Słodownik-Rycaj Ewa
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(9)
Forma i typ
Książki
(7)
Artykuły
(2)
Dostępność
dostępne
(20)
tylko na miejscu
(6)
wypożyczone
(1)
Placówka
Kielce - Wypożyczalnia
(3)
Kielce - Czytelnia
(2)
Busko Zdrój - wypożyczalnia
(1)
Busko zdrój - czytelnia
(3)
Kazimierza Wielka - wypożyczalnia
(1)
Końskie - wypożyczalnia
(1)
Opatów - wypożyczalnia
(3)
Ostrowiec - wypożyczalnia
(1)
Ostrowiec - czytelnia
(1)
Pińczów - czytelnia
(1)
Sandomierz - wypożyczalnia
(2)
Starachowice - wypożyczalnia
(3)
Staszów - wypożyczalnia
(3)
Włoszczowa - wypożyczalnia
(2)
Autor
Boszczyk Marta
(723)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(556)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(488)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(484)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(441)
Słodownik-Rycaj Ewa
(-)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(440)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(430)
Lewicka Ewa
(417)
Puszczewicz Barbara
(398)
Prus Bolesław (1847-1912)
(375)
Kosiń Janina
(373)
Lewandowska Bożena
(370)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(346)
Goetz Magdalena
(344)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(334)
Shakespeare William (1564-1616)
(288)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(262)
Lenin Vladimir Il'ič (1870-1924)
(257)
Knajder-Sowa Anna
(253)
Cyrański Czesław
(247)
Pigoń Stanisław (1885-1968)
(240)
Dąbrowska Maria (1889-1965)
(221)
Faliszewska Jolanta
(218)
Trojan Elżbieta
(210)
Łoskot Małgorzata
(209)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(199)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(194)
Tuwim Julian (1894-1953)
(190)
Jakubowski Jan Zygmunt (1909-1975)
(184)
Szancer Jan Marcin (1902-1973)
(184)
Tarapata Ewa
(180)
Pronobis Małgorzata
(166)
Rozwadowski Stanisław (1923-1996)
(166)
Markiewicz Henryk (1922- )
(162)
Wyspiański Stanisław (1869-1907)
(161)
Uniechowski Antoni (1903-1976)
(159)
Parandowski Jan (1895-1978)
(157)
Reymont Władysław Stanisław (1867-1925)
(157)
Jodełka-Burzecki Tomasz (1919-1989)
(156)
Broniewski Władysław (1897-1962)
(154)
Praca zbiorowa
(153)
Staff Leopold (1878-1957)
(152)
Tolstoj Lev Nikolaevič (1828-1910)
(152)
Conrad Joseph (1857-1924)
(142)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(137)
Elsner Danuta
(136)
Kochanowski Jan (1530-1584)
(136)
Rychlicki Zbigniew (1922-1989)
(136)
Engels Friedrich (1820-1895)
(135)
Zieliński Bronisław (1914-1985)
(135)
Łuba Małgorzata
(134)
Stróżyński Klemens
(133)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(132)
Kobyliński Szymon (1927-2002)
(130)
Marx Karl (1818-1883)
(130)
Rechnio-Kołodziej Beata
(128)
Wańkowicz Melchior (1892-1974)
(128)
Włodno Danuta
(127)
Żukrowski Wojciech (1916-2000)
(127)
Bratny Roman (1921- )
(125)
Jastrzębska Lidia
(125)
Tatarkiewicz Władysław (1886-1980)
(124)
Krzeczkowska Eugenia
(123)
Smólska Janina (?-2002)
(123)
Hertz Paweł (1918-2001)
(122)
Jakubowska Alina
(122)
Lewik Włodzimierz (1905-1962)
(120)
Laere Karolina Van
(118)
Malczewski Artur
(118)
Myjak Józef
(118)
Putrament Jerzy (1910-1986)
(115)
Dobraczyński Jan (1910-1994)
(113)
Doroszewski Witold (1899-1976)
(113)
Kieniewicz Stefan (1907-1992)
(112)
Misiorowska Ewa
(112)
Jaworowski Jerzy (1919-1975)
(111)
Szelburg-Zarembina Ewa (1899-1986)
(111)
Szweykowski Zygmunt (1894-1978)
(111)
Włodno-Furman Elżbieta
(111)
Korczak Janusz (1878?-1942)
(110)
Rogoziński Julian (1912-1980)
(110)
Garstka Tomasz
(109)
Rusiecki Antoni Marian (1892-1956)
(109)
Lem Stanisław (1921-2006)
(108)
Krasiński Zygmunt (1812-1859)
(107)
Norwid Cyprian Kamil (1821-1883)
(107)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(106)
Radzicki Józef
(106)
Kierszys Zofia (1921-2000)
(105)
Stawar Andrzej (1900-1961)
(105)
Wyka Kazimierz (1910-1975)
(105)
Krasicki Ignacy (1735-1801)
(104)
Klemensiewicz Zenon (1891-1969)
(103)
Dostoevskij Fedor Mihajlovič (1821-1881)
(102)
Puškin Aleksandr Sergeevič (1799-1837)
(102)
Bunsch Karol (1898-1987)
(101)
Goethe Johann Wolfgang von (1749-1832)
(101)
Śliwerski Bogusław (1954- )
(101)
Gomulicki Juliusz Wiktor (1909-2006)
(100)
Jaworowski Mieczysław
(100)
Rok wydania
2000 - 2009
(5)
1990 - 1999
(2)
Kraj wydania
Polska
(9)
Język
polski
(9)
Temat
Mowa
(5)
Dziecko
(4)
Logopedia
(3)
Wychowanie przedszkolne
(3)
Gry edukacyjne
(1)
Język polski
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Metakomunikacja
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Pedagogika opiekuńcza
(1)
Program Stymulujący Mowę Komunikatywną
(1)
Wilgocka-Okoń, Barbara
(1)
9 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Busko zdrój - czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. S/1748 (1 egz.)
Ostrowiec - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50080 (1 egz.)
Sandomierz - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45109 (1 egz.)
Staszów - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 25895 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Symbol UKD: 371.69:372.46:372.881.116.21
Bibliogr. s.115
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 231980, 231978, 231979 (3 egz.)
Opatów - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 24427 (1 egz.)
Pińczów - czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 26236 (1 egz.)
Starachowice - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36523, 36524 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 7 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 228171 (1 egz.)
Kielce - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 228170/czyt.37 (1 egz.)
Busko zdrój - czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37529 (1 egz.)
Opatów - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 23562 (1 egz.)
Starachowice - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36207, 37808 (2 egz.)
Staszów - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22322 (1 egz.)
Włoszczowa - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 26171 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr.
[Znaczenie mowy, rozwój. Przyczyny i konsekwencje wad wymowy. Prosty opóźniony rozwój i opóźniony rozwój mowy.]
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Problemy opieki logopedycznej nad dziećmi w wieku przedszkolnym / Ewa Słodownik-Rycaj. W: Kwartalnik Pedagogiczny. - R. 50, nr 3 (2005), s. 115-131.
Dokument nadrzędny: Kwartalnik Pedagogiczny.
Streszcz. w jęz. ang.
Książka
W koszyku
Rozwijanie mowy komunikatywnej dziecka / Ewa Słodownik-Rycaj. - Warszawa : "Żak", 1998. - 90, [1] s. : fot., rys. ; 21 cm.
Temat
Symbol UKD: 159.922.7/.8:81'23](07)
Bibliogr. s. 90-[91].
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 12 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 225234, 225235 (2 egz.)
Kielce - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 225233/czyt.37 (1 egz.)
Busko Zdrój - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. S/31 (1 egz.)
Busko zdrój - czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37258 (1 egz.)
Kazimierza Wielka - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 29009 (1 egz.)
Końskie - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43637 (1 egz.)
Opatów - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 23236 (1 egz.)
Ostrowiec - czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47250 (1 egz.)
Sandomierz - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40773, 39429 (2 egz.)
Starachowice - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35492 (1 egz.)
Staszów - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22046 (1 egz.)
Włoszczowa - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 25809 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr.
[Dziecko jako świadomy uczestnik procesu komunikowania się. Wpływ otoczenia na ten proces. Sceanriusze gier i zabaw rozwijających proces komunikowania się]
Książka
W koszyku
Temat
Symbol UKD: 376-056.264(438:410)"19/20"
Bibliogr. s. 323-342.
Zawiera: I. Zaburzenia mowy i terapia logopedyczna z perspektywy ogólnych koncepcji rozwoju człowieka: uściślenia terminologiczne, ogólne koncepcje rozwoju człowieka, modele badań rozwoju, etapy badań nad rozwojem języka dziecka, status logopedii jako nauki (miejsce logopedii wśród nauk i jej związki z różnymi dziedzinami wiedzy, przedmiot badań i zakres logopedii, metodologia i terminologia logopedii - umacnianie się podstaw teoretycznych.
Zawiera: Perspektywy ujmowania terapii logopedycznej: podejście medyczne, pedagogiczne, lingwistyczne, środowiskowe, koncepcja podejscia holistycznego.
Zawiera: Strategie definiowania celów edukacyjnych a cele terapii logopedycznej.
Zawiera: Kształtowanie się modelu opieki logopedycznej w Polsce: początki i okres międzywojenny, lata powojenne i sześćdziesiąte, lata siedemdziesiąte i osiemdziesiąte ; Teoretyczne i praktyczne propozycje zmiany istniejacego systemu.
Zawiera: II. Projekt badań porównawczych dotyczących opieki logopedycznej w systemie edukacyjnym Polski i Anglii ; Koncepcyjno-metodologiczne podstawy pracy (cele pedagogiki porównawczej a cele pracy, metody i procedury w pedagogice porównawczej a metody wykorzystywane w pracy) ; Cele i założenia badań.
Zawiera: Sposób prowadzenia badań i wykorzystane źródła ; Realizacja pierwszego celu - opracowanie monografii polskiego systemu opieki logopedycznej ; Realizacja drugiego celu - analiza porównawcza polskiego i angielskiego systemu opieki logopedycznej ; Realizacja trzeciego celu - stworzenie własnej propzycji modelu systemu opieki logopedycznej.
Zawiera: III. System oświaty w Polsce i Anglii.
System oświaty w Polsce i w Anglii: ogólne informacje o kraju, cele oświaty, struktura systemu oświaty, administracja i nadzór nad systemem oświaty, finansowanie, kształcenie nauczycieli, program nauczania, ocenianie.
Analiza porównawcza polskiego i angielskiego systemu oświaty.
Struktura i organizacja opieki logopedycznej w Polsce i Anglii: sposób postrzegania opieki logopedycznej, miejsce opieki logopedycznej w systemie edukacji, finansowanie, zarządzanie i nadzór, prawne uregulowania systemu opieki logopedycznej. Wielkość potrzeb w zakresie opieki logopedycznej: pojęcie potrzeb związanych, trudności w określeniu wielkości potrzeb.
Możliwości zaspokojenia potrzeb opieki logopedycznej w ramach rozwiązań organizacyjnych obowiązujących w latach osiemdziesiątych i dziewięćdziesiątych.
Modele wsparcia logopedycznego: sposoby ujmowania wsparcia logopedycznego, modele obowiązujace w Polsce.
Instytucjonalne rozwiązania: poradnie psychologiczne-pedagogiczne w systemie opieki logopedycznej, przedszkola i szkoły w systemie opieki logopedycznej, lokalne rozwiązania.
Specjaliści odpowiedzialni za organizację i przebieg opieki logopedycznej: status zawodowy logopedy, kształcenie kadry logopedycznej, towarzystwa i organizacje logopedyczne ; Udział rodziców w terapii ; Kierunki zmian.
System opieki logopedycznej w Anglii: sposób postrzegania opieki, miejsce w systemie edukacji, idea integracji dzieci z zaburzeniami mowy, jezyka, komunikacji, terapia logopedyczna jako usługa medyczna ; Finansowanie, zarządzanie i nadzór (warunki skutecznego wsparcia, założenia programu rządowego) ; Prawne uregulowania opieki logopedycznej dla dzieci z zaburzeniami mowy, języka i komunikacji i ich implikacje dla praktyki edukacyjnej ; Wielkość potrzeb w zakresie opieki i możliwości ich zaspokojenia ; Modele wsparcia logopedycznego ; Instytucjonalne rozwiazania w zakresie opieki logopedycznej (ośrodki zapewniające wsparcie dzieciom z problemami mowy i jezyka, lokalne rozwiazania, czynniki wpływające na kształt określonego modelu usług logopedycznych.
Specjaliści odpowiedzialni za organizację i przebieg opieki logopedycznej (napięcia i utrudnienia w relacjach między logopedą a innymi specjalistami, kształcenie logopedów).
Udział rodziców w terapii logopedycznej (relacja logopeda-rodzice).
Analiza porównawcza polskiego i angielskiego systemu opieki logopedycznej.
Model systemu opieki logopedycznej - propozycja własna ; Założenia przyjęte przy konstruowaniu modelu ; Charakterystyka modelu ; Konstrukcja modelu ; Działania logopedów podejmowane w ramach pracy poszczególnych instytucji.
Aneks: Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 4 kwietnia 2005 r. w sprawie organizowania wczesnego wspomagania rozwoju dzieci.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej