Plansze do gry
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(16)
Forma i typ
Gry i zabawki
(16)
Dostępność
dostępne
(16)
Placówka
Kielce - Multimedialny
(16)
Autor
Bauza Antoine
(1)
Chappuis Dimitri
(1)
Ginter Tomasz
(1)
Hebinger Etienne
(1)
Madaj Karol (1980- )
(1)
Nouvel Cyril
(1)
Poczęty Jakub
(1)
Rokitnicki Paweł
(1)
Rymer Przemysław
(1)
Spyra Weronika
(1)
Trzewiczek Ignacy
(1)
Żabicka Monika
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(15)
Okres powstania dzieła
2001-
(13)
Kraj wydania
Polska
(16)
Język
polski
(16)
Odbiorca
Dzieci
(13)
Młodzież
(2)
14-17 lat
(1)
9-13 lat
(1)
Dorośli
(1)
Przynależność kulturowa
Grafika belgijska
(1)
Temat
Gry planszowe
(11)
Gry i zabawy
(9)
Gry i zabawy językowe
(4)
Zabawa
(1)
Gatunek
Powieść polska
(4406)
Podręczniki akademickie
(4188)
Podręcznik
(3911)
Poezja polska
(3738)
Bibliografia
(3568)
Plansze do gry
(-)
Wydawnictwa popularne
(2986)
Artykuł z czasopisma
(2634)
Literatura polska
(2485)
Podręczniki
(2404)
Opracowanie
(2386)
Powieść
(2216)
Biografie
(2208)
Materiały pomocnicze
(2041)
Pamiętniki polskie
(1982)
Artykuł z czasopisma fachowego
(1967)
Poradnik
(1802)
Opowiadanie polskie
(1691)
Ćwiczenia i zadania
(1682)
Praca zbiorowa
(1583)
Antologie
(1542)
Dokumenty dźwiękowe
(1536)
Artykuł z czasopisma psychologicznego
(1359)
Publicystyka polska
(1238)
Materiały konferencyjne
(1236)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(1234)
Artykuł problemowy
(1222)
Monografia
(1211)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(1191)
Biografia
(1122)
Film fabularny
(1098)
Poradniki
(1086)
Powieść rosyjska
(1077)
Opowiadania i nowele
(955)
Powieść młodzieżowa polska
(955)
Powieść obyczajowa
(864)
Literatura
(859)
Albumy
(776)
Źródła historyczne
(775)
Przewodniki turystyczne
(700)
Dramat polski
(695)
Pieśń i piosenka
(672)
Podręczniki dla szkół średnich
(653)
Film edukacyjny
(632)
Antologia
(626)
Powieść angielska
(625)
Literatura rosyjska
(611)
Powieść francuska
(598)
Czasopismo polskie
(572)
Kryminał
(560)
Powieść amerykańska
(544)
Wiersze
(518)
Pamiętniki i wspomnienia
(517)
Dokumenty audiowizualne
(512)
Opowiadanie rosyjskie
(510)
Encyklopedie
(504)
Poradniki dla nauczycieli
(500)
Muzyka rozrywkowa
(496)
Poezja rosyjska
(496)
Wywiad dziennikarski
(483)
Dramat filmowy
(476)
Podręczniki dla szkół podstawowych
(468)
Dane statystyczne
(453)
Literatura młodzieżowa polska
(429)
Ćwiczenia i zadania dla szkół wyższych
(424)
Film polski
(415)
Scenariusz zajęć
(411)
Powieść niemiecka
(404)
Publikacja bogato ilustrowana
(398)
Informatory
(392)
Płyty gramofonowe
(382)
Thriller
(377)
Scenariusze zajęć dla szkół podstawowych
(373)
Adaptacja filmowa
(363)
Recenzje
(347)
Powieść historyczna
(340)
Raport z badań
(329)
Materiały pomocnicze dla szkół
(315)
Ćwiczenia i zadania dla szkół średnich
(304)
Muzyka poważna
(301)
Fotografia polska
(300)
Film dokumentalny
(296)
Reportaż polski
(296)
Programy nauczania dla szkół zawodowych
(285)
Scenariusze zajęć dla przedszkoli
(280)
Publicystyka
(273)
Literatura dziecięca polska
(272)
Satyra polska
(270)
Reportaż
(266)
Scenariusze zajęć do nauczania początkowego
(265)
Słowniki polskie
(264)
Czasopismo naukowe
(261)
Ćwiczenia i zadania dla szkół podstawowych
(258)
Listy polskie
(252)
Encyklopedia
(251)
Recenzja
(250)
Scenariusze zajęć dla gimnazjów
(248)
Malarstwo polskie
(246)
Szkice literackie polskie
(243)
Opowiadanie dziecięce polskie
(238)
Dokumenty ikonograficzne
(237)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(16)
16 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
7 cudów świata Armada / Antoine Bauza ; ilustracje Etienne Hebinger, Dimitri Chappuis, Cyril Nouvel ; tłumaczenie Monika Żabicka. - Bruxelles : Repos Production, 2018. - 1 gra (8 plansz stoczni, 32 figurki statków, 24 karty Armady, 27 kart Wysp, 2 żetony Najazdu, 6 monet o wartości "6", 4 karty pomocy, notes punktacji, 48 żetonów Konfliktów morskich, 6 żetonów Konfliktów Lądowych) : karton, plastik, tektura, kolor ; w pudełku 7x14x28 cm + instrukcja (20 stron : ilustracje ; 26 cm).
Forma i typ
Przynależność kulturowa
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Symbol UKD: 794
Instrukcja w języku polskim.
Gra Armada to rozszerzenie do gry 7 Cudów Świata, które można łączyć z samą wersją podstawową lub dowolną kombinacją dodatków. Dzięki niemu do gry zostaje wprowadzony element rywalizacji nie tylko między sąsiadami, ale również wśród wszystkich uczestników rozgrywki zasiadających przy stole. Armada dodaje do gry kolejną warstwę decyzji czyniąc ją bardziej rozbudowaną. Jest wysoko oceniany wśród fanów serii, nie tylko za fantastyczne wykonanie, ale przede wszystkim za nienachalną implementację dodatkowych zasad, które w naturalny sposób wpasowują się w podstawową mechanikę rozgrywki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 25, GP 23, GP 24 (3 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
303 : bitwa o Wielka Brytanię / Tomasz Ginter, Karol Madaj ; współpraca Paweł Rokitnicki ; Instytut Pamięci Narodowej. - Warszawa : Instytut Pamięci Narodowej, 2018. - 1 gra (1 plansza, 6 żetonów myśliwców RAF, 5 żetonów myśliwców Luftwaffe, 1 żeton bombowca Luftwaffe, 3 kości strzału, wskaźnik zużycia paliwa (znacznik rund), 12 znaczników strzału) : karton, plastik, tekrura, kolor ; w pudełku 4x15x22 cm + instrukcja (30 stron : ilustracje ; 20 cm). ; 21,5x14x3,5 cm + instrukcja.
Forma i typ
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Symbol UKD: 794
Liczba graczy: 2 ; wiek 10+.
Czas gry: 15 minut.
„303” jest szybką wojenną grą planszową dla dwóch osób. Jeden z graczy dowodzi RAF broniącym Wielkiej Brytanii, a drugi atakuje niemieckim Luftwaffe. Zadaniem lotnictwa Trzeciej Rzeszy jest zbombardowanie Londynu, a celem lotnictwa alianckiego powstrzymanie agresora. Każdy z graczy dysponuje sześcioma różnymi samolotami za pomocą których prowadzi operację wojenną na planszy, nawiązującej do stołu dowodzenia RAF. Podniebne pojedynki rozstrzygane są przy użyciu specjalnie zaprojektowanych kości. Gra „303” jest trójjęzyczna, angielsko-czesko-polska, co przypomina wspólna walkę w obronie wolności pilotów czechosłowackich i polskich, którzy wsparli Brytyjczyków w Bitwie o Anglię.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 20 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
DIUNA sekrety rodu ; Ignacy Trzewiczek, Przemysław Rymer, Weronika Spyra, Jakub Początek - Knurów ; Portal Games 2021 - 1 gra (1 talia spotkań (72 karty), 1 talia Ilustracji (24 karty), 4 wprowadzenia rozdziałów, 1 znacznik konsekwencji, 27 żetonów zasobów, 1 arkusz naklejek umiejętności, 4 plansze postaci, sojuszników, 1 mapa Diuny, 1 mapa Tel Gezer, instrukcja) ; w pudełku 30x30x7,5
Czas gry: 2- 3h
Liczba graczy:1-4.
Arrakis, planeta piasku i przyprawy na dalekim końcu Imperium, jest pełna intryg i wojen. Na Diunie zostaniecie wrzuceni w sam środek konfliktu między dwoma Wysokimi Rodami związanymi z tą niesławną planetą. Złowrogi ród Harkonnenów spiskuje dla władzy i zysku, podczas gdy sojusznicy rodu Atrydów, wraz z od dawna uciskanymi przez Harkonnenów tubylcami, przygotowują rebelię. Diuna: Sekrety Rodu to kooperacyjna gra narracyjna, w której dołączycie do rebelii przeciwko Harkonnenom. Przeżyjecie inspirowaną hitem kinowym przygodę, wypełniając misje, w których dysponować będziecie ograniczonym czasem i zasobami. Będziecie musieli podejmować trudne, wymagające poświęceń decyzje, a spotkania, których doświadczycie, wpłyną na bieg historii. Czy jesteście gotowi odkryć tajemnice Arrakis?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 98 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Alfabet ; Podwodne przygody. - Mrągowo : PPUH FAN, [201-?]. - 1 gra (1 plansza dwustronna, 4 pionki, kostka, 4 kolorowe tablice, żetony, bloczek do zapisywania) : karton, plastik, tektura, kolor ; w pudełku 6x27x30 cm + instrukcja.
(Gra Edukacyjna)
Forma i typ
Odbiorca
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Symbol UKD: 794
Liczba graczy : 2-4, wiek : 6+.
ALFABET - jest grą planszową z zestawem 4 tablic oraz żetonami do uzupełniania wyrazów na tablicach. Proste, krótkie wyrazy i ćwiczenia w budowaniu zdań pomogą zapamiętać i utrwalić poznane literki. PODWODNE PRZYGODY - zasady gry są proste. Od pola Start musisz pezjść jak najszybciej do pola Meta. Kto trafi na pole z Wilorybem musi wykonać zadanie wskazane przez Wieloryba. Czasem stracisz trochę czasu, a czasem Wieloryb ci pomoże.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 15 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dwa+Dwa ; Podwodna przygoda. - Mrągowo : PPUH FAN, [201-?]. - 2 gry (dwustronna plansza, 4 pionki, kostkę, 4 karty, 2 karty żetonów, bloczek do zapisywania punktów) : karton, plastik, tektura, kolor ; w pudełku 6x27x31 cm + instrukcja.
(Gra Edukacyjna)
Forma i typ
Odbiorca
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Symbol UKD: 794
Gra przeznaczona dla 2-4 graczy, dla dzieci powyżej 6 roku życia.
Na pudełku: 2 gry!
Dwa+Dwa to gra planszowa z dwustronną twardą planszą do zabawy dla całej rodziny, a w szczególności dla najmlodszych dziaci. Zabawa toczy się na dużej planszy z żetonami i indywidualnymi kartami. Kto pierwszy zdobędzie żeton z cyferką i umieści go na swojej karcie, poprawnie uzupełniając działanie, ma szanse wygrać całą grę. Gra wzbogaca umiejętność rozpoznawania i utrwalania cyfr oraz wykonywania prostych działań matematycznych. Druga gra w pudełku : Podwodne przygody polega na jak najszybszym przejściu od startu do mety. Kto trafi na pole z wielorybem musi wykonać zadanie wskazane przez Wieloryba. Czasem stracisz trochę czasu, a czasem Wileloryb ci pomoże. Gra pozwala na miłe spędzenie czasu w grupie a rywalizacja w grze to jeden ze sposobów na rozwój emocjonalny dzieci.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 2 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Gwiezdna podróż ; Tajemniczy labirynt. - Mrągowo : PPUH FAN, [201-?]. - Pudełko: plansza , żetony, karty, pionki, kostka ; 24x32x4 cm + instrukcja.
Forma i typ
Odbiorca
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Symbol UKD: 794
Na pudełku: 2 gry!
Zawartość pudełka: 1 dwustronna plansza, 4 sylwetki z postaciami, żetony życia, 4 karty zbiorcze "statki kosmiczne", karty "UFO" z numerami, kostka, 2 karty z postaciami zwierząt.
Liczba graczy: 2-4, wiek: 5-6+.
GWIEZDNA PODRÓŻ - Tu statek kosmiczny do bazy Alfa 001. Uwaga ! UFO !. Uwaga ! wykonuję podejście do lądowania !. Zagraj i odkryj nowe Galaktyki w kosmosie. Przygotuj się na nowe odkrycia. LABIRYNT - to gra do zabawy w gronie wspaniałych przyjaciół. Waszym zadaniem jest odnaleźć właściwą drogę. Po drodze czekają na was różne niebezpieczeństwa. Kto okaże się najlepszy - ten wygrywa. Powodzenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 7 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Latająca eskadra ; Mali tropiciele. - Mrągowo : PPUH FAN, [201-?]. - Pudełko : plansza, pionki, żetony ; 24x32x4 cm + instrukcja.
Forma i typ
Odbiorca
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Symbol UKD: 794
Na pudełku: 2 gry!
Zawartość pudełka: 1 dwustronna plansza, 4 podstawki z postaciami, żetony, kostka, 4 karty zlecień, karta banknot kasy, , instrukcja.
Liczba graczy 2-4, wiek: 5-9+.
Wspaniały zestaw gier planszowych, który wciągnie Twoich przyjaciół lub całą rodzinę w emocjonującą rozgrywkę. W jednym opakowaniu kryją się 2 gry... Zabawie nie będzie końca. LATAJĄCA ESKADRA - fantastyczna gra - zabawa w eskadrę pilotów. Co ich czeka? Jakie otrzymają zadanie do wykonania? Kto pierwszy z bazy lotniczej rozwiezie towar? Zagraj i przekonaj się czy zostaniesz jednym z nich. MALI TROPICIELE - zostań najszybszym tropicielem żetonowych Minek. To trudne zadanie, nawet dla wytrwałych tropicieli. Musisz wykazać spryt i odwagę dzielny graczu. Minki wcale nie chcą wracać do telefonu i wyśmienicie bawią się w wesołym miasteczku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 6 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Piraci atakują ; Tajemniczy labirynt. - Mrągowo : PPUH FAN, [201-?]. - Pudełko : plansza, kostka, żetony, karty ; 24x32x4 cm + instrukcja.
Forma i typ
Odbiorca
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Symbol UKD: 794
Na pudełku: 2 gry!
Zawartość pudełka: plansza dwustronna, kostka, 4 podstawki do pionków z pastaciami ; Do gry Piraci atakują : 8 kart: 4 komplety po 2 karty "Pieczęć Pirata"; 40 żetonów w 4 kolorach, 4 karty zbiorcze "Życie Pirata", 4 karty "Mapa Pirata", 16 kart "Skrzynia ze skarbem", 2 karty "Flaga Pirata"; 2 karty z obrazkami do gry Tajemniczy Labirynt.
Liczba graczy: 2-4, wiek: 5-9+.
Gra planszowa 2w1 "Piraci atakują" i "Labirynt"to wspaniała zabawa na długie zimowe wieczory. PIRACI ATAKUJĄ - Znaleziono na plaży butelkę z rulonem. Po wyjęciu, rulon okazał się mapą. Odnajdź skarb Pirata Jaxa jako pierwszy. Uwaga! Piraci ruszają do ataku! Powodzenia. LABIRYNT - to gra do zabawy w gronie wspaniałych przyjaciół. Waszym zadaniem jest odnaleźć właściwą drogę, na której czekają różne niebezpieczeństwa. Kto okaże się najlepszy - ten wygra.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 5 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Piramidy Faraona ; Pustynne skorpiony. - Mrągowo : PPUH FAN, [201-?]. - Pudełko : plansza, pionki, kostka, elementy, karty, żetony ; 24x32x4 cm + instrukcja.
Forma i typ
Odbiorca
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Symbol UKD: 794
Na pudełku: 2 gry!
Zawartość pudełka: 1 plansza dwustronna, 4 podstawki z postaciami, 4 karty Akty własności, żetony monety, karty towarów, karty Banknot, obrazki ze skorpionem, kostka, instrukcja.
Liczba graczy: 2-4, wiek: 5-9+.
PIRAMIDY FARAONA - to tu znajdziesz niezwykłe miato piramid. W krainie Faraona, w piramidzie jest cukiernia, kwiaciarnia. Może zostaniesz właścicielem jednej z piramid. Zagraj i sprawdź się w tej niesamowitej grze. PUSTYNNE SKORPIONY - to niebezpieczna przeprawa przez piaski pustyni. To tu biegają ciekawskie i zarazem niebezpieczne skorpiony. Idź do celu ostrożnie. W tej wyprawie potrzebna Ci będzie odrobina szczęścia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 10 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
S.O.S. w dżungli ; Gra w zielone. - Mrągowo : PPUH FAN, [201-?]. - Pudełko: dwustronna plansza, pionki, kostka, elementy, karty, żetony ; 24x32x4 cm + instrukcja.
Forma i typ
Odbiorca
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Symbol UKD: 794
Na pudełku: 2 gry!
Zawartość pudełka: 1 plansza dwustronna, 4 podstawki z postaciami, kostka, 4 karty lekarskie, żetony z lekarstwami, żetony z opatrunkiem, karty z obrazkiem zwierzątek, karty ze słoneczkiem, instrukcja.
Liczba graczy: 2-4, wiek: 5-9+.
S.O.S DLA DŻUNGLI - S.O.S. rozlega się w tajemniczej, zilonej dżungli. Czy zdołasz pokonać trudności i dotrzeć do rannych zwierząt? uruchom swoje auto, zapakuj torbę lekarską i ruszaj niezłocznie. GRAJ W ZIELONE - duża dawka Smiechu. Proste pytania i każdy zna odpowiedż. Pamiętaj jednak, nim odpowiesz musisz powiedzieć głośno "Zielone".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 9 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Szlak kolejowy ; Tajemniczy labirynt. - Mrągowo : PPUH FAN, [201-?]. - 1 pudełko : plansza, pionki, żetony ; 24x32x4 cm + instrukcja.
Forma i typ
Odbiorca
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Symbol UKD: 794
Na pudełku: 2 gry!
Zawartość pudełka: 1 dwustronna plansza, pionki, kostka, elementy, żetony.
Liczba graczy: 2-4, wiek: 5-9+.
Gra planszowa 2w1 " Szlak Kolejowy" i " Tajemniczy Labirynt" marki Fan Games wciągnie Twoich przyjaciół oraz całą rodzinę w emocjonującą rozrywkę. To wspaniała zabawa na długie jesienno - zimowe wieczory, wakacyjne wyjazdy czy leniwe weekendy. Nuda Wam nie grozi! SZLAK KOLEJOWY - Na dalekim zachodzie wybudowano szlak kolejowy. Wyrusz w podróż i sprawdź, czy można bezpiecznie podróżować. Przewieź złote sztaby ze stacji Western Black do banku w Wester Gold. Uwaga! Indianie, napady i skorpiony. Przyda się pomoc. Powodzenia. TAJEMNICZY LABIRYNT - To gra do zabawy w gronie wspaniałych przyjaciół. Waszym zadaniem jest odnaleźć właściwą drogę. Po drodze czekają Was różne niebezpieczeństwa. Kto okaże się najlepszy - ten wygra.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 4 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Ukryta komnata ; Nowi przyjaciele. - Mrągowo : PPUH FAN, [201-?]. - Pudełko : plansza, pionki, kostka, elementy, karty, żetony 24x32x4 cm + instrukcja.
Forma i typ
Odbiorca
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Symbol UKD: 794
Na pudełku: 2 gry!
Zawartość pudełka: 1 plansza dwustronna, 4 podstawki z postaciami, 4 karty zaklęć, 4 karty z Czarodziejską Różdżką, żetony skarbu, kostka, kupony nagroda, karty obrazki ze zwierzątkami, instrukcja.
Liczba graczy: 2-4, wiek: 5-9+.
UKRYTA KOMNATA - w odległej krainie, w tajemniczym zamku ukryto komnatę ze skarbami. Zostań dzielnym rycerzem i odnajdź skarby. Pomożesz Królewnie Wiki i poznasz nowych przyjaciół. Ruszaj do zabawy a czarodziejska różdżka wskaże ci drogę. NOWI PRZYJACIELE - na zielonej polanie bawią się razem zwierzaki małe i duże. Dołącz do nich i jak najszybciej przejdź całą polankę. Uważajcie na małe przeszkody.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 8 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Ułóż szyfr : kolory i figury : gra planszowa z elementami przestrzennymi. - Mrągowo : PPUH FAN, [201-?]. - Pudełko : plansza 98 kostkek z tworzywa, 30 kart ze wzorem, naklejki, notes 31x27,5x6,5 cm + instrukcja.
(Nauka i Zabawa)
Forma i typ
Odbiorca
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Symbol UKD: 794
Gra przeznaczona dla 2-4 graczy, wiek dzieci powyżej 5 roku życia.
Gra przeznaczona jest dla dzieci młodszych, które uczą się rozpoznawać kolory, kształty oraz odtwarzać sekwencje. Ćwiczenie umiejętności szeregowania i odtwarzania sekwencji bezpośrednio wpływa na rozwijanie u dzieci umiejętności czytania czy pisania - polegających na odtwarzaniu dźwięków i liter. Gra dodatkowo pobudza logiczne myślenie. Celem gry jest odtworzenie symboli figur znajdujących się na kartach i umieszczenie ich na planszy. Wprawni gracze wybierając trudniejsze warianty mogą samodzielnie tworzyć szyfr. Zawodnik, który zdobędzie największą liczbę punktow otrzymuje tytuł "Mistrza budowy szfru".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 3 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Ułóż wyrazy : Ekologia. - Mrągowo : PPUH FAN, [201-?]. - Pudełko : plansza, kafelki, naklejki, karty, notes ; 27x30,5x6 cm + instrukcja.
(Sprawdzian Wiedzy)
Forma i typ
Odbiorca
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Symbol UKD: 794
Zawartość pudełka : plansza, 98 białych kafelków, naklejki z literami, 30 kart, notes, instrukcja.
Liczba graczy: 2-4, wiek: 6+.
Gra przeznaczona jest dla dzieci rozpoczynających naukę czytania i pisania. Wyglądem przypomina krzyżówkę. Celem gry jest odtworzenie wyrazów znajdujących się na kartach i umieszczenie ich na planszy. Wprawni gracze wybierając trudniejsze warianty gry mogą samodzielnie tworzyć wyrazy. Zawodnik, który zdobędzie największą liczbę punktów otrzymuje tytuł "Mistrza budowy wyrazu" od Ekologa. Gra pomaga w poznawaniu zagadnień związanych z ekologią. Gra rozwija analizę i syntezę wzrokową i słuchwą, spostrzegawczość, pamięć, technikę czytania i pisania, umiejętność odtwarzania poprawnej budowy wyrazów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 13 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Ułóż wyrazy : Junior. - Mrągowo : PPUH FAN, [201-?]. - Pudełko : plansza, żetony literek, karty z wyrazami, notes 27x30,5x6 cm + instrukcja.
(Sprawdzian Wiedzy)
Forma i typ
Odbiorca
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Symbol UKD: 794
Liczba graczy: 2-4, wiek: 6+.
Zawartość pudełka: 1 plansz, 98 białych kafelków, naklejki z literami, 30 kart, notes, instrukcja.
Gra przeznaczona jest dla dzieci rozpoczynających naukę czytania i pisania. Wyglądem przypomina krzyżówkę. Celem gry jest odtworzenie wyrazów znajdujących się na kartach i umieszczenie ich na planszy. Wprawni gracze wybierając trudniejsze warianty grey mogą samodzielnie tworzyć wyrazy. Zawodnik, który zdobędzie największą liczbę punktów otrzymuje tytuł "Mistrza budowy wyrazu od Mądrej Sowy. Gra rozwija analizę i syntezę wzrokową i słuchową, spostrzegawczość, pamięć, technikę czytania i pisania, umiejętność odtwarzania poprawnej budowy wyrazów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 12 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Ułóż wyrazy : Junior Girls. - Mrągowo : PPUH FAN, [201-?]. - Pudełko : plansza, żetony literek, karty z wyrazami, notes 27x30,5x6 cm + instrukcja.
(Sprawdzian Wiedzy)
Forma i typ
Odbiorca
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Symbol UKD: 794
Zawartość pudełka: plansza, 98 białych kafelków, naklejki z literami, 30 kart, notes, instrukcja.
Liczba graczy: 2-4, wiek: 6+.
Gra przeznaczona jest dla dzieci rozpoczynających naukę czytania i pisania. Wyglądem przypomina Wam krzyżówkę. Celem gry jest: odtworzenie wyrazów znajdujących się na kartach i umieszczenie ich na planszy. Zawodnik, który zdobędzie największą ilość punktów otrzymuje tytuł "Mistrza budowy wyrazu" od Mirabelli.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 11 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej