Wiśniewska-Kin Monika
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(6)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(4)
Artykuły
(2)
E-booki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(5)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Kielce - Wypożyczalnia
(1)
Busko zdrój - czytelnia
(1)
Kazimierza Wielka - wypożyczalnia
(1)
Sandomierz - wypożyczalnia
(2)
Staszów - wypożyczalnia
(1)
Autor
Boszczyk Marta
(723)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(556)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(488)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(484)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(441)
Wiśniewska-Kin Monika
(-)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(440)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(430)
Lewicka Ewa
(417)
Puszczewicz Barbara
(398)
Prus Bolesław (1847-1912)
(375)
Kosiń Janina
(373)
Lewandowska Bożena
(370)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(346)
Goetz Magdalena
(344)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(334)
Shakespeare William (1564-1616)
(288)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(262)
Lenin Vladimir Il'ič (1870-1924)
(257)
Knajder-Sowa Anna
(253)
Cyrański Czesław
(247)
Pigoń Stanisław (1885-1968)
(240)
Dąbrowska Maria (1889-1965)
(221)
Faliszewska Jolanta
(218)
Trojan Elżbieta
(210)
Łoskot Małgorzata
(209)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(199)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(194)
Tuwim Julian (1894-1953)
(190)
Jakubowski Jan Zygmunt (1909-1975)
(184)
Szancer Jan Marcin (1902-1973)
(184)
Tarapata Ewa
(180)
Pronobis Małgorzata
(166)
Rozwadowski Stanisław (1923-1996)
(166)
Markiewicz Henryk (1922- )
(162)
Wyspiański Stanisław (1869-1907)
(161)
Uniechowski Antoni (1903-1976)
(159)
Parandowski Jan (1895-1978)
(157)
Reymont Władysław Stanisław (1867-1925)
(157)
Jodełka-Burzecki Tomasz (1919-1989)
(156)
Broniewski Władysław (1897-1962)
(154)
Praca zbiorowa
(153)
Staff Leopold (1878-1957)
(152)
Tolstoj Lev Nikolaevič (1828-1910)
(152)
Conrad Joseph (1857-1924)
(142)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(137)
Elsner Danuta
(136)
Kochanowski Jan (1530-1584)
(136)
Rychlicki Zbigniew (1922-1989)
(136)
Engels Friedrich (1820-1895)
(135)
Zieliński Bronisław (1914-1985)
(135)
Łuba Małgorzata
(134)
Stróżyński Klemens
(133)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(132)
Kobyliński Szymon (1927-2002)
(130)
Marx Karl (1818-1883)
(130)
Rechnio-Kołodziej Beata
(128)
Wańkowicz Melchior (1892-1974)
(128)
Włodno Danuta
(127)
Żukrowski Wojciech (1916-2000)
(127)
Bratny Roman (1921- )
(125)
Jastrzębska Lidia
(125)
Tatarkiewicz Władysław (1886-1980)
(124)
Krzeczkowska Eugenia
(123)
Smólska Janina (?-2002)
(123)
Hertz Paweł (1918-2001)
(122)
Jakubowska Alina
(122)
Lewik Włodzimierz (1905-1962)
(120)
Laere Karolina Van
(118)
Malczewski Artur
(118)
Myjak Józef
(118)
Putrament Jerzy (1910-1986)
(115)
Dobraczyński Jan (1910-1994)
(113)
Doroszewski Witold (1899-1976)
(113)
Kieniewicz Stefan (1907-1992)
(112)
Misiorowska Ewa
(112)
Jaworowski Jerzy (1919-1975)
(111)
Szelburg-Zarembina Ewa (1899-1986)
(111)
Szweykowski Zygmunt (1894-1978)
(111)
Włodno-Furman Elżbieta
(111)
Korczak Janusz (1878?-1942)
(110)
Rogoziński Julian (1912-1980)
(110)
Garstka Tomasz
(109)
Rusiecki Antoni Marian (1892-1956)
(109)
Lem Stanisław (1921-2006)
(108)
Krasiński Zygmunt (1812-1859)
(107)
Norwid Cyprian Kamil (1821-1883)
(107)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(106)
Radzicki Józef
(106)
Kierszys Zofia (1921-2000)
(105)
Stawar Andrzej (1900-1961)
(105)
Wyka Kazimierz (1910-1975)
(105)
Krasicki Ignacy (1735-1801)
(104)
Klemensiewicz Zenon (1891-1969)
(103)
Dostoevskij Fedor Mihajlovič (1821-1881)
(102)
Puškin Aleksandr Sergeevič (1799-1837)
(102)
Bunsch Karol (1898-1987)
(101)
Goethe Johann Wolfgang von (1749-1832)
(101)
Śliwerski Bogusław (1954- )
(101)
Gomulicki Juliusz Wiktor (1909-2006)
(100)
Jaworowski Mieczysław
(100)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Odbiorca
Nauczyciele
(1)
Rodzice
(1)
Temat
Dziecko
(4)
Nauczanie początkowe
(3)
Wychowanie przedszkolne
(3)
Rozumienie
(2)
Czytanie
(1)
Dziecko niepełnosprawne
(1)
Edukacja ekologiczna
(1)
Edukacja medialna
(1)
Metoda Montessori
(1)
Metody nauczania
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Nauczyciele
(1)
Nauka czytania
(1)
Pojęcia
(1)
Spostrzeganie
(1)
Technika
(1)
Zdziwienie
(1)
Zespół ADHD
(1)
Zespół Downa
(1)
Świetlice szkolne
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
7 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Zawiera m.in.: S. 13-20 : Możliwości współczesnej edukacji dziecka w kontekście jego potrzeb / Bożena Muchacka.
Zawiera m.in.: S. 21-36 : Początkowa nauka czytania w opinii nauczycielek / Gabriela Kapica.
Zawiera m.in.: S. 37-51 : Świadomość fonologiczna dzieci w wieku przedszkolnym a metody wczesnej nauki czytania / Zuzanna Zbróg.
Zawiera m.in.: S. 52-61 : Zaburzenia percepcji wzrokowej dzieci sześcioletnich przeszkodą w nabywaniu umiejętności czytania i pisania / Ewa Jędrzejowska.
Zawiera m.in.: S. 62-69 : Notowanie - ważna, lecz zaniedbana w edukacji wczesnoszkolnej umiejętność / Gabriela Kryk.
Zawiera m.in.: S. 70-84 : Język matematyki jako środek komunikacji w edukacji wczesnoszkolnej / Beata Bugajska-Jaszczołt, Monika Czajkowska.
Zawiera m.in.: S. 85-96 : Samoocena dzieci sześcioletnich z problemami zdrowotnymi / Teresa Parczewska.
Zawiera m.in.: S. 97-109 : Zdrowotne aspekty w ocenie gotowości do nauki szkolnej dzieci siedmioletnich / Gabriela Piechaczek-Ogierman.
Zawiera m.in.: S. 113-120 : Twórczość plastyczna dzieci formą zabawy / Urszula Szuścik.
Zawiera m.in.: S. 121-132 : O społecznym środowisku uczenia się języka, czyli dlaczego dzieci potrzebują zabawy / Magdalena Grochowalska.
Zawiera m.in.: S. 142-151 : Technika labiryntu - narzędzie kształtowania kompetencji społecznych uczniów klas młodszych oraz twórczej pracy z grupą / Małgorzata Stokłosa.
Zawiera m.in.: S. 167-180 : Wspieranie rozwoju muzycznego dzieci / Lidia Kataryńczuk-Mania.
Zawiera m.in.: S. 181-193 : Edukacja środowiskowa jako dialog z przyrodą / Aniela Różańska.
Zawiera m.in.: S. 194-204 : Edukacja techniczna - zaniedbany obszar kształcenia wczesnoszkolnego / Małgorzata Drost-Rudnicka.
Zawiera m.in.: S. 207-219 : Dziecko niepełnosprawne w dialogowej strategii edukacyjnej / Danuta Al-Khamisy.
Zawiera m.in.: S. 220-229 : Dziecko niepełnosprawne w przedszkolu - możliwości i ograniczenia wychowania metodą Marii Montessori / Alicja Hruzd.
Zawiera m.in.: S. 230-239 : Funkcjonowanie dziecka z zespołem Downa w grupie przedszkolnej / Anna Borzęcka.
Zawiera m.in.: S. 240-251 : Formy wspierania rozwoju dziecka niepełnosprawnego w niższych klasach szkoły ogólnodostępnej / Zenon Gajdzica.
Zawiera m.in.: S. 252-262 : Zaburzenia integracji sensorycznej a osiągnięcia i zachowanie uczniów klas początkowych / Izabela Bieńkowska.
Streszcz. ang. przy pracach. Spis treści także ang.
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Zawiera m.in.: S. 15-28 : Przemiana dzieciństwa jako wyznacznik przemian edukacyjnych / Iwona Samborska.
Zawiera m.in.: S. 42-67 : Opieka wnuków nad dziadkami w przestrzeni wspólnoty rodzinnej / Sonia Czudek-Ślęczka, Arkadiusz Wąsiński.
Zawiera m.in.: S. 68-78 : Problemy wczesnej edukacji medialnej / Tatiana Kłosińska.
Zawiera m.in.: S. 79-90 : Wychowanie dla bezpieczeństwa we współczesnym społeczeństwie. Wybrane dylematy i zagrożenia / Małgorzata Zalewska-Bujak.
Zawiera m.in.: S. 91-103 : Bezpieczeństwo w życiu przedszkolaka - komunikat z badań / Katarzyna Wojciechowska.
Zawiera m.in.: S. 104-114 : Zjawisko krzywdzenia dzieci - próba analizy wybranych raportów / Beata Kozieł.
Zawiera m.in.: S. 167-177 : Wspieranie samodzielności myślowej uczniów klas początkowych w praktyce szkolnej / Anna Buła.
Zawiera m.in.: S. 179-188 : Wspieranie aktywności matematycznej dzieci w młodszym wieku szkolnym / Renata Reclik.
Zawiera m.in.: S. 189-196 : Myślenie metaforyczne dzieci w wieku wczesnoszkolnym - niewykorzystane i zaniedbane możliowości, zanikająca szansa... / Monika Wiśniewska-Kin.
Zawiera m.in.: S. 209-221 : Rozwój emocjonalno-społeczny dzieci w wieku przedszkolnym / Bożena Grzeszkiewicz.
Zawiera m.in.: S. 122-138 : Potrzeba kształtowania kompetencji społeczno-emocjonalnych małego dziecka / Aleksandra Skowrońska.
Zawiera m.in.: S. 239-251 : Dzieci w młodszym wieku szkolnym wobec oferty zagospodarowania czasu wolnego w placówkach świetlicowych / Barbara Chojnacka-Synaszko.
Zawiera m.in.: S. 252-274 : Zachowania ryzykowne małych dzieci jako przejaw socjopatologii rodziny na pograniczu polsko-czeskim / Jacek Stelmach.
Tekst częśc. ang., czes., słowac. Streszcz. ang., pol. przy pracach. Spis treści także ang.
Książka
CD
W koszyku
Symbol UKD: 159.955:159.922.7
Bibliogr. s. 185-192.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Busko zdrój - czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. S/2296 (1 egz.)
Sandomierz - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45067 (1 egz.)
Staszów - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 25787 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 263079 (1 egz.)
Kazimierza Wielka - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33453 (1 egz.)
Sandomierz - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51873 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
E-book
W koszyku
Forma i typ
Autorka akcentuje potrzebę poszerzania przestrzeni semantycznej w dyskursie podręcznikowym oraz konieczność uprawnienia przez szkołę otwartości poznawczej, co daje dzieciom/uczniom prawo do: - wyrastania z egocentrycznego oglądu świata i poszerzania horyzontów własnej egzystencji o cele ogólne i wybiegające w przyszłość; - poznawania siebie, rozumnego pielęgnowania indywidualności sprzężonej z empatią, odpowiedzialnością i troską o dobro ogólne; - budowanie własnej tożsamości w dialogu z innymi, przy poszanowaniu inności w zróżnicowanej kulturowo wspólnocie oraz roztropnego spożytkowania czasu i przestrzeni oraz radzenia sobie z przeciwnościami losu. Książka zawiera wyniki wnikliwych analiz zrekonstruowanych przez autorkę dyskursów podręcznikowego i dziecięcego oraz ich dramatyczną konfrontację. Paradygmat kognitywistyczny, rozumiany jako nowy kontekst teoriopoznawczy w badaniach edukacyjnych, stworzył możliwość uchwycenia podręcznikowych i uczniowskich sposobów kategoryzacji, dominujących typów racjonalności (taksonomicznej lub potocznej), a także stereotypowego i aksjologicznego opisu rzeczywistości.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej