Jarosz Agnieszka
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(6)
Forma i typ
Książki
(6)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(9)
tylko na miejscu
(3)
wypożyczone
(3)
nieokreślona
(1)
Placówka
Kielce - Wypożyczalnia
(2)
Kielce - Czytelnia
(1)
Kazimierza Wielka - wypożyczalnia
(4)
Końskie - wypożyczalnia
(1)
Opatów - wypożyczalnia
(1)
Ostrowiec - wypożyczalnia
(1)
Pińczów - czytelnia
(1)
Sandomierz - wypożyczalnia
(1)
Starachowice - czytelnia
(1)
Staszów - wypożyczalnia
(2)
Włoszczowa - wypożyczalnia
(1)
Autor
Boszczyk Marta
(722)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(556)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(488)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(484)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(441)
Jarosz Agnieszka
(-)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(440)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(430)
Lewicka Ewa
(417)
Puszczewicz Barbara
(398)
Prus Bolesław (1847-1912)
(375)
Kosiń Janina
(373)
Lewandowska Bożena
(370)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(346)
Goetz Magdalena
(344)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(334)
Shakespeare William (1564-1616)
(288)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(262)
Lenin Vladimir Il'ič (1870-1924)
(257)
Knajder-Sowa Anna
(253)
Cyrański Czesław
(247)
Pigoń Stanisław (1885-1968)
(240)
Dąbrowska Maria (1889-1965)
(221)
Faliszewska Jolanta
(218)
Łoskot Małgorzata
(209)
Trojan Elżbieta
(208)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(199)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(194)
Tuwim Julian (1894-1953)
(190)
Jakubowski Jan Zygmunt (1909-1975)
(184)
Szancer Jan Marcin (1902-1973)
(184)
Tarapata Ewa
(180)
Pronobis Małgorzata
(166)
Rozwadowski Stanisław (1923-1996)
(166)
Markiewicz Henryk (1922- )
(162)
Wyspiański Stanisław (1869-1907)
(161)
Uniechowski Antoni (1903-1976)
(159)
Parandowski Jan (1895-1978)
(157)
Reymont Władysław Stanisław (1867-1925)
(157)
Jodełka-Burzecki Tomasz (1919-1989)
(156)
Broniewski Władysław (1897-1962)
(154)
Praca zbiorowa
(153)
Staff Leopold (1878-1957)
(152)
Tolstoj Lev Nikolaevič (1828-1910)
(152)
Conrad Joseph (1857-1924)
(142)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(137)
Elsner Danuta
(136)
Kochanowski Jan (1530-1584)
(136)
Rychlicki Zbigniew (1922-1989)
(136)
Engels Friedrich (1820-1895)
(135)
Zieliński Bronisław (1914-1985)
(135)
Łuba Małgorzata
(134)
Stróżyński Klemens
(133)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(132)
Kobyliński Szymon (1927-2002)
(130)
Marx Karl (1818-1883)
(130)
Rechnio-Kołodziej Beata
(128)
Wańkowicz Melchior (1892-1974)
(128)
Włodno Danuta
(127)
Żukrowski Wojciech (1916-2000)
(127)
Bratny Roman (1921- )
(125)
Jastrzębska Lidia
(125)
Tatarkiewicz Władysław (1886-1980)
(124)
Krzeczkowska Eugenia
(123)
Smólska Janina (?-2002)
(123)
Hertz Paweł (1918-2001)
(122)
Jakubowska Alina
(122)
Lewik Włodzimierz (1905-1962)
(120)
Laere Karolina Van
(118)
Malczewski Artur
(118)
Myjak Józef
(118)
Putrament Jerzy (1910-1986)
(115)
Dobraczyński Jan (1910-1994)
(113)
Doroszewski Witold (1899-1976)
(113)
Kieniewicz Stefan (1907-1992)
(112)
Misiorowska Ewa
(112)
Jaworowski Jerzy (1919-1975)
(111)
Szelburg-Zarembina Ewa (1899-1986)
(111)
Szweykowski Zygmunt (1894-1978)
(111)
Włodno-Furman Elżbieta
(111)
Korczak Janusz (1878?-1942)
(110)
Rogoziński Julian (1912-1980)
(110)
Rusiecki Antoni Marian (1892-1956)
(109)
Garstka Tomasz
(108)
Lem Stanisław (1921-2006)
(108)
Krasiński Zygmunt (1812-1859)
(107)
Norwid Cyprian Kamil (1821-1883)
(107)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(106)
Radzicki Józef
(106)
Kierszys Zofia (1921-2000)
(105)
Stawar Andrzej (1900-1961)
(105)
Wyka Kazimierz (1910-1975)
(105)
Krasicki Ignacy (1735-1801)
(104)
Klemensiewicz Zenon (1891-1969)
(103)
Dostoevskij Fedor Mihajlovič (1821-1881)
(102)
Puškin Aleksandr Sergeevič (1799-1837)
(102)
Bunsch Karol (1898-1987)
(101)
Goethe Johann Wolfgang von (1749-1832)
(101)
Śliwerski Bogusław (1954- )
(101)
Gomulicki Juliusz Wiktor (1909-2006)
(100)
Jaworowski Mieczysław
(100)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Temat
Dzieci
(3)
Media społecznościowe
(2)
Mózg
(2)
ADHD
(1)
Autoprezentacja
(1)
Avatary
(1)
Coaching online
(1)
Coachowie
(1)
Cyfrowe doświadczenia
(1)
Cyfrowe narkotyki
(1)
Czytanie na ekranie, a na papierze
(1)
Depresja
(1)
Dzieci ekranu
(1)
E-sportowcy
(1)
E-wizerunek
(1)
E-świat
(1)
Efekt tetrisa
(1)
Gry wideo
(1)
Kompleks edukacyjno-industrialny
(1)
Komunikacja elektroniczna
(1)
Kreowanie wizerunku
(1)
Kryzys psychiczny
(1)
Leczenie uzależnień
(1)
Mass media
(1)
Mielina
(1)
Motywacja wewnętrzna
(1)
Nastolatki
(1)
Netykieta
(1)
Osoba uzalezniona od gier wideo
(1)
Pole elektromagnetyczne
(1)
Poznanie
(1)
Prezentacje i wystąpienia
(1)
Przemoc
(1)
Przemoc pod wpływem gier wideo
(1)
Przemysł technologiczny
(1)
Psychologia mediów
(1)
Radzenie sobie ze stresem
(1)
Rozwój osobisty
(1)
Samobójstwo
(1)
Samokontrola
(1)
Samoleczenie
(1)
Seksualni zboczeńcy
(1)
Spotkania biznesowe online
(1)
Spotkania i imprezy biznesowe
(1)
Starożytność
(1)
Stres szkolny
(1)
Technokratyzm
(1)
Technologie
(1)
Telefony w szkole
(1)
Trans
(1)
Uczucia
(1)
Uzaleznienia medialne
(1)
Uzależnienia medialne
(1)
Uzależnienie
(1)
Uzależnienie dzieci
(1)
Uzależnienie od Internetu
(1)
Uzależnienie od komputera
(1)
Webinaria
(1)
Wiadomości tekstowe
(1)
Wideokonferencje
(1)
Wizerunek medialny
(1)
Wychowanie w rodzinie
(1)
Zaburzenia kliniczne
(1)
Zdrowie psychiczne
(1)
Zespół ekranu elektronicznego
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Opracowanie
(2)
Poradnik
(2)
Publicystyka
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(4)
Socjologia i społeczeństwo
(4)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Medycyna i zdrowie
(2)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Rozwój osobisty
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
6 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Jeśli pocisz się na samą myśl o spotkaniu na Zoomie, a ulgę przynosi Ci dopiero wyłączenie kamery, Mike Acker przychodzi Ci z pomocą! Ten trener do spraw komunikacji i mówca z dwudziestoletnim doświadczeniem napisał książkę dla wszystkich pracowników zmęczonych wideokonferencjami, a także szefów chcących poprawić jakość prowadzonych meetingów i przenieść swoje umiejętności interpersonalne w przestrzeń internetową, w której często ekran monitora stanowi przeszkodę. W niniejszej publikacji zamiast "lać wodę", Autor daje konkretne rady, w jaki sposób pokonać tę barierę, a nawet wykorzystać ją jako swój atut w pracy zdalnej. Niezależnie, czy tego chcemy, świat zmienia się na naszych oczach i musimy się dostosować do zachodzących zmian. Mike Acker bez wątpienia jest idealnym przewodnikiem po nowej rzeczywistości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 264708 / czyt. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: How emotions are made. The secret life of the brain.
Bibliografia na stronach 417-463.
Nowa teoria na temat tego, jak mózg tworzy emocje, która może zrewolucjonizować psychologię, opiekę zdrowotną, egzekwowanie prawa i nasze rozumienie umysłu ludzkiego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kazimierza Wielka - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32516 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dzieci ekranu" autorstwa dr Nicholasa kardarasa, specjalisty ds. uzależnień - to wstrząsająca argumentacja, że technologia ma ogromny wpływ na mózgi dzieci - i to wcale nie pozytywny.
Wciąż rośnie liczba dzieci hipnotycznie wpatrzonych w jarzące się ekrany w restauracjach, na placach zabaw i w domach naszych przyjaciół.
W tej książce, dr Nicholas Kardaras bada ogromny wpływ technologii - zwłaszcza technologii ekranowej, nieodpowiedniej dla młodego wieku, z całą tą jarzącą się wszechobecnością - na mózgi całego pokolenia.
Badania przeprowadzone metodą neuroobrazowania dowodzą, że stymulujące jarzące się ekrany są tak samo dopaminergiczne (aktywujące dopaminę) dla ośrodka przyjemności w mózgu jak seks.
Rosnąca liczba badań klinicznych koreluje technologię ekranu z takimi zaburzeniami jak ADHD, uzależnienia, niepokoje, depresja, wzmożona agresja, a nawet psychoza.
Co jednak szokuje najbardziej, najświeższe badania przeprowadzone metodą neuroobrazowania nie pozostawiają wątpliwości, że nadmierne obcowanie z ekranem może neurologicznie uszkodzić rozwijający się mózg młodej osoby tak samo jak uzależnienie od kokainy.
dr Kardaras zanurza się w socjologiczne, psychologiczne, kulturowe i ekonomiczne czynniki związane z globalną epidemią technologiczną, mając na celu zbadanie wpływu całej naszej wspaniałej, lśniącej nowej technologii na dzieci.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 264899 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kazimierza Wielka - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33653 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [319]-325.
Wszyscy je widzieliśmy: dzieci hipnotycznie wpatrzone w jarzące się ekrany w restauracjach, na placach zabaw i w domach naszych przyjaciół - a ich liczba wciąż rośnie. Oświetlone przez jarzący się blask buzie - dzieci ekranu - mnożą się niczym wirtualna plaga. Lecz za jaką cenę? Czy jest to jedynie nieszkodliwa rozrywka lub chwilowy szał, coś jak cyfrowe hula-hop? Niektórzy twierdzą, że jarzące się ekrany mogą nawet być dobre dla dzieci - stanowiąc rodzaj interaktywnego narzędzia edukacyjnego. Nie wierz im.
W tej książce, dr Nicholas Kardaras bada ogromny wpływ technologii - zwłaszcza technologii ekranowej, nieodpowiedniej dla młodego wieku, z całą tą jarzącą się wszechobecnością - na mózgi całego pokolenia. Badania przeprowadzone metodą neuroobrazowania dowodzą, że stymulujące jarzące się ekrany są tak samo dopaminergiczne (aktywujące dopaminę) dla ośrodka przyjemności w mózgu jak seks. Rosnąca liczba badań klinicznych koreluje technologię ekranu z takimi zaburzeniami jak ADHD, uzależnienia, niepokoje, depresja, wzmożona agresja, a nawet psychoza. Co jednak szokuje najbardziej, najświeższe badania przeprowadzone metodą neuroobrazowania nie pozostawiają wątpliwości, że nadmierne obcowanie z ekranem może neurologicznie uszkodzić rozwijający się mózg młodej osoby tak samo jak uzależnienie od kokainy. Kardaras zanurza się w socjologiczne, psychologiczne, kulturowe i ekonomiczne czynniki związane z globalną epidemią technologiczną, mając na celu zbadanie wpływu całej naszej wspaniałej, lśniącej nowej technologii na dzieci.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 9 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 259224 (1 egz.)
Kazimierza Wielka - wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 32499 (1 egz.)
Końskie - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49464 (1 egz.)
Opatów - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 28259 (1 egz.)
Ostrowiec - wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 52468, 52346 (2 egz.)
Pińczów - czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 30161 (1 egz.)
Sandomierz - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51208 (1 egz.)
Starachowice - czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 42032 (1 egz.)
Staszów - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 28366 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kierunek dojrzałość / William Stixrud Ph.D. i Ned Johnson ; tłumaczenie Agnieszka Jarosz. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : CeDeWu, 2019. - 405 stron : ilustracje, wykres ; 23 cm.
Tytuł oryginału: The self-driven child : the science and sense of giving your kids more control over their lives. Na okładce podtytuł: jak obudzić w dziecku motywację wewnętrzną, jak dać swoim dzieciom więcej kontroli nad ich życiem.
Książka „Kierunek dojrzałość..." oferuje połączenie najnowszych odkryć nauki o mózgu, terapii behawioralnej i studiów przypadku powstałych na podstawie badań tysięcy dzieci i nastolatków, którym Bill i Ned pomogli na przestrzeni lat, by pomóc ci nakierować swoje dziecko na prawdziwą drogę do sukcesu. Jako rodzice możemy towarzyszyć naszym dzieciom tylko do tego momentu. Na pewnym etapie będą one musiały przejąć stery i obrać wytyczony przez siebie kurs. Jednak, nim ta chwila nadejdzie, możemy zrobić bardzo wiele, by przygotować je na to, aby mogły przebyć obraną przez siebie drogę odporne na przeciwności losu i obdarzone wyobraźnią. Na ten problem Bill Stixrud i Ned Johnson zwrócili uwagę wiele lat temu: nawet dzieci osiągające wysokie wyniki zgłaszały się do nich z powodu ostrego stresu i braku motywacji. Wiele z nich uskarżało się na brak kontroli nad własnym życiem. Niektóre wpadały w kłopoty w liceum, inne dostawały się do college'u, po czym załamywały się. Bill jest neuropsychologiem klinicznym, który pracuje z dziećmi zmagającymi się z lękiem i problemami z nauką. Ned jest trenerem motywacyjnym zajmującym się elitarnym tutoringiem. Razem odkryli, że najlepszym antidotum na stres jest podarowanie dzieciom większego poczucia kontroli nad własnym życiem. To jednak nie oznacza zupełnego wyzbycia się władzy rodzicielskiej. Autorzy tej przełomowej książki zdradzają, w jaki sposób możemy czynnie pomóc swoim dzieciom wyrzeźbić mózg, który będzie odporny i gotowy na nowe wyzwania. „Wielu rodziców nie ufa swoim dzieciom i uporczywie stara się sprawować kontrolę nad ich życiem, poczynając od zadań domowych, a kończąc na przyjaźniach. Stixrud i Johnson mają dla nich prosty przekaz: DOŚĆ."
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Kazimierza Wielka - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33157 (1 egz.)
Staszów - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 29466 (1 egz.)
Włoszczowa - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32332 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej