Gry komputerowe
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(172)
Forma i typ
Artykuły
(61)
Gry komputerowe
(53)
Książki
(50)
Programy komputerowe
(5)
Publikacje naukowe
(5)
Publikacje fachowe
(4)
Poradniki i przewodniki
(3)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Publikacje informacyjne
(2)
Proza
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(576)
wypożyczone
(11)
tylko na miejscu
(8)
nieokreślona
(5)
Placówka
Kielce - Wypożyczalnia
(10)
Kielce - Czytelnia
(6)
Kielce - Multimedialny
(54)
Busko Zdrój - wypożyczalnia
(1)
Busko Zdrój - Multimedialny
(46)
Jędrzejów - wypożyczalnia
(3)
Jędrzejów - czytelnia
(1)
Jędrzejów - Multimedialny
(45)
Kazimierza Wielka - wypożyczalnia
(41)
Kazimierza Wielka - Multimedialny
(5)
Końskie - wypożyczalnia
(4)
Końskie - czytelnia
(1)
Końskie - Multimedialny
(47)
Opatów - wypożyczalnia
(6)
Opatów - Multimedialny
(41)
Ostrowiec - wypożyczalnia
(3)
Ostrowiec - czytelnia
(1)
Ostrowiec - Multimedialny
(39)
Pińczów - wypożyczalnia
(3)
Pińczów - Multimedialny
(49)
Sandomierz - wypożyczalnia
(7)
Sandomierz - Multimedialny
(43)
Starachowice - wypożyczalnia
(2)
Starachowice - Multimedialny
(46)
Staszów - wypożyczalnia
(2)
Staszów - Multimedialny
(46)
Włoszczowa - wypożyczalnia
(2)
Włoszczowa - Multimedialny
(46)
Autor
Kochanowicz Rafał
(5)
Laere Karolina Van
(4)
Filiciak Mirosław
(3)
Kaczmarek Kinga
(3)
Przybyszewska Dominika
(3)
Ulfik-Jaworska Iwona
(3)
Węgrzecka-Giluń Janina
(3)
Baluch Alicja
(2)
Barlot Delphine
(2)
Braun-Gałkowska Maria
(2)
Brewczyńska Magdalena
(2)
Da Col Marie-Caroline
(2)
Da Col Marie-Caroline Red
(2)
Kosek-Nita Bogumiła
(2)
Kwaśniewska Marta Tłum
(2)
Mejssner Marek
(2)
Polcyn-Matuszewska Sylwia
(2)
Prajsner Mira
(2)
Łoskot Małgorzata
(2)
Asay Kelly
(1)
Barancewicz Piotr
(1)
Barlot Delphine Scen
(1)
Barlot Delphine. Scen
(1)
Bavelier Daphne
(1)
Bilska Agnieszka
(1)
Borkowska Anna
(1)
Brazelton T. Berry (1918-2018)
(1)
Błaszkiewicz Ryszard
(1)
Cash Hilarie
(1)
Cielecka Magdalena (1972- )
(1)
Cioch Agnieszka
(1)
Ciszek Przemysław
(1)
Ciszek Przemysław (1979- )
(1)
Collins Andy
(1)
Czapczyńska-Podolska Agnieszka
(1)
Czechowska Zyta
(1)
Da Col Marie-Caroline Scen
(1)
Da Col Marie-Caroline. Scen
(1)
Drozdowska Małgorzata
(1)
Dróżka Wanda
(1)
Dymara Bronisława
(1)
Dyrda Tadeusz
(1)
Feibel Thomas (1962- )
(1)
Fejbel Thomas
(1)
Fontana David
(1)
Glaziński Sebastian
(1)
Godzic Wiesław
(1)
Green C. Shawn
(1)
Gumuła Teresa
(1)
Haskin David
(1)
Heinsoo Rob
(1)
Holtkamp Jürgen
(1)
Hopfinger Maryla (1942- )
(1)
Izdebski Paweł (psycholog)
(1)
Jackson John Paul
(1)
Karbownik Karolina
(1)
Knajder-Sowa Anna
(1)
Kosman Marcin
(1)
Kowalczuk Karol
(1)
Kołacz Marcin
(1)
Kruk Bogusław
(1)
Krygier Marcin (1969- )
(1)
Krzystanek Katarzyna
(1)
Kujawa Anna
(1)
Kurek-Kokocińska Stanisława
(1)
Kuss Daria
(1)
Kwaśniewska Marta. Tłum
(1)
Kępa-Mętrak Jolanta
(1)
Leszczyński Grzegorz
(1)
Lewandowicz-Nosal Grażyna (1963- )
(1)
Lichnewsky Laurent
(1)
Liu Cixin (1963-)
(1)
Ludwiczak Bolesław
(1)
Majewska Małgorzata (pedagog)
(1)
Malinow Anna
(1)
Mann William P
(1)
Marcela Mikołaj (1985- )
(1)
Marczewska Elżbieta
(1)
Margasiński Andrzej
(1)
Matyjas Bożena
(1)
Małyska Aleksandra
(1)
Mohort-Kopaczyńska Laura
(1)
Moskal Katarzyna
(1)
Mulak Agnieszka
(1)
Mutel Stéphane
(1)
Mysior Radosław
(1)
Noga Henryk
(1)
O'Sullivan Izabela
(1)
Otawa Wojciech
(1)
Papuzińska Joanna (1939- )
(1)
Pavey Rob
(1)
Piersa Krzysztof
(1)
Pigulak Joanna
(1)
Polcyn Sylwia
(1)
Przydróżny Marcin
(1)
Puszczewicz Barbara
(1)
Pyszczek-Michalak Katarzyna
(1)
Rapiński Piotr
(1)
Rodelet Nicolas Scen
(1)
Rolińska Natalia
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(8)
2010 - 2019
(18)
2000 - 2009
(76)
1990 - 1999
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(60)
Kraj wydania
Polska
(164)
nieznany (pol)
(8)
Język
polski
(172)
Odbiorca
Dzieci
(15)
Dorośli
(11)
Młodzież
(11)
6-8 lat
(6)
0-5 lat
(5)
Szkoły podstawowe
(5)
Rodzice
(3)
Przedszkola
(2)
Nauczanie początkowe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura chińska
(1)
Temat
Język polski
(8115)
Dziecko
(5129)
Nauczanie
(4689)
Matematyka
(4656)
Literatura polska
(4106)
Gry komputerowe
(-)
Powieść polska
(4020)
Poezja polska
(3836)
Nauczyciele
(3713)
Nauczanie początkowe
(3696)
Szkolnictwo
(3314)
Historia
(3288)
Wychowanie przedszkolne
(3235)
Wychowanie
(2684)
Język angielski
(2343)
Młodzież
(2341)
Rodzina
(2341)
Pedagogika
(2233)
Fizyka
(2055)
Filozofia
(1832)
Język rosyjski
(1746)
Sztuka
(1743)
Oświata
(1691)
Kobieta
(1683)
Pamiętniki polskie
(1682)
Wojna 1939-1945 r.
(1682)
Wychowanie w rodzinie
(1670)
Wojsko
(1654)
Literatura
(1650)
Uczniowie
(1632)
Chemia
(1535)
Język niemiecki
(1429)
Kultura
(1426)
Muzyka
(1407)
Opowiadanie polskie
(1366)
Biologia
(1309)
Geografia
(1294)
Pisarze polscy
(1263)
Psychologia
(1254)
Literatura młodzieżowa polska
(1237)
Publicystyka polska
(1110)
Przyroda
(1074)
Literatura dziecięca polska
(1071)
Internet
(1051)
Nauka
(1046)
Technika
(1015)
Bibliotekarstwo
(970)
Wychowanie fizyczne
(963)
Prawo
(956)
Nauczanie zintegrowane
(947)
Alkoholizm
(942)
Żydzi
(927)
Uczenie się
(908)
Młodzież szkolna
(885)
Stosunki interpersonalne
(864)
Miłość
(854)
Dzieci
(846)
Osobowość
(841)
Zarządzanie
(834)
Powieść angielska
(811)
Psychoterapia
(809)
Powieść amerykańska
(795)
Gry i zabawy
(790)
Czytelnictwo
(789)
Polityka międzynarodowa
(786)
Praca
(778)
Przedsiębiorstwo
(767)
Socjologia
(763)
Pińczów
(748)
Polityka
(739)
Polacy za granicą
(727)
Uczucia
(719)
Teatr polski
(717)
Dramat polski
(716)
Rolnictwo
(714)
Turystyka
(711)
Matura
(708)
Komunikacja społeczna
(706)
Szkolnictwo wyższe
(701)
Marksizm
(689)
Opieka społeczna
(688)
Czytanie
(683)
Szkolnictwo zawodowe
(677)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(674)
Religia
(671)
Rodzice
(667)
Wychowanie obywatelskie
(664)
Relacje międzyludzkie
(660)
Rośliny
(657)
Etyka
(654)
Język francuski
(635)
Astronomia
(633)
Kształcenie
(631)
Sport
(631)
Wieś
(624)
Mowa
(623)
Nałóg
(618)
Komputery
(617)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(605)
Powieść rosyjska
(604)
Statystyka
(601)
Temat: dzieło
Jeżycjada
(2)
"Gothic III"
(1)
"Hieny cmentarne"
(1)
"Hobbit"
(1)
"Kraniec świata"
(1)
"W drodze"
(1)
"Wrócieeś Sneogg, wiedziaam..."
(1)
.4
(1)
Bajki na dobry sen
(1)
Bajtek (czasopismo)
(1)
Buszujący w zbożu
(1)
CD-Action (czasopismo)
(1)
Cd-Action (czasopismo)
(1)
Figa
(1)
Gambler (czasopismo)
(1)
GameBoy Magazyn
(1)
Gry fabularne - nowe zjawisko kultury współczesnej
(1)
Harry Potter
(1)
Jak być kochaną
(1)
Klechdy sezamowe
(1)
Kornblumenblau
(1)
Matka Joanna od Aniołów
(1)
Opium w rosole
(1)
Opowiadania dla Twojego dziecka
(1)
Ostatni dzień lata
(1)
Pamiętnik narkomanki
(1)
Plastusiowy pamiętnik
(1)
Podróż Teo
(1)
Popiół i diament
(1)
Roald Dahl
(1)
Secret Service (1993)
(1)
Secret Service (czasopismo)
(1)
Struktura kryształu
(1)
Stulecie dziecka
(1)
Sześć wcieleń Jana Piszczyka
(1)
Top Secret (Warszawa ; 1990)
(1)
Top Secret (czasopismo)
(1)
Ucieczka z kina Wolność
(1)
Uspokoić sen
(1)
Wesele
(1)
Wodzirej
(1)
Władca much
(1)
Zeszyty Edukacji Narodowej
(1)
Zezowate szczęście
(1)
Ziele na kraterze
(1)
twórczość
(1)
Świat Gier (czasopismo)
(1)
Świat Zofii
(1)
Temat: czas
2001-
(8)
1901-
(5)
1989-
(4)
2001-0
(3)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
1801-
(1)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Gry komputerowe a psychika
(2)
Polska
(2)
Czerwonak (woj. wielkopolskie)
(1)
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
Godzina wychowawcza
(1)
Gry fabularne a romantyzm
(1)
Gry komputerowe a kultura
(1)
Gry komputerowe a młodzież
(1)
Gry komputerowe a przemoc
(1)
Gry komputerowe a romantyzm
(1)
Hiszpania
(1)
Kielce (woj. świętokrzyskie)
(1)
Media a agresja
(1)
Media a dzieci
(1)
Media a młodzież
(1)
Media a przemoc
(1)
Młodzież a gry komputerowe
(1)
Romantyzm a gry fabularne
(1)
Romantyzm a gry komputerowe
(1)
Telewizja a dziecko
(1)
Telewizja a przemoc
(1)
Gatunek
Poradnik
(4)
Gry komputerowe
(3)
Monografia
(3)
Bibliografia
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Artykuł z czasopisma fachowego
(1)
Artykuł z czasopisma psychologicznego
(1)
Bajki i baśnie
(1)
Dokumenty elektroniczne
(1)
Gry online
(1)
Literatura
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Opracowanie
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Poradniki
(1)
Poradniki dla rodziców
(1)
Powieść
(1)
Prezentacja multimedialna
(1)
Programy nauczania
(1)
Rozprawa doktorska
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Science fiction
(1)
Testy i sprawdziany
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Wywiady
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(4)
Media i komunikacja społeczna
(4)
Psychologia
(4)
Edukacja i pedagogika
(3)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(3)
Hobby i czas wolny
(2)
Medycyna i zdrowie
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
172 wyniki Filtruj
Gra komputerowa
CD
W koszyku
Enigma : rising tide [Dokument elektroniczny] / producent Kelly Asay. - Warszawa : PLAY, 2003. - 1 dysk optyczny (CD-ROM) : kolor ; 12 cm + Podręcznik dowódcy okrętu (28 s.).
(Złota kolekcja)
Autor
Forma i typ
Opis wg okł.
Tytuł z pudełka
Użytkownik gry wciela się w postać dowódcy okrętu. Bierze udział w fikcyjnych bitwach morskich
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 11 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. DE 61 (1 egz.)
Busko Zdrój - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. CD/47 (1 egz.)
Jędrzejów - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 276 CD (1 egz.)
Kazimierza Wielka - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. D 228 (1 egz.)
Końskie - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41/A (1 egz.)
Opatów - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. CD 50 (1 egz.)
Ostrowiec - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. CD 24 (1 egz.)
Pińczów - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. CD 42 (1 egz.)
Sandomierz - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 050 CD (1 egz.)
Starachowice - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 53 CD (1 egz.)
Włoszczowa - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. CD 40 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: POGADUSZKI DO PODUSZKI - O LITERATURZE DLA NAJMŁODSZYCH: Co, jak i po co czytać dzieciom?, Kołysanki, Ene, due, rabe i inne wyliczanki, Bajeczki z morałem i bez, Opowieści prozą, Wiersze i wierszyki, Baśnie, Ogrom i miniaturka, Świat na opak, Ja do ja, czyli pamiętnik Plastusia, O teatrze dla najmłodszych, Ilustracje, filmy i gry komputerowe dla dzieci, Klechdy - dokąd prowadzą?, Akademia, w której rozwiązuje się zagadki świata, Wiersz dziecięcy, Trochę o magii w literaturze dla dzieci.
Zawiera: SAMODZIELNA LEKTURA O KSIĄŻKACH DLA MŁODZIEŻY: Rola czytelnika, Adaptacje, Kategoria "przygody", Powieść inicjacyjna, Archetypy, Toposy literatury "trzeciej", Jeżycjada ("miejsca kochane"), Sacrum w literaturze, "Ciemne fabuły", Bestsellery, Książki kultowe, Filozofia rock and rolla i wiersze Morisona, Mowa ciała, Imperium kontratakuje (...star wars), Fantasy, Powieści fantazmatyczne, Realizm magiczny, RPG (gry fabularne), "Guliwer" - czasopismo o książce dla dziecka.
Gra komputerowa
CD
W koszyku
Adibu : czytam i liczę : 6-7 lat [Dokument elektroniczny] / pomysł, scen., dialogi Delphone Barlot, Marie-Caroline Da Col. - Warszawa : CD Projekt, 2008. - 1 dysk optyczny (CD-ROM) : dźw., kolor. ; 12 cm + instrukcja, karta rejestr.
Polska wersja językowa, tł. z jęz. fr.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 9 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. DE 195 (1 egz.)
Busko Zdrój - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. CD/268 (1 egz.)
Kazimierza Wielka - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. D 433 (1 egz.)
Końskie - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 203/A (1 egz.)
Pińczów - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. CD 284 (1 egz.)
Sandomierz - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 195 CD (1 egz.)
Starachowice - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 296 CD (1 egz.)
Staszów - Multimedialny
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 220/DE/BP (1 egz.)
Włoszczowa - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. CD 227 (1 egz.)
Gra komputerowa
CD
W koszyku
Adibu : odkrywam tajemnice przyrody : 4-8 lat [Dokument elektroniczny] / pomysł, scen., dialogi Delphine Barlot, Marie-Caroline Da Col. - Warszawa : CD Projekt, 2008. - 1 dysk optyczny (CD-ROM) : dźw., kolor. 12 cm + instrukcja, karta rejestr.
Polska wersja językowa, tł. z jęz. fr.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 11 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. DE 198 (1 egz.)
Busko Zdrój - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. CD/271 (1 egz.)
Jędrzejów - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 505 CD (1 egz.)
Kazimierza Wielka - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. D 436 (1 egz.)
Końskie - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 204/A (1 egz.)
Opatów - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. CD 213 (1 egz.)
Pińczów - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. CD 287 (1 egz.)
Sandomierz - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 198 CD (1 egz.)
Starachowice - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 299 CD (1 egz.)
Staszów - Multimedialny
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 223/DE/BP (1 egz.)
Włoszczowa - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. CD 230 (1 egz.)
Gra komputerowa
DVD
W koszyku
Forma i typ
Odbiorca
Symbol UKD: 159.92-053.2:793.7:004.4](0.034.2)
Tyt. z ekranu tytułowego.
Zawiera grę pt.: Przygoda ze świstakiem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 9 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. DE 194 (1 egz.)
Busko Zdrój - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. CD/267 (1 egz.)
Kazimierza Wielka - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. D 432 (1 egz.)
Końskie - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 202/A (1 egz.)
Pińczów - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. CD 283 (1 egz.)
Sandomierz - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 194 CD (1 egz.)
Starachowice - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 295 CD (1 egz.)
Staszów - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 219/DE/BP (1 egz.)
Włoszczowa - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. CD 226 (1 egz.)
Gra komputerowa
DVD
W koszyku
Tyt. z ekranu tytułowego.
Zawiera grę pt.: Magiczny album na zdjęcia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 9 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. DE 193 (1 egz.)
Busko Zdrój - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. CD/266 (1 egz.)
Kazimierza Wielka - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. D 431 (1 egz.)
Końskie - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 201/A (1 egz.)
Pińczów - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. CD 282 (1 egz.)
Sandomierz - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 193 CD (1 egz.)
Starachowice - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 294 CD (1 egz.)
Staszów - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 218/DE/BP (1 egz.)
Włoszczowa - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. CD 225 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Gry nie takie straszne / Agnieszka Bilska. W: Głos Nauczycielski. - 2014, nr 1, s. 17.
Dokument nadrzędny: Głos Nauczycielski.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 235372, 235371 (2 egz.)
Kielce - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 235370/czyt.316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr.
[Telewizja i gry komputerowe jako czynnik oddziaływania na dzieci. Wpływ telewizyjnych obrazów przemocy na agresywność dzieci. Wpływ "agresywnych" gier komputerowych na orientację wobec rzeczywistości. Mechanizmy psychologiczne wyjaśniające wpływ obrazów przemocy medialnej na psychikę odbiorców. Obrona przed szkodliwym wpływem przemocy w mediach.]
Książka
W koszyku
Wydanie 1. pt.: Dzieci pełne złości.
Bibliografia, netografia na stronach 179-[183].
Złość to naturalne uczucie, które towarzyszy każdemu z nas. Tego, jak nad nią panować, uczymy się przez całe życie. Autorzy wnikliwie omawiają proces pojawiania i uzewnętrzniania się złości – już od momentu narodzin. Przekonują przy tym, że najważniejsze jest to, by poznać jej prawdziwe powody. A może być ich dużo, miedzy innymi niezaspokojone potrzeby, pojawienie się młodszego rodzeństwa, zła atmosfera między rodzicami czy napięcia wśród rówieśników. Ten napisany z humorem poradnik doskonale uczy, jak zrozumieć gniew swojego dziecka i jak sobie z nim poradzić.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Opatów - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 28632 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Minecraft na usługach biblioteki / Magdalena Brewczyńska W: Biblioteka w szkole. - 2016, nr 5, dod. Biblioteka centrum informacji, nr 2, s. 9-10.
Dokument nadrzędny: Biblioteka w szkole.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Minecraft na usługach biblioteki / Magdalena Brewczyńska. W: Biblioteka w Szkole. - 2016, nr 5, dod. Biblioteka : Centum Informacji.- 2016, nr 2, s. 9-10.
Dokument nadrzędny: Biblioteka w Szkole.
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rozdział I. Definicja uzależnienia od gier: Natura uzależnień, Analiza, Podatność dziecka na krzyżowe, Objawy i ocena stopnia zaawansowania uzależnienia, Uzależnienia krzyżowe, Wnioski.
Rozdział 2. Somatyczne i psychiczne oddziaływanie gier: Zagrożenia dla zdrowia, Zagrożenia dla zdrowia psychicznego i zaburzenia współistniejące, Czy dzięki grom komputerowym dziecko staje się mądrzejsze?, Umiejętność uczenia się, Miłość i rozwój świadomości, Rozwój kompasu moralnego, Wiara w siebie, Zachowania prospołeczne, Czy z grania na komputerze są jakieś korzyści?
Rozdział 3. Ustalamy granice - czy "to tylko gra"?: Krok pierwszy - pozytywne nastawienie, Krok drugi - spotkanie rodzinne, Krok trzeci - logiczne następstwa, Krok czwarty - egzekwowanie, Ochłonięcie.
Rozdział 4. Niemowlęta (Od narodzin do drugiego roku życia): Monitor komputera opiekunem dziecka, Skuteczne utrwalanie zasad?, Marketing dla niemowląt i małych dzieci, Co mogą rodzice?
Rozdział 5. Wczesne dzieciństwo (2 do 6 lat): Napady złości i zachowania agresywne, Elektronika zamiast smoczka, Natychmiastowa nagroda, Cybernetyczny Wojtek i cybernetyczna Marysia, Szczególnie do rodziców chłopców, Marketing gier kierowany do przedszkolaków, Co mogą zrobić rodzice?
Rozdział 6. Lata szkoły podstawowej: Wasze dziecko a stres, Opóźnienie rozwoju emocjonalnego, Upośledzenie umiejętności społecznych, Prześladowanie i bycie prześladowanym, Plaga otyłości, Co mogą zrobić rodzice?
Rozdział 7. Wiek dojrzewania: Brak snu, Wyobcowanie, Presja rówieśników w sieci, Agresja, Nagabywania o charakterze seksualnym, Co mogą zrobić rodzice?
Rozdział 8. Uzależnienie od gier: U dorosłych dzieci, Groźby - agresja wobec innych i autoagresja, Co mogą zrobić rodzice?
Rozdział 9. Interwencja kryzysowa: Internet a seks.
Gra komputerowa
DVD
W koszyku
Broken Sword. cz.4, Sleeping Dragon [Dokument elektroniczny] / w wersji polskiej Magdalena Cielecka, Borys Szyc. - Warszawa : Revolution Software Ltd, cop. 2006. - 1 dysk optyczny (DVD-ROM) : dźw., kolor ; 12 cm + instrukcja (24 s.), karta rejestr.
Forma i typ
Odbiorca
Symbol UKD: 793.7:004.4
Do gier Broken Sword: Anioł Śmierci i Broken Sword: The Sleeping Dragon dołączony jeden poradnik.
Wersja kinowa. Polska wersja językowa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 12 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. DE 85 (1 egz.)
Busko Zdrój - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. DVD/59 (1 egz.)
Jędrzejów - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 286 DVD (1 egz.)
Kazimierza Wielka - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. D 259 (1 egz.)
Końskie - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 72/A, 73/A (2 egz.)
Opatów - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. DVD 60, DVD 61 (2 egz.)
Ostrowiec - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. DVD 81 (1 egz.)
Pińczów - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. DVD 76, DVD 75 (2 egz.)
Sandomierz - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 059 DVD (1 egz.)
Starachowice - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 DVD (1 egz.)
Staszów - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 62/DE/BP (1 egz.)
Włoszczowa - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. DVD 75 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 243-257.
Książka stanowi próbę przekrojowej analizy i opisu mediów traktujących o grach wideo w Polsce w latach 1990-2020. Badany okres obejmuje około 30 lat, w trakcie których na rynku medialnym (zarówno krajowym, jak i globalnym) nastąpiły bardzo duże zmiany. Zakres tematyczny objął: prasę, internet oraz w niewielkim stopniu telewizję. Najszerszym z omawianych mediów był oczywiście internet, w ramach którego działa wiele różnorodnych „podsystemów” zajmujących się grami wideo. Gwałtowny rozwój sieci zmienił oblicze mediów bardziej niż jakikolwiek inny wynalazek od czasów prasy drukarskiej. Publikacja składa się z pięciu rozdziałów. Pierwszy przedstawia zagadnienia teoretyczne, wyjaśniające czym są gry wideo i jak są definiowane przez różnych badaczy. Wyjaśniono także koncepcję gier wideo w konwencji nowych mediów. Zdefiniowano kim byli i są obecnie tzw. „gracze”. Znajduje się tu także historia pierwszych czasopism o grach wideo na świecie oraz innych istotnych w tym kontekście mediów. W rozdziale drugim zaprezentowano początki prasy o grach wideo oraz jej najwcześniejsze dzieje w Polsce. Znaczącą częścią jest zestawienie niemal wszystkich czasopism o grach wideo (lub takich, w których tego typu treść była istotna), ukazujących się w Polsce w latach 1986-2020, a które obecnie nie są już wydawane. Rozdział trzeci poświęcony jest analizie zawartości oraz analizie porównawczej pod kątem różnic pomiędzy prasą o grach w latach 90. XX wieku a obecnie. Zbadane zostały wydawane obecnie w Polsce czasopisma o grach wideo: „CD-Action”, „PSX Extreme” oraz „Pixel. Każde z nich dokładnie scharakteryzowano pod kątem ich historii, zawartości oraz zmian jakie zachodziły w nich na przestrzeni lat. Rozdział czwarty otwiera charakterystyka internetu – globalnej sieci, która zmieniła sposób konsumpcji treści medialnych oraz jego użytkowników, którzy obecnie są często współtwórcami treści. Następnie w rozdziale znajduje się typologia treści o grach wideo w internecie, na które składa się bardzo wiele zróżnicowanych przekazów, wyrażonych w kilku formach. Scharakteryzowane zostały tzw. fanziny o grach, a przykładem był polski magazyn internetowy „Gamer.mag”. Zaprezentowana została historia największych w Polsce portali o grach wideo i ich cechy charakterystyczne. Ostatni rozdział dotyczy treści wideo koncentrujących się na grach cyfrowych. Telewizja wydawała się doskonałym medium do przekazywania informacji o grach wideo, bo można w niej przedstawić rozgrywkę w akcji, tak jak wygląda na ekranie komputera. Zazwyczaj prezentowały recenzje nowych gier, zapowiedzi i publicystykę. Osobnym segmentem były programy, w których widzowie grali w gry za pomocą telefonu. Schyłek popularności programów telewizyjnych o grach pokrywa się z początkiem rozwoju serwisów takich jak YouTube, który stał się głównym sposobem na umieszczanie wideo w sieci. Materiały wideo na temat gier dostępne w sieci są bardzo zróżnicowane. Bardzo dużą grupę stanowią filmy typu let’s play, dzięki którym widzowie mogą dokładnie zobaczyć jak wygląda dana gra. Wiele filmów ma charakter poradnikowy i mają na celu pomoc w zrozumieniu zasad rządzących daną grą lub pomoc w ukończeniu trudniejszych etapów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 264113 / 793/795 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jak nie zgubić dziecka w sieci ? / Zyta Czechowska, Mikołaj Marcela. - Wydanie I. - Warszawa : Muza, 2021. - 318, [2] strony ; 21 cm.
Na stronie przedtytułowej i okładce podtytuł: rozwój, edukacja i bezpieczeństwo w cyfrowym świecie.
Czy zabraniać dziecku grać w gry komputerowe? Czy ograniczać czas ekranowy? Jakie pułapki czyhają na dziecko w internecie? Na czym polega współczesne cyfrowe dzieciństwo i czym jest cyfrowe rodzicielstwo? Jak nowe technolo­gie zmieniają nas samych i świat wokół nas? Jak wpływa­ją na sposób, w jaki się uczymy? I przede wszystkim: jak nie zgubić swojego dziecka w sieci? Książka Zyty Czechowskiej, Nauczycielki Roku 2019, oraz Mikołaja Marceli, eksperta w dziedzinie nauczania, udzieli odpowiedzi na te i wiele innych pytań. Dostarczy wiedzy o zaletach i wadach nowych technologii oraz praktycznych rozwiązań, dzięki którym ograniczycie zagrożenia związane z internetem i uczynicie cyfrowy świat sprzymierzeńcem w procesie efektywnej edukacji i rozwoju swoich dzieci.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 264869 (1 egz.)
Jędrzejów - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47904 (1 egz.)
Kazimierza Wielka - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33403 (1 egz.)
Ostrowiec - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 53677 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej