing internetowy, który można najkrócej zdefiniować jako wykorzystanie internetu do realizacji celów marketingowych, to dziedzina rozwijająca się w ogromnym tempie już od blisko 20 lat. W obecnych czasach nikogo nie trzeba przekonywać, że e-marketing to ważny element działania każdej firmy, a kompetencje związane z marketingowym wykorzystaniem internetu stają się podstawą pracy marketerów, specjalistów od sprzedaży czy PR. W książce zostały omówione zagadnienia takie jak: strategia e-marketingowa, usługi interaktywne, badania marketingowe online, zachowanie konsumenta online, aspekty prawne e-marketingu, marketing mobilny, serwisy www, pozycjonowanie w wyszukiwarkach, projektowanie interfejsów, reklama AdWords, Analytics, e-mail marketing, marketing automation, social media marketing, personal branding, internet PR i influencer marketing oraz content marketing.  Ze względu na zakres tematyczny oraz praktyczny sposób prezentowania poszczególnych zagadnień publikacja jest świetnym wsparciem dla każdego, kto profesjonalnie zajmuje się e-marketingiem lub stawia w cyfrowym świecie pierwsze kroki. Książka składa się z trzech bloków tematycznych: strategicznego i operacyjnego zarządzania działalnością marketingową online, pomiaru, analityki i badań wspierających podejmowanie decyzji online, narzędzi i technik komunikacji marketingowej online. Każdy rozdział zawiera wyjaśnienia podstawowych pojęć oraz praktyczny opis danego zagadnienia – w taki sposób, aby miał on stricte wdrożeniowy charakter. Dodatkowo w każdym rozdziale znajdują się ćwiczenia oraz studia przypadków z polskiego rynku. Autorzy książki to nie tylko świetni eksperci branżowi, ale również uznani dydaktycy, wykorzystujący doświadczenie z firm i instytucji, które reprezentują (m.in.: Deloitte Digital, GoldenSubmarine, VML Poland, T-Mobile, Socjomania, Future Mind, Akademia Leona Koźmińskiego, IQS Poland, Ideo, Freshmail). Zdecydowana większość z nich od wielu lat z sukcesem prowadzi kursy, szkolenia oraz zajęcia na studiach podyplomowych. Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 264593 /czyt.33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Zawiera: Część I. Psychologia mediów - filar edukacji medialnej.
Zawiera: Wstęp / Agnieszka Ogonowska.
Zawiera: Psychologia mediów - historia, obszar badań i perspektywy / Grzegorz Ptaszek.
Zawiera: Kompetencje medialne i informacyjne jako nowy typ kompetencji cywilizacyjnych człowieka. Ujęcia modelowe / Agnieszka Ogonowska.
Zawiera: Media w życiu rodziny. Rodzaje mediacji korzystania z mediów / Anna Kołodziejczyk.
Zawiera: Edukacja psychologiczna w serialu HBO" "Bez tajemnic". Przez rozrywkę do poznania / Mariusz Makowski.
Zawiera: Część II. Pułapki medialnej rzeczywistości i psychologia odbioru.
Zawiera: Fazy materializacji idei na przykładzie Sherlocka Holmesa. Przyczynek do roli mediów w społecznym konstruowaniu rzeczywistości / Krzysztof Mudyń.
Zawiera: Zaufanie na dobre i na złe? Czynniki wzmacniające i osłabiające zaufanie do mediów / Lech Górniak.
Zawiera: Zobaczyć znaczy uwierzyć? Sugestia i dezinformacja w przekazie wideo / Konrad maj, Przemysław Matul
Zawiera: Wskaźniki skuteczności telewizyjnego przekazu reklamowego / Tatiana Popadiak-Kuligowska.
Zawiera: Afektywne i osobowościowe czynniki w percepcji reklamy / Małgorzata Kuśpit.
Zawiera: Część III. Nowe media i technologie.
Zawiera: Wizerunek marki jako pracodawcy w reklamie internetowej: o roli atrybutów funkcjonalnych i symbolicznych / Małgorzata A. Styśko-Kunkowska, Marta Najbert.
Zawiera: Własne dobro czy prawdziwa pomoc? Przykłady nowych form zachowań pomocnych za pośrednictwem internetu / Julia Zając.
Zawiera: Dialog z wirtualnym i wyobrażonym rozmówcą jako forma wsparcia i poprawy zdrowia psychicznego / Agata Pasikowska.
Streszcz. ang. przy pracach.
Książka
W koszyku
Bibliografia przy rozdziałach.
Dowiedz się, jak wygląda obecnie wykorzystanie uczenia maszynowego i sztucznej inteligencji w zarządzaniu strategicznym a także adaptacja tych oraz innych pojawiających się technologii przez organizacje biznesowe. Poznaj społeczną percepcję tych procesów. W dziewięciu skondensowanych i przystępnie napisanych rozdziałach znajdziesz znakomite i krytyczne wprowadzenie do zagadnienia wykorzystania AI w biznesie. Nie jest to ani spojrzenie przez różowe okulary, ani ostrzeżenie przed apokalipsą. Podejście autorów dobrze wyraża tytuł jednego z rozdziałów: „AI jest tutaj. Co teraz?”. Omawiają potencjalne zyski i ryzyka związane z AI, opisują, jak firmy mogą kreować wartości dzięki AI, szukają możliwych przyszłych zagrożeń wynikających z nieodpowiedniego jej wykorzystywania oraz czekających nas wyzwań, a na końcu zastanawiają się nad możliwymi strategiami AI. Piszą też o tym, jaki udział miała sztuczna inteligencja w zbieraniu materiałów do książki i w jej powstawaniu. To pierwsza, a na pewno jedna z pierwszych książek polskich autorów o tym, jak AI zmienia biznes i jego otoczenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 264555 / czyt. 004 (1 egz.)
Kazimierza Wielka - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33639 (1 egz.)
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Dokument nadrzędny: Bibliotekarz.
Bibliogr. w przypisach.
[Użytkownicy Internetu, a odbiorcy książek. Sposoby promocji książek i wydawnictw, a informacja dla bibliotekarzy. Serwisy internetowe. Reklama internetowa. Lista 50 największych wydawnictw oraz adresy ich serwisów internetowych]
Książka
W koszyku
(Dialogi Międzyepoki)
Gatunek
Symbol UKD: 316.324.8 (047)
Witajcie w technoświecie. W świecie, w którym przez 24 godziny na dobę nieświadomie pracujemy dla wielkich firm technologicznych, przekazując im bezcenne dane. W którym sztuczna inteligencja zastępuje ludzką pracę, infosfera zatruta jest masą kłamstw i bzdur, a technologie, które powinny nam służyć, wymykają się nam spod kontroli, zaczynają nami rządzić. Stop. A może nie jest tak źle? Ubóstwo na świecie maleje, poszerzają się obszary demokracji, firmy technologiczne oferują nam masę wspaniałych narzędzi, których potrzebujemy do rozwiązywania codziennych problemów… Ta rozmowa to starcie technosceptyka, profesora Andrzeja Zybertowicza, socjologa, nauczyciela akademickiego, doradcy społecznego prezydentów Lecha Kaczyńskiego i Andrzeja Dudy - z (umiarkowanym) technoentuzjastą, socjologiem Jaremą Piekutowskim. Jak zatruta infosfera szkodzi państwu (polskiemu i nie tylko)? Jak Putin prowadzi przeciwko Zachodowi walkę informacyjną? Jak wyzwolić się z panowania technologii i cybernetycznych władców? Czy potrzebne jest nam Wielkie Spowolnienie? O tym wszystkim opowiada profesor Zybertowicz w wywiadzie-rzece.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 264179 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej