Al-Khamisy Danuta
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(18)
Forma i typ
Artykuły
(10)
Książki
(8)
Dostępność
dostępne
(19)
tylko na miejscu
(9)
wypożyczone
(1)
Placówka
Kielce - Wypożyczalnia
(3)
Kielce - Czytelnia
(4)
Busko zdrój - czytelnia
(2)
Jędrzejów - wypożyczalnia
(2)
Jędrzejów - czytelnia
(1)
Kazimierza Wielka - wypożyczalnia
(1)
Ostrowiec - wypożyczalnia
(4)
Ostrowiec - czytelnia
(1)
Pińczów - czytelnia
(2)
Sandomierz - wypożyczalnia
(3)
Starachowice - wypożyczalnia
(2)
Staszów - wypożyczalnia
(2)
Włoszczowa - wypożyczalnia
(2)
Autor
Boszczyk Marta
(722)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(556)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(488)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(484)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(441)
Al-Khamisy Danuta
(-)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(440)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(430)
Lewicka Ewa
(417)
Puszczewicz Barbara
(398)
Prus Bolesław (1847-1912)
(375)
Kosiń Janina
(373)
Lewandowska Bożena
(370)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(346)
Goetz Magdalena
(344)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(334)
Shakespeare William (1564-1616)
(288)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(262)
Lenin Vladimir Il'ič (1870-1924)
(257)
Knajder-Sowa Anna
(253)
Cyrański Czesław
(247)
Pigoń Stanisław (1885-1968)
(240)
Dąbrowska Maria (1889-1965)
(221)
Faliszewska Jolanta
(218)
Łoskot Małgorzata
(209)
Trojan Elżbieta
(208)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(199)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(194)
Tuwim Julian (1894-1953)
(190)
Jakubowski Jan Zygmunt (1909-1975)
(184)
Szancer Jan Marcin (1902-1973)
(184)
Tarapata Ewa
(180)
Pronobis Małgorzata
(166)
Rozwadowski Stanisław (1923-1996)
(166)
Markiewicz Henryk (1922- )
(162)
Wyspiański Stanisław (1869-1907)
(161)
Uniechowski Antoni (1903-1976)
(159)
Parandowski Jan (1895-1978)
(157)
Reymont Władysław Stanisław (1867-1925)
(157)
Jodełka-Burzecki Tomasz (1919-1989)
(156)
Broniewski Władysław (1897-1962)
(154)
Praca zbiorowa
(153)
Staff Leopold (1878-1957)
(152)
Tolstoj Lev Nikolaevič (1828-1910)
(152)
Conrad Joseph (1857-1924)
(142)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(137)
Elsner Danuta
(136)
Kochanowski Jan (1530-1584)
(136)
Rychlicki Zbigniew (1922-1989)
(136)
Engels Friedrich (1820-1895)
(135)
Zieliński Bronisław (1914-1985)
(135)
Łuba Małgorzata
(134)
Stróżyński Klemens
(133)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(132)
Kobyliński Szymon (1927-2002)
(130)
Marx Karl (1818-1883)
(130)
Rechnio-Kołodziej Beata
(128)
Wańkowicz Melchior (1892-1974)
(128)
Włodno Danuta
(127)
Żukrowski Wojciech (1916-2000)
(127)
Bratny Roman (1921- )
(125)
Jastrzębska Lidia
(125)
Tatarkiewicz Władysław (1886-1980)
(124)
Krzeczkowska Eugenia
(123)
Smólska Janina (?-2002)
(123)
Hertz Paweł (1918-2001)
(122)
Jakubowska Alina
(122)
Lewik Włodzimierz (1905-1962)
(120)
Laere Karolina Van
(118)
Malczewski Artur
(118)
Myjak Józef
(118)
Putrament Jerzy (1910-1986)
(115)
Dobraczyński Jan (1910-1994)
(113)
Doroszewski Witold (1899-1976)
(113)
Kieniewicz Stefan (1907-1992)
(112)
Misiorowska Ewa
(112)
Jaworowski Jerzy (1919-1975)
(111)
Szelburg-Zarembina Ewa (1899-1986)
(111)
Szweykowski Zygmunt (1894-1978)
(111)
Włodno-Furman Elżbieta
(111)
Korczak Janusz (1878?-1942)
(110)
Rogoziński Julian (1912-1980)
(110)
Rusiecki Antoni Marian (1892-1956)
(109)
Garstka Tomasz
(108)
Lem Stanisław (1921-2006)
(108)
Krasiński Zygmunt (1812-1859)
(107)
Norwid Cyprian Kamil (1821-1883)
(107)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(106)
Radzicki Józef
(106)
Kierszys Zofia (1921-2000)
(105)
Stawar Andrzej (1900-1961)
(105)
Wyka Kazimierz (1910-1975)
(105)
Krasicki Ignacy (1735-1801)
(104)
Klemensiewicz Zenon (1891-1969)
(103)
Dostoevskij Fedor Mihajlovič (1821-1881)
(102)
Puškin Aleksandr Sergeevič (1799-1837)
(102)
Bunsch Karol (1898-1987)
(101)
Goethe Johann Wolfgang von (1749-1832)
(101)
Śliwerski Bogusław (1954- )
(101)
Gomulicki Juliusz Wiktor (1909-2006)
(100)
Jaworowski Mieczysław
(100)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(5)
1990 - 1999
(2)
Kraj wydania
Polska
(18)
Język
polski
(18)
Temat
Dziecko niepełnosprawne
(6)
Wychowanie przedszkolne
(6)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(4)
Dziecko
(3)
Kształcenie integracyjne
(3)
Astronomia
(2)
Dojrzałość szkolna
(2)
Gry i zabawy umysłowe
(2)
Meteorologia
(2)
Myślenie
(2)
Nauczanie początkowe
(2)
Przedszkola
(2)
Przedszkola integracyjne
(2)
Zachowanie prospołeczne
(2)
Zespół ADHD
(2)
Czytanie
(1)
Edukacja ekologiczna
(1)
Integracja społeczna
(1)
Metoda Montessori
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Młodzież
(1)
Oświata
(1)
Pedagogika opiekuńcza
(1)
Pedagogika specjalna
(1)
Przedszkola specjalne
(1)
Technika
(1)
Testy psychologiczne
(1)
Wilgocka-Okoń, Barbara
(1)
Wsparcie społeczne
(1)
Zespół Downa
(1)
Temat: miejsce
Mazowieckie, województwo (od 1999)
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(1)
Raport z badań
(1)
18 wyników Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
CD
W koszyku
(Zajrzyj i Znajdź)
Forma i typ
Symbol UKD: 37.091.212:159.922.7.072
Na dysku zamieszczono zadania wraz z kartami pracy w formacie A4 oraz komputerowy program do analizy wyników - arkusz obserwacji dziecka.
Bibliogr. s. 20.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 248682/czyt.37 (1 egz.)
Ostrowiec - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50219 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 381-[398].
Zawiera: Socjalizacja dziecka ; Struktura warunków socjalizacji ; Przedszkole jako instytucja socjalizacji dziecka ; Społeczność dziecięca w procesie interakcji ; Proces komunikacji w zachodzących interakcjach ; Wychowanie interpersonalne ; Doświadczenia interpersonalne a wrażliwość na drugiego człowieka ; Kontekst społeczny a uczenie się społecznego zachowania ; Kontekst społeczny a wiedza dziecka ; Rozwój a uczenie się ; Poznawanie innych w interakcjach z rówieśnikami ; Zamierzony wpływ dorosłych ; Kompetencje społeczne regulujace zachowanie człowieka ; Empatia jako kompetencja społeczna ; Zachowania prospołeczne ; Tolerancja ; Istota integracji ; Integracja jako proces wielowymiarowy ; Edukacja integracyjna a integracja społeczna ; Dziecko niepełnosprawne w wieku przedszkolnym w wybranych krajach świata ; System wsparcia dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w USA ; Model edukacji integracyjnej w Wielkiej Brytanii ; Edukacja włączająca dzieci specjalnej troski w USA, Anglii i Szwecji ; Edukacja integracyjna we Włoszech ; Nauczanie specjalne czy edukacja integracyjna w systemie oświaty na Litwie ; Dziecko niepełnosprawne w ukraińskim systemie edukacji ; Edukacja dzieci niepełnosprawnych w wybranych krajach Afryki oraz Bliskiego Wschodu ; Podobieństwa i różnice między modelami integracji w różnych krajacj ; Integracja społeczna w edukacji przedszkolnej w Polsce ; Prawa integracji społecznej ; Modele podejścia do edukacji dzieci niepełnosprawnych ; Formy integracji ; Znaczenie grupy integracyjnej ; Dziecko niepełnosprawne w kontekście sytuacyjnym ; Edukacja przedszkolna w wymiarze instytucjonalnym ; Architektura i wyposażenie ; Regulacje prawne ; Instytucje wspomagające edukację przedszkolną w procesie integracji społecznej ; Wybrane programy edukacji przedszkolnej a problemy integracji społecznej ; Prointegracyjne działania nauczycieli przedszkoli ; Kształcenie nauczycieli w procesie integracji społecznej ; Gotowość nauczycieli do pracy z dziećmi o specjalnych potrzebach edukacyjnych ; Kontakt nauczycieli z osobą niepełnosprawną ; Postawy, które wyzwala kontakt z osobą niepełnosprawną ; Miejsce zamieszkania a uzasadnienie postawy wobec osób niepełnosprawnych ; Deklarowana postawa wobec osoby niepełnosprawnej a deklarowana chęć pracy w placówce integracyjnej ; Wiedza nauczycieli o niepełnosprawnościach ; Stosunek nauczycieli do różnych form integracji ; Wiedza dotycząca form integracji a preferowany wybór jednej z nich ; Miejsce zamieszkania a chęć podjęcia pracy w przedszkolu integracyjnym ; Wiek a wybór pracy w wybranej formie integracyjnej ; Staż pracy a znajomość form integracji ; Motyw powstania przedszkoli integracyjnych a zmiana kompetencji nauczycieli ; Cechy, jakie powinien posiadać nauczyciel pracujący w grupie integracyjnej ; Stosunek nauczycieli do tworzenia placówek integracyjnych ; Bariery społecznej edukacji integracyjnej ; Kompetencje interpersonalne ; Kompetencje poznawcze ; Kompetencje terapeutyczne ; Kompetencje organizacyjne ; Rodzina, jako kontekst społeczny ; Świadomość pedagogiczna rodziców dzieci w przedszkolach masowych i integracyjnych ; Kontekst społeczny grupy a wiedza dziecka o osobie niepełnosprawnej ; Reprezentacja osoby niepełnosprawnej ; Empatia wśród nauczycieli przedszkoli integracyjnych i masowych ; Rozumienie uczuć osób nieznanych i dalekich ; Tendencja do wzruszania się ; Tendencja do wzruszania się doświadczeniami przeżywanymi przez innych ; Tendencja do współczucia i symaptycznego odnoszenia się do innych ; Gotowość do kontaktu z osobami potrzebującymi pomocy ; Wrażliwość emocjonalna ; Chęć pomocy innym ; Podatność na wpływ innych ; Poziom emaptii a liczba dzieci w rodzinie ; Staż pracy a poziom empatii ; Poziom emaptii u dzieci pełnosprawnych w przedszkolach masowych i integracyjnych ; Rozpoznawanie emocji z punktu widzenia drugiej osoby ; Rozpoznawanie emocji z punktu widzenia samego siebie ; Deklarowane zachowania prospołeczne u dzieci w przedszkolach masowych i integracyjnych ; Dostrzeganie problemu innej osoby ; Współdziałanie ; Udzielanie pomocy ; Zachowania prospołeczne rzeczywiste wśród dzieci przedszkoli masowych oraz integracyjnych ; Zachowania prospołeczne w sytuacjach samoobsługi ; Udzielanie pomocy i współdziałanie w trakcie zabaw i zajęć swobodnych w przedszkolach I oraz M ; Zachowania prospołeczne w przedszkolach M oraz I w trakcie zajęć zorganizowanych ; Zachowania negatywne w relacjach między dziećmi w przedszkolach masowych i integracyjnych ; Tolerancja wśród dzieci w przedszkolach masowych i integracyjnych wobec kolegi ; Edukacja przedszkolna na płaszczyźnie interpersonalnej ; Edukacja przedszkolna na płaszczyźnie intrapsychicznej ; Działanie przedszkola jako placówki wdrażającej integrację społeczną ; Od integracyjnej edukacji przedszkolnej do edukacji włączającej.
Książka
W koszyku
Edukacja przedszkolna a integracja społeczna / Danuta Al-Khamisy. - Warszawa : "Żak", 2006. - 397, [1] s. : il. ; 21 cm.
Symbol UKD: 373.2:37.043:316.346.3-053.2-053.26/.36
Bibliogr. s. 381-[398].
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 252912, 252913 (2 egz.)
Kielce - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 242831/czyt.Met.Wych.Przedszk. (1 egz.)
Busko zdrój - czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 39709 (1 egz.)
Jędrzejów - czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. czyt.37 (41353) (1 egz.)
Ostrowiec - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51245 (1 egz.)
Pińczów - czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 25689 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 7 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 235366, 235365 (2 egz.)
Kielce - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 235364/czyt.316 (1 egz.)
Jędrzejów - wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 39120 (1 egz.)
Kazimierza Wielka - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 29136 (1 egz.)
Sandomierz - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47639 (1 egz.)
Starachowice - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37115, 38022 (2 egz.)
Włoszczowa - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 26718 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Przedszkola na Litwie / Danuta Al-Khamisy. W: Wychowanie w Przedszkolu. - 1997, nr 3, s. 141-143.
Dokument nadrzędny: Wychowanie w Przedszkolu.
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 110-[114].
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 10 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 222712, 222190 (2 egz.)
Kielce - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 221612/czyt.Met.Wych.Przedszk. (1 egz.)
Jędrzejów - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37181 (1 egz.)
Ostrowiec - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45535 (1 egz.)
Ostrowiec - czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45536 (1 egz.)
Pińczów - czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 24407 (1 egz.)
Sandomierz - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49686, 39430 (2 egz.)
Starachowice - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36533, 34526 (2 egz.)
Staszów - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20905 (1 egz.)
Włoszczowa - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 25462 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 110-[114].
Zawiera: Psychologiczne i dydaktyczne podstawy rozwijania pojęć u dzieci w wieku przedszkolnym: Pojęcie jako przedmiot badań w wybranych teoriach psychologicznych i pedagogicznych. Pojęcia a wyobrażenia. Geneza i mechanizm kształtowania pojęć. Percepcja jako źródło poznawania rzeczywistości. Charakterystyka myślenia dziecka w wieku przedszkolnym. Dziecięcy realizm. Animizm dziecięcy. Artyficjalizm dziecięcy. Klasyfikacja pojęć. Etapy kształtowania pojęć. Rozwój a nauczanie - uczenie się. Okolicznościowe i systematyczne uczenie się dzieci przedszkolnych ; Wiedza sześciolatka: poziom wiedzy dzieci sześcioletnich o pojęciach przyrody nieożywionej ; Rozwijanie pojęć przyrody nieożywionej: Organizacja eksperymentu. Sytuacje edukacyjne w formie zabaw i zajęć rozwijające pojęcia przyrody nieożywionej. Gwiazdy. Oglądamy gwiazdy. Zwierzyniec gwiezdny. Spadajace gwiazdy. Tajemnicze Słońce. Planeta Ziemia. Słoneczna rodzina. Księżyc. Loty kosmiczne. Wyprawa w kosmos. Nasza gazetka. Mgła. Chmury. Deszcz. Śnieg. Szron. Grad. Lód. Grzmot. Tęcza. Efektywność zastosowanych sytuacji edukacyjnych. Atlasy i encyklopedie.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Szanse edukacji włączającej w szkołach ogólnodostępnych / Danuta Al-Khamisy. W: Szkoła Specjalna. - T. 70, nr 3 (2009), s. 173-183.
Dokument nadrzędny: Szkoła Specjalna.
Streszcz. ang.
Realizacja projektu "Szkoła dla wszystkich".
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Wspieranie rozwoju dziecka na Ukrainie / Danuta Al-Khamisy. W: Wychowanie w Przedszkolu. - [R.] 59, nr 6 (2006), s. 28-31.
Dokument nadrzędny: Wychowanie w Przedszkolu.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Z pobytu w Słowacji / Danuta Al-Khamisy. W: Wychowanie w Przedszkolu. - 1997, nr 4, s. 223-224.
Dokument nadrzędny: Wychowanie w Przedszkolu.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Zachowania prospołeczne dzieci / Danuta Al-Khamisy. W: Wychowanie w Przedszkolu. - [R.] 62, nr 9 (2009), s. 4-8.
Dokument nadrzędny: Wychowanie w Przedszkolu.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Busko zdrój - czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. S/1748 (1 egz.)
Ostrowiec - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50080 (1 egz.)
Sandomierz - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45109 (1 egz.)
Staszów - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 25895 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Zawiera m.in.: S. 13-20 : Możliwości współczesnej edukacji dziecka w kontekście jego potrzeb / Bożena Muchacka.
Zawiera m.in.: S. 21-36 : Początkowa nauka czytania w opinii nauczycielek / Gabriela Kapica.
Zawiera m.in.: S. 37-51 : Świadomość fonologiczna dzieci w wieku przedszkolnym a metody wczesnej nauki czytania / Zuzanna Zbróg.
Zawiera m.in.: S. 52-61 : Zaburzenia percepcji wzrokowej dzieci sześcioletnich przeszkodą w nabywaniu umiejętności czytania i pisania / Ewa Jędrzejowska.
Zawiera m.in.: S. 62-69 : Notowanie - ważna, lecz zaniedbana w edukacji wczesnoszkolnej umiejętność / Gabriela Kryk.
Zawiera m.in.: S. 70-84 : Język matematyki jako środek komunikacji w edukacji wczesnoszkolnej / Beata Bugajska-Jaszczołt, Monika Czajkowska.
Zawiera m.in.: S. 85-96 : Samoocena dzieci sześcioletnich z problemami zdrowotnymi / Teresa Parczewska.
Zawiera m.in.: S. 97-109 : Zdrowotne aspekty w ocenie gotowości do nauki szkolnej dzieci siedmioletnich / Gabriela Piechaczek-Ogierman.
Zawiera m.in.: S. 113-120 : Twórczość plastyczna dzieci formą zabawy / Urszula Szuścik.
Zawiera m.in.: S. 121-132 : O społecznym środowisku uczenia się języka, czyli dlaczego dzieci potrzebują zabawy / Magdalena Grochowalska.
Zawiera m.in.: S. 142-151 : Technika labiryntu - narzędzie kształtowania kompetencji społecznych uczniów klas młodszych oraz twórczej pracy z grupą / Małgorzata Stokłosa.
Zawiera m.in.: S. 167-180 : Wspieranie rozwoju muzycznego dzieci / Lidia Kataryńczuk-Mania.
Zawiera m.in.: S. 181-193 : Edukacja środowiskowa jako dialog z przyrodą / Aniela Różańska.
Zawiera m.in.: S. 194-204 : Edukacja techniczna - zaniedbany obszar kształcenia wczesnoszkolnego / Małgorzata Drost-Rudnicka.
Zawiera m.in.: S. 207-219 : Dziecko niepełnosprawne w dialogowej strategii edukacyjnej / Danuta Al-Khamisy.
Zawiera m.in.: S. 220-229 : Dziecko niepełnosprawne w przedszkolu - możliwości i ograniczenia wychowania metodą Marii Montessori / Alicja Hruzd.
Zawiera m.in.: S. 230-239 : Funkcjonowanie dziecka z zespołem Downa w grupie przedszkolnej / Anna Borzęcka.
Zawiera m.in.: S. 240-251 : Formy wspierania rozwoju dziecka niepełnosprawnego w niższych klasach szkoły ogólnodostępnej / Zenon Gajdzica.
Zawiera m.in.: S. 252-262 : Zaburzenia integracji sensorycznej a osiągnięcia i zachowanie uczniów klas początkowych / Izabela Bieńkowska.
Streszcz. ang. przy pracach. Spis treści także ang.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej