Znak towarowy
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Publikacje naukowe
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Kielce - Wypożyczalnia
(1)
Kielce - Czytelnia
(1)
Kazimierza Wielka - wypożyczalnia
(1)
Autor
Airey David (1979- )
(1)
Babik Wiesław (1956- )
(1)
Lewicka Ewa
(1)
Nogal-Meger Paulina
(1)
Sałbut Bartosz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Temat
Język polski
(8115)
Dziecko
(5129)
Nauczanie
(4689)
Matematyka
(4656)
Literatura polska
(4106)
Znak towarowy
(-)
Powieść polska
(4020)
Poezja polska
(3836)
Nauczyciele
(3715)
Nauczanie początkowe
(3696)
Szkolnictwo
(3314)
Historia
(3290)
Wychowanie przedszkolne
(3236)
Wychowanie
(2690)
Język angielski
(2343)
Młodzież
(2341)
Rodzina
(2340)
Pedagogika
(2233)
Fizyka
(2055)
Filozofia
(1832)
Język rosyjski
(1746)
Sztuka
(1743)
Oświata
(1691)
Kobieta
(1682)
Pamiętniki polskie
(1682)
Wojna 1939-1945 r.
(1682)
Wychowanie w rodzinie
(1670)
Wojsko
(1654)
Literatura
(1650)
Uczniowie
(1632)
Chemia
(1535)
Język niemiecki
(1429)
Kultura
(1426)
Muzyka
(1407)
Opowiadanie polskie
(1366)
Biologia
(1309)
Geografia
(1294)
Pisarze polscy
(1265)
Psychologia
(1254)
Literatura młodzieżowa polska
(1237)
Publicystyka polska
(1110)
Przyroda
(1074)
Literatura dziecięca polska
(1071)
Internet
(1050)
Nauka
(1047)
Technika
(1015)
Bibliotekarstwo
(970)
Wychowanie fizyczne
(963)
Prawo
(956)
Nauczanie zintegrowane
(947)
Alkoholizm
(942)
Żydzi
(927)
Uczenie się
(909)
Młodzież szkolna
(885)
Stosunki interpersonalne
(864)
Miłość
(855)
Dzieci
(848)
Osobowość
(842)
Zarządzanie
(834)
Psychoterapia
(812)
Powieść angielska
(811)
Powieść amerykańska
(795)
Czytelnictwo
(790)
Gry i zabawy
(790)
Polityka międzynarodowa
(787)
Praca
(780)
Przedsiębiorstwo
(767)
Socjologia
(763)
Pińczów
(748)
Polityka
(740)
Polacy za granicą
(727)
Uczucia
(719)
Teatr polski
(717)
Dramat polski
(716)
Rolnictwo
(715)
Turystyka
(711)
Matura
(708)
Komunikacja społeczna
(706)
Szkolnictwo wyższe
(701)
Marksizm
(689)
Opieka społeczna
(688)
Czytanie
(683)
Szkolnictwo zawodowe
(677)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(674)
Religia
(671)
Rodzice
(667)
Wychowanie obywatelskie
(664)
Relacje międzyludzkie
(662)
Rośliny
(658)
Etyka
(654)
Język francuski
(635)
Astronomia
(633)
Kształcenie
(631)
Sport
(631)
Wieś
(624)
Mowa
(623)
Nałóg
(618)
Komputery
(617)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(606)
Powieść rosyjska
(604)
Statystyka
(599)
Temat: czas
2001-
(2)
1801-1900
(1)
1901-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Monografia
(2)
Bibliografia
(1)
Grafika komputerowa
(1)
Poradnik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Logo design love : tworzenie genialnych logotypów : nowa odsłona / David Airey ; tłumaczenie: Bartosz Sałbut. - Wydanie 2 rozszerzone. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2018. - XIII, [1], 224 strony : ilustracje (głównie kolorowe) ; 24 cm.
Tytuł oryginału: Logo design love : a guide to creating iconic brand identities.
Na okładce: Twórz logotypy, które rzucają na kolana! Jak czerpać od najlepszych i zachować oryginalność? Gdzie szukać twórczych inspiracji? Jak negocjować z klientami?
Bibliografia na stronie 220. Indeks.
Twórz logotypy, które rzucają na kolana! Jak czerpać od najlepszych i zachować oryginalność? Gdzie szukać twórczych inspiracji? Jak negocjować z klientami? Logo to jeden z kluczowych elementów tożsamości wizualnej każdej marki. Może pomóc jej osiągnąć szczyt popularności albo zepchnąć ją w otchłań niebytu. Wszystko zależy od Ciebie. Dlatego zanim otworzysz jakikolwiek program graficzny lub weźmiesz do ręki ołówek, zobacz, jak robią to najlepsi, i zaczerpnij wiedzę całymi garściami. Powraca kultowa książka, którą pokochali wszyscy kreatywni projektanci! W wydaniu drugim, zaktualizowanym i rozszerzonym, autor otwiera przed Tobą fascynujący świat wizualnej identyfikacji marki. Pozwól mu przeprowadzić się bezpiecznie przez wszystkie etapy projektowania. Znajdziesz tu jeszcze więcej analiz przypadków, szkiców, logotypów, wskazówek dotyczących współpracy z klientami, anegdot oraz praktycznych informacji o tym, jak skutecznie zamknąć projekt - i zrobić to dobrze. Ta książka da także solidnego kopa Twojemu zmysłowi twórczemu i pomoże uniknąć zabójczej rutyny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kazimierza Wielka - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32538 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Nauka, Dydaktyka, Praktyka = Science, Didactics, Practice ; 193)
Symbol UKD: 001.102 005.94 001.895
Bibliografie, netografie przy pracach. Indeksy.
Spis treści także w języku angielskim.
Monografia jest adresowana do wszystkich osób zainteresowanych problematyką szeroko pojętej informacji i działalności informacyjnej, w tym zwłaszcza do studentów bibliologii i informatologii oraz bibliotekarzy praktyków. Opracowanie przedstawia panoramę obecnego stanu nauki o informacji (informacji naukowej, informatologii) w Polsce i jej prospektywny potencjał. Jest to kompendium uaktualnionej wiedzy o informacji i o nauce o informacji, motywujące do dalszych poszukiwań odpowiedzi na pytania o aktualny stan nauki o informacji oraz działalności informacyjnej w Polsce i za granicą, a także o dalsze kierunki jej rozwoju. Autorzy starali się odnieść do kluczowych zagadnień współczesnej nauki o informacji, nie roszcząc sobie jednak pretensji do kompletności ani autorytatywnych rozstrzygnięć. Szczegółowej analizie zostały poddane przede wszystkim te zagadnienia informacji, które korespondują z realizowanymi na wyższych uczelniach w Polsce programami kształcenia w zakresie szeroko rozumianej nauki o informacji. Poruszone problemy odnoszą się także do działań praktycznych oraz umiejętności informacyjnych stosownie do wypracowanych w tej dziedzinie norm i standardów, a także obecnej oferty usług informacyjnych dla indywidualnych i zbiorowych grup odbiorców informacji w różnych społecznościach i korzystających z różnych źródeł informacji, w tym z serwisów społecznościowych i Internetu. Elementem scalającym omówione zagadnienia jest kreowanie odpowiedzialności za tworzenie, rozpowszechnianie i korzystanie z informacji w całej przestrzeni informacyjnej, wirtualnej i realnej, a także kreowanie nowoczesnej, płodnej badawczo płaszczyzny do rozważań nad informacją i kondycją współczesnych instytucji informacyjnych, w tym także jako ważnego elementu nowoczesnej edukacji odpowiadającej potrzebom pokolenia sieci oraz społeczeństwa informacji i wiedzy. (Od redaktora naukowego)
Monografia jest najbardziej aktualnym i wszechstronnym przeglądem stanu badań i praktyki w zakresie zarządzania informacją i działalnością informacyjną. Obejmuje całość problematyki zarządzania, m.in. zarządzanie informacją i wiedzą w świetle transformacji cyfrowej, aspekty metodologiczne, medialne i prawne oraz ujęcie tego zagadnienia z punktu widzenia teorii zarządzania. W grupie zagadnień szczegółowych w monografii zaprezentowano zarządzanie informacją w wybranych dziedzinach: w komunikacji naukowej, bibliometrii, zachowaniach informacyjnych, archiwizacji danych, w warunkach wiedzy niedoskonałej, w wizualizowaniu informacji, zarządzaniu w Internecie, w systemach zarządzania treścią oraz w systemach bibliotecznych. Omówiono także narzędzia zarządzania informacją, w tym problematykę architektury informacji oraz wybrane aplikacje mobilne. Prezentowane zagadnienia odnoszą się nie tylko do aspektów teoretycznych, lecz także do działań praktycznych, w tym do kształtowania umiejętności informacyjnych. Opisują normy i standardy, wyspecjalizowane usługi informacyjne w obszarze zarządzania informacją dla osób indywidualnych i instytucji korzystających z różnych źródeł informacji. W monografii autorzy zwracają też uwagę na znaczenie odpowiedzialności za właściwe zarządzanie informacją, to jest za tworzenie, rozpowszechnianie i korzystanie z informacji w całej przestrzeni informacyjnej, realnej i wirtualnej. Poruszono też problem instytucjonalnych systemów zarządzania jakością informacji oraz zarządzanie bezpieczeństwem infrastruktury informacyjnej w globalnej cyberprzestrzeni. Indeks osobowy oraz obszerny indeks przedmiotowy obejmujący kluczowe tematy, terminy, ich definicje, nazwy koncepcji, programów i instytucji stanowią dodatkowy walor publikacji. Autorami monografii są wybitni specjaliści reprezentujący większość polskich ośrodków badawczych oraz różne dyscypliny naukowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 264138 / 001 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Dissertationes Laudatissimae Universitas Gedanensis)
Na podstawie rozprawy doktorskiej.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych, orzecznictwo na stronach 237-263.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 263583 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej