Perswazja
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(56)
Forma i typ
Książki
(38)
Artykuły
(16)
Publikacje fachowe
(6)
Poradniki i przewodniki
(5)
Publikacje naukowe
(4)
Audiobooki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(53)
tylko na miejscu
(16)
wypożyczone
(5)
Placówka
Kielce - Wypożyczalnia
(12)
Kielce - Czytelnia
(8)
Busko Zdrój - wypożyczalnia
(1)
Busko zdrój - czytelnia
(3)
Jędrzejów - wypożyczalnia
(4)
Jędrzejów - czytelnia
(1)
Kazimierza Wielka - wypożyczalnia
(6)
Kazimierza Wielka - Multimedialny
(1)
Końskie - wypożyczalnia
(7)
Opatów - wypożyczalnia
(2)
Ostrowiec - wypożyczalnia
(1)
Ostrowiec - czytelnia
(1)
Pińczów - wypożyczalnia
(1)
Pińczów - czytelnia
(1)
Sandomierz - wypożyczalnia
(9)
Sandomierz - Multimedialny
(1)
Starachowice - wypożyczalnia
(2)
Starachowice - czytelnia
(2)
Starachowice - Multimedialny
(1)
Staszów - wypożyczalnia
(7)
Włoszczowa - wypożyczalnia
(2)
Włoszczowa - czytelnia
(1)
Autor
Łuba Małgorzata
(6)
Hogan Kevin (1961- )
(5)
Cialdini Robert B. (1945- )
(3)
Pratkanis Anthony R
(3)
Radzicki Józef
(3)
Szuster Marcin
(3)
Tokarz Marek
(3)
Aronson Elliot
(2)
Cialdini Robert B
(2)
Dziuban Anna
(2)
Goldstein Noah J
(2)
Grabiak Joanna
(2)
Martin Steve J
(2)
Stelmach Jerzy (1954- )
(2)
Aronson Elliot (1932- )
(1)
Barańczak Stanisław (1946-2014)
(1)
Batko Barbara
(1)
Bogucka-Steczek Masza
(1)
Borg James
(1)
Brock Timothy C. (1935- )
(1)
Bąkowicz Katarzyna (komunikacja medialna)
(1)
Cialdini Robert
(1)
Cioch Agnieszka
(1)
Dondziłło Grzegorz
(1)
Duda Aneta
(1)
Dziadzia Bogusław
(1)
Engel Katja Maria
(1)
Fortuna Paweł
(1)
Frank Jerome D. (1909-2005)
(1)
Frank Julia
(1)
Gaj Jacek (1938-2021)
(1)
Gałczyńska Alicja
(1)
Green Melanie C
(1)
Greene Robert
(1)
Grzegołowska-Klarkowska Helena Janet
(1)
Guzowska-Dąbrowska Małgorzata
(1)
Hansburg Freda (1950- )
(1)
Hogan Kevin
(1)
Horn Sam
(1)
Jędrzejczak Beata
(1)
Kondracka-Zielińska Anna
(1)
Korpanty Jerzy
(1)
Kotlicki Rafał
(1)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(1)
Kowaleczko-Szumowska Monika
(1)
Kuczyńska-Szymala Daria
(1)
Lakhani Dave (1965- )
(1)
Litwińczuk Grażyna
(1)
Luboński Paweł (tłumacz)
(1)
Machnik Marcin
(1)
Mayer Robert (1939- )
(1)
Mellibruda Jerzy (1938- )
(1)
Mikołajewska Agnieszka
(1)
Mleczko Andrzej
(1)
Mortensen Kurt W
(1)
Nahai Nathalie
(1)
Ożóg Kazimierz
(1)
Pajdzińska Anna
(1)
Piotrowska Dorota (tłumaczka)
(1)
Poprawa Adam (1959- )
(1)
Poturała Wioletta
(1)
Przygońska Ewa
(1)
Rhodes Ella
(1)
Romanek Arkadiusz
(1)
Sieczkowski Tomasz
(1)
Silberman Melvin L. (1942- )
(1)
Skarżyńska Krystyna (psycholog)
(1)
Speakman James (1968- )
(1)
Strumińska Dorota
(1)
Sławek Jolanta
(1)
Tracy Brian (1944- )
(1)
Wojciszke Bogdan
(1)
Wojciszke Bogdan (1952- )
(1)
Zwoliński Andrzej
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(20)
2000 - 2009
(19)
Okres powstania dzieła
2001-
(15)
1901-2000
(3)
1945-1989
(2)
1989-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(55)
nieznany (pol)
(1)
Język
polski
(56)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(2)
Dyrektorzy
(1)
Dziennikarze
(1)
Ekonomiści
(1)
Nauczyciele
(1)
Negocjatorzy
(1)
Prawnicy
(1)
Psycholodzy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Język polski
(8115)
Dziecko
(5129)
Nauczanie
(4689)
Matematyka
(4656)
Literatura polska
(4106)
Perswazja
(-)
Powieść polska
(4020)
Poezja polska
(3836)
Nauczyciele
(3713)
Nauczanie początkowe
(3696)
Szkolnictwo
(3314)
Historia
(3288)
Wychowanie przedszkolne
(3235)
Wychowanie
(2684)
Język angielski
(2343)
Młodzież
(2341)
Rodzina
(2341)
Pedagogika
(2233)
Fizyka
(2055)
Filozofia
(1832)
Język rosyjski
(1746)
Sztuka
(1743)
Oświata
(1691)
Kobieta
(1683)
Pamiętniki polskie
(1682)
Wojna 1939-1945 r.
(1682)
Wychowanie w rodzinie
(1670)
Wojsko
(1654)
Literatura
(1650)
Uczniowie
(1632)
Chemia
(1535)
Język niemiecki
(1429)
Kultura
(1426)
Muzyka
(1407)
Opowiadanie polskie
(1366)
Biologia
(1309)
Geografia
(1294)
Pisarze polscy
(1263)
Psychologia
(1254)
Literatura młodzieżowa polska
(1237)
Publicystyka polska
(1110)
Przyroda
(1074)
Literatura dziecięca polska
(1071)
Internet
(1051)
Nauka
(1046)
Technika
(1015)
Bibliotekarstwo
(970)
Wychowanie fizyczne
(963)
Prawo
(956)
Nauczanie zintegrowane
(947)
Alkoholizm
(942)
Żydzi
(927)
Uczenie się
(908)
Młodzież szkolna
(885)
Stosunki interpersonalne
(864)
Miłość
(854)
Dzieci
(846)
Osobowość
(841)
Zarządzanie
(834)
Powieść angielska
(811)
Psychoterapia
(809)
Powieść amerykańska
(795)
Gry i zabawy
(790)
Czytelnictwo
(789)
Polityka międzynarodowa
(786)
Praca
(778)
Przedsiębiorstwo
(767)
Socjologia
(763)
Pińczów
(748)
Polityka
(739)
Polacy za granicą
(727)
Uczucia
(719)
Teatr polski
(717)
Dramat polski
(716)
Rolnictwo
(714)
Turystyka
(711)
Matura
(708)
Komunikacja społeczna
(706)
Szkolnictwo wyższe
(701)
Marksizm
(689)
Opieka społeczna
(688)
Czytanie
(683)
Szkolnictwo zawodowe
(677)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(674)
Religia
(671)
Rodzice
(667)
Wychowanie obywatelskie
(664)
Relacje międzyludzkie
(660)
Rośliny
(657)
Etyka
(654)
Język francuski
(635)
Astronomia
(633)
Kształcenie
(631)
Sport
(631)
Wieś
(624)
Mowa
(623)
Nałóg
(618)
Komputery
(617)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(605)
Powieść rosyjska
(604)
Statystyka
(601)
Temat: dzieło
Mała Apokalipsa
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
1901-
(1)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Agitacja a język
(1)
Komunizm a języka
(1)
Reklama a język
(1)
Gatunek
Poradnik
(6)
Opracowanie
(3)
Podręcznik
(3)
Poradniki
(3)
Artykuł problemowy
(2)
Artykuł z czasopisma fachowego
(2)
Artykuł z czasopisma psychologicznego
(2)
Monografia
(2)
Ćwiczenia i zadania
(2)
Artykuł z czasopisma
(1)
Esej
(1)
Literatura polska
(1)
Podręczniki
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Scenariusze zajęć dla szkół średnich
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(12)
Socjologia i społeczeństwo
(8)
Media i komunikacja społeczna
(4)
Filozofia i etyka
(2)
Rozwój osobisty
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Językoznawstwo
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
56 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Sztuka Czytania)
Nota wydawnicza strony 511-521.
Indeks.
Zawiera m.in.: Zawiera m.in.: Czytelnik ubezwłasnowolniony : perswazja w masowej kulturze literackiej PRL.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 259569 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Dezinformacja : instrukcja obsługi / Katarzyna Bąkowicz. - Wydanie I. - Warszawa : CeDeWu, 2023. - 253 strony ; 21 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 239-253.
"Dezinformację kojarzymy głównie z mediami i polityką. Im bardziej myślimy, że nas ona nie dotyczy, tym szybciej wpadamy w sidła fake newsów, półprawd i przeinaczeń. Dlatego tak ważne jest, aby zrozumieć, czym jest, a czym nie jest dezinformacja, gdzie występuje i jak ją rozpoznać, jakie wywołuje skutki oraz co robić, żeby jej przeciwdziałać. Katarzyna Bąkowicz nie banalizuje i nie upraszcza tematu, wykładając zawiłości dezinformacji w sposób czytelny, nie tracąc przy tym nic z głębokości wywodu. (...) Interesujące studia przypadków, odsłanianie rozmaitych smaczków i kulis wojny informacyjnej, w której przychodzi nam uczestniczyć - wszystko to sprawia, że monografię tę czyta się z zainteresowaniem, a momentami jak dobrą powieść sensacyjną, choć temat raczej skłania do smutnej refleksji niż poszukiwania sensacji." [prof. dr hab. Magdalena Szpunar, fragment recenzji].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 264577 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 247623 (1 egz.)
Kielce - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 247622/czyt.15 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Psychologia i Zarządzanie.)
Tyt. oryg.: "Persuasion : psychological insights and perspectives" 2005. Na s. red. błędnie przypisany ISBN.
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Sandomierz - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45206 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 295-316. Indeksy
Książka skierowana jest do osób, które zawodowo zajmują się wpływaniem na innych: do dziennikarzy i psychologów, kierowników i negocjatorów, specjalistów od reklamy i marketingu, prawników i ekonomistów, nauczycieli i wychowawców. Służyć może wiedzą i pomocą zarówno tym, którzy chcą wpłynąć na innych, jak i tym, którzy pragną się obronić przed niepożądanym wpływem. Jest to więc książka dla każdego z nas.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 263427 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Starachowice - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40540 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryg.: The small big.
Na okł.: "Najnowsza książka mistrza perswazji".
Na s. red.: "Wydanie pierwsze w języku polskim 2015 rok".
Indeks.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 256226 (1 egz.)
Kielce - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 256225/czyt.15 (1 egz.)
Kazimierza Wielka - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32156 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: The little book of yes : how to win friends, boost your confidence and persuade others.
Bibliografia, netografia na stronach 174-176.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kazimierza Wielka - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33460 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 244292 (1 egz.)
Jędrzejów - wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 41332 (1 egz.)
Końskie - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46381 (1 egz.)
Opatów - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 25743 (1 egz.)
Pińczów - czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 26156 (1 egz.)
Włoszczowa - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 29037 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 199-216.
W filmie "Raport mniejszości", czyli ponad dwadzieścia lat temu, krytycznie odwoływano się do niestandardowych form reklamy, już wówczas coraz bardziej dominujących w przestrzeni publicznej. Znacząca jest scena, w której Tom Cruise biegnie przez centrum handlowe, atakowany interaktywnymi hologramami koncernów Guinness, Toyota, Nokia, Pepsi, zachętami do skorzystania z kart płatniczych American Express oraz pytaniami, czy podobają mu się podkoszulki, które ostatnio kupił w sklepie Gap. Osoby, które aktor mija, także otrzymują spersonalizowane biometrycznie porady i zaproszenia handlowe. Wirtualne monety zwracają się do nich po imieniu dzięki procesom skanowania ich siatkówek, co w 2054 roku - zgodnie z fabułą filmu - ma być tak powszechne jak obecnie monitorowanie obiektów kamerami. Scena przedstawiająca doświadczenie przebywania w tego typu wirtualnej, poszerzonej rzeczywistości (ang. augmented reality), niemożliwej do uniknięcia, może wywoływać niepokój. Zwłaszcza, że dość prawdopodobne wydaje się jej urzeczywistnienie w niedalekiej przyszłości. Przesłanie tej sceny można by traktować jako głos krytyki społecznej wskazujący na komercjalizację przestrzeni publicznej, wszechobecność reklamowych znaków, gdyby nie fakt, że jedna czwarta budżetu tego filmu pochodziła od koncernów lokujących w nim swoje produkty. Przykładowo, koncern Toyota zapłacił 5 milionów dolarów za pokazanie futurystycznie wyglądającego auta Lexus Mag-Lev, a Nokia 2 miliony dolarów, dzięki czemu bohaterowie filmu korzystali z zestawów słuchawkowych tej marki. Film otrzymał rekordowe jak na tamte czasy 20 milionów dolarów z umów o lokowanie produktu. z Wprowadzenia
CZĘŚĆ I BRANDCASTING – TEORIA
Rozdział 1. Brandcasting – istota procesu 1.1. Definicja brandcastingu 1.2. Wybrane teorie społeczne w opisie brandcastingu – konceptualizacja władzy i oporu 1.2.1. Władza jako „zarządzanie możliwościami” konsumenta 1.2.2. Opór i „strategiczne gry wolności” 1.2.3. W kierunku equilibrium 1.3. Społeczny kontekst rozwoju brandcastingu 1.4. Socjotechniki brandcastingu i ich skuteczność 1.4.1. Hybrydyzacja medialnych form i treści 1.4.2. Miękkie strategie pull i skuteczność oddziaływania
Rozdział 2. Brandcasting – cechy procesu 2.1. Niewidoczność nadawcy 2.2. Zdystansowanie odbiorcy? 2.3. „Reżim zaangażowania” 2.4. Interaktywność i dialogiczność? 2.5. Autentyczność narracji? 2.6. Nietypowość dyskursu 2.7. Wiarygodność dyskursu? 2.8. Marka – nieunikniona, ale mało widoczna
Rozdział 3. Techniki brandcastingu 3.1. Advertainment i lokowanie produktu 3.2. Branded entertainment 3.3. Branded content 3.4. Reklama natywna 3.5. Typy reklamy natywnej 3.6. Advertorial
CZĘŚĆ II BRANDCASTING – BADANIA
Rozdział 4. Dotychczasowe badania technik brandcastingu 4.1. Opinie o reklamie natywnej 4.1.2. Opinie o reklamie natywnej porównywanej z internetową reklamą banerową (rb) 4.1.3. Opinie o medium, w którym publikowane są reklamy natywne 4.2. Czynniki skuteczności reklamy natywnej 4.2.1. Rozpoznanie reklamy natywnej jako tekstu perswazyjnego 4.2.2. Typ i miejsce oznaczenia a rozpoznanie reklamy natywnej jako tekstu perswazyjnego 4.2.3. Oznaczenie reklamy natywnej a jej skuteczność 4.3. Podsumowanie
Rozdział 5. W stronę konceptualizacji reklamy natywnej 5.1. Pytania badawcze 5.2. Wyniki badań własnych 5.2.1. Proporcje treści redakcyjnych i komercyjnych 5.2.2. Typy advertoriali 5.2.3. Typy organizacji – zleceniodawców reklamy natywnej i jej treści 5.2.4. Formalne cechy advertoriali i sposoby ich oznaczania Transparentność charakteru przekazu reklamy natywnej 5.2.5. Typy odniesień do tekstu dziennikarskiego – podobieństwa i różnice Wielkość, typografia, gatunek Źródła informacji natywnej Analiza wewnętrznej struktury advertoriali Zgodność znaczeń marki z tematyką poruszaną w tekście 5.2.6. Poziomy integracji – wzrastająca obecność marki w mediach
Rozdział 6. Badania odbioru reklamy natywnej i advertoriali 6.1. Teoretyczne ramy badań odbioru reklamy natywnej i advertoriali – pytania badawcze 6.1.1. Model wiedzy o perswazji (ang. persuasion knowledge model – PKM) 6.1.2. Reklama natywna w kontekście modelu przetwarzania informacji 6.1.3. Teoria reaktancji psychologicznej 6.2. Metodologia badań 6.2.1. Charakterystyka grupy badawczej jako przedstawicieli pokolenia X. Proces rekrutacji Czytelnicy „Newsweeka” 6.2.2. Opis procedury i kategorii badawczych 6.3. Wyniki badań własnych 6.3.1. Wiedza o perswazji na przykładzie reklam natywnych Źródła finansowania tygodnika „Newsweek” Pojęcie, cechy, sposób działania reklamy natywnej Typy reklam – preferencje Rozpoznanie reklamowego charakteru tekstu 6.3.2. Opinie o reklamie natywnej Pozytywne opinie/doświadczenia Negatywne opinie/doświadczenia Poczucie bycia oszukanym Typy postaw wobec reklamy natywnej 6.3.3. Sposoby radzenia sobie z reklamą natywną Reaktancja a taktyki radzenia sobie z perswazją Taktyki radzenia sobie z reklamą – kompetencje, deklarowana skuteczność 6.3.4. Podsumowanie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 264750 / czyt. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Końskie - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48110 (1 egz.)
Ostrowiec - czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50447 (1 egz.)
Sandomierz - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44829 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Fenomenalny szept / Katja Maria Engel. W: Charaktery : magazyn psychologiczny. - 2019, nr 8, s. 52-55.
Dokument nadrzędny: Charaktery
Artykuł z czasopisma "Charaktery".
Książka
W koszyku
(Prace Wydziału Nauk Społecznych / Towarzystwo Naukowe Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II ; 118.)
Symbol UKD: 316.6:7.097:159.9
Tyt. okł. i grzb.: Obrona przed wpływem telewizji.
Bibliogr. s. 193-210.
Streszcz. ang.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Ostrowiec - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50258 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 242940/czyt.61 (1 egz.)
Sandomierz - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43784 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 254799/czyt.15 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sztuka uwodzenia / Robert Greene ; przełożył Paweł Luboński. - Wydanie III. - Warszawa : Wydawnictwo Czarna Owca, copyright 2021. - 215, [1] strona ; 22 cm.
Tytuł oryginału: The Concise Art of Seduction. Na okładce podtytuł: praktyczny przewodnik po tajemnicach manipulacji.
Bibliografia na stronach 214-[216].
Istnieje dziewięć typów uwodzicieli. Jakim typem jesteś ty: SYRENĄ, ROZPUSTNIKIEM, IDEALNYM KOCHANKIEM, DANDYSEM, DUŻYM DZIECKIEM, KOKIETKĄ, CZARODZIEJEM, CHARYZMATYKIEM, czy GWIAZDĄ? W tej bestsellerowej książce Robert Greene prezentuje zasady i metody sztuki uwodzenia. Poznasz strategię i manewry, które pomogą ci roztaczać czar i dodadzą twojej sztuce uwodzenia finezji. Opanowana do perfekcji sztuka uwodzenia staje się niebezpośrednią, subtelną formą władzy, a zarazem potężną bronią, która – jak pokazuje historia – często prowadziła do upadku imperiów, wygrywania wyborów, czy zniewolenia wielkich umysłów. [opis wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 264191 / 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr.
I. Wzory perswazji. Siła perswazji. Myślenie ukierunkowane na cel. Prawa perswazji. Techniki perswazji. Potęga komunikacji niewerbalnej. Informacja - jak ją uzyskać, jak wykorzystać. Style komunikowania się - "kodowanie" wiadomości. Siła wewnętrzna - jak stać się panem samego siebie i zdobyć władzę nad innymi. Szybkie nawiązywanie kontaktu. Doskonałe prezentacje przygotowane bez wysiłku. Zamykanie transakcji. Każdy wygrywa. II. Techniki perswazji dla zaawansowanych. Struktura perswazji. Mistrz Perswazji. Etyka. Pranie mózgu.
Książka
W koszyku
Temat
Symbol UKD: 316.6:304.44](083.1)
Tyt. oryg.: "The science of influence : how to get anyone to say "yes" in 8 minutes or less!" 2005.
Bibliogr. s. 239-244. Indeks.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Busko zdrój - czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. S/1655 (1 egz.)
Sandomierz - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45478 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nauka perswazji czyli Jak w 8 minut postawić na swoim / Kevin Hogan ; przekł. Joanna Grabiak-Pasiok. - Wyd. 2. (poszerz., uzup. i uaktualnione). - Poznań : Dom Wydawniczy Rebis, 2011. - 331, [1] s. ; 24 cm.
Temat
Symbol UKD: 316.64 304.44
Tyt. oryg.: "The science of influence : how to get anyone to say "yes" in 8 minutes or less!" 2005.
Bibliogr. s. 323-328. Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Sandomierz - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47129 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej