Kreowanie wizerunku
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(11)
Forma i typ
Książki
(8)
Publikacje naukowe
(4)
Poradniki i przewodniki
(3)
Artykuły
(2)
E-booki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(5)
dostępne
(3)
Placówka
Kielce - Wypożyczalnia
(3)
Kielce - Czytelnia
(5)
Autor
Acker Mike
(1)
Czarnecka Wiktoria
(1)
Drozdowski Krzysztof
(1)
Duda Aneta
(1)
Greene Robert
(1)
Jarosz Agnieszka
(1)
Kaczmarek-Śliwińska Monika
(1)
Kutnyj Przemysław
(1)
Meller Anna
(1)
Nawrocka Małgorzata
(1)
Szast Mateusz (1987- )
(1)
Szulc Magdalena (socjolog)
(1)
Tarapata Ewa
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(11)
Okres powstania dzieła
2001-
(8)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(11)
Język
polski
(10)
angielski
(1)
Odbiorca
Coachowie
(2)
Specjaliści ds. reklamy
(2)
Aktorzy
(1)
Dorośli
(1)
Dyrektorzy
(1)
Dziennikarze
(1)
Handlowcy
(1)
Nauczyciele
(1)
Psycholodzy
(1)
Psycholodzy szkolni
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Telemarketerzy
(1)
Terapeuci
(1)
Trenerzy pracy
(1)
Temat
Język polski
(8115)
Dziecko
(5129)
Nauczanie
(4689)
Matematyka
(4656)
Literatura polska
(4106)
Kreowanie wizerunku
(-)
Powieść polska
(4020)
Poezja polska
(3836)
Nauczyciele
(3713)
Nauczanie początkowe
(3696)
Szkolnictwo
(3314)
Historia
(3288)
Wychowanie przedszkolne
(3235)
Wychowanie
(2684)
Język angielski
(2343)
Młodzież
(2341)
Rodzina
(2341)
Pedagogika
(2233)
Fizyka
(2055)
Filozofia
(1832)
Język rosyjski
(1746)
Sztuka
(1743)
Oświata
(1691)
Kobieta
(1683)
Pamiętniki polskie
(1682)
Wojna 1939-1945 r.
(1682)
Wychowanie w rodzinie
(1670)
Wojsko
(1654)
Literatura
(1650)
Uczniowie
(1632)
Chemia
(1535)
Język niemiecki
(1429)
Kultura
(1426)
Muzyka
(1407)
Opowiadanie polskie
(1366)
Biologia
(1309)
Geografia
(1294)
Pisarze polscy
(1263)
Psychologia
(1254)
Literatura młodzieżowa polska
(1237)
Publicystyka polska
(1110)
Przyroda
(1074)
Literatura dziecięca polska
(1071)
Internet
(1051)
Nauka
(1046)
Technika
(1015)
Bibliotekarstwo
(970)
Wychowanie fizyczne
(963)
Prawo
(956)
Nauczanie zintegrowane
(947)
Alkoholizm
(942)
Żydzi
(927)
Uczenie się
(908)
Młodzież szkolna
(885)
Stosunki interpersonalne
(864)
Miłość
(854)
Dzieci
(846)
Osobowość
(841)
Zarządzanie
(834)
Powieść angielska
(811)
Psychoterapia
(809)
Powieść amerykańska
(795)
Gry i zabawy
(790)
Czytelnictwo
(789)
Polityka międzynarodowa
(786)
Praca
(778)
Przedsiębiorstwo
(767)
Socjologia
(763)
Pińczów
(748)
Polityka
(739)
Polacy za granicą
(727)
Uczucia
(719)
Teatr polski
(717)
Dramat polski
(716)
Rolnictwo
(714)
Turystyka
(711)
Matura
(708)
Komunikacja społeczna
(706)
Szkolnictwo wyższe
(701)
Marksizm
(689)
Opieka społeczna
(688)
Czytanie
(683)
Szkolnictwo zawodowe
(677)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(674)
Religia
(671)
Rodzice
(667)
Wychowanie obywatelskie
(664)
Relacje międzyludzkie
(660)
Rośliny
(657)
Etyka
(654)
Język francuski
(635)
Astronomia
(633)
Kształcenie
(631)
Sport
(631)
Wieś
(624)
Mowa
(623)
Nałóg
(618)
Komputery
(617)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(605)
Powieść rosyjska
(604)
Statystyka
(601)
Temat: dzieło
Mythoi
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Poradnik
(4)
Opracowanie
(2)
Artykuł z czasopisma fachowego
(1)
Artykuł z czasopisma psychologicznego
(1)
Bibliografia
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Monografia
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Synteza
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(6)
Zarządzanie i marketing
(5)
Praca, kariera, pieniądze
(4)
Psychologia
(4)
Rozwój osobisty
(4)
Socjologia i społeczeństwo
(4)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Historia
(2)
Kultura i sztuka
(2)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(2)
Filozofia i etyka
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
11 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Jeśli pocisz się na samą myśl o spotkaniu na Zoomie, a ulgę przynosi Ci dopiero wyłączenie kamery, Mike Acker przychodzi Ci z pomocą! Ten trener do spraw komunikacji i mówca z dwudziestoletnim doświadczeniem napisał książkę dla wszystkich pracowników zmęczonych wideokonferencjami, a także szefów chcących poprawić jakość prowadzonych meetingów i przenieść swoje umiejętności interpersonalne w przestrzeń internetową, w której często ekran monitora stanowi przeszkodę. W niniejszej publikacji zamiast "lać wodę", Autor daje konkretne rady, w jaki sposób pokonać tę barierę, a nawet wykorzystać ją jako swój atut w pracy zdalnej. Niezależnie, czy tego chcemy, świat zmienia się na naszych oczach i musimy się dostosować do zachodzących zmian. Mike Acker bez wątpienia jest idealnym przewodnikiem po nowej rzeczywistości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 264708 / czyt. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing historyczny : czy umiemy mądrze korzystać z historii? / Wiktoria Czarnecka. - Wydanie I. - Warszawa : CeDeWu, 2023. - 167 stron : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 161-163.
Wiesz czego nie nauczyli Cię w szkole na historii? Że możesz wykorzystać ją na wiele sposobów: do promowania swojego biznesu, wydarzenia, dla podmiotów kultury i samorządów albo wpłynąć na postawy odbiorców. Ale jak się za to zabrać? Skąd wiesz czy nie zrobisz tego źle? Czy nie zostaniesz zhejtowany i odsądzony od czci i wiary? Czy w ogóle wolno Ci tak robić? No ba! Wystarczy wykorzystywać historię do działań marketingowych, bo wtedy promujesz podwójnie - markę i historię. Przygotowałam dla Ciebie mały przewodnik błędów, wtop, nudy itp., a także powodów, dlaczego nie wyszło. Pokaże Ci z jakich narzędzi w marketingu historycznym skorzystać, aby tego uniknąć. Ta książka jest dla przedstawicieli marek komercyjnych, które chciałyby wykorzystać historię do budowania swojej tożsamości i wizerunku, a także dla podmiotów kultury i samorządów. Dzięki niej zbudujesz relację z odbiorcą, zainteresujesz go swoją ofertą. Ta książka jest dla wszystkich, którzy mogą zadbać o marketing historyczny w Polsce. Myślę, że Kościuszko nie musiałby korzystać z tej książki. Jak budował społeczność zaangażowaną? On był w tym mistrzem. Sięgnij po tę książkę i sprawdź!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 264635 / czyt. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 199-216.
W filmie "Raport mniejszości", czyli ponad dwadzieścia lat temu, krytycznie odwoływano się do niestandardowych form reklamy, już wówczas coraz bardziej dominujących w przestrzeni publicznej. Znacząca jest scena, w której Tom Cruise biegnie przez centrum handlowe, atakowany interaktywnymi hologramami koncernów Guinness, Toyota, Nokia, Pepsi, zachętami do skorzystania z kart płatniczych American Express oraz pytaniami, czy podobają mu się podkoszulki, które ostatnio kupił w sklepie Gap. Osoby, które aktor mija, także otrzymują spersonalizowane biometrycznie porady i zaproszenia handlowe. Wirtualne monety zwracają się do nich po imieniu dzięki procesom skanowania ich siatkówek, co w 2054 roku - zgodnie z fabułą filmu - ma być tak powszechne jak obecnie monitorowanie obiektów kamerami. Scena przedstawiająca doświadczenie przebywania w tego typu wirtualnej, poszerzonej rzeczywistości (ang. augmented reality), niemożliwej do uniknięcia, może wywoływać niepokój. Zwłaszcza, że dość prawdopodobne wydaje się jej urzeczywistnienie w niedalekiej przyszłości. Przesłanie tej sceny można by traktować jako głos krytyki społecznej wskazujący na komercjalizację przestrzeni publicznej, wszechobecność reklamowych znaków, gdyby nie fakt, że jedna czwarta budżetu tego filmu pochodziła od koncernów lokujących w nim swoje produkty. Przykładowo, koncern Toyota zapłacił 5 milionów dolarów za pokazanie futurystycznie wyglądającego auta Lexus Mag-Lev, a Nokia 2 miliony dolarów, dzięki czemu bohaterowie filmu korzystali z zestawów słuchawkowych tej marki. Film otrzymał rekordowe jak na tamte czasy 20 milionów dolarów z umów o lokowanie produktu. z Wprowadzenia
CZĘŚĆ I BRANDCASTING – TEORIA
Rozdział 1. Brandcasting – istota procesu 1.1. Definicja brandcastingu 1.2. Wybrane teorie społeczne w opisie brandcastingu – konceptualizacja władzy i oporu 1.2.1. Władza jako „zarządzanie możliwościami” konsumenta 1.2.2. Opór i „strategiczne gry wolności” 1.2.3. W kierunku equilibrium 1.3. Społeczny kontekst rozwoju brandcastingu 1.4. Socjotechniki brandcastingu i ich skuteczność 1.4.1. Hybrydyzacja medialnych form i treści 1.4.2. Miękkie strategie pull i skuteczność oddziaływania
Rozdział 2. Brandcasting – cechy procesu 2.1. Niewidoczność nadawcy 2.2. Zdystansowanie odbiorcy? 2.3. „Reżim zaangażowania” 2.4. Interaktywność i dialogiczność? 2.5. Autentyczność narracji? 2.6. Nietypowość dyskursu 2.7. Wiarygodność dyskursu? 2.8. Marka – nieunikniona, ale mało widoczna
Rozdział 3. Techniki brandcastingu 3.1. Advertainment i lokowanie produktu 3.2. Branded entertainment 3.3. Branded content 3.4. Reklama natywna 3.5. Typy reklamy natywnej 3.6. Advertorial
CZĘŚĆ II BRANDCASTING – BADANIA
Rozdział 4. Dotychczasowe badania technik brandcastingu 4.1. Opinie o reklamie natywnej 4.1.2. Opinie o reklamie natywnej porównywanej z internetową reklamą banerową (rb) 4.1.3. Opinie o medium, w którym publikowane są reklamy natywne 4.2. Czynniki skuteczności reklamy natywnej 4.2.1. Rozpoznanie reklamy natywnej jako tekstu perswazyjnego 4.2.2. Typ i miejsce oznaczenia a rozpoznanie reklamy natywnej jako tekstu perswazyjnego 4.2.3. Oznaczenie reklamy natywnej a jej skuteczność 4.3. Podsumowanie
Rozdział 5. W stronę konceptualizacji reklamy natywnej 5.1. Pytania badawcze 5.2. Wyniki badań własnych 5.2.1. Proporcje treści redakcyjnych i komercyjnych 5.2.2. Typy advertoriali 5.2.3. Typy organizacji – zleceniodawców reklamy natywnej i jej treści 5.2.4. Formalne cechy advertoriali i sposoby ich oznaczania Transparentność charakteru przekazu reklamy natywnej 5.2.5. Typy odniesień do tekstu dziennikarskiego – podobieństwa i różnice Wielkość, typografia, gatunek Źródła informacji natywnej Analiza wewnętrznej struktury advertoriali Zgodność znaczeń marki z tematyką poruszaną w tekście 5.2.6. Poziomy integracji – wzrastająca obecność marki w mediach
Rozdział 6. Badania odbioru reklamy natywnej i advertoriali 6.1. Teoretyczne ramy badań odbioru reklamy natywnej i advertoriali – pytania badawcze 6.1.1. Model wiedzy o perswazji (ang. persuasion knowledge model – PKM) 6.1.2. Reklama natywna w kontekście modelu przetwarzania informacji 6.1.3. Teoria reaktancji psychologicznej 6.2. Metodologia badań 6.2.1. Charakterystyka grupy badawczej jako przedstawicieli pokolenia X. Proces rekrutacji Czytelnicy „Newsweeka” 6.2.2. Opis procedury i kategorii badawczych 6.3. Wyniki badań własnych 6.3.1. Wiedza o perswazji na przykładzie reklam natywnych Źródła finansowania tygodnika „Newsweek” Pojęcie, cechy, sposób działania reklamy natywnej Typy reklam – preferencje Rozpoznanie reklamowego charakteru tekstu 6.3.2. Opinie o reklamie natywnej Pozytywne opinie/doświadczenia Negatywne opinie/doświadczenia Poczucie bycia oszukanym Typy postaw wobec reklamy natywnej 6.3.3. Sposoby radzenia sobie z reklamą natywną Reaktancja a taktyki radzenia sobie z perswazją Taktyki radzenia sobie z reklamą – kompetencje, deklarowana skuteczność 6.3.4. Podsumowanie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 264750 / czyt. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
48 praw władzy / Robert Greene ; przełożył Krzysztof Drozdowski. - Wydanie IV. - Warszawa : Wydawnictwo Czarna Owca, copyright 2021. - 214, [1] strona ; 22 cm.
Na okładce podtytuł: Jak wykorzystać manipulację do osiągnięcia przewagi
Trzy tysiące lat historii władzy skondensowanych w surowej esencji czterdziestu ośmiu praw. Synteza filozofii Machiavelliego, Sun-Tsu, Carla von Clausewitza i innych wielkich myślicieli. Czy nam się to podoba, czy nie, każde z tych praw znajduje zastosowanie w życiu. Poparte taktykami królowej Elżbiety I, Henry’ego Kissingera, czy innych wpływowych postaci lub ofiar władzy, zafascynują każdego, kto jest zainteresowany przejęciem kontroli.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 264180 / 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Nauka - Dydaktyka - Praktyka = Science - Didactics - Practice ; t. 205)
Tytuł równogległy: Public relations ethic : professionalization of the PR industry in Poland.
Bibliografie, netografie, wykazy aktów prawnych przy rozdziałach.
Wstęp także w języku angielskim. Streszczenia w języku angielskim przy pracach.
W publikacji znaleźć można przydatne elementy z zakresu teorii komunikowania, w tym komunikowania międzynarodowego, szeroką perspektywę medioznawczą, politologiczną i filozoficzną – w odniesieniu do podstawowego zagadnienia etyki public relations. (…) Idea, jaka łączy poszczególne teksty, to poszukiwanie zasad poprawnego komunikowania, a także – co stanowi o wyjątkowości monografii – podkreślanie prewencyjnego charakteru PR i troski o jakość porozumiewania się pomiędzy podmiotami i interesariuszami. (Z recenzji dr hab. Klaudii Cymanow-Sosin)
Znajdziemy w niej nie tylko próbę analizy 30 lat funkcjonowania branży PR, wypracowanych standardów czy kształtowania się perspektywy etycznej jako wyznacznika profesjonalizmu zawodowego, ale też wątki dotyczące pandemii: infodemii, czyli natłoku informacji, zarówno prawdziwych, jak i fałszywych, towarzyszący epidemii; odpowiedzialności marek w działaniach komunikacyjnych z wykorzystaniem influencerów; powrotu do autorytetów naukowych w mediach i celebrytyzacji pseudonauki; kryzysu wizerunkowego (piwo Corona). W książce warto zwrócić uwagę na ostatni rozdział poświęcony zagadnieniu profesjonalnego public relations w sektorze kultury. Punktem wyjścia rozważań były: serial "Artyści" (2016) Moniki Strzępki i Pawła Demirskiego oraz raport o stanie kultury i sytuacji artystów w czasie pandemii Narodowego Centrum Kultury („Rocznik Kultury Polskiej”, Warszawa 2020).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 264134 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sztuka autoprezentacji i wystąpień publicznych : na żywo i online / Przemysław Kutnyj. - Wydanie I. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2021. - 197 stron : fotografie, ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 193-196.
Czy wystąpienia publiczne mogą być pomocne w dotarciu do prawdy o sobie i swojej autentyczności? Przemysław Kutnyj, autor książki Sztuka autoprezentacji i wystąpień publicznych, udowadnia, że tak, jeśli tylko zadbamy o dobrą komunikację. Dobrą, to znaczy taką, która uwzględnia ideały klasycznej retoryki: prawdę i uczciwość. Autor pokazuje, że przemowy publiczne to rzemiosło, które może opanować każdy.Książka ma charakter kompendium, które kompleksowo, krok po kroku pomoże przygotować wystąpienie publiczne. Przemysław Kutnyj porusza kwestie językowe, stylistyczne, jak również te dotyczące stresu na poziomie profesjonalnego treningu mentalnego. Omawia także zagadnienia związane z mową ciała i emisją głosu. Ze wskazówek zawartych w poszczególnych rozdziałach skorzystają wszyscy ci, którzy na co dzień borykają się z trudnościami w przygotowaniu i wygłoszeniu prezentacji tak, aby była ona naturalna i przystępna.Książka prezentuje rzetelną wiedzę oraz techniki przydatne w rozwijaniu umiejętności mówcy. Zawiera ciekawe studia przypadków, ćwiczenia, wiele inspiracji oraz obszerną część poświęconą storytellingowi.Publikacja jest przeznaczona dla wszystkich, którzy chcieliby przemawiać publicznie, również w formie webinarów czy w innych formach prezentacji w internecie. To tytuł dla tych, którzy pragną udoskonalić swój warsztat mówcy o konkretne narzędzia i szukają sposobu, by jasno wyrażać myśli i skuteczniej osiągać cele zawodowe oraz prywatne z poszanowaniem innych ludzi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 264706 / czyt. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Nie patrz na mnie! / Małgorzata Nawrocka W: WychowujMY! . -2023, nr 1, s. 32-34.
Dokument nadrzędny: WychowujMY! .
Książka
W koszyku
Wybrane zagadnienia komunikacji w negocjacjach : ujęcie praktyczne / Mateusz Szast. - Kraków : WNUP, 2022. - 192, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
(Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie, ISSN 2450-7865 ; 1112)
Bibliografia na stronach 189-[193] i bibliografie, netografie przy częściach.
Książka traktuje o komunikacyjnych aspektach negocjacji z praktycznego punktu widzenia. Stanowi ona pokłosie elementów praktycznych, które Autor wykorzystuje podczas negocjacji, a także w swojej pracy naukowej, przekazując nie tylko wiedzę teoretyczną, ale nade wszystko jej użyteczne założenia. Komunikacja traktowana jest szeroko, jako dynamiczny proces, który zmienia się i rozwija; nadawca jest jednocześnie odbiorcą, a odbiorca – nadawcą. Obydwie strony są odpowiedzialne za przebieg komunikacji. Odpowiedzialność ta sprowadza się do wnikliwej analizy, czy przekaz jest podobnie rozumiany i czy w ogóle jest rozumiany.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 264213 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 263486 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej