Specjaliści ds. marketingu
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(12)
Forma i typ
Książki
(12)
Publikacje fachowe
(10)
Publikacje naukowe
(7)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(9)
tylko na miejscu
(5)
wypożyczone
(2)
nieokreślona
(1)
Placówka
Kielce - Wypożyczalnia
(4)
Kielce - Czytelnia
(2)
Jędrzejów - wypożyczalnia
(1)
Kazimierza Wielka - wypożyczalnia
(1)
Końskie - wypożyczalnia
(1)
Opatów - wypożyczalnia
(1)
Pińczów - czytelnia
(1)
Sandomierz - wypożyczalnia
(1)
Starachowice - wypożyczalnia
(1)
Starachowice - czytelnia
(1)
Staszów - czytelnia
(1)
Włoszczowa - wypożyczalnia
(2)
Autor
Cialdini Robert B. (1945- )
(1)
Czarnecka Wiktoria
(1)
Daniłoś Magdalena Wideo marketing na YouTube
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Gawlik Katarzyna ; Borowiec Bartosz Projektowanie interfesów
(1)
Gruszecki Paweł Wybrane aspekty prawne e-marketingu
(1)
Keller Kevin Lane (1956- )
(1)
Kot Michał Badania marketingowe online
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Krzemień Grzegorz ; Mazurek Grzegorz ; Ulman Marta Usługi interaktywne
(1)
Krzemień Grzegorz ; Mazurek Grzegorz ; Zach Konrad Serwisy WWW : oś komunikacji online
(1)
Królewski Jarosław
(1)
Lisowski Szymon Social media marketing
(1)
Mazurek Grzegorz
(1)
Mazurek Grzegorz (marketing) Strategia i planowanie e-marketingowe
(1)
Mazurek Grzegorz Przyszłość e-marketingu
(1)
Miotk Anna Mierzalność działań online
(1)
Mruk Henryk (1948- )
(1)
Oruba Norbert
(1)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(1)
Plata-Alf Dagmara ; Mazurek Grzegorz ; Miegoń Arkadiusz Reklama internetowa
(1)
Plata-Alf Dagmara Marketing Automation
(1)
Sala Paweł
(1)
Sala Paweł E-mail marketing
(1)
Samson-Banasik Aleksandra
(1)
Sokołowski Jarosław ; Sowiński Łukasz ; Bębenista Roman Google AdWords i analityka webowa
(1)
Sroka Kinga
(1)
Stawarz-García Barbara (ekonomia)
(1)
Szymańska Anna Irena
(1)
Szymański Wojciech Pozycjonowanie stron internetowych (SEO)
(1)
Tkaczyk Jolanta Konsument w internecie
(1)
Tobiasz Magdalena ; Szymański Wojciech Content marketing
(1)
Tracy Brian (1944- )
(1)
Winciorek Aleksander Internet PR i influencer marketing
(1)
Wojciszke Bogdan (1952- )
(1)
Woźniak Tomasz Technologie mobilne w marketingu
(1)
Zach Konrad Personel branding
(1)
Zawiślak Marek
(1)
Środa Jacek
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(8)
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(11)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(12)
Język
polski
(12)
Odbiorca
Dorośli
(2010)
Szkoły wyższe
(1905)
Dzieci
(1850)
Szkoły podstawowe
(1673)
Szkoły średnie
(1265)
Specjaliści ds. marketingu
(-)
Młodzież
(1121)
6-8 lat
(958)
Nauczyciele
(922)
9-13 lat
(885)
Rodzice
(552)
Licea
(491)
0-5 lat
(403)
Psycholodzy
(387)
Studenci
(376)
Szkoły zawodowe
(347)
14-17 lat
(318)
Pedagodzy
(307)
Klasa 1.
(270)
Technikum
(261)
Klasa 2.
(251)
Klasa 3.
(239)
Przedszkola
(239)
Klasa 5.
(218)
Klasa 4.
(212)
Historycy
(196)
Psychoterapeuci
(193)
Klasa 7.
(185)
Klasa 6.
(178)
Nauczyciele przedszkoli
(175)
Klasa 8.
(173)
Nauczanie początkowe
(162)
Lekarze
(161)
Szkoły ponadgimnazjalne
(158)
Nauczyciele języka angielskiego
(148)
Bibliotekarze
(139)
Poziom podstawowy
(129)
Logopedzi
(126)
Nauczyciele nauczania początkowego
(125)
Literaturoznawcy
(121)
Nauczyciele języka niemieckiego
(120)
Dyrektorzy szkół
(112)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(105)
Terapeuci zajęciowi
(103)
Prawnicy
(102)
Gimnazja
(91)
Szkoły ponadpodstawowe
(91)
Technika
(87)
Terapeuci
(79)
Coachowie
(73)
Menedżerowie
(69)
Pedagodzy szkolni
(69)
Wychowawcy klas
(69)
Psycholodzy szkolni
(67)
Pedagodzy specjalni
(58)
Nauczyciele historii
(56)
Szkoły specjalne
(53)
Uczniowie
(53)
Nauczyciele języka polskiego
(49)
Biblioterapeuci
(48)
Nauczyciele języka rosyjskiego
(47)
Nauczyciele bibliotekarze
(46)
Fizjoterapeuci
(45)
Klasa 10
(45)
Nauczyciele muzyki
(39)
Filozofowie
(38)
A2 (poziom biegłości językowej)
(37)
Nauczyciele akademiccy
(37)
18+
(36)
B1 (poziom biegłości językowej)
(35)
Poziom średniozaawansowany
(35)
Klasa 9.
(34)
Klasa 11
(33)
Nauczyciele języka francuskiego
(33)
Nauczyciele wychowania fizycznego
(33)
Poziom rozszerzony
(33)
Pracownicy socjalni
(33)
Psychiatrzy
(33)
Biolodzy
(29)
Przedsiębiorcy
(29)
A1 (poziom biegłości językowej)
(28)
B2 (poziom biegłości językowej)
(27)
Kulturoznawcy
(27)
Pracownicy naukowo-dydaktyczni
(27)
Nauczyciele angielskiego
(26)
Politolodzy
(26)
Językoznawcy
(25)
Pediatrzy
(25)
Pracownicy naukowi
(25)
Socjolodzy
(25)
Ekonomiści
(24)
Nauczyciele biologii
(24)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(22)
Dyrektorzy przedszkoli
(21)
Nauczyciele edukacji regionalnej
(21)
Nauczyciele szkół podstawowych
(21)
Neurolodzy
(21)
Pracownicy samorządowi
(21)
Uczniowie szkół średnich
(21)
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
(20)
Nauczyciele języków
(20)
Temat
Media społecznościowe
(5)
Marketing
(3)
Badania marketingowe
(2)
Content marketing
(2)
Copywriting
(2)
E-konsumenci
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Marketing cyfrowy
(2)
Marketing elektroniczny
(2)
Zachowania konsumentów
(2)
Analiza danych
(1)
Business Intelligence
(1)
Chatbot
(1)
Copywriting internetowy
(1)
Decyzje
(1)
Duma narodowa
(1)
E-mail marketing
(1)
Edukacja historyczna
(1)
Fieldorf, August Emil (1895-1953)
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Historia
(1)
Internet
(1)
Kompetencje zawodowe
(1)
Komunikacja wizualna
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Kościuszko, Tadeusz (1746-1817)
(1)
Kreowanie wizerunku
(1)
Lewandowska, Janina (1908-1940)
(1)
Manipulacja (psychologia)
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Marka osobista
(1)
Marka własna
(1)
Marketing mobilny
(1)
Marketing narodowy
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Miejsca pamięci
(1)
Obsługa klienta
(1)
Odzyskanie niepodległości przez Polskę (1918)
(1)
Omnichannel
(1)
Patriotyzm
(1)
Perswazja
(1)
Pilecki, Witold (1901-1948)
(1)
Piłsudski, Józef (1867-1935)
(1)
Pokolenie X
(1)
Pokolenie Y
(1)
Powstanie warszawskie (1944)
(1)
Powstańcy polscy
(1)
Pozycjonowanie stron internetowych
(1)
Promocja handlowa
(1)
Promocja sprzedaży
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Psychologia biznesu
(1)
Psychologia ekonomiczna
(1)
Reklama
(1)
Reklama internetowa
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Rzeczywistość rozszerzona
(1)
Skłodowska-Curie, Maria (1867-1934)
(1)
Socjotechnika
(1)
Start-up
(1)
Storytelling
(1)
Strony WWW
(1)
Technologie mobilne
(1)
Tożsamość narodowa
(1)
Usługi elektroniczne
(1)
Web 2.0
(1)
Wnioskowanie diagnostyczne (technika)
(1)
Wpływ społeczny
(1)
Zakupy
(1)
Zbrodnia katyńska (1940)
(1)
Żołnierze wyklęci
(1)
Temat: czas
2001-
(4)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Poradnik
(4)
Praca zbiorowa
(3)
Materiały pomocnicze
(2)
Monografia
(2)
Podręcznik
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Opracowanie
(1)
Raport z badań
(1)
Synteza
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(11)
Media i komunikacja społeczna
(6)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Historia
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Psychologia
(1)
12 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 244292 (1 egz.)
Jędrzejów - wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 41332 (1 egz.)
Końskie - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46381 (1 egz.)
Opatów - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 25743 (1 egz.)
Pińczów - czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 26156 (1 egz.)
Włoszczowa - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 29037 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing historyczny : czy umiemy mądrze korzystać z historii? / Wiktoria Czarnecka. - Wydanie I. - Warszawa : CeDeWu, 2023. - 167 stron : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 161-163.
Wiesz czego nie nauczyli Cię w szkole na historii? Że możesz wykorzystać ją na wiele sposobów: do promowania swojego biznesu, wydarzenia, dla podmiotów kultury i samorządów albo wpłynąć na postawy odbiorców. Ale jak się za to zabrać? Skąd wiesz czy nie zrobisz tego źle? Czy nie zostaniesz zhejtowany i odsądzony od czci i wiary? Czy w ogóle wolno Ci tak robić? No ba! Wystarczy wykorzystywać historię do działań marketingowych, bo wtedy promujesz podwójnie - markę i historię. Przygotowałam dla Ciebie mały przewodnik błędów, wtop, nudy itp., a także powodów, dlaczego nie wyszło. Pokaże Ci z jakich narzędzi w marketingu historycznym skorzystać, aby tego uniknąć. Ta książka jest dla przedstawicieli marek komercyjnych, które chciałyby wykorzystać historię do budowania swojej tożsamości i wizerunku, a także dla podmiotów kultury i samorządów. Dzięki niej zbudujesz relację z odbiorcą, zainteresujesz go swoją ofertą. Ta książka jest dla wszystkich, którzy mogą zadbać o marketing historyczny w Polsce. Myślę, że Kościuszko nie musiałby korzystać z tej książki. Jak budował społeczność zaangażowaną? On był w tym mistrzem. Sięgnij po tę książkę i sprawdź!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 264635 / czyt. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 177-184.
Książka Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych ma szczególną wartość w związku z przeobrażeniami rynkowymi w Polsce, a zwłaszcza rozwojem Internetu i technologii informacyjnych. Kluczową rolę w tych przeobrażeniach odgrywa e-konsument. Wiedza o jego zachowaniach staje się głównym czynnikiem decydującym o sukcesie rynkowym firm. Autorka pracy prezentuje w niej bardzo wiele cennych informacji o zachowaniach e-konsumentów i ich procesie decyzyjnym. Informacje te pochodzą z bezpośrednich badań autorki i można je uznać za pionierskie. Dotyczyły one e-konsumentów w ujęciu ogólnym oraz z podziałem na e-konsumentów z tzw. pokolenia X i Y. Rozważania zawarte w książce są udaną próbą połączenia ekonomii, marketingu, socjologii i informatyki. Wyznaczają także dalsze kierunki badań. Polecam lekturę książki środowisku akademickiemu i praktykom gospodarczym. [Prof. zw. dr hab. Aniela Styś, fragment recenzji].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 264678 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing / Philip Kotler (Northwestern University), Kevin Lane Keller (Dartmouth College) ; wydanie pod redakcją prof. dr hab. Bogny Pilarczyk (Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu) oraz prof. dr. hab. Henryka Mruka (Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu) ; przekład Marek Zawiślak i Jacek Środa. - Wydanie na podstawie "Marketing Management 14th Edition" (dodruk). - Poznań : Rebis, 2022. - XXV, [1], 708, D1-D14, [2], P1-P55, [1], S1-S11, [1], F1-F2, [2], I1-I25, [1] strona : fotografie, ilustracje, wykresy ; 28 cm.
Na stronie tytułowej: Na podstawie najnowszego czternastego wydania oryginału. Na stronie tytułowej i grzbiecie także nazwa wydawcy oryginału: Pearson. W książce także ISBN oryginału.
Indeksy.
Philip Kotler to fenomen, człowiek instytucja i naukowiec, którego wpływ na rozwój i popularyzację marketingu trudno przecenić. Jest profesorem marketingu międzynarodowego w Kellogg School of Management, laureatem licznych nagród. Opublikował ponad sto artykułów i wiele książek, znanych również w Polsce. Z jego wiedzy i doświadczenia korzystały m.in. takie firmy, jak IBM, Ford, GE, Michelin, AT&T i Bank of America. Kevin Lane Keller jest obecnie uznawany za jednego z czołowych badaczy akademickich w dziedzinie marketingu. Jest profesorem marketingu w Tuck School of Business, autorem ponad dziewięćdziesięciu prac naukowych. Doradzał tak znanym firmom, jak m.in. American Express, Levi Strauss, Procter & Gamble i Disney. Marketing, fundamentalne dzieło Kotlera, którego najnowsze wydanie współtworzył Keller, od ponad czterdziestu lat jest biblią menedżerów, nieustannie wzbudzającą emocje. Podstawą tego wydania jest najnowsza, zmieniona i uzupełniona czternasta edycja amerykańska z 2011 roku. Głównym celem zmian było stworzenie jak najbardziej wszechstronnego i aktualnego podręcznika, uwzględniającego zmiany w otoczeniu marketingowym firm oraz wyzwania związane z kryzysem gospodarczym. Tak więc traktuje on o zagadnieniach składających się na nowoczesne, przystosowane do realiów XXI wieku zarządzanie marketingowe, obejmujących: budowanie strategii i planów marketingowych, docieranie do trafnych ustaleń badawczych i skuteczne mierzenie efektów działań; utrzymywanie kontaktów z klientami; budowanie silnych marek; kształtowanie ofert rynkowych; dostarczanie i komunikowanie wartości oraz tworzenie podstaw długofalowego wzrostu. Umiejętne łączenie teorii z praktyką oraz mnóstwo najbardziej aktualnych przykładów z życia to dodatkowe atuty tego wydania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Sandomierz - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52524 (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-marketing : współczesne trendy : pakiet startowy / redakcja merytoryczna Jarosław Królewski, Paweł Sala. - Wydanie 2 - 4 dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2021. - 543, [6] stron : ilustracje (głównie kolorowe) ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 539-543.
Książka E-MARKETING to pozycja, która przybliża Czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Nowe wydanie pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w Internecie, zrozumieć, że nowoczesny marketer to osoba kochająca i żyjąca w symbiozie z nowoczesnymi technologiami, to inspirator nowych pomysłów, kreator nietuzinkowych rozwiązań oraz przede wszystkim specjalista potrafiący wybrać skuteczną metodę realizacji skutecznych form promocji i reklamy, w czasach kryzysu jest remedium dla firm, których nie stać na drogie formaty marketingowe, często stosowane w sposób nieprzemyslany. Ksiązka pozwala poznać obecnych i przyszłych klientów, dla których Internet jest miejscem, gdzie chcą, lubią i zamierzają funkcjonować w przyszłości. [z okładki]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Włoszczowa - wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 31851 (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-Marketing : planowanie, narzędzia, praktyka / redakcja Grzegorz Mazurek. - Warszawa : Wydawnictwo Poltext, 2018. - 482 strony : ilustracje, fotografie ; 25 cm.
Bibliografia, netografia przy pracach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Starachowice - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42061 (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-marketing : planowanie, narzędzia, praktyka / redakcja Grzegorz Mazurek. - Warszawa : Poltext, 2022. - 482, [5] stron : fotografie, ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Symbol UKD: 339.138:077 004.738.5 (075.8)
Bibliografie, netografie przy pracach.
Marketing internetowy, który można najkrócej zdefiniować jako wykorzystanie internetu do realizacji celów marketingowych, to dziedzina rozwijająca się w ogromnym tempie już od blisko 20 lat. W obecnych czasach nikogo nie trzeba przekonywać, że e-marketing to ważny element działania każdej firmy, a kompetencje związane z marketingowym wykorzystaniem internetu stają się podstawą pracy marketerów, specjalistów od sprzedaży czy PR. W książce zostały omówione zagadnienia takie jak: strategia e-marketingowa, usługi interaktywne, badania marketingowe online, zachowanie konsumenta online, aspekty prawne e-marketingu, marketing mobilny, serwisy www, pozycjonowanie w wyszukiwarkach, projektowanie interfejsów, reklama AdWords, Analytics, e-mail marketing, marketing automation, social media marketing, personal branding, internet PR i influencer marketing oraz content marketing.  Ze względu na zakres tematyczny oraz praktyczny sposób prezentowania poszczególnych zagadnień publikacja jest świetnym wsparciem dla każdego, kto profesjonalnie zajmuje się e-marketingiem lub stawia w cyfrowym świecie pierwsze kroki. Książka składa się z trzech bloków tematycznych: strategicznego i operacyjnego zarządzania działalnością marketingową online, pomiaru, analityki i badań wspierających podejmowanie decyzji online, narzędzi i technik komunikacji marketingowej online. Każdy rozdział zawiera wyjaśnienia podstawowych pojęć oraz praktyczny opis danego zagadnienia – w taki sposób, aby miał on stricte wdrożeniowy charakter. Dodatkowo w każdym rozdziale znajdują się ćwiczenia oraz studia przypadków z polskiego rynku. Autorzy książki to nie tylko świetni eksperci branżowi, ale również uznani dydaktycy, wykorzystujący doświadczenie z firm i instytucji, które reprezentują (m.in.: Deloitte Digital, GoldenSubmarine, VML Poland, T-Mobile, Socjomania, Future Mind, Akademia Leona Koźmińskiego, IQS Poland, Ideo, Freshmail). Zdecydowana większość z nich od wielu lat z sukcesem prowadzi kursy, szkolenia oraz zajęcia na studiach podyplomowych. Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 264593 /czyt.33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Copywriting : trafiaj słowem w umysły odbiorców / Norbert Oruba. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 210, [1] strona ; 21 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 201-[211].
Autor tej książki zebrał na jej kartach wszystko, co jego zdaniem musisz wiedzieć, by zacząć pisać przyciągające treści, dzięki którym nakłonisz ich odbiorcę do działania: myślenia o Twojej marce w odpowiedni sposób, nawiązania z nią pożądanej relacji, wreszcie ― zakupu produktu lub usługi. Definiuje, czym jest copywriting, z jakich metod i technik korzysta, a także czym wyróżniają się poszczególne jego rodzaje. Podpowiada, jak sprytnie posługiwać się językiem korzyści i strat. Wskazuje najważniejsze cechy dobrego tekstu copywritingowego. Dzieli się wiedzą na temat tego, jak za pomocą słów nawiązać odpowiedni kontakt z odbiorcą przekazu. Omawia wytyczne dla tekstów tworzonych na strony internetowe i na karty produktów. Sporo uwagi poświęca też najważniejszemu dziś kanałowi komunikacji z klientem, czyli social mediom.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 264568 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 197-[198].
Biznes nie istnieje bez twardych danych, założeń, KPI i ich realizacji. Także ta jego część, która jest związana z promocją. Szczególnie online. Dziś nie można być marketerem z prawdziwego zdarzenia i nie znać chociażby narzędzi oferowanych przez Google ― Analytics, Tag Manager, Search Console i Trends. Te nazwy kojarzą Ci się z czymś niezrozumiałym albo budzą obawy? Nie martw się i sięgnij po tę książkę! Dowiesz się z niej, jak efektywnie korzystać z internetowych rozwiązań analitycznych. Ten poradnik stanowi świetne wprowadzenie do marketingu i analityki biznesowej online dla osób, które dopiero zapoznają się z tym tematem. To nie tylko przegląd narzędzi współczesnego analityka. Autorka opisuje również kompetencje, które będą potrzebne osobom z branży w najbliższej przyszłości, wskazuje miejsca, gdzie już można je zdobywać, wreszcie podpowiada, jakie umiejętności trzeba mieć, by otrzymać wymarzoną pracę w firmach zajmujących się danymi cyfrowymi. {nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Starachowice - czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 42838 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Content marketing i social media : jak przyciągnąć klientów / Barbara Stawarz-García. - Wydanie II - 7 dodruk - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN2022. - 180 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(E-marketing)
Bibliografia, netografia na stronach 177-178.
Nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia – krok po kroku – jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społeczność wokół marki w social media. To pierwsza publikacja omawiająca światowe standardy, w sposób umożliwiający zaadaptowanie ich na polskim rynku. Drugie wydanie zostało poszerzone m.in. o szczegółowe omówienie komunikacji w social media, proces dojrzewania leadów i automatyzacji działań content marketingowych. W książce znalazły się również porady dotyczące tworzenia treści pod smartfony oraz femvertising, czyli komunikację skierowaną do kobiet. "Content marketing i social media" stanowi poradnik dla marketingowców, osób zajmujących się PR-em oraz komunikacją i budową marki, social media managerów, blogerów, dziennikarzy oraz właścicieli firm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Staszów - czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 29171 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 910)
ISSN 0239-6025 odnosi się do pierwotnego tytułu serii: Prace Monograficzne Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Krakowie.
Bibliografia, netografia na stronach 168-189.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 263706 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Sukcesu Briana Tracy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kazimierza Wielka - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33415 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej