Gry planszowe
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(38)
Forma i typ
Gry i zabawki
(33)
Publikacje dydaktyczne
(6)
Książki
(3)
Artykuły
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(34)
wypożyczone
(4)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Kielce - Wypożyczalnia
(3)
Kielce - Czytelnia
(1)
Kielce - Multimedialny
(22)
Końskie - wypożyczalnia
(1)
Końskie - Multimedialny
(6)
Pińczów - Multimedialny
(6)
Autor
Adamczyk Jan Leszek
(2)
Chróściel Irena
(2)
Goślicka Elżbieta
(2)
Kowaliszyn-Konar Ewa
(2)
Ambrzykowski Michał
(1)
Barbaud Jean
(1)
Bauza Antoine
(1)
Bauza Antoine (1978- )
(1)
Bleau Rebecca
(1)
Boguta Grzegorz (1952- )
(1)
Borzych Edyta
(1)
Budek Andrzej (1959- )
(1)
Buty Pierre
(1)
Cardouat Marie
(1)
Cathala Bruno
(1)
Caumont Cédric
(1)
Chan Maisherly
(1)
Cicurel David
(1)
Coat Christophe
(1)
Coimbra Miguel
(1)
Cravotta Nicholas
(1)
Czajkowski Ryszard (1956- )
(1)
Depa Joanna
(1)
Dutrait Vincent
(1)
Falkowska Ewa
(1)
Feliks Janusz
(1)
Garmot Magda
(1)
Godlewska Aleksandra
(1)
Gołębiewska Barbara
(1)
Grajkowski Wojciech
(1)
Janigacz Marek
(1)
Januszewski Andrzej (bibliotekarz)
(1)
Knizia Reiner
(1)
Komada Mateusz
(1)
Konatkowski Tomasz (1968- )
(1)
Kozłowska Kamila
(1)
Król Marianna
(1)
Kucharski Roman (ilustrator)
(1)
Madejski Jan (informatyk)
(1)
Majchrowski Mariusz
(1)
Malak Waldemar
(1)
Markert Wojciech (1977- )
(1)
Maublanc Ludovic
(1)
Michalski Mateusz
(1)
Michałowska Elżbieta (nauczyciel)
(1)
Moorsel Aad van
(1)
Nakayama Kota
(1)
Nosek Bogusław
(1)
Nosek Marzena
(1)
Nowak Grzegorz A
(1)
Nowicki Andrzej (1968- )
(1)
Orlicka Katarzyna
(1)
Pernal Jacek
(1)
Pichot Anna
(1)
Pierô
(1)
Prokopowicz Piotr (1981- )
(1)
Provoost Thomas
(1)
Reiner Knizia
(1)
Rejchtman Grzegorz
(1)
Roubira Jean-Louis
(1)
Sieczko Dorota
(1)
Stafiej Leszek (1950- )
(1)
Strzelecki Adam
(1)
Szymanowicz Maciej (1976- )
(1)
Szyszko Marek (1951- )
(1)
Teczke Dagmara
(1)
Wilczarska Danuta.Autor
(1)
Węglarz-Masłowska Monika
(1)
Ziemba-Michałowska Anna
(1)
Żabicka Monika
(1)
Żmuda Grzegorz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(16)
2010 - 2019
(17)
2000 - 2009
(1)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(24)
1989-2000
(3)
Kraj wydania
Polska
(38)
Język
polski
(37)
Odbiorca
Młodzież
(22)
Dorośli
(18)
Dzieci
(18)
9-13 lat
(10)
14-17 lat
(8)
6-8 lat
(6)
Pedagodzy
(4)
Psycholodzy
(4)
Rodzice
(3)
Terapeuci
(3)
Nauczyciele
(2)
18+
(1)
Oligoterapeuci
(1)
Pedagodzy specjalni
(1)
Pracownicy socjalni
(1)
Psycholodzy szkolni
(1)
Psychoterapeuci
(1)
Rewalidatorzy
(1)
Socjoterapeuci
(1)
Wychowawcy placówek opiekuńczych
(1)
Przynależność kulturowa
Rysunek polski
(2)
Temat
Hobby i czas wolny
(3)
Relacje międzyludzkie
(3)
Odporność psychiczna
(2)
Samoświadomość
(2)
Szachy
(2)
Uczucia
(2)
Biblioteki szkolne
(1)
Czarodzieje
(1)
Czołgi
(1)
Czytelnictwo
(1)
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
(1)
Gry i zabawy
(1)
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Gry planszowe
(1)
Gry strategiczne
(1)
Harry Potter (postać fikcyjna)
(1)
I wojna światowa (1914-1918)
(1)
Joker
(1)
Kostki do gry
(1)
Kreatywność
(1)
Krokodyle
(1)
Liczby
(1)
Logika
(1)
Niepełnosprawność intelektualna w stopniu lekkim
(1)
Odzyskanie niepodległości przez Polskę (1918)
(1)
PRL
(1)
Pedagogika specjalna
(1)
Pisownia
(1)
Piłka nożna
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Prus, Bolesław (1847-1912)
(1)
Przedmioty magiczne
(1)
Przedmioty użytku codziennego
(1)
Remik
(1)
Rozwój poznawczy
(1)
Samopoznanie
(1)
Skarby
(1)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(1)
Sport
(1)
Spostrzeganie
(1)
Tajemnica
(1)
Uczniowie klas początkowych
(1)
Uwaga (psychologia)
(1)
Zabytki architektury
(1)
Zabytki kultury
(1)
Zabytki sakralne
(1)
Temat: dzieło
Faraon
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
1901-2000
(1)
1914-1918
(1)
Temat: miejsce
Kielce (woj. świętokrzyskie)
(1)
Polska
(1)
Województwo małopolskie (1999- )
(1)
Gatunek
Powieść polska
(4406)
Podręczniki akademickie
(4188)
Podręcznik
(3911)
Poezja polska
(3738)
Bibliografia
(3566)
Gry planszowe
(-)
Wydawnictwa popularne
(2986)
Artykuł z czasopisma
(2634)
Literatura polska
(2484)
Podręczniki
(2404)
Opracowanie
(2386)
Powieść
(2216)
Biografie
(2208)
Materiały pomocnicze
(2041)
Pamiętniki polskie
(1982)
Artykuł z czasopisma fachowego
(1919)
Poradnik
(1802)
Opowiadanie polskie
(1691)
Ćwiczenia i zadania
(1682)
Praca zbiorowa
(1583)
Antologie
(1542)
Dokumenty dźwiękowe
(1536)
Artykuł z czasopisma psychologicznego
(1312)
Publicystyka polska
(1238)
Materiały konferencyjne
(1236)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(1234)
Monografia
(1211)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(1190)
Artykuł problemowy
(1177)
Biografia
(1122)
Film fabularny
(1098)
Poradniki
(1086)
Powieść rosyjska
(1077)
Opowiadania i nowele
(955)
Powieść młodzieżowa polska
(955)
Powieść obyczajowa
(864)
Literatura
(859)
Albumy
(776)
Źródła historyczne
(775)
Przewodniki turystyczne
(700)
Dramat polski
(695)
Pieśń i piosenka
(672)
Podręczniki dla szkół średnich
(653)
Film edukacyjny
(632)
Antologia
(626)
Powieść angielska
(625)
Literatura rosyjska
(611)
Powieść francuska
(598)
Czasopismo polskie
(571)
Kryminał
(560)
Powieść amerykańska
(544)
Wiersze
(518)
Pamiętniki i wspomnienia
(517)
Dokumenty audiowizualne
(512)
Opowiadanie rosyjskie
(510)
Encyklopedie
(504)
Poradniki dla nauczycieli
(500)
Muzyka rozrywkowa
(496)
Poezja rosyjska
(496)
Dramat filmowy
(476)
Wywiad dziennikarski
(471)
Podręczniki dla szkół podstawowych
(468)
Dane statystyczne
(453)
Literatura młodzieżowa polska
(429)
Ćwiczenia i zadania dla szkół wyższych
(424)
Film polski
(415)
Scenariusz zajęć
(411)
Powieść niemiecka
(404)
Publikacja bogato ilustrowana
(398)
Informatory
(392)
Płyty gramofonowe
(382)
Thriller
(377)
Scenariusze zajęć dla szkół podstawowych
(373)
Adaptacja filmowa
(363)
Recenzje
(347)
Powieść historyczna
(340)
Raport z badań
(329)
Materiały pomocnicze dla szkół
(315)
Ćwiczenia i zadania dla szkół średnich
(304)
Muzyka poważna
(301)
Fotografia polska
(300)
Film dokumentalny
(296)
Reportaż polski
(296)
Programy nauczania dla szkół zawodowych
(285)
Scenariusze zajęć dla przedszkoli
(280)
Publicystyka
(273)
Literatura dziecięca polska
(272)
Satyra polska
(270)
Reportaż
(266)
Scenariusze zajęć do nauczania początkowego
(265)
Słowniki polskie
(264)
Czasopismo naukowe
(261)
Ćwiczenia i zadania dla szkół podstawowych
(258)
Listy polskie
(252)
Encyklopedia
(251)
Recenzja
(250)
Scenariusze zajęć dla gimnazjów
(248)
Malarstwo polskie
(245)
Szkice literackie polskie
(243)
Opowiadanie dziecięce polskie
(238)
Literatura podróżnicza polska
(235)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(19)
Edukacja i pedagogika
(12)
Psychologia
(4)
Kultura i sztuka
(3)
Językoznawstwo
(2)
Kultura fizyczna i sport
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Historia
(1)
38 wyników Filtruj
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Zawiera: Domino "Jarzębinka" zawiera 30 kostek (kartoników). Na każdym kartoniku znajduje się obrazek i wyraz.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF 568 (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Zawiera: Domino "Wiewiórka" zawiera 30 kostek (kartoników). Na każdym kartoniku znajduje się obrazek i wyraz.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF 569 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
7 Cudów Świata. Pojedynek / Antoine Bauza & Bruno Cathala ; oprawa graficzna: Miguel Coimbra ; redakcja: Anna Pichot ; tłumaczenie: Monika Żabicka. - Gdańsk : Rebel, [po 2015]. - 1 gra (1 plansza, 66 kart Budowli, 7 kart Gildii, 12 kart Cudów, 4 znaczniki militarne, 10 żetonów postępu, 1 pionek konfliktu, 31 monet, 1 notes punktacji) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 21x21x6 cm + podsumowanie zasad gry (1 karta luzem) + instrukcja.
Czas gry : 30 minut ; liczba graczy : 2
7 Cudów Świata: Pojedynek to gra dla 2 graczy, która wykorzystuje niektóre z głównych założeń bestselleru 7 Cudów Świata, ale oferuje również nowe wyzwania, specjalnie dopasowane do gry dwuosobowej. W tej grze istnieją 3 drogi do zwycięstwa: dominacja militarna, dominacja naukowa, zwycięstwo cywilne. Gra wprowadza nowatorski sposób dobierania kart, przed grą - układamy je według podanego wzoru, a dobierać wolno nam tylko te, które nie są przykrywane przez inne karty. Wybierając jedną z nich, odkrywamy kolejne, czyniąc je dostępnymi dla mojego przeciwnika, co podczas gry prowadzi do trudnych wyborów i dylematów. źródło opisu: https://bonito.pl/k-90476167-7-cudow-swiata-pojedynek
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 107 (1 egz.)
Pińczów - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 897 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Potwory do szafy / autor gry Antoine Bauza ; ilustracje Maciej Szymanowicz. - Warszawa : Granna, cop. 2013. - 1 gra (20 kart potworów, 10 żetonów zabawek, 3 części potwora Zębogona, 2 żetony Łowców Doskonałych, szafa) : tektura, karton, kolor ; w pudełku 4x19x19 cm + instrukcja (7 s. : il. ; 15 cm).
Liczba graczy: 1 - 6.
Na pudełku : Gra zalecana na dobranoc!.
Czas gry : 10 minut.
Instrukcja gry w jęz. pol. ; oryg. gra w jęz. fran.
Wieczorem świat wygląda inaczej. Tajemnicze cienie pojawiają się na ścianach… Straszydła i stwory czają się pod łóżkiem… Nie możesz zasnąć? Boisz się potworów! Zagraj i przegoń je do szafy! Gra zalecana na dobranoc! Zaproście do zabawy wszystkich domowników! Zobaczcie jaką macie znakomitą pamięć! Wybierzcie wariant gry. Lubicie współpracować czy rywalizować?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 89 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kroniki zbrodni : 1400 : [kooperacyjna gra fabularna] / projekt gry: David Cicurel, Wojciech Grajkowski ; scenariusz Pierre Buty, Grzegorz A. Nowak ; ilustracje Barbara Gołębiewska, Mateusz Michalski, DaYu, Mateusz Komada ; [tłumaczenie Tomasz Konatkowski]. - Kraków : Lucky Duck Games, © 2020. - 1 gra (30 kart postaci, 38 kart kategorii dowodów rzeczowych, 15 kart obiektów specjalnych, 7 dwustronnych kart lokacji, 1 karta lokacji startowej, 20 kart wizji, 1 karta psa, 1 plansza na dowody rzeczowe) : karton, kolor ; 30x20x6 cm + instrukcja (7, [1] strona : ilustracje ; 28 cm).
(Seria Milenium)
Gra przeznaczona dla 1-4 graczy, wiek 12+. Czas gry 60-90 min.
ok 1400. Nazywasz się Abelard Lavel, jesteś rycerzem w służbie króla. Już w dzieciństwie miewałeś dziwne, prorocze sny – widziałeś w nich zbrodnie z przeszłości i z przyszłości. Nauczyłeś się wykorzystywać swoje niezwykłe zdolności do rozwiązywania zagadek, których nikt inny nie potrafi wyjaśnić. Wielu mieszkańców miasta pragnie skorzystać z twoich usług. Czy jesteś w stanie im pomóc? Kroniki Zbrodni: 1400 jest samodzielną grą, rozwijającą pomysły znane z podstawowych „Kronik zbrodni”. Zastosowana w niej technologia Scan & Play pozwala połączyć zalety gry planszowej i elektronicznej. Przesłuchuj świadków i podejrzanych, gromadź dowody rzeczowe i zatrzymaj mordercę, zanim będzie za późno! Gracze mogą teraz wyciągać wnioski nie tylko z dowodów rzeczowych czy relacji świadków, ale także z tajemniczych obrazów przedstawionych na Kartach Wizji. Są to sceny z przeszłości lub przyszłości ukazujące postacie i obiekty, które dopiero pojawią się na drodze graczy. W czasie śledztwa gracze mogą także liczyć na pomoc członków rodziny, którzy chętnie podzielą się swoją wiedzą. Jest wśród nich wujek – mnich, który wie wszystko o źródłach pisanych, siostra – bogata kupcowa, która zawsze wie coś na temat każdego przedmiotu oraz brat – szpieg znający doskonale historie ludzi z miasta. Na koniec wierny towarzysz Pies Perceval – nie odstępuje graczy na krok i pomaga w tropieniu śladów. Można dawać mu różne przedmioty do powąchania w nadziei, że podąży za ich tropem. Zawartość: 30 kart postaci 38 kart kategorii dowodów rzeczowych 15 kart obiektów specjalnych 7 dwustronnych kart lokacji karta lokacji startowej 20 kart wizji karta psa plansza na dowody rzeczowe instrukcja.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 100 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Ry-Bitwa / Christophe Coat ; ilustracje Pierô ; [tłumaczenie Magda Garmot]. - Gdańsk : Rebel, [2021]. - 1 gra (3 maty, parawan, 3 znaczki zdobyczy, 24 żetony) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 27x19x6,5 cm + instrukcja (1 karta złożona).
Gra przeznaczona dla 2-8 graczy, wiek 6+. Czas gry 20 min.
Ry-Bitwa to zwariowana gra rodzinna, w której dwie grupy nadmorskich ptaków rywalizują o najpyszniejsze kąski. Podczas zabawy kolejno rzucamy żetonami na mapę złożoną z trzech stref, próbując trafić w odpowiednie miejsca. Wyznacz cel i atakuj terytoria, zdobycze albo ptaki przeciwników, aby zdobyć kontrolę nad kolejnymi strefami. Jeśli chcesz wygrać, Twoja drużyna musi obrać dobrą strategię i wykazać się nie lada zręcznością! Dlaczego pokochasz tę grę? Wyceluj, przymierz i rzucaj! Ry-Bitwa wykorzystuje najzabawniejszy i najbardziej angażujący mechanizm występujący w grach zręcznościowych czyli rzucanie do celu. Zasady są banalnie proste i wystarczy, żeby jedna osoba przy stole znała i nadzorowała system punktowania. Dołączony do gry parawan zabezpieczy elementy przed spadaniem, możecie więc bez obaw bawić się na stole.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 103 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
The Queen’s Gambit / Nicholas Cravotta i Rebeca Bleau. - Gdańsk : Rebel, 2021. - 1 pudełko ; 27x27x7 cm.
Forma i typ
Temat
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Symbol UKD: 794
W pudełku: plansza, 48 kart do gry, 4 karty konfiguracji, 4 karty pomocy, 4 gambity, 28 żetonów bierek, 4 żetony startowe, 4 żetony zapasowe, instrukcja.
Zastanawiasz się, jak doświadczała gry w szachy niezwykła Beth Harmon z „Gambitu królowej”? To dzięki swojej umiejętności wyobrażania sobie kolejnych ruchów szachowych na suficie Beth była w stanie pokonać wielu swoich przeciwników. W grze planszowej The Queen’s Gambit starasz się zbijać bierki przed innymi graczami, aby zebrać jak największą liczbę punktów. W każdej turze możesz ruszyć swoim gambitem jak inną figurą szachową. Pamiętaj, aby pokonać przeciwników i wygrać, musisz planować swoje ruchy niczym Beth!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 106 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 262874 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Quiz ortograficzny : koniec kłopotów z ortografią / ilustracje Andrzej Budek ; projekt graficzny Granna ; koncepcja gry Ewa Falkowska. - Warszawa : Granna, copyright 2012. - 1 gra (36 żetonów z literami, 80 żetoników-biedronek, 90 kart, 2 szt. czytnika z folii) : ilustracje ; w pudełku 28x19x4 cm. + instrukcja (8 stron, ilustracje ; 20cm.)
Liczba graczy: 1-6. Wiek: 7-12 lat.
Czas gry: nieokreślony
Na kartach znajduje się 180 obrazków. Obrazki są podpisane, jednak trudności ortograficzne są ukryte. Karty podzielono na trzy grupy: wyrazy z Ó i U, RZ i Ż, H i CH. Gracze w trakcie gry deklarują, jaką literę trzeba wstawić, aby wyraz był w całości napisany poprawnie. Gdy wszyscy zadeklarują litery, można sprawdzić za pomocą czytnika, kto podał prawidłowo, a kto się pomylił. Nagrodą za prawidłową odpowiedź są śliczne boże krówki. Gra umożliwia wzrokowe zapamiętanie poszczególnych wyrazów. [opis wg wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Końskie - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 6 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Było sobie życie : jak pokonać wirusa? / koncepcja gry Janusz Feliks, projekt postaci Jean Barraud. - Warszawa : Hippokampus, copyright 2021. - 1 gra (1 plansza, 2 talie kart po 55 listków, 12 żetonów Wirusy, 12 żetonów Bakterie, 27 żetonów Hello Maestro, 4 pionki, kostka do gry) : karton, plastik, tektura, kolor ; w pudełku 20x20x5,5 cm + instrukcja.
Forma i typ
Symbol UKD: 794
Gra dla 2-4 graczy.
W grze wykorzystano postaci oraz grafiki z filmu Alberta Barille "Było sobie życie".
Organizm został masywnie zaatakowany przez bandę złośliwych wirusów i bakterii. W celu zlikwidowania patogenów, organizm musi zmobilizować system obronny, a Ty możesz mu pomóc! Twoim zadaniem jest wysłać do walki leukocyty, które będą unieszkodliwiały i usuwały intruzów. Podobnie jak w naszej bestsellorowej pozycji pt. „Było sobie życie” opieramy się na prostej mechanice oraz poczuciu humoru. Tym razem pytania, które są jednym z motorów gry, uczą prewencji oraz sposobów walki z wirusami i bakteriami, które atakują ludzki organizm. Zestaw pytań uwzględnia prewencję przeciw Covid-19.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 77 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Chińczyk ze strychu / Aleksandra Godlewska. W: Życie Szkoły. - 2013, nr 11, s. 36-37.
Dokument nadrzędny: Życie Szkoły.
Gra planszowa
W koszyku
Mijamy się : junior : bądź w kontakcie / Elżbieta Goślicka, Danuta Wilczarska. - Rypin : Mijamysie.pl, [2020]. - 1 pudełko (plansze, karty, dzwonek, diamenty, kostka do gry, instrukcja) : karton, plastik, ilustracje kolorowe ; 26x26x8 cm.
Cele gry to: wzmacnianie więzi z rodziną ; budowanie relacji i lepsze poznanie się graczy ; rozpoznawanie i nazywanie emocji u siebie i innych ; nauka akceptacji poprzez dostrzeganie u innych graczy różnic w rozumieniu świata, zachowań, uczuć, poglądów ; uwalnianie się od napięć, emocji, stresu ; wyrażanie stanów psychicznych i uzewnętrznianie emocji ; rozwijanie koncentracji, spostrzegawczości i uważności ; rozwijanie fantazji, kreatywności i pobudzenie do aktywności.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Końskie - Multimedialny
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP 8 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Mijamy się : kosmiczna gra terapeutyczna : podkręcamy odporność psychiczną/ Elżbieta Goślicka - Wydanie drugie rozszerzone - Rypin : Mijamysie.pl, [2022] - 1 pudełko (plansza, karty, kostki, pionki, amulety, instrukcja) : karton, plastik, ilustracje kolorowe ; 33x24x7 cm.
Gra polecana jest dla rodzin, par, znajomych ale też: psychologów, pedagogów, terapeutów jako idealne narzędzie wspierające proces terapeutyczno - diagnostyczny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Końskie - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteczka "Poradnika Bibliotekarza" ; nr 31)
W ostatnich latach gry planszowe stały się w Polsce bardzo popularne. Stale rośnie liczba graczy, pojawiają się nowi wydawcy, sklepy, recenzenci, blogerzy, a co tydzień swoją premierę ma kilka lub nawet kilkanaście nowych tytułów. Rosnąca popularność, wydawanie coraz większej liczby gier oraz coraz częstsze pojawianie się tematu planszówek w przestrzeni publicznej sprawiają, że gry planszowe zaczęły również znajdywać swoje miejsce w ofercie bibliotek. Niniejsza broszura przygotowana została przede wszystkim z myślą o potrzebach bibliotekarzy i głównie do nich też jest kierowana. Przyda się jednak również innym osobom, dla których tematyka planszówek nie jest obojętna.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 259833 (1 egz.)
Kielce - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 259832/ czyt. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Czysta planeta : gra loteryjka / ilustracje Kamila Kozłowska. - Warszawa : Edgard, © 2021. - 1 pudełko (6 prostokątnych plansz, 36 okrągłych żetonów, instrukcja) : ilustracje ; 22x15x4 cm.
(Kapitan Nauka)
Liczba graczy: 1-6.
Czas gry: 10-30 minut.
Instrukcja zawiera 5 wariantów gry.
Daj śmieciom nowe życie, poznaj tajniki recyklingu i stań się prawdziwym mistrzem segregacji odpadów! Gra Loteryjka. Czysta planeta to gra dla przedszkolaków i uczniów, dzięki której twoje dziecko dowie się, jak dbać o środowisko, segregować śmieci i które produkty czy opakowania można wykorzystać ponownie. Oprócz zdobywania wiedzy o otoczeniu, dzieci poćwiczą również pamięć i koncentrację.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 73 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Niepodległa / projekt gry: Jan Madejski ; opracowanie historyczne i bigramy: Wojciech Markert ; projekt graficzny i ilustracje: Roman Kucharski. - Wydanie II poprawione. - Warszawa : Instytut Pamieci Narodowej - Komisja Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu, 2019. - Pudełko: ilustracje ; 25x37x8 cm+ 3 broszury (pracowanie historyczne: 23 strony, Instrukcja do gry : wersja podstawowa: 11,[1] strona, Instrukcja do gry : wersja zaawansowana: 18,[2] strony).
W pudełku: 1 plansza dwustronna, 50 elementów drewnianych (w tym 19 specjalnych kostek), 110 dużych kart do gry i 24 małe, 88 elementów kartonowych oraz 2 instrukacje i broszurę z opracowaniem historycznym.
Wiek graczy: 12+, liczba graczy 2-4, czas gry 30-90 min.
Gra ma być innowacyjnym narzędziem wpierającym nauczycieli historii za wszystkich trzech poziomów edukacyjnych. Sama gra składa się z 15 misji, które swoją tematyką nawiązują do okresu odzyskania przez Polskę niepodległości i są zgodne z podstawą programową, dzięki czemu z powodzeniem mogą być wykorzystywane podczas zajęć lekcyjnych. Ale w grę dzieci i młodzież mogą zagrać nie tylko w czasie zajęć szkolnych – „Godność, wolność i niepodległość” jest dostępna na stronie MEN-u. Platforma internetowa jest podzielona na dwie strefy: strefę gracza, gdzie można podjąć się realizacji misji oraz strefę merytoryczną, do której dostęp wymaga podania hasła. W strefie merytorycznej, do której dostęp otrzymają nauczyciele, będzie można znaleźć specjalnie przygotowane scenariusze lekcyjne, ułatwiające prowadzenie lekcji z wykorzystaniem gry.[niepodlegla.gov.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 71 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Dokument nadrzędny: Biblioteka w Szkole.
Propozycja zajęć plastycznych oraz popularyzacji czytelnictwa. Wykonanie gry planszowej na podstawie fragmentu "Faraona" Bolesława Prusa.
Gra planszowa
W koszyku
Mistrz pojedynków : Harry Potter / autor Ludovic Maublanc ; rozwój Cédric Caumont i Thomas Provoost. - Gdańsk : Rebel, 2022. - 1 gra (1 plansza, 8 różdżek, 9 kafelków sztandarów, kafelek prymusa, 142 karty, 24 żetony, 10 platikowych podstawek) : karton, tektura, papier, plastik, kolor ) ; w pudełku 30x29x8 cm + instrukcja (1 karta złożona - 4 strony : ilustracje kolorowe ; 29x29 cm).
Liczba graczy: 4-8.
Czas rozgrywki: 30 min.
Pełna zawartość gry w instrukcji.
Rzuć zaklęcie i wygraj! Witaj w Szkole Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie! Wciel się w jednego z uczniów, załóż szaty i chwyć różdżkę w dłoń, by dumnie reprezentować barwy swojego domu. Kombinuj, planuj swoje ruchy i trafnie dobieraj zaklęcia, by zaskoczyć przeciwników i wygrywać kolejne pojedynki! Harry Potter: Mistrz Pojedynków to imprezowa gra blefu, w której rywalizujecie, by zdobyć jak najwięcej punktów dla swojego domu. Podczas każdej rundy będziecie przygotowywać czary i mierzyć różdżkami w swoich przeciwników. Następnie wszyscy równocześnie rzucają zaklęcia... albo się przed nimi bronią! Tylko najmądrzejsi czarodzieje i czarownice otrzymają nagrody, a ci którzy zostali oszołomieni, mogą stracić część zdobytych punktów!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 102 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Liczba graczy: do 5.
Pudełko zawiera: 6 plansz, 5 pionków, 1 kostka, 1 woreczek, 1 instrukcję.
Planszową grę terapeutyczną kierujemy do wszystkich grup wiekowych. To gra przeznaczona do rozgrywki w każdym miejscu i czasie. Gra może stać się nieodzownym narzędziem pracy dla terapeutów, psychologów, pedagogów, trenerów, coachów, jak również wszystkich tych, którzy na co dzień mają do czynienia z osobami doświadczającymi trudności w wyrażaniu emocji. Sprawdzi się w gabinetach i poradniach: psychologiczno-pedagogicznych, terapeutycznych, pedagogów szkolnych. Powinna znaleźć się we wszystkich tych miejscach, gdzie trafiają dzieci z problemami wychowawczymi lub mające za sobą trudne przeżycia czy doświadczenia. Zaproszenie ich do gry i w jej trakcie rozmowa o tym, co dla nich trudne i bolesne, może pomóc nawiązać z nimi dobry kontakt lub uzyskać od nich ważne informacje. Takie miejsca to na przykład tzw. przyjazne pokoje przesłuchań, izby dziecka czy wszelkie centra pomocy dzieciom i rodzinom. Niewątpliwym atutem gry jest możliwość wykorzystania jej walorów zarówno podczas sesji terapeutycznych, jak i szkoleń czy rozgrywek rodzinnych. Przy wykonywaniu kolejnych zadań gracze w formie zabawy będą trenować swoje umiejętności związane z określaniem i wyrażaniem własnych emocji, jak również będą doskonalić umiejętność komunikacji. Głównym celem terapeutycznym gry jest omówienie czterech podstawowych emocji: radości, złości, smutku, lęku oraz doskonalenie umiejętności ich nazywania i konstruktywnego wyrażania. Dodatkowo gracze sięgający po grę Emocje – nazywam, rozumiem, wyrażam będą mogli kształtować takie zdolności jak: współpraca, tolerancja i akceptacja innych. Gra pomoże im w nawiązywaniu pozytywnych relacji, budowaniu poczucia własnej wartości, aktywnym słuchaniu. Pomoże ćwiczyć umiejętności z zakresu komunikacji werbalnej i niewerbalnej, jak również pokaże, w jaki sposób czerpać przyjemność i satysfakcję ze wspólnej zabawy oraz możliwości przebywania w grupie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Końskie - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 1 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Gool! / autor gry Corné van Moorsel ; ilustracje Marek Szyszko. - Warszawa : Egmont Polska, © 2017. - 1 gra (1 plansza do gry, 3 znaczniki, 10 figurek piłkarzy, 1 kostka do gry, 1 piłka) : : karton, papier, drewno, plastik, kolor ; w pudełku 5x20x20 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje kolorowe ; 19x19 cm)
Pełna zawartość gry w instrukcji.
Liczba graczy 2.
Czas gry 30 min.
Nie nadaje się dla dzieci w wieku poniżej 3 lat. Zawiera małe elementy, istnieje ryzyko zadławienia.
Gracze są trenerami drużyn piłkarskich i rozgrywają emocjonujący mecz. Wygra zespół, który zdobędzie więcej goli w określonym czasie. Gracze przemieszczają piłkarzy po boisku, podają piłkę i strzelają bramki. Oprócz konstruowania efektownych akcji, w grze bardzo ważna jest obrona i przeszkadzanie przeciwnikowi. „Goool!” to jedna z najlepszych futbolowych gier planszowych. Gra zostanie wydana w dwóch wersjach kolorystycznych (piłkarze żółci i czerwoni oraz niebiescy i pomarańczowi). [https://egmont.pl/Goool-Gra-planszowa,608901,p.html]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 69 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej