Fakty (prpgram informacyjny)
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Autor
Rajewicz Danuta
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Język polski
(8116)
Dziecko
(5128)
Nauczanie
(4695)
Matematyka
(4655)
Literatura polska
(4106)
Fakty (prpgram informacyjny)
(-)
Powieść polska
(4020)
Poezja polska
(3836)
Nauczyciele
(3722)
Nauczanie początkowe
(3696)
Szkolnictwo
(3319)
Historia
(3302)
Wychowanie przedszkolne
(3240)
Wychowanie
(2695)
Język angielski
(2349)
Rodzina
(2342)
Młodzież
(2340)
Pedagogika
(2234)
Fizyka
(2055)
Filozofia
(1834)
Sztuka
(1754)
Język rosyjski
(1746)
Oświata
(1691)
Kobieta
(1685)
Pamiętniki polskie
(1682)
Wojna 1939-1945 r.
(1680)
Wychowanie w rodzinie
(1680)
Wojsko
(1658)
Literatura
(1652)
Uczniowie
(1635)
Chemia
(1535)
Kultura
(1435)
Język niemiecki
(1429)
Muzyka
(1408)
Opowiadanie polskie
(1366)
Biologia
(1310)
Geografia
(1294)
Pisarze polscy
(1272)
Psychologia
(1254)
Literatura młodzieżowa polska
(1237)
Publicystyka polska
(1110)
Przyroda
(1077)
Literatura dziecięca polska
(1071)
Nauka
(1052)
Internet
(1050)
Technika
(1021)
Bibliotekarstwo
(970)
Wychowanie fizyczne
(963)
Prawo
(956)
Nauczanie zintegrowane
(947)
Alkoholizm
(943)
Żydzi
(930)
Uczenie się
(914)
Młodzież szkolna
(885)
Stosunki interpersonalne
(864)
Miłość
(862)
Dzieci
(858)
Osobowość
(846)
Zarządzanie
(836)
Psychoterapia
(822)
Powieść angielska
(811)
Powieść amerykańska
(795)
Czytelnictwo
(792)
Gry i zabawy
(791)
Polityka międzynarodowa
(785)
Praca
(781)
Przedsiębiorstwo
(767)
Socjologia
(761)
Pińczów
(748)
Polityka
(741)
Uczucia
(735)
Polacy za granicą
(729)
Teatr polski
(718)
Dramat polski
(716)
Rolnictwo
(716)
Turystyka
(716)
Matura
(708)
Komunikacja społeczna
(707)
Szkolnictwo wyższe
(703)
Opieka społeczna
(688)
Marksizm
(687)
Relacje międzyludzkie
(685)
Czytanie
(683)
Szkolnictwo zawodowe
(677)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(674)
Religia
(672)
Rodzice
(669)
Wychowanie obywatelskie
(664)
Rośliny
(658)
Etyka
(656)
Język francuski
(635)
Astronomia
(634)
Sport
(633)
Kształcenie
(631)
Wieś
(624)
Mowa
(623)
Nałóg
(618)
Komputery
(617)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(610)
Powieść rosyjska
(604)
Postawy
(602)
Temat: czas
1901-
(1)
1 wynik Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Komisji Filologicznej / Poznańskie Towarzystwo Przyjaciół Nauk. Wydział Filologiczno-Filozoficzny, ISSN 0137-642X ; t. 74.)
Zawiera: Kulturowe uwarunkowania wpisywania telewizji w edukację polonistyczną: Telewizja w PRL, Telewizja po transformacji ustrojowej, Wnioski.
Zawiera: Programy telewizyjne w nauczaniu języka polskiego: Audycje telewizyjne w programach nauczania i podstawach programowych języka polskiego, Programy telewizyjne na egzaminach maturalnych z języka polskiego, Telewizja jako środek dydaktyczny w kształceniu kulturowo-literackim, Telewizja jako element wzbogacający proces kształcenia polonistycznego, Telewizja jako środek współdziałający z kształceniem polonistycznym, Programy telewizyjne jako narzędzie kształcenia polonistycznego. Telewizja jako autonomiczny temat kształcenia polonistycznego, Wnioski.
Zawiera: Programy telewizyjne w licealnych książkach szkolnych do języka polskiego: Założenia metodologiczne, Edukacja telewizyjna w założeniach koncepcji programowych podręczników licealnych, Programy telewizyjne w licealnych podręcznikach do kształcenia językowego, Programy telewizyjne w licealnych podręcznikach do kształcenia kulturowo-literackiego, Wnioski.
Zawiera: Przygotowanie polonistów do kształcenia kompetencji medialnych uczniów: Miejsce mediów w kształceniu kompetencji zawodowych nauczycieli polonistów, Przygotowanie nauczycieli polonistów do realizacji zadań z zakresu edukacji medialnej w perspektywie badań własnych, Kwalifikacje nauczycieli do wykonywania zadań z zakresu edukacji medialnej, Integrowanie edukacji medialnej z kształceniem polonistycznym, Metody i środki dydaktyczne wykorzystywane w realizacji zadań edukacji medialnej.
Zawiera: Kompetencje audiowizualne licealistów w perspektywie badań własnych: Licealista jako odbiorca programów telewizyjnych (Rozumienie i interpretacja programu telewizyjnego, Typy odbiorców programu telewizyjnego, Kompetencja medialna), Uczeń odbiorcą talk show (Warsztat realizatorski, Stosunek świata przedstawionego do świata realnego, Ideologia, Wnioski z badań), Uczeń odbiorcą programu informacyjnego (Inscenizacje prawdy, Obiektywizm i bezstronność informacji, Struktura programu - Infotainment, Dobre dziennikarstwo jest formą kultury popularnej), Uczeń odbiorcą magazynu kulturalnego (Warsztat realizatorski, Iseologia programu, Konotacja programu, Telewizja psuje się od widza, Wyniki z badań ilościowych).
Zawiera: Budowanie kompetencji medialnych licealistów na lekcjach języka polskiego : Wprowadzenie i uzasadnienie, Projekt integrowania edukacji telewizyjnej z kształceniem polonistycznym, Model analizy programu telewizyjnego na lekcji języka polskiego, Obszary integracji.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej