Specjaliści ds. reklamy
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(5)
Forma i typ
Książki
(5)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(5)
tylko na miejscu
(4)
wypożyczone
(1)
Placówka
Kielce - Wypożyczalnia
(1)
Kielce - Czytelnia
(3)
Jędrzejów - wypożyczalnia
(1)
Końskie - wypożyczalnia
(1)
Opatów - wypożyczalnia
(1)
Pińczów - czytelnia
(1)
Staszów - wypożyczalnia
(1)
Włoszczowa - wypożyczalnia
(1)
Autor
Cialdini Robert B. (1945- )
(1)
Czarnecka Wiktoria
(1)
Domański Tomasz (1953- )
(1)
Fletcher Winston (1937-2012)
(1)
Kutnyj Przemysław
(1)
Namysłowska Monika
(1)
Wojciszke Bogdan (1952- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Odbiorca
Dorośli
(2010)
Szkoły wyższe
(1905)
Dzieci
(1850)
Szkoły podstawowe
(1673)
Szkoły średnie
(1265)
Specjaliści ds. reklamy
(-)
Młodzież
(1121)
6-8 lat
(958)
Nauczyciele
(922)
9-13 lat
(885)
Rodzice
(551)
Licea
(491)
0-5 lat
(403)
Psycholodzy
(387)
Studenci
(376)
Szkoły zawodowe
(347)
14-17 lat
(318)
Pedagodzy
(307)
Klasa 1.
(270)
Technikum
(261)
Klasa 2.
(251)
Klasa 3.
(239)
Przedszkola
(239)
Klasa 5.
(218)
Klasa 4.
(212)
Historycy
(196)
Psychoterapeuci
(193)
Klasa 7.
(185)
Klasa 6.
(178)
Nauczyciele przedszkoli
(175)
Klasa 8.
(173)
Nauczanie początkowe
(162)
Lekarze
(161)
Szkoły ponadgimnazjalne
(158)
Nauczyciele języka angielskiego
(148)
Bibliotekarze
(139)
Poziom podstawowy
(129)
Logopedzi
(126)
Nauczyciele nauczania początkowego
(125)
Literaturoznawcy
(121)
Nauczyciele języka niemieckiego
(120)
Dyrektorzy szkół
(112)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(105)
Terapeuci zajęciowi
(103)
Prawnicy
(102)
Gimnazja
(91)
Szkoły ponadpodstawowe
(91)
Technika
(87)
Terapeuci
(79)
Coachowie
(73)
Menedżerowie
(69)
Pedagodzy szkolni
(69)
Wychowawcy klas
(69)
Psycholodzy szkolni
(67)
Pedagodzy specjalni
(58)
Nauczyciele historii
(56)
Szkoły specjalne
(53)
Uczniowie
(53)
Nauczyciele języka polskiego
(49)
Biblioterapeuci
(48)
Nauczyciele języka rosyjskiego
(47)
Nauczyciele bibliotekarze
(46)
Fizjoterapeuci
(45)
Klasa 10
(45)
Nauczyciele muzyki
(39)
Filozofowie
(38)
A2 (poziom biegłości językowej)
(37)
Nauczyciele akademiccy
(37)
18+
(36)
B1 (poziom biegłości językowej)
(35)
Poziom średniozaawansowany
(35)
Klasa 9.
(34)
Klasa 11
(33)
Nauczyciele języka francuskiego
(33)
Nauczyciele wychowania fizycznego
(33)
Poziom rozszerzony
(33)
Pracownicy socjalni
(33)
Psychiatrzy
(33)
Biolodzy
(29)
Przedsiębiorcy
(29)
A1 (poziom biegłości językowej)
(28)
B2 (poziom biegłości językowej)
(27)
Kulturoznawcy
(27)
Pracownicy naukowo-dydaktyczni
(27)
Nauczyciele angielskiego
(26)
Politolodzy
(26)
Językoznawcy
(25)
Pediatrzy
(25)
Pracownicy naukowi
(25)
Socjolodzy
(25)
Ekonomiści
(24)
Nauczyciele biologii
(24)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(22)
Dyrektorzy przedszkoli
(21)
Nauczyciele edukacji regionalnej
(21)
Nauczyciele szkół podstawowych
(21)
Neurolodzy
(21)
Pracownicy samorządowi
(21)
Uczniowie szkół średnich
(21)
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
(20)
Nauczyciele języków
(20)
Temat
Komunikacja marketingowa
(2)
Kreowanie wizerunku
(2)
Socjotechnika
(2)
Agencje reklamowe
(1)
Autoprezentacja
(1)
Coaching
(1)
Duma narodowa
(1)
E-wizerunek
(1)
Edukacja historyczna
(1)
Fieldorf, August Emil (1895-1953)
(1)
Historia
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikowanie się
(1)
Kościuszko, Tadeusz (1746-1817)
(1)
Lewandowska, Janina (1908-1940)
(1)
Manipulacja (psychologia)
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Marka własna
(1)
Marketing
(1)
Marketing narodowy
(1)
Miejsca pamięci
(1)
Nieuczciwa konkurencja
(1)
Ochrona danych osobowych
(1)
Odbiór społeczny
(1)
Odzyskanie niepodległości przez Polskę (1918)
(1)
Patriotyzm
(1)
Perswazja
(1)
Pilecki, Witold (1901-1948)
(1)
Piłsudski, Józef (1867-1935)
(1)
Powstanie warszawskie (1944)
(1)
Powstańcy polscy
(1)
Prawo nowych technologii
(1)
Prawo reklamy
(1)
Prawo własności intelektualnej
(1)
Prezentacje i wystąpienia
(1)
Prezentacje multimedialne
(1)
Publiczność
(1)
Radzenie sobie ze stresem
(1)
Reklama
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Retoryka
(1)
Rozwój osobisty
(1)
Samopoznanie
(1)
Skłodowska-Curie, Maria (1867-1934)
(1)
Spotkania i imprezy biznesowe
(1)
Storytelling
(1)
Tożsamość narodowa
(1)
Trema
(1)
Wizerunek sceniczny
(1)
Wnioskowanie diagnostyczne (technika)
(1)
Wpływ społeczny
(1)
Zachowania konsumentów
(1)
Zbrodnia katyńska (1940)
(1)
Żołnierze wyklęci
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Opracowanie
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Podręcznik
(1)
Poradnik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(3)
Psychologia
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Historia
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
5 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 244292 (1 egz.)
Jędrzejów - wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 41332 (1 egz.)
Końskie - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46381 (1 egz.)
Opatów - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 25743 (1 egz.)
Pińczów - czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 26156 (1 egz.)
Włoszczowa - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 29037 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing historyczny : czy umiemy mądrze korzystać z historii? / Wiktoria Czarnecka. - Wydanie I. - Warszawa : CeDeWu, 2023. - 167 stron : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 161-163.
Wiesz czego nie nauczyli Cię w szkole na historii? Że możesz wykorzystać ją na wiele sposobów: do promowania swojego biznesu, wydarzenia, dla podmiotów kultury i samorządów albo wpłynąć na postawy odbiorców. Ale jak się za to zabrać? Skąd wiesz czy nie zrobisz tego źle? Czy nie zostaniesz zhejtowany i odsądzony od czci i wiary? Czy w ogóle wolno Ci tak robić? No ba! Wystarczy wykorzystywać historię do działań marketingowych, bo wtedy promujesz podwójnie - markę i historię. Przygotowałam dla Ciebie mały przewodnik błędów, wtop, nudy itp., a także powodów, dlaczego nie wyszło. Pokaże Ci z jakich narzędzi w marketingu historycznym skorzystać, aby tego uniknąć. Ta książka jest dla przedstawicieli marek komercyjnych, które chciałyby wykorzystać historię do budowania swojej tożsamości i wizerunku, a także dla podmiotów kultury i samorządów. Dzięki niej zbudujesz relację z odbiorcą, zainteresujesz go swoją ofertą. Ta książka jest dla wszystkich, którzy mogą zadbać o marketing historyczny w Polsce. Myślę, że Kościuszko nie musiałby korzystać z tej książki. Jak budował społeczność zaangażowaną? On był w tym mistrzem. Sięgnij po tę książkę i sprawdź!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 264635 / czyt. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Krótkie Wprowadzenie ; 15)
Bibliografia na stronie 165-[167].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Staszów - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 28451 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sztuka autoprezentacji i wystąpień publicznych : na żywo i online / Przemysław Kutnyj. - Wydanie I. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2021. - 197 stron : fotografie, ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 193-196.
Czy wystąpienia publiczne mogą być pomocne w dotarciu do prawdy o sobie i swojej autentyczności? Przemysław Kutnyj, autor książki Sztuka autoprezentacji i wystąpień publicznych, udowadnia, że tak, jeśli tylko zadbamy o dobrą komunikację. Dobrą, to znaczy taką, która uwzględnia ideały klasycznej retoryki: prawdę i uczciwość. Autor pokazuje, że przemowy publiczne to rzemiosło, które może opanować każdy.Książka ma charakter kompendium, które kompleksowo, krok po kroku pomoże przygotować wystąpienie publiczne. Przemysław Kutnyj porusza kwestie językowe, stylistyczne, jak również te dotyczące stresu na poziomie profesjonalnego treningu mentalnego. Omawia także zagadnienia związane z mową ciała i emisją głosu. Ze wskazówek zawartych w poszczególnych rozdziałach skorzystają wszyscy ci, którzy na co dzień borykają się z trudnościami w przygotowaniu i wygłoszeniu prezentacji tak, aby była ona naturalna i przystępna.Książka prezentuje rzetelną wiedzę oraz techniki przydatne w rozwijaniu umiejętności mówcy. Zawiera ciekawe studia przypadków, ćwiczenia, wiele inspiracji oraz obszerną część poświęconą storytellingowi.Publikacja jest przeznaczona dla wszystkich, którzy chcieliby przemawiać publicznie, również w formie webinarów czy w innych formach prezentacji w internecie. To tytuł dla tych, którzy pragną udoskonalić swój warsztat mówcy o konkretne narzędzia i szukają sposobu, by jasno wyrażać myśli i skuteczniej osiągać cele zawodowe oraz prywatne z poszanowaniem innych ludzi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 264706 / czyt. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reklama : aspekty prawne, nowe wyzwania / redakcja naukowa Monika Namysłowska. - Stan prawny na 1 września 2022 r. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2022. - 880 stron : fotografie, ilustracja ; 25 cm.
Bibliografia, wykaz aktów prawnych na stronach 829-864.
W książce omówiono istotne w praktyce i dyskusyjne w nauce kluczowe zagadnienia dotyczące prawa reklamy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 264773 /czyt.34 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej