Relacje biznesowe
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(9)
Forma i typ
Książki
(7)
Poradniki i przewodniki
(6)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Artykuły
(1)
Dostępność
dostępne
(8)
tylko na miejscu
(1)
wypożyczone
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Kielce - Wypożyczalnia
(4)
Busko zdrój - czytelnia
(1)
Kazimierza Wielka - wypożyczalnia
(1)
Końskie - czytelnia
(1)
Końskie - Multimedialny
(1)
Sandomierz - wypożyczalnia
(1)
Włoszczowa - wypożyczalnia
(2)
Autor
Dawid-Sawicka Monika
(1)
Gitomer Jeffrey
(1)
Jeżewski Władysław
(1)
Kloc-Konkołowicz Jakub
(1)
Kowalska Magdalena
(1)
Lederman Michelle Tillis (1971- )
(1)
Radłowski Grzegorz (organizacja i zarządzanie)
(1)
Robinson David
(1)
Serkowska Wiesława
(1)
Siemianowski Roch (1950- )
(1)
Stelmach Elżbieta
(1)
Trawińska Katarzyna
(1)
Wocław Wojciech S. (1986- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(7)
2000 - 2009
(1)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(8)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(9)
Język
polski
(9)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Temat
Język polski
(8115)
Dziecko
(5129)
Nauczanie
(4689)
Matematyka
(4656)
Literatura polska
(4106)
Relacje biznesowe
(-)
Powieść polska
(4020)
Poezja polska
(3836)
Nauczyciele
(3716)
Nauczanie początkowe
(3696)
Szkolnictwo
(3314)
Historia
(3290)
Wychowanie przedszkolne
(3236)
Wychowanie
(2691)
Język angielski
(2343)
Młodzież
(2341)
Rodzina
(2340)
Pedagogika
(2233)
Fizyka
(2055)
Filozofia
(1832)
Język rosyjski
(1746)
Sztuka
(1743)
Oświata
(1691)
Kobieta
(1682)
Pamiętniki polskie
(1682)
Wojna 1939-1945 r.
(1682)
Wychowanie w rodzinie
(1670)
Wojsko
(1654)
Literatura
(1650)
Uczniowie
(1633)
Chemia
(1535)
Język niemiecki
(1429)
Kultura
(1426)
Muzyka
(1407)
Opowiadanie polskie
(1366)
Biologia
(1309)
Geografia
(1294)
Pisarze polscy
(1265)
Psychologia
(1254)
Literatura młodzieżowa polska
(1237)
Publicystyka polska
(1110)
Przyroda
(1074)
Literatura dziecięca polska
(1071)
Internet
(1050)
Nauka
(1047)
Technika
(1015)
Bibliotekarstwo
(970)
Wychowanie fizyczne
(963)
Prawo
(956)
Nauczanie zintegrowane
(947)
Alkoholizm
(942)
Żydzi
(927)
Uczenie się
(909)
Młodzież szkolna
(885)
Stosunki interpersonalne
(864)
Miłość
(855)
Dzieci
(848)
Osobowość
(842)
Zarządzanie
(834)
Psychoterapia
(812)
Powieść angielska
(811)
Powieść amerykańska
(795)
Czytelnictwo
(790)
Gry i zabawy
(790)
Polityka międzynarodowa
(787)
Praca
(780)
Przedsiębiorstwo
(767)
Socjologia
(763)
Pińczów
(748)
Polityka
(740)
Polacy za granicą
(727)
Uczucia
(719)
Teatr polski
(717)
Dramat polski
(716)
Rolnictwo
(715)
Turystyka
(711)
Matura
(708)
Komunikacja społeczna
(706)
Szkolnictwo wyższe
(701)
Marksizm
(689)
Opieka społeczna
(688)
Czytanie
(683)
Szkolnictwo zawodowe
(677)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(674)
Religia
(671)
Rodzice
(667)
Wychowanie obywatelskie
(664)
Relacje międzyludzkie
(662)
Rośliny
(658)
Etyka
(654)
Język francuski
(635)
Astronomia
(633)
Kształcenie
(631)
Sport
(631)
Wieś
(624)
Mowa
(623)
Nałóg
(618)
Komputery
(617)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(606)
Powieść rosyjska
(604)
Statystyka
(599)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Poradnik
(6)
Artykuł problemowy
(1)
Artykuł z czasopisma fachowego
(1)
Artykuł z czasopisma psychologicznego
(1)
Audiobooki
(1)
Dokumenty dźwiękowe
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(3)
Zarządzanie i marketing
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(2)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Styl życia, moda i uroda
(1)
9 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 223-224.
Analiza transakcyjna jest uznaną na świecie koncepcją psychologiczną, która ma zastosowanie tam, gdzie pojawia się potrzeba rozumienia zjawisk zachodzących w relacjach między ludźmi. Autorki w praktyczny sposób opisują 13 wybranych konstruktów analizy transakcyjnej. Każdy z nich zilustrowany jest przykładami, a uzupełnieniem treści jest zestaw narzędzi i ćwiczeń do samodzielnego wykonania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Włoszczowa - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32533 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 261286 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 319-340.
Książka stanowi kompendium wiedzy z zakresu marketingu relacji, ze szczególnym uwzględnieniem kluczowych zmian w sferze budowania i zarządzania relacjami z klientem w epoce czwartej rewolucji przemysłowej. W monografii omówiono nowoczesne metody i narzędzia komunikacji marketingowej. Dokonano konfrontacji trzech przenikających się na współczesnym rynku obszarów, jakimi są: marketing relacji, komunikacja rynkowa oraz nowe technologie. Książka skierowana jest do studentów, doktorantów i badaczy zajmujących się tematyką kształtowania długoterminowych relacji pomiędzy podmiotami rynkowymi. Jest także źródłem wiedzy o zachodzących w dobie technologii cyfrowych zmianach zachowań i oczekiwań klientów oraz nowych, innowacyjnych możliwościach prowadzenia komunikacji rynkowej, co stanowi znaczącą wartość dla praktyków. [www.pwe.com.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 264636 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: The 11 laws of likability : relationship networking... because people do business with people they like.
Indeks.
Wszyscy wiemy, że nawiązywanie kontaktów jest bardzo ważne, by osiągnąć sukces, ale metody ich nawiązywania, o których zwykle czytamy, wymagają wiele pracy - i wydają się takie wymuszone! Czyż nie byłoby wspaniale, gdybyśmy umieli zawierać znajomości bardziej swobodnie i naturalnie?
Książka Lederman pokazuje nowy, bezbolesny sposób nawiązywania kontaktów, oparty na jednej prostej prawdzie: najchętniej robimy interesy z tymi, których lubimy. Z tej inspirującej książki dowiecie się, jak odkryć i uwydatnić swoje najbardziej sympatyczne cechy oraz między innymi w jaki sposób:
- zacząć rozmowę i swobodnie ją prowadzić
- nie tworzyć wrażenia, że manipulujemy i myślimy głównie o własnym interesie
- przemienić znajomych w przyjaciół
- modyfikować własny styl komunikacji, aby wchodzić w interesujące relacje z różnymi ludźmi
- pozostać w dobrej pamięci ludzi długo po pierwszym spotkaniu.
Ta ważna, ale też bardzo praktyczna książka, oparta na życiowych doświadczeniach i zawierająca wiele praktycznych ćwiczeń, pomoże wam ujawnić wszystkie cechy, dzięki którym możecie być lubiani - i podsunie łatwe oraz wygodne metody nawiązywania szczerych i sympatycznych kontaktów, które są korzystne dla was i wszystkich zainteresowanych.
Tworzenie relacji to podstawa sukcesu. A kiedy odkryjecie "11 zasad jak być lubianym", wasza droga do sukcesu w dowolnej dziedzinie będzie krótsza i przyjemniejsza, niż moglibyście sobie wyobrazić.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Sandomierz - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52305 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 263671 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 220790 (1 egz.)
Busko zdrój - czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37246 (1 egz.)
Końskie - czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 43555 [62/69] (1 egz.)
Włoszczowa - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 25633 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Bibliografia, netografia na stronach 182-183.
MLM, czyli multi level marketing, polega na dystrybucji produktu lub usługi poprzez alternatywny dla sklepów kanał sprzedaży. Tym kanałem jest sieć dystrybutorów, czyli partnerów, współpracowników, osób, które podjęły współpracę z firmą MLM. Tyle definicji prosto z podręczników. Autorka książki, właścicielka prężnie działającej firmy z tej branży, tłumaczy ten termin na język polski nieco inaczej: marketing społecznościowy, w którym sukces zależy od umiejętnego podtrzymywania sieci kontaktów. Ludzi wzajemnie się wspierających, pracujących wspólnie na swoją rzecz, ale też... lubiących się nawzajem. Katarzyna Trawińska jest obecna w branży od wielu lat. Wybrała ją, ponieważ dystrybucja oparta na zasadach MLM najlepiej odpowiada jej potrzebom i oczekiwaniom. Kiedy tworzyła swoją markę, chciała, by wypełniała ona pewnego rodzaju misję - dawała ludziom możliwość realizowania się, odkrywania własnego potencjału i zarabiania. Działała, uczyła się i obserwowała, a wnioski i spostrzeżenia spisała w tej książce. Z nadzieją, że będzie ona przewodnikiem dla tych, którzy dopiero startują w modelu dystrybucji MLM, i wsparciem dla tych, którzy już w nim działają, ale chcą się rozwijać i wzmacniać swoją skuteczność. Osoby spoza branży znajdą tu informacje o mechanizmach rządzących współczesnym rynkiem i o tym, jak ruchy społeczne przełamują monopol wielkich korporacji na kolejnych polach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kazimierza Wielka - wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 33487 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
(Audiobook)
Rok wydania według: https://bonito.pl/k-104247704-etykieta-w-biznesie-czyli-jak-ulatwic-sobie-zycie-w-pracy-audiobook.
Opis i dane dotyczące sprzętu zaczerpnięto z etykiety i płyty.
AUDIOBOOK. Książka mówiona w formacie MP3. Etykieta w biznesie w praktyczny sposób skupia się przede wszystkim na zewnętrznych formach dobrego wychowania w pracy, prezentuje normy i zasady. Umiejętne posługiwanie się nimi będzie jednak miało sens tylko wtedy, gdy będzie poparte prawdziwą wrażliwością na drugiego człowieka. O tym, co to znaczy, jak to rozwinąć i pielęgnować, opowiada literatura, poezja, muzyka, teatr, film, opera, a przede wszystkim nasze codzienne, dobrze przemyślane i przedyskutowane relacje z innymi. Nie da się być profesjonalistą w pracy, nie dbając o swój rozwój na tym polu. Przedstawione tu zasady mogą być punktem wyjścia dla tych wszystkich, którzy dopiero rozpoczynają swoją karierę zawodową, jak również dla tych, którzy na tej ścieżce postawili już parę kroków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Końskie - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 548/A (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej