Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(5)
Forma i typ
Gry i zabawki
(5)
Dostępność
dostępne
(5)
Placówka
Kielce - Multimedialny
(3)
Końskie - Multimedialny
(1)
Pińczów - Multimedialny
(1)
Autor
Bauza Antoine (1978- )
(1)
Budek Andrzej (1959- )
(1)
Cioch Katarzyna
(1)
Falkowska Ewa
(1)
Lach Bernhard
(1)
Madejski Jan
(1)
Molas Grzegorz
(1)
Rapp Uwe
(1)
Szymanowicz Maciej (1976- )
(1)
Szłapa Rafał
(1)
Truściński Przemysław (1970- )
(1)
Wiśniewski Wojciech
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Odbiorca
6-8 lat
(2)
9-13 lat
(2)
Dzieci
(2)
14-17 lat
(1)
18+
(1)
Temat
Gry planszowe
(1)
Pisownia
(1)
Gatunek
Gry edukacyjne
(2)
Gry planszowe
(2)
Gry i zabawy dziecięce
(1)
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Gry strategiczne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
Hobby i czas wolny
(1)
5 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Potwory do szafy / autor gry Antoine Bauza ; ilustracje Maciej Szymanowicz. - Warszawa : Granna, cop. 2013. - 1 gra (20 kart potworów, 10 żetonów zabawek, 3 części potwora Zębogona, 2 żetony Łowców Doskonałych, szafa) : tektura, karton, kolor ; w pudełku 4x19x19 cm + instrukcja (7 s. : il. ; 15 cm).
Liczba graczy: 1 - 6.
Na pudełku : Gra zalecana na dobranoc!.
Czas gry : 10 minut.
Instrukcja gry w jęz. pol. ; oryg. gra w jęz. fran.
Wieczorem świat wygląda inaczej. Tajemnicze cienie pojawiają się na ścianach… Straszydła i stwory czają się pod łóżkiem… Nie możesz zasnąć? Boisz się potworów! Zagraj i przegoń je do szafy! Gra zalecana na dobranoc! Zaproście do zabawy wszystkich domowników! Zobaczcie jaką macie znakomitą pamięć! Wybierzcie wariant gry. Lubicie współpracować czy rywalizować?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 89 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Gutenberg [Gra planszowa] / Katarzyna Cioch, Wojciech Wiśniewski ; il. Rafał Szłapa. - Warszawa : Granna, 2021. - 1 pudełko : 29,5x29,5x7,5 cm + instrukcja.
Pudełko zawiera : 1 planszę główną, 4 plansze drukarni, 4 plansze inicjatywy, 4 zasłonki, 10 kafelków postaci, 100 kart zamówień, 10 kart specjalizacji, 14 kart automy, 16 kart mecenatu, 40 drewnianych czcionek, 8 żetonów zapasowych czcionek, 1 znacznik gracza, 2 żetony Caxtona, 48 żetonów farb, 32 zębatki, 12 szarych rdzeni, 8 dysków graczy, 32 znaczniki graczy, 34 znaczniki inicjatywy, 1 znacznik rundy, 57 guldenów, 1 woreczek.
Gra dla 1-4 osób. Czas rozgrywki : 60-120 min.
Gutenberg to gra planszowa, w której gracze wcielają się w pionierów drukarstwa. Podczas gry będą pozyskiwać i realizować zamówienia na drogocenne woluminy, rozwijać swoje specjalizacje, rozbudowywać drukarnie i uzyskiwać wsparcie możnego mecenasa. Dzięki tym działaniom gracze zdobędą punkty sławy, które na koniec gry pozwolą na wyłonienie zwycięzcy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Pińczów - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 902 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Quiz ortograficzny : koniec kłopotów z ortografią / ilustracje Andrzej Budek ; projekt graficzny Granna ; koncepcja gry Ewa Falkowska. - Warszawa : Granna, copyright 2012. - 1 gra (36 żetonów z literami, 80 żetoników-biedronek, 90 kart, 2 szt. czytnika z folii) : ilustracje ; w pudełku 28x19x4 cm. + instrukcja (8 stron, ilustracje ; 20cm.)
Liczba graczy: 1-6. Wiek: 7-12 lat.
Czas gry: nieokreślony
Na kartach znajduje się 180 obrazków. Obrazki są podpisane, jednak trudności ortograficzne są ukryte. Karty podzielono na trzy grupy: wyrazy z Ó i U, RZ i Ż, H i CH. Gracze w trakcie gry deklarują, jaką literę trzeba wstawić, aby wyraz był w całości napisany poprawnie. Gdy wszyscy zadeklarują litery, można sprawdzić za pomocą czytnika, kto podał prawidłowo, a kto się pomylił. Nagrodą za prawidłową odpowiedź są śliczne boże krówki. Gra umożliwia wzrokowe zapamiętanie poszczególnych wyrazów. [opis wg wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Końskie - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 6 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Barcelona czy Werona? / autorzy gry Bernhard Lach, Uwe Rapp ; ilustracje Przemysław Truściński. - Warszawa : Granna, 2014. - 1 gra (1 plansza, 178 kart miejsc, 2 karty postoju, 42 znaczniki) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 21x21x7 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje ; 15 cm).
Gra edukacyjna sprawdzająca wiedzę geograficzną. Zadaniem graczy jest ułożenie miast zgodnie z ich położeniem na mapie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 27 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Bazyliszek / autor Jan Madejski ; ilustracje Grzegorz Molas. - Warszawa : Granna, copyright 2018. - 1 gra (plansza z torem punktów, 5 żetonów o wartości 40 punktów, 90 kart komnat, 5 pionków postaci, 10 żetonów tarcz) : karton, plastik, tektura, kolor ; w pudełku 5x19x27 cm + instrukcja (12 stron : ilustracje ; 15 cm).
(Legendy Polskie)
Forma i typ
Odbiorca
Gatunek
Symbol UKD: 794
Gra dla 2-5 osób.
Czas gry: 30 min.
Legendy Polskie to nowa seria gier dla dzieci wydawnictwa Granna. Bazyliszek autorstwa Jana Madejskiego jest grą przewidzianą dla 2-5 osób w wieku od 6 lat. Czas zabawy oscyluje w granicach około 30 minut – oczywiście w minimalnym gronie może być to zaledwie kwadrans. Oprawą graficzną zajął się Grzegorz Molas, gra dzięki niemu wygląda bardzo ładnie i łatwo wczuć się w baśniowy klimat. Wewnątrz pudełka znajdziemy: planszę z torem punktów, 10 żetonów tarcz, 5 żetonów o wartości 40 punktów, 90 kart komnat, 5 pionków postaci oraz instrukcję. Plansza została wykonana solidnie i świetnie wygląda, na pierwszy rzut oka sprawia wrażenie jakby trójwymiarowej, jednak to kwestia wprawnej ręki ilustratora. Pozostałe elementy również zrobiono z tektury i prezentują się poprawnie. Dzielni poszukiwacze skarbów, czyli gracze, muszą opuścić lochy bazyliszka. Podczas eksplorowania tajemniczych podziemi wybiera się karty przedstawiające poszczególne lokacje, a każde z tak zwiedzonych pomieszczeń daje punkty zwycięstwa. Jeśli jednak któryś z uczestników wróci do komnaty, w której już był, tzn. zdobędzie dwie zupełnie identyczne karty, to chcąc nie chcąc napotyka na swej drodze bazyliszka i zostaje zamieniony w kamień. Krótko mówiąc, cel gry to zebranie jak największej liczby punktów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 28 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej